Ех у премиум,Ц5-Пежо 607..Италијаните немаат,едино Ланчиа ги вади,или Алфа Ромео..Али затоа тука е Масерати..
Maserati go zaboravi, eden od retkite italijanski brendovi so mi pravi merak pogotovo novoto ghibli

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Ех у премиум,Ц5-Пежо 607..Италијаните немаат,едино Ланчиа ги вади,или Алфа Ромео..Али затоа тука е Масерати..
Maserati go zaboravi, eden od retkite italijanski brendovi so mi pravi merak pogotovo novoto ghibli![]()
Alooo jas zboram za neutralni zemji, ti sigurno nema da go reklamiras proizvodot na tvojot konkurent..ocigledno ne svakjas vo sto e rabotata sto sakam da ti ja objasnam vo mojot post tolkav ti e kapacitetot..ne mi e namerata da se falam sto vozam i dali e najskapo samo se objasnuvam so vas deka gi pravite Germanskite avtomobili na 3to mesto posle Italijanskite i Francuskite, ne zborete vise gluposti ziti se, mnogu ste smesni... ocigledno nemate nikakvo poznavanje od avtomobilizmot a tuka im davate soveti na lugjevo..
Без везе ти е анализава.Германските автомбили се продаваат само поради името,а не поради ништо друго......Објаснувањето следи...
1.Волксваген......Освен нивната ТДИ технологија која за жал на Волксваген,Мазда си ја преработи и се покажа каде подобра од тие нивни масни замајци и пумпи дизни......ТСИ моторите се тешко губре што е до сега направено.
2.Форд.....Само името му остана во Европа,а со америчкиот бренд немаат ама баш ништо заедничко....
3.Мерцедес....Дефинитивно преценето возило кое е прескапо за оддржување.....Разгледај ги цените на половњаците во ЕУ и ке ти стане јасно......
4.Ауди......Иста приказна како и Волксваген.....
5.Опел....Најневозена кола во Германија.Не успеаа да направат дизел мотор па сега ги купуваат моторите од Фиат
6.БМВ.......Ништо посебно......
Pa toa mnogu normalno ama jas ne pravev takva razlika jas zborev za 5-10 godini najvise, a ne 15-20 god@KamenLaden
Другар мерцедес си е мерцедес.
Сакаат да ти речат дека пример: меган од 2010 година е подобар од мерцедес 1995-2000 година. Или нова кола од салон да ја земеш со гаранција 3-5(некои и 6-7) години е подобра од мерцедес 10 и кусур години стар.
Плус и мерцедесот поскапо одржување има.
Sve analiticari i naucnici bile ovdeka be, samo ne mi e jasno sto kisnete na forumov? So toj pamet, znaenje i iskustvo so go imate mozete milioni da pravite...:/[DOUBLEPOST=1432854887][/DOUBLEPOST]
Pa toa mnogu normalno ama jas ne pravev takva razlika jas zborev za 5-10 godini najvise, a ne 15-20 god
Германските автомбили се продаваат само поради името,а не поради ништо друго......Објаснувањето следи...
1.Волксваген......Освен нивната ТДИ технологија која за жал на Волксваген,Мазда си ја преработи и се покажа каде подобра од тие нивни масни замајци и пумпи дизни......ТСИ моторите се тешко губре што е до сега направено.
2.Форд.....Само името му остана во Европа,а со америчкиот бренд немаат ама баш ништо заедничко....
3.Мерцедес....Дефинитивно преценето возило кое е прескапо за оддржување.....Разгледај ги цените на половњаците во ЕУ и ке ти стане јасно......
4.Ауди......Иста приказна како и Волксваген.....
5.Опел....Најневозена кола во Германија.Не успеаа да направат дизел мотор па сега ги купуваат моторите од Фиат
6.БМВ.......Ништо посебно......
Aloo be cistas li deka pisav 5-10 godini a ne 20 godisen mercedesМоже и некој прави..А зошто се замараш ти..Цело време викаш кој што сака нека вози,а ти упорно нас не убедуваш дека 20 годишен Мерцедес е поарен избор од некоја 5-10 години понова кола..Па немој,едноставно нема логика..[DOUBLEPOST=1432857189][/DOUBLEPOST]
3.Мерцедесот е ТОП ВОЗИЛО,еден од светските брендови,мислам да не си го мериме со Мерц..
6.БМВ ништо посебно? Длабоко не си во право,колку и да не признаваме Мерцот,и БМВ-то се поим за коли..Бар за мене..Тргни настрана дека е скапо одржување,скапи се во старт,скапи делови,али се институција во светот во автомобили..Секако зборуваме за НОВИ или барем до 3-4 години старост,а не од 1974 година.
Без везе ти е анализава.
Волксваген во Германија важи како автомобил кој има многу добро развиена сервисна мрежа (нешто како Застава низ Југославија) и важи како кола за народните маси која е 100% германска. Опелот е мешана технологија и не го рачунаат германците како 100% германски поради примесите на генерал моторс (ако ги видиш постарите дизајни на опел ќе видиш дека се е амерички дизајн и отскокнуваат од сите други европски модели) секако игра улога овде и маркетингот и грешките кои опел ги направи во деведесетите на кои Фолксваген дебело профитира.
Мерцедесот е доста скап и има друга таргет група, кола која обичниот германец (кој е рационален) не ја погледнува. Форд во последно време покажаа добри мотори, меѓутоа поради истите причини како и Опел не може да се мери маркетиншки како волксваген иако централата за Европа му е во Германија.
Ауди во Германија важи повеќе како службено возило иако како агресиванта маркетинг кампања која го форсира како премиум бренд успева некако да се протне меѓу БМВ и Мерцедес.
БМВ си има посебна клиентела која се разликува и од онаа на Мерцедес, така да тие се башка приказна, со оглед дека 3ката им е најпродавана поголемиот број на клиенти им се од помладата генерација.
Abe ajde? Sakas da mi kazes deka udobnosta i voznjata se isti vo Germanskite i ovie koli? I opremata? Eve zemi bmw mercedes ili audi od 2005 godina i sporedi ja taa oprema i voznja so drugite avtomobiliЧекај малку....Купуваш возило поради што има развиена сервисна мрежа,или купуваш возило да те служи......
Па форумот е полн со форумџии кои кукаат од Волксваген возилата ама на културен начин.Те масен замаец,те дизни,те пумпи,итн,итн.....
Дефинитивно преценети возила кои за жал зборувам за кај нас ги купуваат поради името.Чекај јас не патам од комплекс дали ке го турам дебелото месо во БМВ или Мерцедес......
Сега кога скоро сите производители произведуваат скоро идентични возила,зошто да дадам 20К за нешто што има беџ на Ауди на пример,кога можам да возам за 20К на пример Хонда која сега дава 1.000.000км гаранција а никој не ја погледнува а со квалитет е каде понапред од германските возила.....
Во последните 20 години е набиена фама дека германските возила се најдобри.Значи купувате нешто што ке го прочитате на реклама,а никој не ја гледа реалната состојба.
Огласите на автомобили е мерило кое возило е квалитетно.Па отвори Пазар3 и реклама5 и ке видиш.90% од возилата што се продаваат се токму германските...Она што не се продава,значи дека е квалитет,а бидејки ние сме самобендисани за германските возила,се бутаат цените на останатите брендови....
Еве примери еден куп....
1.Хонда....Нема ни за лек.Не зборувам за моделот пред 20 години туку за новиот Цивик или Акорд..
2.Нисан.....Кој видел последен пат Нисан за продажба...
3.Митсубиши...Иста приказна.....
4.Мазда.....Половна мазда се продава веднаш,а ако е дизел,веднаш бидејки технологијата е ТДИ ама преработена од Мазда без замајци и останати глупости од Волксваген....
Јас лично сум имал доста возила и од германски модели,французи,корејци,јапонци......Германските модели само нудат име и ништо повеке.....
Vo pravi si za ova, no i samoto ime VW ti kazuva se ( kola za narodot ili narodna voznja go imam citano kako prevod niz srbijaБез везе ти е анализава.
Волксваген во Германија важи како автомобил кој има многу добро развиена сервисна мрежа (нешто како Застава низ Југославија) и важи како кола за народните маси која е 100% германска. Опелот е мешана технологија и не го рачунаат германците како 100% германски поради примесите на генерал моторс (ако ги видиш постарите дизајни на опел ќе видиш дека се е амерички дизајн и отскокнуваат од сите други европски модели) секако игра улога овде и маркетингот и грешките кои опел ги направи во деведесетите на кои Фолксваген дебело профитира.
Мерцедесот е доста скап и има друга таргет група, кола која обичниот германец (кој е рационален) не ја погледнува. Форд во последно време покажаа добри мотори, меѓутоа поради истите причини како и Опел не може да се мери маркетиншки како волксваген иако централата за Европа му е во Германија.
Ауди во Германија важи повеќе како службено возило иако како агресиванта маркетинг кампања која го форсира како премиум бренд успева некако да се протне меѓу БМВ и Мерцедес.
БМВ си има посебна клиентела која се разликува и од онаа на Мерцедес, така да тие се башка приказна, со оглед дека 3ката им е најпродавана поголемиот број на клиенти им се од помладата генерација.
Imam sluzbena kola pasat 2007 , i dugar moj koj ima honda accord 2007 , od oprema dvete imaat se , ama bas se , voznjata mene licno accordot e edno ipol nivo nad pasatot, no toa e poradi mene , za odrzuvanje ne mozam da komentiram deka ednata e benzinec drygata dizel, samo dryze ne plukaj na japonskive koli deka vo pogled na tehnologija od evropa odat na saemi vo zemjata na izgrejsoncetoAbe ajde? Sakas da mi kazes deka udobnosta i voznjata se isti vo Germanskite i ovie koli? I opremata? Eve zemi bmw mercedes ili audi od 2005 godina i sporedi ja taa oprema i voznja so drugite avtomobili