Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Инаку едно прашање ... Колава сега како залади не стига до работна температура... Ја возам по околу 60-70 км дневно, околу 30 км имам наеднаш од сабајле од кои околу 10 ми се фаќаат автопат ... И не проаѓа 70 степени никако... Ако поработи во место ке крене накај 75, ама штом тргнам, брзо паѓа под 70... До термостатот ке е најверојатно - така ??? Немам забележано како е кога беше потопло, пошто преку лето не ја возам многу, да не речам скоро ич не ја возам на релации подолги од 5-6 км, ја регистрирам само за преку зима:D Е сега не сум на чисто дали и колку тоа и пречи ...
 
дизел или бензин? пробај со термостатот, но сепак треба да се знае како реагира колата во сите околности. вака малку потешко се детектира
 
дизел или бензин? пробај со термостатот, но сепак треба да се знае како реагира колата во сите околности. вака малку потешко се детектира


Дизел 1.9 TDI 110 ps... Епа тоа ме мачи и мене, немам забележано како е кога е топло надвор... Инаку некој друг можен проблем да има ??? Мене не ми текнува моментално...
 
Викаш дека од " ектото " на ЛукОил протечуваат бошовите ??? Од кај таа констатација, подетално ако може... Јас пред 2 години исто ја предиктував, протече на еден од тие гумените дихтони и знаеше да " исцеди " плус 3-4 литри нафта на 100 км... Прво се чудев неколку дена зашто ми качи потрошувачка, додека не видов дека тече... Ја предиктував и еве 2 години нема никаква мака... Инаку и јас најредовно ( 9 од 10 пати ) ставам на ЛукОил... Некои викаат им покажало различна потрошувачка кога тестирале од двете фирми, ама кај мене е иста, да не кажам до грам и километар без разлика од каде ке ставам... Инаку од човек кој работеше во Окта имам слушнато дека ЛукОил имаат најдобро гориво кај нас...

За второто што викаш пажливо - ДА, ама не никогаш да не го кренеш над 100-ка, тоа е уште полошо... Не за џабе викаме земи " издувај " го, пошто со пензионерско возење ке се наполни со гареж издувната грана и ке се затне целиот, па му треба од време навреме дување, нели што викаме да ги продува и испразни цефките:D[DOUBLEPOST=1452554718][/DOUBLEPOST]



Може и затоа некои викаат дека им е различна потрошувачката кога ставаат наизменично од двете фирми...

Незнам од каде таа констатација,ама познавам луѓе што ставале нафта порано од Лукоил и им протекувале пумпите,не 10 луѓе наеднаш,али во период од 1 година ти гарантирам дека луѓето само од Лукоил ставаа нафта,тука има роднини,пријатели..По таа нагорнината од Велес према Штип со четврта испаѓам нагоре со 5 патници ама нафта од Макпетрол,а од Лукоил со трета одвај,испаѓав,и колата беше побучна,ете јас тука приметив дека на мојата кола повеќе и годи нафтата од Макпетрол..А кај ја предиктоваше пумпата?Можеш подетално да ми кажеш?

-За второто,и со четврта брзина околу 120-130 km/h да вози пак ќе ја издува,пак ќе крене 4000 обртаи,немора во пета да ја шиба,може само да се истепа некаде,или да го казнат..А за издувувањето се сложувам,одвреме-навреме треба,ама ако 95% од времето ја вози низ град..Ако ја шиба на отворено 1-2 на 3000-4000 км не е страшно да ја изгази и тоа убаво.[DOUBLEPOST=1452562114][/DOUBLEPOST]
Баш така ми кажаа дека има гареж затоа што е возен полека не форсиран затоа што лептирот на 90киве отвора под повеќе притисок додека кај 110ките малку да го чепниш отвора, а тој вентилот колку кошта да се замени/поправи ?

Првпат да слушнам дека турбината се расипувала од нефорсирање,ај од неквалитетно масло да,од форсирање на ладно да,ама од пажливо возење тешко некако..А да побараш мислење од друг мајстор?
 
[DOUBLEPOST=1452562114][/DOUBLEPOST]
[ quote]
Првпат да слушнам дека турбината се расипувала од нефорсирање,ај од неквалитетно масло да,од форсирање на ладно да,ама од пажливо возење тешко некако..А да побараш мислење од друг мајстор?[/quote]
Види сега вака мајсторов рече дека не е турбината расипана рече дека екстра функционира но проблемот е во лептирче на неа кое фатило гареж од пензионерско возење, тој не кажа земи на 5000 обртаи вози го туку под 2000 да не опаѓа 2500-3000 тие обртаи па ќе видиме ќе ја извадиме турбинава
 
Незнам од каде таа констатација,ама познавам луѓе што ставале нафта порано од Лукоил и им протекувале пумпите,не 10 луѓе наеднаш,али во период од 1 година ти гарантирам дека луѓето само од Лукоил ставаа нафта,тука има роднини,пријатели..По таа нагорнината од Велес према Штип со четврта испаѓам нагоре со 5 патници ама нафта од Макпетрол,а од Лукоил со трета одвај,испаѓав,и колата беше побучна,ете јас тука приметив дека на мојата кола повеќе и годи нафтата од Макпетрол..А кај ја предиктоваше пумпата?Можеш подетално да ми кажеш?

-За второто,и со четврта брзина околу 120-130 km/h да вози пак ќе ја издува,пак ќе крене 4000 обртаи,немора во пета да ја шиба,може само да се истепа некаде,или да го казнат..А за издувувањето се сложувам,одвреме-навреме треба,ама ако 95% од времето ја вози низ град..Ако ја шиба на отворено 1-2 на 3000-4000 км не е страшно да ја изгази и тоа убаво.[DOUBLEPOST=1452562114][/DOUBLEPOST]

Првпат да слушнам дека турбината се расипувала од нефорсирање,ај од неквалитетно масло да,од форсирање на ладно да,ама од пажливо возење тешко некако..А да побараш мислење од друг мајстор?



Во Куманово има дечко бошист, само со тоа се бави - бош пумпи, инјектори, комон реили и слично... Многу квалитетен мајстор, млад човек, беше на специјализација дали во Франција или во Холандија, не ме фаќај за збор незнам точно, ама знам дека беше... Е малку не му е баш евтина раката, ама работата си ја знае... Турбината не се расипува од нефорсирање, туку од пензионерско возење се полни со гареж, исто како издуваната грана, ЕГР внтилот и слично... Треба само да се исчисти и нема гајле... Тие турбовци на 90 кс ФВ мотори се со непромелнлива / фиксна геометрија и скоро па да не се расипуваат... Тоа им е предност во однос на 110-ките...
 
Здраво форумџии,ајде една голема молба имам кеш 5500 еу-препекав за хонда цивик
images-jpg.136613
би ја дотуркал тука за тие пари?? не е проблем дали Белгија Холандија Италија ....би заминал уште утре,само дали со 5500 би ја паркирал до дома.....Или евентуално преку купци да ја донесат или...или...било како!! гледам има по 3500 еу само малку ми е страв со давачките да не ме сотрат ако некој има време да подистражи би му бил преблагодарен !!!!!
 
Зависи за што возило..Знам дека од Ектото на Лукоил барем 10 бош пумпи се протечени.Јас само на Макпетрол турам,и немам маки до сега..Колата потивко ми работи,постартна е и не чади..Не викам дека и со Ектото беше лоша,ама побучно работеше..Долг период ставам нафта само од Макпетрол,од едно исто место..[DOUBLEPOST=1452552926][/DOUBLEPOST]

Турбината врти и на 800 обртаи,нонстоп е активна,како ја палиш колата,така врти и она..Ти како ќе ја форсираш,кога од 150 викаш не оди повеќе..Турај во четврта и гас до патос до кај 5000 обртаи,ако не ти го исрка цело масло и не го пукнеш моторот така ќе ја издуваш..Сите мајстори викаат пажливо да се возат турбашите,да не се стискаат постојано,овој твојов мајстор обратно вика,возилото е твое што сакаш прави му..
Не гледам логика турбаш да не се форсира.
Кога го имам бравото,татко ми постојано го возеше 1500-2000к вртежи и постојаано се жалеше дека тешко му пали и чади.
Кога ќе го стиснев максимум 4-5к вртежи по обиколница или накај катланово проработуваше како часовник.
Како ја стискаш колата така турбината врти посилно и максимален вртеж и е 150-200к
 
Во Куманово има дечко бошист, само со тоа се бави - бош пумпи, инјектори, комон реили и слично... Многу квалитетен мајстор, млад човек, беше на специјализација дали во Франција или во Холандија, не ме фаќај за збор незнам точно, ама знам дека беше... Е малку не му е баш евтина раката, ама работата си ја знае... Турбината не се расипува од нефорсирање, туку од пензионерско возење се полни со гареж, исто како издуваната грана, ЕГР внтилот и слично... Треба само да се исчисти и нема гајле... Тие турбовци на 90 кс ФВ мотори се со непромелнлива / фиксна геометрија и скоро па да не се расипуваат... Тоа им е предност во однос на 110-ките...

A mu ja odnese izvadena,ili so se kola, pa on ja vadese?I so kola imas?
 
Едно прашање. Под боцата за плин (која се наоѓа во резервно тркало) најдов вода. Не којзнае колку али има малку. Дали е можно да има некаде течење (некоја поврзаност со боцата)?
Во план сум утре евентуално задутре да ја однесам да ја ѕирне мајстор, али чисто ме интересираше ваше мислење или некој шо имал такво искуство...
Се работи за Шевро Авео (хечбек) ако нешто тоа значи.
 
Едно прашање. Под боцата за плин (која се наоѓа во резервно тркало) најдов вода. Не којзнае колку али има малку. Дали е можно да има некаде течење (некоја поврзаност со боцата)?
Во план сум утре евентуално задутре да ја однесам да ја ѕирне мајстор, али чисто ме интересираше ваше мислење или некој шо имал такво искуство...
Се работи за Шевро Авео (хечбек) ако нешто тоа значи.

Ti protekuva od bagaznikot, ili od plastikite okolu bagaznikot, taa zastitna guma so e.Najverojatno vodata e od nadvor nekade, ne e od plinot.
 
Едно прашање. Под боцата за плин (која се наоѓа во резервно тркало) најдов вода. Не којзнае колку али има малку. Дали е можно да има некаде течење (некоја поврзаност со боцата)?
Во план сум утре евентуално задутре да ја однесам да ја ѕирне мајстор, али чисто ме интересираше ваше мислење или некој шо имал такво искуство...
Се работи за Шевро Авео (хечбек) ако нешто тоа значи.
Вода влегува од кај што е бушено за излез на бакарните цевки(довод на плин) до моторот.
За да не ти пропоушта вода дупчињата пополни ги со силикон
 
Ti protekuva od bagaznikot, ili od plastikite okolu bagaznikot, taa zastitna guma so e.Najverojatno vodata e od nadvor nekade, ne e od plinot.

Вода влегува од кај што е бушено за излез на бакарните цевки(довод на плин) до моторот.
За да не ти пропоушта вода дупчињата пополни ги со силикон

Данкешен на брзите одговори. Ќе проверам баш утре преку ден.
 
Не гледам логика турбаш да не се форсира.
Кога го имам бравото,татко ми постојано го возеше 1500-2000к вртежи и постојаано се жалеше дека тешко му пали и чади.
Кога ќе го стиснев максимум 4-5к вртежи по обиколница или накај катланово проработуваше како часовник.
Како ја стискаш колата така турбината врти посилно и максимален вртеж и е 150-200к

Затоа и кај нас многу кукаат за турбаши, де ова се расипало де ова се заебало, не чинел TDI...

Најголем проблем е што турбо дизел возилата се третираат како спортски возила и се често форсираат небаре како на трки. Од тоа и страдаат многу делови. Не се тие возила за таа намена.
 
Ај пак јас да прашам, на Renault Scenic 1.9dci 2001 год ми свети сијаличката за сервис постојано. Летово направив сервис: филтер за полен, филтер за гориво, филтер за воздух, сет каиши со затегачи, а завчера променив и масло со маслен филтер.
Имам веќе купено и амортизери, но не ги имам променето, али амортизериве се осеќаат дека се отидени само на поголеми дупки или на поголема брзина кога наидувам на вдлабнатини, дали е можно да свети поради амортизерите или свети поради нешто друго?277062841_cef015eb66.jpg
 

Attachments

  • 277062841_cef015eb66.jpg
    277062841_cef015eb66.jpg
    65,5 KB · Прегледи: 12

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom