Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Не би рекол дека е БАШ БАШ каде каде поголема Астрата од Пунтото.
4064967.JPG

88135_18_big.jpg


За 20cm Астрата е подолга од Пунтото. Не е којзнае колку.
Кoгa се инжинерите кoнструирaaт aвтoмoбил,зa 5 см дa биде пoдoлг влoжувaaт oгрoмен нaпoр и дoживувaaт нoќнa мoрa и aкo успеaт се сметa зa oгрoмен успех.Тие 20см и кoмфoрoт вo внaтрешнoстa,крaш тестoвите и те кaкo јa прaвaт клaсa пoгoлемa.[DOUBLEPOST=1519597877][/DOUBLEPOST]Немoжеш дa нaјдеш 2 aвтoмoбили oд истa клaсa a рaзличнa мaркa сo рaзликa oд цели 20 см,уствaри немa ни сo пoвеќе oд 5-6 см рaзликa a дa се вo истaтa клaсa.Мoже евентуaлнo дa имa кaј некoи мрцини oд нaјвисoкaтa клaсa нa пример еднaтa дa е 5м a другaтa 4.9м
 
Последно уредено:
Ова веќе ми е поголем проблем. Астра 96та, бензин, постојано по некое црево за гориво пука или попуштаат стегите и мириса или внатре или однадвор. Те попуштаат од десната страна од долу меѓу предна и задна врата (кај што одат цревата), те од над граната од ауспухот напред. Еднаш протече и кај што излегуваат цревата од резервоарот. Од пролетоска наваму по неколкупати се менувани овие црева и стеги и двапати менуван делот кај што излегуваат од резервоарот. Последниот пат еден мајстор ми стави капаче од уље за да дише резервоарот, затоа што кога протекло, резервоарот бил подуен. До скоро возев со подотворен резервоар.
Сега, според еден треба да се интервенира кај резервоарот (што баш и не ми се верува), според други двајца различни мајстори, веројатно затнато е цревото за вишок гасови (негде над предното десно тркало под шасијата). За вториот проблем баш не се нафаќаат да отвораат над тркало, а и дали е тоа причина не знам. Никој не сака да троши време да проверува инсталации дури ни за редовни муштерии. Филтер за гориво редовно сменет (лани зимоска). Скоро секое утро се веднам да проверам дали тече од негде...Утринава пак прокапе кај цревата од страна (меѓу задна и предна врата) и ја оставив.
Тече само кога работи моторот.

Дали знаете за ваков случај и како да се реши? И кој мајстор би се нафатил да се подзабави со ова? Колата е стара ама не е баш за давање ем не сум моментално за друга кола.
 
Последно уредено:
hjundai accent 97 dodina, 1000e?
okolu 175000km, vredi za parite?

Ако е се тип топ каросериски, без многу рѓа или скапано и слично вреди за парите, особено ако има и клима, мада ретко кој од акцентите од тоа годиште имаат клима.

Ако нема клима, има некој каросериски фелери а веројатно има со 21 година старост гледај да му спуштиш цена. Реална на цена на таа кола онака стандард сочувана е 800 евра макс особено со 175 000 км.

Инаку доста издржлива кола шо не се расипува лесно. Имам роднини кој имаат таков акцент со 1.3 мотор, повеќе од 10 години. Во тоа време само два пати нема запалено! И двата пати акумулаторот беше слаб и за менување па тоа зборува за издржливоста на овие коли.
 
Ова веќе ми е поголем проблем. Астра 96та, бензин, постојано по некое црево за гориво пука или попуштаат стегите и мириса или внатре или однадвор. Те попуштаат од десната страна од долу меѓу предна и задна врата (кај што одат цревата), те од над граната од ауспухот напред. Еднаш протече и кај што излегуваат цревата од резервоарот. Од пролетоска наваму по неколкупати се менувани овие црева и стеги и двапати менуван делот кај што излегуваат од резервоарот. Последниот пат еден мајстор ми стави капаче од уље за да дише резервоарот, затоа што кога протекло, резервоарот бил подуен. До скоро возев со подотворен резервоар.
Сега, според еден треба да се интервенира кај резервоарот (што баш и не ми се верува), според други двајца различни мајстори, веројатно затнато е цревото за вишок гасови (негде над предното десно тркало под шасијата). За вториот проблем баш не се нафаќаат да отвораат над тркало, а и дали е тоа причина не знам. Никој не сака да троши време да проверува инсталации дури ни за редовни муштерии. Филтер за гориво редовно сменет (лани зимоска). Скоро секое утро се веднам да проверам дали тече од негде...Утринава пак прокапе кај цревата од страна (меѓу задна и предна врата) и ја оставив.
Тече само кога работи моторот.

Дали знаете за ваков случај и како да се реши? И кој мајстор би се нафатил да се подзабави со ова? Колата е стара ама не е баш за давање ем не сум моментално за друга кола.
Кaкo не се нaфaќaaт бе другaр?Oди кaј некoј 4ти и плaти му дa прегледa.Акo плaнирaш дa јa чувaш кoлaтa aкo ти се пoгoдилa нa крaј крaевa oднеси јa у aутoмaкедoнијa или aкo сaкaш ке ти пишaм у привaтни брoеви oд врвни oпелџии,мaјстoри пaр екселaнс
 
Го пробавме Акцентот, 5 души му се качивме и го теравме по угорници, ги помина без проблем. :D


Ме интересира доколку вие би имале бузџет од 1400 до 1700е што би зеле?

Сам работев за парите и не ми се даваат 1000е за акцентот затоа што е некоја година помлад од мене а гледам за некоја стотка плус има коли од 2000 година.

Само не се разбирам јас 1.1, 1.2ц ,тди, мди :D

Голф 4 1700е голф 3јка 2300 :D
 
Го пробавме Акцентот, 5 души му се качивме и го теравме по угорници, ги помина без проблем. :D


Ме интересира доколку вие би имале бузџет од 1400 до 1700е што би зеле?

Сам работев за парите и не ми се даваат 1000е за акцентот затоа што е некоја година помлад од мене а гледам за некоја стотка плус има коли од 2000 година.

Само не се разбирам јас 1.1, 1.2ц ,тди, мди :D

Голф 4 1700е голф 3јка 2300 :D
Дoбaр гoлф 4 е преку 2500€,мoжеби и преку 3 збoрaм зa дизел,дoбрa oпцијa зa тие пaри ти е aстрa г aмa бензин плин.Сoлиднo вoзилo,пoкoмфoрнo и пoдoбрo седење дури и oд гoлфoт,a премнoгу евтинa зa oдржувaње.И нa дизaјн е спoред мене убaвa.Дизел ти е нештo пoскaпa+ пoтешкa зa oдржувaње+ пoише трoши
 
Последно уредено:
Го пробавме Акцентот, 5 души му се качивме и го теравме по угорници, ги помина без проблем. :D


Ме интересира доколку вие би имале бузџет од 1400 до 1700е што би зеле?

Сам работев за парите и не ми се даваат 1000е за акцентот затоа што е некоја година помлад од мене а гледам за некоја стотка плус има коли од 2000 година.

Само не се разбирам јас 1.1, 1.2ц ,тди, мди :D

Голф 4 1700е голф 3јка 2300 :D

Za tie 1400-1700 evra ti ke kupis samo problem, a ne kola. Zemaj toa Hyundaito ako ne e skapano nikade, ako ne tece ne kape od nikade, ako e registrirano I dobri gumi.
So posledni pari kola ne se kupuva.
Ili nekoj Matiz, Spark.
 
Не очекувај чудо. Тие се техничари а не механичари. Ништо чудно да ти рече ламбичето на таблицата не ти свети па поради тоа ти е нестабилна задницата.
Bev na majstor 2te cauri na zadno trkalo se za menvanje i iskriveno e trkaloto od niv zato begala :D
 
Zdravo lugje!!
Imam edna dilema ..imeno sum golem fan na alfa do sega imav 156 2.0 ts i 1.9 jtd redizajn. Vo momenov bidejki ja prodadov 156kata baram 159ka...ama nikako da se odlucam dali 1.9 ili 2.4 210. Se iznaslusav mn losi i dobri raboti za dvete ama izgleda od nekoj sto ja nema poseduvana. Me interesira koja varijamta e podobra, kako se za odrzavanje podetalno ( primee za ceni ako nekoj zne set kaisi,prednica ,lemela) koja bi im bila potrosuvacka ?
Sekoja informacija e dobredojdena !! :)[DOUBLEPOST=1519858729][/DOUBLEPOST]Zdravo lugje!!
Imam edna dilema ..imeno sum golem fan na alfa do sega imav 156 2.0 ts i 1.9 jtd redizajn. Vo momenov bidejki ja prodadov 156kata baram 159ka...ama nikako da se odlucam dali 1.9 ili 2.4 210. Se iznaslusav mn losi i dobri raboti za dvete ama izgleda od nekoj sto ja nema poseduvana. Me interesira koja varijamta e podobra, kako se za odrzavanje podetalno ( primee za ceni ako nekoj zne set kaisi,prednica ,lemela) koja bi im bila potrosuvacka ?
Sekoja informacija e dobredojdena !! :)
 
Zdravo lugje!!
Imam edna dilema ..imeno sum golem fan na alfa do sega imav 156 2.0 ts i 1.9 jtd redizajn. Vo momenov bidejki ja prodadov 156kata baram 159ka...ama nikako da se odlucam dali 1.9 ili 2.4 210. Se iznaslusav mn losi i dobri raboti za dvete ama izgleda od nekoj sto ja nema poseduvana. Me interesira koja varijamta e podobra, kako se za odrzavanje podetalno ( primee za ceni ako nekoj zne set kaisi,prednica ,lemela) koja bi im bila potrosuvacka ?
Sekoja informacija e dobredojdena !! :)[DOUBLEPOST=1519858729][/DOUBLEPOST]Zdravo lugje!!
Imam edna dilema ..imeno sum golem fan na alfa do sega imav 156 2.0 ts i 1.9 jtd redizajn. Vo momenov bidejki ja prodadov 156kata baram 159ka...ama nikako da se odlucam dali 1.9 ili 2.4 210. Se iznaslusav mn losi i dobri raboti za dvete ama izgleda od nekoj sto ja nema poseduvana. Me interesira koja varijamta e podobra, kako se za odrzavanje podetalno ( primee za ceni ako nekoj zne set kaisi,prednica ,lemela) koja bi im bila potrosuvacka ?
Sekoja informacija e dobredojdena !! :)

Види вака.
2.4 моторот е 5 клипа, другиот е 4. Главната разлика е во тоа.
Што се однесува на предница, задница, делови, СЕ Е БУКВАЛНО ИСТО.
Повеќе го фалат 1.9JTD 120KS, а втор е оној од 150 КС.
Делови има, предница да ја стегнеш со нови делови ТRW или Lemforder испод 500-600 евра не си.
Да не ги спомнуваме скапите менувачи, замаец, потисни, целите сетови. Цел сет Валео испод 300-400 евра не го наоѓаш, без замаец.
Маслото знаеш, Селениа, 450 денара литар, тие ДПФ филтри носат за нафта, скапи се.
Антифриз препорачано е Парафлу оригинал за Алфа, оти носат алуминумски глави, 550 денара литар, масло во менувач само Тутела, мислам дека беше 900 денара, не сум сигурен.
Незнам од каде си, лошо е што и нема многу мајстори за нив.
Алфата е специфично возило.
 
Zdravo lugje!!
Imam edna dilema ..imeno sum golem fan na alfa do sega imav 156 2.0 ts i 1.9 jtd redizajn. Vo momenov bidejki ja prodadov 156kata baram 159ka...ama nikako da se odlucam dali 1.9 ili 2.4 210. Se iznaslusav mn losi i dobri raboti za dvete ama izgleda od nekoj sto ja nema poseduvana. Me interesira koja varijamta e podobra, kako se za odrzavanje podetalno ( primee za ceni ako nekoj zne set kaisi,prednica ,lemela) koja bi im bila potrosuvacka ?
Sekoja informacija e dobredojdena !! :)[DOUBLEPOST=1519858729][/DOUBLEPOST]Zdravo lugje!!
Imam edna dilema ..imeno sum golem fan na alfa do sega imav 156 2.0 ts i 1.9 jtd redizajn. Vo momenov bidejki ja prodadov 156kata baram 159ka...ama nikako da se odlucam dali 1.9 ili 2.4 210. Se iznaslusav mn losi i dobri raboti za dvete ama izgleda od nekoj sto ja nema poseduvana. Me interesira koja varijamta e podobra, kako se za odrzavanje podetalno ( primee za ceni ako nekoj zne set kaisi,prednica ,lemela) koja bi im bila potrosuvacka ?
Sekoja informacija e dobredojdena !! :)
Имам Фиат Браво 1.9Мултиџед 120кс 2008 година
-Уље Мотул 5л
-Филтер нафта/полен/воздух/уље
-Шајбна радалица Ина
-Кумплуг шајбна Брера
-Ребраст/ролер/затегач Даику
-Линест со затегач и 2 ролери
-Водна пумпа Метели
-Уље за менувач 1л
Вкупно со работна рака 450€.

Sent from my E5603 using Tapatalk
 
Земав hyundai accent 1.3, бензин/плин, 2006г
Некој да даде инфо што да менувам, на што да пазам и слично.
Плинот е ставен пред 4 месеци, треба ли за него некакоб сервис?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Земав hyundai accent 1.3, бензин/плин, 2006г
Некој да даде инфо што да менувам, на што да пазам и слично.
Плинот е ставен пред 4 месеци, треба ли за него некакоб сервис?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Обичен сервис да си на сигурно уље, филтри а за плинот нема што да проверуваш доколку ништо не ти сигнализира, свири. Има еден филтер кај плинот кој се менува ама зависи кој систем го возиш. Сум слушал од други за тие корејци во Бугарија таксистите се презахвални од тие коли.
 
Имам Форд Мондео дизел 2.0 85kw троши превише со 32-3литри нафта неможам ни 300км да поминам. Во што може да е проблемот и кога беше топло истата потрошња беше.
 
Имам Форд Мондео дизел 2.0 85kw троши превише со 32-3литри нафта неможам ни 300км да поминам. Во што може да е проблемот и кога беше топло истата потрошња беше.

Dupnat ti e rezervoarot.
Scania so V8 motor I full tovar 40t bruto ne trosi tolku kolku tebe Fordot.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom