Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ајде еден совет од искусни :)
Имам AUDI A3 2.0 TDI 2004 Год. Откако ја купив колата приметив дека кога ќе достигне до 90ct. температура потешко ми пали колата откако ќе ја изгаснам па запалам. Вергла 2 секунди па пали. А кога е ладна, на сабајле или кога ќе се излади моторо си пали нормално чакмак. Исто така имам друг проблем, кога ќе убацам во 5та брзина има како некој звук на остро зуење, ама само во 5та брзина.... Некој вика дека е лагер на 5та брзина. Ме интересираат совети за двата проблема. Фала :)
 
Ајде еден совет од искусни :)
Имам AUDI A3 2.0 TDI 2004 Год. Откако ја купив колата приметив дека кога ќе достигне до 90ct. температура потешко ми пали колата откако ќе ја изгаснам па запалам. Вергла 2 секунди па пали. А кога е ладна, на сабајле или кога ќе се излади моторо си пали нормално чакмак. Исто така имам друг проблем, кога ќе убацам во 5та брзина има како некој звук на остро зуење, ама само во 5та брзина.... Некој вика дека е лагер на 5та брзина. Ме интересираат совети за двата проблема. Фала :)[/

Однеси ја на дијагностика.
 
Ајде еден совет од искусни :)
Имам AUDI A3 2.0 TDI 2004 Год. Откако ја купив колата приметив дека кога ќе достигне до 90ct. температура потешко ми пали колата откако ќе ја изгаснам па запалам. Вергла 2 секунди па пали. А кога е ладна, на сабајле или кога ќе се излади моторо си пали нормално чакмак. Исто така имам друг проблем, кога ќе убацам во 5та брзина има како некој звук на остро зуење, ама само во 5та брзина.... Некој вика дека е лагер на 5та брзина. Ме интересираат совети за двата проблема. Фала :)
Za prviot problem mozam da ti pomognam za vtoriot nemam poim :) Tandem pumpata treba da se smeni, koga kje zagree motorot, a taa e pozadi zakacena na nego i ona se gree. Vnatre ventilite propustaat koga e topla i zatoa ti ja gubi naftata. Jas totalno istiot problem go imav pred edna godina i pisuvav ovdeka no majka mi se eba dodeka ne najdov sto mi e. De bilo do filter de vozduh od segde i na kraj smeniv tandem pumpata i tolku, se sredi problemot :)
 
Дали е овој апаратцето за бришачи зна ли некој или некој друг дел е за опел астра Ф се работи ???



25 evra (2).JPG
 
Skapa li e taa tandem pumpa ?
Za prviot problem mozam da ti pomognam za vtoriot nemam poim :) Tandem pumpata treba da se smeni, koga kje zagree motorot, a taa e pozadi zakacena na nego i ona se gree. Vnatre ventilite propustaat koga e topla i zatoa ti ja gubi naftata. Jas totalno istiot problem go imav pred edna godina i pisuvav ovdeka no majka mi se eba dodeka ne najdov sto mi e. De bilo do filter de vozduh od segde i na kraj smeniv tandem pumpata i tolku, se sredi problemot :)[/quo
 
Skapa li e taa tandem pumpa ?



Околу 100 - 150 евра половна, ама колку ке си сигурен во таа ... За нова незнам колку е, тркни до Порше и прашај колку чини таква нова оригинална ... Инаку најпрво однеси ја колата на дијагностика ... Може да е тандем пумпата, а може и да не е, пошто од неа се јавуваат и други проблеми ...
 
Ајде еден совет од искусни :)
Имам AUDI A3 2.0 TDI 2004 Год. Откако ја купив колата приметив дека кога ќе достигне до 90ct. температура потешко ми пали колата откако ќе ја изгаснам па запалам. Вергла 2 секунди па пали. А кога е ладна, на сабајле или кога ќе се излади моторо си пали нормално чакмак. Исто така имам друг проблем, кога ќе убацам во 5та брзина има како некој звук на остро зуење, ама само во 5та брзина.... Некој вика дека е лагер на 5та брзина. Ме интересираат совети за двата проблема. Фала :)

И што ако вергла 2 секунди па пали??Проблем ли е тоа?Или тие 2 секунди ти значат нешто посебно..Неповратен вентил имаш ли ставено?За 2 секунди не ти се исплаќа да плескаш пари по дијагностики,кога нема скроз да пали,тогаш ќе бараме чаре..[DOUBLEPOST=1433625174][/DOUBLEPOST]
Околу 100 - 150 евра половна, ама колку ке си сигурен во таа ... За нова незнам колку е, тркни до Порше и прашај колку чини таква нова оригинална ... Инаку најпрво однеси ја колата на дијагностика ... Може да е тандем пумпата, а може и да не е, пошто од неа се јавуваат и други проблеми ...

Во јајцето влакно барате..Што ако завергла плус 2 секунди?Според мене колата е исправна,за две секунди го учиш да плесне 100-150 евра..Кога скроз нема да пали,тогаш ќе бараме чаре..
 
И што ако вергла 2 секунди па пали??Проблем ли е тоа?Или тие 2 секунди ти значат нешто посебно..Неповратен вентил имаш ли ставено?За 2 секунди не ти се исплаќа да плескаш пари по дијагностики,кога нема скроз да пали,тогаш ќе бараме чаре..[DOUBLEPOST=1433625174][/DOUBLEPOST]

Во јајцето влакно барате..Што ако завергла плус 2 секунди?Според мене колата е исправна,за две секунди го учиш да плесне 100-150 евра..Кога скроз нема да пали,тогаш ќе бараме чаре..



Јас не му кажав да иде и да купи одма нова туку само му дадов одговор на неговото прашање т.е. ориентална цена колку би чинела половна , пошто во еден случај така нешто ја плативме за А4 ... А натаму него како си го учи паметот ... Ако му смета и ако му значи прво нека стави на дијагностика да види дали е проблемот таму, па нека решава ... Мада ако се работи за тандем пумпата, јас би ја сменил што поскоро додека не почналa да прави други посериозни проблеми ...
 
Јас не му кажав да иде и да купи одма нова туку само му дадов одговор на неговото прашање т.е. ориентална цена колку би чинела половна , пошто во еден случај така нешто ја плативме за А4 ... А натаму него како си го учи паметот ... Ако му смета и ако му значи прво нека стави на дијагностика да види дали е проблемот таму, па нека решава ... Мада ако се работи за тандем пумпата, јас би ја сменил што поскоро додека не почналa да прави други посериозни проблеми ...
ArHanG3L сепак фала на одговорот за цената, тоа го барав од тебе. Што се однесува до другите одговори дали ми значати нешто 2 секунди или 3, не е тоа работата. Работата е во тоа што сум ја ставал на дијагностика и не јавува никаков проблем. Некои ми викаат дека бил некој контензатор, некои викаат заебавал замаецот откако ќе загрее колата, и еве сега слушнав некоја си тандем пумпа. Значи проблемот е САМО кога колата ќе биде загреана, вергла 2-3 секунди па пали, откако ќе се олади колата после 15 - 20 мин си пали нормално. Кога потенцирам ВЕРГЛАЊЕ, значи засилено а не како да е алансер со слабо верглање...
 
ArHanG3L сепак фала на одговорот за цената, тоа го барав од тебе. Што се однесува до другите одговори дали ми значати нешто 2 секунди или 3, не е тоа работата. Работата е во тоа што сум ја ставал на дијагностика и не јавува никаков проблем. Некои ми викаат дека бил некој контензатор, некои викаат заебавал замаецот откако ќе загрее колата, и еве сега слушнав некоја си тандем пумпа. Значи проблемот е САМО кога колата ќе биде загреана, вергла 2-3 секунди па пали, откако ќе се олади колата после 15 - 20 мин си пали нормално. Кога потенцирам ВЕРГЛАЊЕ, значи засилено а не како да е алансер со слабо верглање...

Чим не јавува проблем на дијагностика што тогаш?Земи расклопи ја цела кола тогаш..Вози и не се замарај
 
Дечки, ги бива ли Форд Фокус 2002-2003 година, какви се со издржливост и одржување? И кој мотор е подобар 1.8 ТДДИ или 1.8 ТДЦИ?
 
ArHanG3L сепак фала на одговорот за цената, тоа го барав од тебе. Што се однесува до другите одговори дали ми значати нешто 2 секунди или 3, не е тоа работата. Работата е во тоа што сум ја ставал на дијагностика и не јавува никаков проблем. Некои ми викаат дека бил некој контензатор, некои викаат заебавал замаецот откако ќе загрее колата, и еве сега слушнав некоја си тандем пумпа. Значи проблемот е САМО кога колата ќе биде загреана, вергла 2-3 секунди па пали, откако ќе се олади колата после 15 - 20 мин си пали нормално. Кога потенцирам ВЕРГЛАЊЕ, значи засилено а не како да е алансер со слабо верглање...
Нормално е тоа.Сите коли палат на 2-3 вртење на замаец.
На прво палење или ладна кога е како сакаш толкувај ама смесата е побогата и со саух затоа пали поубаво
Не фрлај пари за џабе.
 
Ova e servo pumpa ,a kolku kosta ne znam[DOUBLEPOST=1433431099][/DOUBLEPOST]
Реглерот те зафркава,многу полни или воопшто не полнел а трба да полни до 14,7 волти и при пуштање светла,клима.........одеднаш и минимално треба да паднат волтите.
Дали полни или не лесно се проверува,кога работи колата кога ќе ј извадиш клемата и ако колата изгасне тогаш не полни алтернаторот.

Исправен беше реглерот... Проблемот бил во некој колектор и инсталацијата,сега е средена и поминав многу поевтино од тоа што кажа cruise неговата тарифа од 100че, не е ова фиат :-))))

Дали е овој апаратцето за бришачи зна ли некој или некој друг дел е за опел астра Ф се работи ???



Прегледај го приврзокот 122429
Тоа е.
 
Исправен беше реглерот... Проблемот бил во некој колектор и инсталацијата,сега е средена и поминав многу поевтино од тоа што кажа cruise неговата тарифа од 100че, не е ова фиат :))))


Тоа е.

Нема врска што кола е,500 денара од саат наплаќа..Мајсторот е скап,не е до колата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom