Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Ич не се мрда шалтерот или потешко влегува во брзина? Ако е второто тоа е поради што се згуснува уљето во мењачот и потешко иде поместувањето на запчаниците.Дечки нормално ли е шалтерот на мењачот да е замрзнат на овие температури или има некој друг проблем ? Се работи за Ауди А4/Б6 и после некое време и малце сила ќе попушти.
Ne se mrda ic. Blokirano e vo ler i ne mrda od mesto. Posle nekoe vreme rabota vo mesto popusta no poresko ubacuva ako trgnam. Sega ja ostaviv pola saat da raboti vo mesto i bez problem bese.Ич не се мрда шалтерот или потешко влегува во брзина? Ако е второто тоа е поради што се згуснува уљето во мењачот и потешко иде поместувањето на запчаниците.
Има најверојатно вода влезено во шалтерот и замрзнува. Лек за тоа е да се отовори и убаво да се испрска со wd 40 и да се исуши и нема да прави проблеми. Исто така да се види од каде влегла таа вода, мада највеорјатно е кондензација.Ne se mrda ic. Blokirano e vo ler i ne mrda od mesto. Posle nekoe vreme rabota vo mesto popusta no poresko ubacuva ako trgnam. Sega ja ostaviv pola saat da raboti vo mesto i bez problem bese.
BlagodaramИма најверојатно вода влезено во шалтерот и замрзнува. Лек за тоа е да се отовори и убаво да се испрска со wd 40 и да се исуши и нема да прави проблеми. Исто така да се види од каде влегла таа вода, мада највеорјатно е кондензација.
Контакт мобилен нешто? Знам има еден сервис пред олимписки (пред влезот на паркингот) од лева страна доаѓа накај Веро кога одиш од десно доаѓа? Тој ли е?Авто куќа ГМЦ, позади олимписки базен ... 17 години кај него ги носиме опели и за мене е најдобар и го препорачувам на сите
Najverojatno e toa posto osetiv deka ima izgubeno snaga motorotIli waste gate ventilot na turboto koj sluzi višokot na pritisok da go isfrli nadvor. Ako e zaglaven ke ispušta postojano vozduh , no motorot ke ima pomala snaga
Najverojatno e toa posto osetiv deka ima izgubeno snaga motorot
Поладен мотор од мотор што работи на -30 не верувам дека може да начекаШтом е изгубена снагата на моторот, види со осет од каде испушта звук,т.е. воздух. Можи да биди од вентилот што го спомнав, а можи да биди и од било кое место помеѓу турбото и усисната грана: напрснато црево за воздух, слаба стега на краевите од цревата, прснат меѓуладњак(интеркулер).....
мора да можи со обично визуелно гледање да се одреди од каде доаѓа звукот. тука барај го проблемот.
Има еден начин со танко долго ливче хартија , конец или слично. Го носиш на разни места низ моторот, и гледаш каде ќе почни да се мрда-бранува како на ветар. Тука испушта воздух. Но ова се прави пред да се вклучат перките за ладење, т.е. на ладен мотор
Fala za sovetov.. bas utre ke proveram da vidim dali duva od negdeШтом е изгубена снагата на моторот, види со осет од каде испушта звук,т.е. воздух. Можи да биди од вентилот што го спомнав, а можи да биди и од било кое место помеѓу турбото и усисната грана: напрснато црево за воздух, слаба стега на краевите од цревата, прснат меѓуладњак(интеркулер).....
мора да можи со обично визуелно гледање да се одреди од каде доаѓа звукот. тука барај го проблемот.
Има еден начин со танко долго ливче хартија , конец или слично. Го носиш на разни места низ моторот, и гледаш каде ќе почни да се мрда-бранува како на ветар. Тука испушта воздух. Но ова се прави пред да се вклучат перките за ладење, т.е. на ладен мотор
Me interesira dali nekoj probal ili znae kolku litri priblizno trosi kolata ako raboti vo ler za saat vreme, eve da receme za 2 iljadi kubici dizel motor.