Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки нормално ли е шалтерот на мењачот да е замрзнат на овие температури или има некој друг проблем ? Се работи за Ауди А4/Б6 и после некое време и малце сила ќе попушти.
 
Дечки нормално ли е шалтерот на мењачот да е замрзнат на овие температури или има некој друг проблем ? Се работи за Ауди А4/Б6 и после некое време и малце сила ќе попушти.
Ич не се мрда шалтерот или потешко влегува во брзина? Ако е второто тоа е поради што се згуснува уљето во мењачот и потешко иде поместувањето на запчаниците.
 
Ич не се мрда шалтерот или потешко влегува во брзина? Ако е второто тоа е поради што се згуснува уљето во мењачот и потешко иде поместувањето на запчаниците.
Ne se mrda ic. Blokirano e vo ler i ne mrda od mesto. Posle nekoe vreme rabota vo mesto popusta no poresko ubacuva ako trgnam. Sega ja ostaviv pola saat da raboti vo mesto i bez problem bese.
 
Ne se mrda ic. Blokirano e vo ler i ne mrda od mesto. Posle nekoe vreme rabota vo mesto popusta no poresko ubacuva ako trgnam. Sega ja ostaviv pola saat da raboti vo mesto i bez problem bese.
Има најверојатно вода влезено во шалтерот и замрзнува. Лек за тоа е да се отовори и убаво да се испрска со wd 40 и да се исуши и нема да прави проблеми. Исто така да се види од каде влегла таа вода, мада највеорјатно е кондензација.
 
Има најверојатно вода влезено во шалтерот и замрзнува. Лек за тоа е да се отовори и убаво да се испрска со wd 40 и да се исуши и нема да прави проблеми. Исто така да се види од каде влегла таа вода, мада највеорјатно е кондензација.
Blagodaram
 
Verovatno ima fateno mraz od isprskana voda na polugite od šalterot kon menjačot
 
Авто куќа ГМЦ, позади олимписки базен ... 17 години кај него ги носиме опели и за мене е најдобар и го препорачувам на сите
Контакт мобилен нешто? Знам има еден сервис пред олимписки (пред влезот на паркингот) од лева страна доаѓа накај Веро кога одиш од десно доаѓа? Тој ли е?
 
Najverojatno e toa posto osetiv deka ima izgubeno snaga motorot


Штом е изгубена снагата на моторот, види со осет од каде испушта звук,т.е. воздух. Можи да биди од вентилот што го спомнав, а можи да биди и од било кое место помеѓу турбото и усисната грана: напрснато црево за воздух, слаба стега на краевите од цревата, прснат меѓуладњак(интеркулер).....

мора да можи со обично визуелно гледање да се одреди од каде доаѓа звукот. тука барај го проблемот.

Има еден начин со танко долго ливче хартија , конец или слично. Го носиш на разни места низ моторот, и гледаш каде ќе почни да се мрда-бранува како на ветар. Тука испушта воздух. Но ова се прави пред да се вклучат перките за ладење, т.е. на ладен мотор
 
Штом е изгубена снагата на моторот, види со осет од каде испушта звук,т.е. воздух. Можи да биди од вентилот што го спомнав, а можи да биди и од било кое место помеѓу турбото и усисната грана: напрснато црево за воздух, слаба стега на краевите од цревата, прснат меѓуладњак(интеркулер).....

мора да можи со обично визуелно гледање да се одреди од каде доаѓа звукот. тука барај го проблемот.

Има еден начин со танко долго ливче хартија , конец или слично. Го носиш на разни места низ моторот, и гледаш каде ќе почни да се мрда-бранува како на ветар. Тука испушта воздух. Но ова се прави пред да се вклучат перките за ладење, т.е. на ладен мотор
Поладен мотор од мотор што работи на -30 не верувам дека може да начека :D
 
Штом е изгубена снагата на моторот, види со осет од каде испушта звук,т.е. воздух. Можи да биди од вентилот што го спомнав, а можи да биди и од било кое место помеѓу турбото и усисната грана: напрснато црево за воздух, слаба стега на краевите од цревата, прснат меѓуладњак(интеркулер).....

мора да можи со обично визуелно гледање да се одреди од каде доаѓа звукот. тука барај го проблемот.

Има еден начин со танко долго ливче хартија , конец или слично. Го носиш на разни места низ моторот, и гледаш каде ќе почни да се мрда-бранува како на ветар. Тука испушта воздух. Но ова се прави пред да се вклучат перките за ладење, т.е. на ладен мотор
Fala za sovetov.. bas utre ke proveram da vidim dali duva od negde
 
Me interesira dali nekoj probal ili znae kolku litri priblizno trosi kolata ako raboti vo ler za saat vreme, eve da receme za 2 iljadi kubici dizel motor.
 
Me interesira dali nekoj probal ili znae kolku litri priblizno trosi kolata ako raboti vo ler za saat vreme, eve da receme za 2 iljadi kubici dizel motor.

Точна бројка би можел да каже само некој што има направено такво тестирање, а од тоа што јас го имам читано по интернетов обично бројките се движат од 0,2l до 0,8l за 1 час работа во место. Крајната граница најверојатно е за бензинците, а дизелите би требало негде 0,2-0,5l да трошат во место иако ќе повторам дека појма немам дали се точни овие бројки затоа што лично јас немам вакво искуство.
 
Контакт мобилен нешто? Знам има еден сервис пред олимписки (пред влезот на паркингот) од лева страна доаѓа накај Веро кога одиш од десно доаѓа? Тој ли е?
Ти веројатно муслиш на електричарот ... ова е од задната страна на олимписки

Screenshot_20170108-100719.png
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom