Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Check Engine, imas nekoj problem so motorot, gorivoto,senzor. Prikluci ja na kompjuter i ke doznaes odma so e problemot.Moze da ima 1000 pricini oti sveti toa.
Мене ми свети ова исто,до сензорот за издувните гасови е треба да се смени.
да не знаеш што пари е на старо за фиат пунто дека на ново е околу 2000.
 
Епа вака дечки, само што се враќам од сервис. Значи EGR вентилот што не чини, не чини, ми рече не е многу битен сега тој и да го оставиме засега поради тоа што и потрошувачката уље не е од таму.

Во август месец го отваравме моторов цел... и приметивме црнила (ете и подолу слика), као била возена со прелошо уље... и предложи као следното ставање на уље да ставиме адетив за да се прочисти.

Е сега, рече дека имало некои запечени што уствари тоа се проблемот за уљето. Пак ќе треба да се отвара моторот. Незнам како се викаше делот, комплет иделе (ако некој знае нека ми каже) и се движеле од 50 до 100 евра.

xiEe7COJ.jpeg
Мој совет под итно да смениш мајстор.
 
Мој совет под итно да смениш мајстор.
И мене тоа на прва ми паѓа на памет, значи толку рамнење декли, менување турбини... како може тоа да го остави така. Делот ми го покажа, беше во кружна формат и околу имаше како кружни вентили, и демек таму имало талог од уље. Иделе цел сет. Заборавив како се вика тој дел. Тоа сега правело проблем и морало одново отварање на моторот -.-[DOUBLEPOST=1453918702][/DOUBLEPOST]Мислам дека и делот изгледаше вака, пошто ми го покажа:

wf5KUWSw.jpeg


Како се вика ова?
 
Последно уредено:
И мене тоа на прва ми паѓа на памет, значи толку рамнење декли, менување турбини... како може тоа да го остави така. Делот ми го покажа, беше во кружна формат и околу имаше како кружни вентили, и демек таму имало талог од уље. Иделе цел сет. Заборавив како се вика тој дел. Тоа сега правело проблем и морало одново отварање на моторот -.-[DOUBLEPOST=1453918702][/DOUBLEPOST]Мислам дека и делот изгледаше вака, пошто ми го покажа:

wf5KUWSw.jpeg


Како се вика ова?
Тоа се клипови најверојатно прстените (кариките) ти се отидени. Ако тие се отидени рачунај треба генарален ремонт да му правиш на моторот. Е сеа дали ке ти го погодат моторот е знак прашање и зависи од стручноста на мајсторот. А секогаш втора опција е друг половен мотор или полу мотор без глава ако твојата е здрава. Во секој случај носи го на друг мајстор ова е сериозна работа. Ако не е тајна кажи кој ти ја поправа колата.
 
И мене тоа на прва ми паѓа на памет, значи толку рамнење декли, менување турбини... како може тоа да го остави така. Делот ми го покажа, беше во кружна формат и околу имаше како кружни вентили, и демек таму имало талог од уље. Иделе цел сет. Заборавив како се вика тој дел. Тоа сега правело проблем и морало одново отварање на моторот -.-[DOUBLEPOST=1453918702][/DOUBLEPOST]Мислам дека и делот изгледаше вака, пошто ми го покажа:

wf5KUWSw.jpeg


Како се вика ова?

Моторот растурен ли е?Не го отворај моторот,литар и пол масло на 6000 км не е ништо..Ќе си купиш 15w40 и ќе си возиш,какво отворање какви бакрачи..Тоа заокруженото се клиповите,па клипњачи за кои е врзана радилицата.НИКАКО не му давај на тој мајстор да го отвори моторот,МОТОРОТ нема потреба од отворање,пак ќе повторам 6000 км за литар и пол масло не е ништо..Чим пали,влече,не чади,ВОЗИ го така..Можеш да му ставиш за нијанса погусто масло 15w40,да не пишувам едно исто по двапати.[DOUBLEPOST=1453932852][/DOUBLEPOST]
Мене ми свети ова исто,до сензорот за издувните гасови е треба да се смени.
да не знаеш што пари е на старо за фиат пунто дека на ново е околу 2000.

Искрено немам поим..Поарно присобери некој денар,купи си го делот нов,да не ти испадне ѓавол и пол..Не бадијала викаат сиромавиот двапати плаќа.[DOUBLEPOST=1453933020][/DOUBLEPOST]
Тоа се клипови најверојатно прстените (кариките) ти се отидени. Ако тие се отидени рачунај треба генарален ремонт да му правиш на моторот. Е сеа дали ке ти го погодат моторот е знак прашање и зависи од стручноста на мајсторот. А секогаш втора опција е друг половен мотор или полу мотор без глава ако твојата е здрава. Во секој случај носи го на друг мајстор ова е сериозна работа. Ако не е тајна кажи кој ти ја поправа колата.

Зошто генерален..Само кариките и подебел диктон на главата и нема маки.
 
Последно уредено:
Епа вака дечки, само што се враќам од сервис. Значи EGR вентилот што не чини, не чини, ми рече не е многу битен сега тој и да го оставиме засега поради тоа што и потрошувачката уље не е од таму.

Во август месец го отваравме моторов цел... и приметивме црнила (ете и подолу слика), као била возена со прелошо уље... и предложи као следното ставање на уље да ставиме адетив за да се прочисти.

Е сега, рече дека имало некои запечени што уствари тоа се проблемот за уљето. Пак ќе треба да се отвара моторот. Незнам како се викаше делот, комплет иделе (ако некој знае нека ми каже) и се движеле од 50 до 100 евра.



xiEe7COJ.jpeg
Kaj dizelite karikite ne se zapecuvaat poso samata nafta podmackuva, ova se desava samo kaj benzincite. Moze i verovatno se istroseni. Ako veke bil otvaran motorot zosto togas ne ste gi smenile, 50e kariki, 50e leteci lageri i uste nekoj 2000-3000den plus so ke gi smenel i gotovo, taka i taka bil otvoren. Koga ke se izvadi glavata odma se gleda i kakva e sostojbata na hilznite-stenite. A majstorot mozel odma da proveri kakva e sostojbata na karikite, ke gi stavel site klipovi na ista visina, se sipa nafta edno santim vo sekoj cilindar i se gleda da ne protece odma celata nafta nadole. Da kazeme barem edno pola saat ne smee di istece naftata nadole, ako na nekoj cilindar protekuva mnogu poveke nego kaj drugite toj e problematicniot (ili dva ili poveke) i vo toj slucaj e najpametno da se smenat karikite. So promena na kariki i lageri ako e osnovata dobra to est hilznite-stenite imas prakticno nov motor.
 
Последно уредено:
Зошто генерален..Само кариките и подебел диктон на главата и нема маки.
Зошто тоа е мачкање очи. Коа отвараш мотор надоле ке смениш и летечи лежечи лагери и обработка на радилица ако е отидена, хилзните ако се потрошени и тие треба да се средат и гкавата коа е извадена нема зошто да не се ишлафуваат вентили и сменат гумички во најмала рака. Така треба да се средува мотор кај нас што се прават цигански работи тоа е друго. И зошто ти е подебел дихтунг на глава?
 
Тоа се клипови најверојатно прстените (кариките) ти се отидени. Ако тие се отидени рачунај треба генарален ремонт да му правиш на моторот. Е сеа дали ке ти го погодат моторот е знак прашање и зависи од стручноста на мајсторот. А секогаш втора опција е друг половен мотор или полу мотор без глава ако твојата е здрава. Во секој случај носи го на друг мајстор ова е сериозна работа. Ако не е тајна кажи кој ти ја поправа колата.
Ете дознав, му се јавив, Кариките биле, цел сет требало да се зема.

Здрава е мојата глава, се е здраво. Цел мотор го вадевме, и сега што? За 50 евра пак одново треба да се вади се, а тогаш можеше да го среди -.-

Мите, Добрејци (Струмица).

Моторот растурен ли е?Не го отворај моторот,литар и пол масло на 6000 км не е ништо..Ќе си купиш 15w40 и ќе си возиш,какво отворање какви бакрачи..Тоа заокруженото се клиповите,па клипњачи за кои е врзана радилицата.НИКАКО не му давај на тој мајстор да го отвори моторот,МОТОРОТ нема потреба од отворање,пак ќе повторам 6000 км за литар и пол масло не е ништо..Чим пали,влече,не чади,ВОЗИ го така..Можеш да му ставиш за нијанса погусто масло 15w40,да не пишувам едно исто по двапати.[DOUBLEPOST=1453932852][/DOUBLEPOST]
Му реков за тој предлог, ми спомна да не сме ставале такво масло као демек ќе сме ја сјебале турбината. Прво делуваше исто несигурен, кога му реков што како, потоа рече за кариките биле запечени (талог, од неквалитетно уље пред тоа користено).
Kaj dizelite karikite ne se zapecuvaat poso samata nafta podmackuva, ova se desava samo kaj benzincite. Moze i verovatno se istroseni. Ako veke bil otvaran motorot zosto togas ne ste gi smenile, 50e kariki, 50e leteci lageri i uste nekoj 2000-3000den plus so ke gi smenel i gotovo, taka i taka bil otvoren. Koga ke se izvadi glavata odma se gleda i kakva e sostojbata na hilznite-stenite. A majstorot mozel odma da proveri kakva e sostojbata na karikite, ke gi stavel site klipovi na ista visina, se sipa nafta edno santim vo sekoj cilindar i se gleda da ne protece odma celata nafta nadole. Da kazeme barem edno pola saat ne smee di istece naftata nadole, ako na nekoj cilindar protekuva mnogu poveke nego kaj drugite toj e problematicniot (ili dva ili poveke) i vo toj slucaj e najpametno da se smenat karikite. So promena na kariki i lageri ako e osnovata dobra to est hilznite-stenite imas prakticno nov motor.
Фала за инфото, дефинитивно нов мајстор, џабе толку пари фрлив и пак на крајот ништо не направивме...
 
Глупа ρабота аκо вадел цел мотоρ, а не пρовеρил состојбата доле... зошто тогаш вадел цел мотоρ?
Сега те чеκа паκ вадење мотоρ, κаρиκи менување сигуρно, и κаκо што дρугите ρеκоа летечи и лежечи, и можеби обρаботκа на блоκ и ρадилица.
Позитивно е што ќе имаш пρаκтично нов мотоρ.
 
Ете дознав, му се јавив, Кариките биле, цел сет требало да се зема.

Здрава е мојата глава, се е здраво. Цел мотор го вадевме, и сега што? За 50 евра пак одново треба да се вади се, а тогаш можеше да го среди -.-

Мите, Добрејци (Струмица).


Му реков за тој предлог, ми спомна да не сме ставале такво масло као демек ќе сме ја сјебале турбината. Прво делуваше исто несигурен, кога му реков што како, потоа рече за кариките биле запечени (талог, од неквалитетно уље пред тоа користено).

Фала за инфото, дефинитивно нов мајстор, џабе толку пари фрлив и пак на крајот ништо не направивме...
Ako slucajno pak se otvara obavezno i teflonite-semeringcinjata na ventilite da gi smeni ako prethodno ne gi smenil. Moze i zaradi niv da trosi ulje ako se epten stvrdnati ili e nekoj malce skinat.
Ja ne bi go cepkal, vozi kako so e i ne se zamaraj. Sledniot pat koga ke dojde red za menjavanje na ulje edno 200-300km pred toa ispusti go pola ulje nadvor i mesto nego sipaj mu nafta taka da bide mesavina pola pola nafta ulje, i taka vozi go 2-3 dena. Ako se zapeceni karikite (so ne mi se veruva poso e dizel) ovaka moze da popustat, ako ne barem i motorot ubavo ke se ocisti od vnatre od naftata.
 
Зошто тоа е мачкање очи. Коа отвараш мотор надоле ке смениш и летечи лежечи лагери и обработка на радилица ако е отидена, хилзните ако се потрошени и тие треба да се средат и гкавата коа е извадена нема зошто да не се ишлафуваат вентили и сменат гумички во најмала рака. Така треба да се средува мотор кај нас што се прават цигански работи тоа е друго. И зошто ти е подебел дихтунг на глава?

Сето тоа е супер,ама многу кошта,кошта колку да земе половен мотор,од друга страна јас неверувам дека има и дека ПОСТОИ одличен мајстор кој што ќе ја изведе целата таа работа за солидни пари..Само парите ќе ти ги земе,а нема ништо да направи,ќе му направи проблем како кај @^^GoRiLLaZ^^ човекот поштено си плаќа,а секој изигрува механичар,а ако знае едно масло да смени тоа незначи дека е механичар..Реков подебел,бидејќи ако се рамни главата,може многу да се одземе,и затоа да се бара подебел,да се потполни таа празнина..Ама проблемот бил во кариките..[DOUBLEPOST=1453999549][/DOUBLEPOST]
Глупа ρабота аκо вадел цел мотоρ, а не пρовеρил состојбата доле... зошто тогаш вадел цел мотоρ?
Сега те чеκа паκ вадење мотоρ, κаρиκи менување сигуρно, и κаκо што дρугите ρеκоа летечи и лежечи, и можеби обρаботκа на блоκ и ρадилица.
Позитивно е што ќе имаш пρаκтично нов мотоρ.

Затоа што сите мајстори се жими куров..Едно ќе ти поправи,три ќе ти расипе..[DOUBLEPOST=1453999661][/DOUBLEPOST]
Ете дознав, му се јавив, Кариките биле, цел сет требало да се зема.

Здрава е мојата глава, се е здраво. Цел мотор го вадевме, и сега што? За 50 евра пак одново треба да се вади се, а тогаш можеше да го среди -.-

Мите, Добрејци (Струмица).


Му реков за тој предлог, ми спомна да не сме ставале такво масло као демек ќе сме ја сјебале турбината. Прво делуваше исто несигурен, кога му реков што како, потоа рече за кариките биле запечени (талог, од неквалитетно уље пред тоа користено).

Фала за инфото, дефинитивно нов мајстор, џабе толку пари фрлив и пак на крајот ништо не направивме...

Нема врска за турбината те лаже,или толку разбира..Турбината НАЈВЕЌЕ се оштетува на првото палење,ако ја палиш колата со гас,затоа ќе ја оставаш минимум 30-40 секунди да поработи во место,па после тргаш..Исто и кога возиш на долг пат,прво ја оставаш колата да поработи 30-40 секунди,да се смири па после ја гасиш...90% од турбините се ебаваат така,5% од лошо масло,и 5% од агресивно и постојано форсирање на моторот.На секоја канта со масло 15w40 пишува за дизел мотори со турбина..Колата колку години е кај тебе?Колку км имаш поминато со колата?
 
Нема врска за турбината те лаже,или толку разбира..Турбината НАЈВЕЌЕ се оштетува на првото палење,ако ја палиш колата со гас,затоа ќе ја оставаш минимум 30-40 секунди да поработи во место,па после тргаш..Исто и кога возиш на долг пат,прво ја оставаш колата да поработи 30-40 секунди,да се смири па после ја гасиш...90% од турбините се ебаваат така,5% од лошо масло,и 5% од агресивно и постојано форсирање на моторот.На секоја канта со масло 15w40 пишува за дизел мотори со турбина..Колата колку години е кај тебе?Колку км имаш поминато со колата?
Секогаш си работи пред да тргнам, таман додека да отварам порта итн... значи слободно да фурам со 15w40 уље, имаш ли препорака шо марка да земам? Пошто ко шо видов ова Turboral нема 15w40.

Пошто не планирам да го отварам, барем засега моторов... ако имаш предлог освен со уљето слободно советувај. Инаку, си влече, си шиба и нема маки бар засега никогаш не ме оставила на сред пат. Бидејќи обично патувам долги релации, Струмица - Скопје - Софија.

Инаку 2 години е во мене, поминато веќе над 14.000km.
 
Секогаш си работи пред да тргнам, таман додека да отварам порта итн... значи слободно да фурам со 15w40 уље, имаш ли препорака шо марка да земам? Пошто ко шо видов ова Turboral нема 15w40.

Пошто не планирам да го отварам, барем засега моторов... ако имаш предлог освен со уљето слободно советувај. Инаку, си влече, си шиба и нема маки бар засега никогаш не ме оставила на сред пат. Бидејќи обично патувам долги релации, Струмица - Скопје - Софија.

Инаку 2 години е во мене, поминато веќе над 14.000km.

Тотал Кварц,или ако можеш да го најдеш тоа Холандското масло,Еурол,15w50,ама не е минерално,туку синтетичко,бар така пишува на кантата и е поквалитетно..Јас го користев тоа масло,4 литра 1400 денара,а литар кошташе 400 денара,така да не е баш ефтино.Види на релито Дакар,на сите камиони им е генерален спонзор што се однесува за маслото.Вози така и не се замарај,за 2-3 месеца двапати моторот да го отвораш нема логика..И заобиколи го тој мајстор,барај друг.
src_46f67b19e1616f6ef24af07b6a7c9708bc1cab20.png

total-quartz-5000-15w40-5l.jpg

16450_1.jpg
 
Тотал Кварц,или ако можеш да го најдеш тоа Холандското масло,Еурол,15w50,ама не е минерално,туку синтетичко,бар така пишува на кантата и е поквалитетно..Јас го користев тоа масло,4 литра 1400 денара,а литар кошташе 400 денара,така да не е баш ефтино.Види на релито Дакар,на сите камиони им е генерален спонзор што се однесува за маслото.Вози така и не се замарај,за 2-3 месеца двапати моторот да го отвораш нема логика..И заобиколи го тој мајстор,барај друг.
Фала, уште една работа само, гледам го има и како 15w40, а ми препорачуваш исто и 15w50. Конечена одлука која да биде? 15w40 или 15w50, разликата која е?
 
Сето тоа е супер,ама многу кошта,кошта колку да земе половен мотор,од друга страна јас неверувам дека има и дека ПОСТОИ одличен мајстор кој што ќе ја изведе целата таа работа за солидни пари..Само парите ќе ти ги земе,а нема ништо да направи,ќе му направи проблем како кај @^^GoRiLLaZ^^ човекот поштено си плаќа,а секој изигрува механичар,а ако знае едно масло да смени тоа незначи дека е механичар..Реков подебел,бидејќи ако се рамни главата,може многу да се одземе,и затоа да се бара подебел,да се потполни таа празнина..Ама проблемот бил во кариките..
Има толеранција многу и да се рамни главата нема да јави проблем со стандард дихтунг. А веќе кога се отвара мотор се менува се половични работи се праат кога сакаш да се отарасиш од кола и не мислиш на последиците. А тоа дека кошта пари кошта ама знаеш нов мотор имаш. А половен мотор е мачка во вреќа и тој со сигурност ке троши уље. Најдобра варијанта е да го вози така овој мотор.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom