Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Samiot zbor kazuva mnogu raboti :)
Не кажува баш ништо, голфот го заменив за поголема кола бидејќи релативно често патувам со повеќе патници на долги релации и едноставно немав доволно простор. Инаку баш никаква замерка немам за функционалноста на колата, не ја сменив од ниедна друга причина освен багажниот простор и комфорот на поголема кола што реално е неопходен за релации од по 1500-2000 километри.
 
Не кажува баш ништо, голфот го заменив за поголема кола бидејќи релативно често патувам со повеќе патници на долги релации и едноставно немав доволно простор. Инаку баш никаква замерка немам за функционалноста на колата, не ја сменив од ниедна друга причина освен багажниот простор и комфорот на поголема кола што реално е неопходен за релации од по 1500-2000 километри.
Пaметнo си пoстaпил,зaштo пo ѓубре кoлa oд гoлф зa нa дoлги пaтувaњa немa.Дo Oхрид сo гoлф 5кa кичмaтa у кoлa ми oстaнa сoсе рбетoт,сaмo рaце и нoзе излегoa oд кoлa.Требa дa зaлепaт нaлепницa сo предупредувaње декa дoлги вoзењa мoже дa дoведaт дo инвaлидитет.А бaгaжниoт прoстoр е сoсемa другa прикaскa
 
Пaметнo си пoстaпил,зaштo пo ѓубре кoлa oд гoлф зa нa дoлги пaтувaњa немa.Дo Oхрид сo гoлф 5кa кичмaтa у кoлa ми oстaнa сoсе рбетoт,сaмo рaце и нoзе излегoa oд кoлa.Требa дa зaлепaт нaлепницa сo предупредувaње декa дoлги вoзењa мoже дa дoведaт дo инвaлидитет.А бaгaжниoт прoстoр е сoсемa другa прикaскa
ПостапилА ;) Интересот за коли во ретки случаи се јавува и кај women of the opposite sex :D
Не знам за постарите модели, пред седмицата имав шестка, ни со едниот, ни со другиот голф немав такви проблеми. Не беше неудобно возењето. Додуша, и двата голфа беа со “спортски” седишта со лумбална поддршка и се прилагодуваа и нагоре-надоле па може тоа прави разлика. Само беше тесно за сите куфери и тракатанци што ги носиме како кинески циркус :D
 
Пaметнo си пoстaпил,зaштo пo ѓубре кoлa oд гoлф зa нa дoлги пaтувaњa немa.Дo Oхрид сo гoлф 5кa кичмaтa у кoлa ми oстaнa сoсе рбетoт,сaмo рaце и нoзе излегoa oд кoлa.Требa дa зaлепaт нaлепницa сo предупредувaње декa дoлги вoзењa мoже дa дoведaт дo инвaлидитет.А бaгaжниoт прoстoр е сoсемa другa прикaскa

не знам како е на голф ама едно кај мене на астрата има што се врти за кичма кој има искривена, и да ти било свртено и цело време кога ја возев се ме боли нешто грбот и кога го видов тоа тркалце го исправив седиштето:D
 
не знам како е на голф ама едно кај мене на астрата има што се врти за кичма кој има искривена, и да ти било свртено и цело време кога ја возев се ме боли нешто грбот и кога го видов тоа тркалце го исправив седиштето:D
Секaкo Астрaтa имa пoдoбрo седење oд Гoлфoт
 
Пaметнo си пoстaпил,зaштo пo ѓубре кoлa oд гoлф зa нa дoлги пaтувaњa немa.Дo Oхрид сo гoлф 5кa кичмaтa у кoлa ми oстaнa сoсе рбетoт,сaмo рaце и нoзе излегoa oд кoлa.Требa дa зaлепaт нaлепницa сo предупредувaње декa дoлги вoзењa мoже дa дoведaт дo инвaлидитет.А бaгaжниoт прoстoр е сoсемa другa прикaскa
ПостапилА ;) Интересот за коли во ретки случаи се јавува и кај women of the opposite sex :D
Не знам за постарите модели, пред седмицата имав шестка, ни со едниот, ни со другиот голф немав такви проблеми. Не беше неудобно возењето. Додуша, и двата голфа беа со “спортски” седишта со лумбална поддршка и се прилагодуваа и нагоре-надоле па може тоа прави разлика. Само беше тесно за сите куфери и тракатанци што ги носиме како кинески циркус :D
не знам како е на голф ама едно кај мене на астрата има што се врти за кичма кој има искривена, и да ти било свртено и цело време кога ја возев се ме боли нешто грбот и кога го видов тоа тркалце го исправив седиштето:D

Германска кола = Тврда Амортизација
Француска кола = Мека Амортизација

Секој механичар ќе гухне......
 
101 - ekstra kola so sekakva amortizacija :)
Стојадин,као ги викаат Србите.50 евра еден половен мотор е:pos: Прва семејна кола ни беше таа.Стариот имаше сообраќајка коа имав 4.Без гребатинка помина,а колата смачкана:LOL:Таа е таа кола.:aplauz:
 
Некои да кажат искуство со меганите 3 серија 1.5 дци 110коња
http://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=2822143


Друже не се баш нешто погодени тие мотори. Јас мислам дека HDI се повеќе докажани од французите. Друго, малку префорсирано тој мотор ми делува. Од 1500 кубици 110 коња да се извадат за дизел не е малку.

Ова не мора да значи ништо ама често е рецепт за рано откажување на турбо, дизни и сл. особено ако колата е возена со тешка нога а веќе си има 140000 кој скоро сигурно се враќани. Згора на тоа колава е ко караван па тоа значи поголема тежина за моторот да влече и сл.

Иако возам француско ауто меганов искрено би го прескокнал.
 
Последно уредено:
Искуство со RENO FLUENCE 1.6 бензин/ плин, погоден мотор/ не, делови, одржување итн
 
Друже не се баш нешто погодени тие мотори. Јас мислам дека HDI се повеќе докажани од французите. Друго, малку префорсирано тој мотор ми делува. Од 1500 кубици 110 коња да се извадат за дизел не е малку.

Ова не мора да значи ништо ама често е рецепт за рано откажување на турбо, дизни и сл. особено ако колата е возена со тешка нога а веќе си има 140000 кој скоро сигурно се враќани. Згора на тоа колава е ко караван па тоа значи поголема тежина за моторот да влече и сл.

Иако возам француско ауто меганов искрено би го прескокнал.

Тој DCI се користи и во Нисан, така да ако беше недоверлив мотор немаше и Јапонците да го купуваат. За Дачија да не зборуваме.
Мислам дека ооколу овој дел не си во право, тоа турбо е прилагодено на тој 1.5 мотор, и точно се знае колкава снага може да испорача, дизните откажуваат само ПОРАДИ ЛОШО И НЕКВАЛИТЕТНО ГОРИВО, бидејќи се затнуваат.

Тој караван според информации на интернет тежи 1285 кг, а хечбек серијата е за 5 кг потешка, значи 1290 кг е. Значи хечбекот излегува за 5 кг потежок од караванот.
Така да нема врска јачината на моторот, туку прилагоденоста и штелувањето.
 
Тој DCI се користи и во Нисан, така да ако беше недоверлив мотор немаше и Јапонците да го купуваат. За Дачија да не зборуваме.
Мислам дека ооколу овој дел не си во право, тоа турбо е прилагодено на тој 1.5 мотор, и точно се знае колкава снага може да испорача, дизните откажуваат само ПОРАДИ ЛОШО И НЕКВАЛИТЕТНО ГОРИВО, бидејќи се затнуваат.

Тој караван според информации на интернет тежи 1285 кг, а хечбек серијата е за 5 кг потешка, значи 1290 кг е. Значи хечбекот излегува за 5 кг потежок од караванот.
Така да нема врска јачината на моторот, туку прилагоденоста и штелувањето.


Друг ми е зборот за тежината. На запад ретко кој купува караван ако за тоа нема стварна потреба. Таму караваните најчесто многу повеќе ги товарат, експлоатираат максимално, па дури не ретко и приколки влечат со нив.

Е сега да празна маса е толку на возилата ама хечбек се знае просечно макс двајца, ете и тројца се возат во него ама караван друг муабетот е. Па сега има 140000 и има 140000 километри. Инаку јас сум сигурен дека колава има минимум 200 000 свртено.

Инаку самото тоа што од помал мотор се вади повеќе снага значи дека турбо и дизните се изложени на поголем термички стрес зошто во мал простор (помали цилиндри) се согорува поголема количина на гориво за нормално да се добие таа снага. Нормално од цилиндарот оди во турбото топлината па и тоа страда.

Се е предвидено и прилагодено 200 000 - 250 000 км да помине и послем цела кола на отпад да иде за нова да се купи. Тоа што ни е сакаме по 500 000 да ги возиме колите е друг муабет. :D
 
Сакам да купам Ауди А6 постар модел 98,99 година автоматик, има некој искуство колку троши има ли скап сервис дали е добар моторот.
 
Сакам да купам Ауди А6 постар модел 98,99 година автоматик, има некој искуство колку троши има ли скап сервис дали е добар моторот.
Кој мотор? немој само 2.5тди
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom