Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дојди да го видиш. 96 е 200 000 има рамно. Нит е враќан нит ништо.
A, pa ti trojka si imal, ja mislev cetvorka. Trojkite se isto katastrofa, samo motorot im vredi. Karoserija mizerija.
:icon_lol:[DOUBLEPOST=1423745681][/DOUBLEPOST]
Ете ја, 170к километри, ни крцка ни тропа, нормално сменив предница и си е топ сега, еве веќе 20к километри откако сменив вилушки и тн., па таман е засега.. Инаку за цените не знам дали сам се лажеш, мене пробуваш да ме лажеш, другиве членови на форумов? Или си ептен субјективен па неможиш да прифатиш друго мислење, ти се зацртало дека голф е светиња и точка. Така нека биде, за мене (и за секој кој сака бар МАЛКУ да ужива во возењето, а не му треба само коцка која ќе го носи од А до Б), Алфата, Хонда, БМВ, Мазда, па и Форд Фокус се 10000 пати подобра опција од голф. А за нов ако купуваш, тогаш е уште полоша ситуацијата за голфот.. види ја новата мазда 3ка, па и фокусот 2015та, па пежото 308 и спореди ги со голфот, и завршува муабетот.
Prodavam i delovi i znam kakvi se cenite. Moze i referat da ti napisam. Imam od poodamna prodadeno 2 takvi alfi 147 i ti kazuvam realno golf 4 e izmislen za ovie tezgerinja. Vo sekoj pogled.
 
A, pa ti trojka si imal, ja mislev cetvorka. Trojkite se isto katastrofa, samo motorot im vredi. Karoserija mizerija.
:icon_lol:[DOUBLEPOST=1423745681][/DOUBLEPOST]
Prodavam i delovi i znam kakvi se cenite. Moze i referat da ti napisam. Imam od poodamna prodadeno 2 takvi alfi 147 i ti kazuvam realno golf 4 e izmislen za ovie tezgerinja. Vo sekoj pogled.
Се сложувам до некаде. Каросеријата на тројките не им нешто посебно, скапува доста. А во врска со алфите,па и не баш, 4ка е еден од полошите серии на голф, ако не и најлоша. А не сум имал алфа ама како што сум слушал, што и незначи дека е точно, каросериски се доста слаби. Кога би направил споредба меѓу новиот Голф и новата Џулиета на Алфа, без размислување би ја земал Џулиетата.
 
Се сложувам до некаде. Каросеријата на тројките не им нешто посебно, скапува доста. А во врска со алфите,па и не баш, 4ка е еден од полошите серии на голф, ако не и најлоша. А не сум имал алфа ама како што сум слушал, што и незначи дека е точно, каросериски се доста слаби. Кога би направил споредба меѓу новиот Голф и новата Џулиета на Алфа, без размислување би ја земал Џулиетата.
4kata e daleku najdobar golf od site. Trust me. Toa mi e zanaetot.
Nova kola e sekoja manje vise dobra, prasanje e so ke se sluci so nea posle 10tina godini i edno 200.000km.
 
4kata e daleku najdobar golf od site. Trust me. Toa mi e zanaetot.
Nova kola e sekoja manje vise dobra, prasanje e so ke se sluci so nea posle 10tina godini i edno 200.000km.
Неам голф 4, така ми кажувале ете, ако тоа ти е струката ондак ти верувам. Над 200 000 возиме ние, од балканот, донесени од Швајцарија, Германија, Бугарија и се фалиме, возиме Мерцедес, VW или некоја треба ''ламја''.
 
Неам голф 4, така ми кажувале ете, ако тоа ти е струката ондак ти верувам. Над 200 000 возиме ние, од балканот, донесени од Швајцарија, Германија, Бугарија и се фалиме, возиме Мерцедес, VW или некоја треба ''ламја''.
Abe tolku e standardot kaj nas druze, nemoj da mislis deka i na zapad ne se vozat postari vozila.
Fakt e deka realno golf4,passat,audi itn moze i 30 godini vozenje da izdrzi, a alfa bilokakva neka e posle 10 god vozenje pocnuva da se raspagja. Nova da ja kupis da, ama polovna ni slucajno.
 
Последно уредено:
Abe tolku e standardot kaj nas druze, nemoj da mislis deka i na zapad ne se vozat postari vozila.
Fakt e deka realno golf4,passat,audi itn moze i 30 godini vozenje da izdrzi, a alfa bilokakva neka e posle 10 god vozenje pocnuva da se raspagja. Nova da ja kupis da, ama polovna ni slucajno.
Не се сложувам со голем дел од напишаното. Јбг..
 
ехехех ... секој својот коњ си го фали, така е тоа ... на секој неговата кола му е најдобра ... факт е дека колите од VW групација држат поголема цена од другите марки, а тоа да е така чисто случајно - СУМЊАМ , и тоа многу ... посебно Голф 2 и Голф 4 се магариња, со минимално одржување кое за наш стандард е повеќе од прифатливо и по нашиве патишта проаѓаат по пола милион како од шала ... не за џабе се продаваше 2ката толку колку што се продаваше... исто и со 4ката ... не бира уљиња, не бира гориво, не бира пат ... у предница нема ништо, а и тоа што има кошта 50 евра да се замени со ново и терај ... ја уште немам видено 4ка скапана или да покажала корозија некаде ... е сега у вожња е како чеза, како што имам кажано ... тврд, коските да ти ги растресе, ама дека трае - трае ... секаде мора да се направи некој компромис, нема идеално, да има сите ке возиме такво ... ама со голфот правиш најмал компромис во однос на другите од класата ... и ја не викам дека нема подобро од Голф, ама од тој ранг и старост 15 години, и цена од 3-4000 евра, сум многу убеден дека нема поисплатлив избор, не викам подобар, викам поисплатлив, а денеска 95% од нас купуваме кола која ке е исплатлива ... и незнам кој рече дека нов голф бил многу поскап од другите во таа класа и наведе пример Фокус и Мазда 3 ... нов Голф почнува со цена од околу 15 000 евра, Фокусот 14 000 евра, а Мазда 3 незнам колку е, ама мислам дека е и поскапа од Голфот ... ај не само тие, туку види дека и Меган почнува од над 14 000 евра, 308ца и она тука некаде, е Киа Сид е поевтин он почнува некаде од околу 11-12 000 ... Тојота Аурис почнува со цена од околу 14 000 евра, Хонда Сивик исто околу 14-15 000 евра ... горе доле сите се толку пари и не само голфот туку сите се скапи... да купиш хечбек дизел солидно опремен, од поквалитетниве марки што ги набројав треба да издвоиш 18-20 000 евра ... за 20 000 евра А5 се купува, не постар од 4-5 год ...
 
ехехех ... секој својот коњ си го фали, така е тоа ... на секој неговата кола му е најдобра ... факт е дека колите од VW групација држат поголема цена од другите марки, а тоа да е така чисто случајно - СУМЊАМ , и тоа многу ... посебно Голф 2 и Голф 4 се магариња, со минимално одржување кое за наш стандард е повеќе од прифатливо и по нашиве патишта проаѓаат по пола милион како од шала ... не за џабе се продаваше 2ката толку колку што се продаваше... исто и со 4ката ... не бира уљиња, не бира гориво, не бира пат ... у предница нема ништо, а и тоа што има кошта 50 евра да се замени со ново и терај ... ја уште немам видено 4ка скапана или да покажала корозија некаде ... е сега у вожња е како чеза, како што имам кажано ... тврд, коските да ти ги растресе, ама дека трае - трае ... секаде мора да се направи некој компромис, нема идеално, да има сите ке возиме такво ... ама со голфот правиш најмал компромис во однос на другите од класата ... и ја не викам дека нема подобро од Голф, ама од тој ранг и старост 15 години, и цена од 3-4000 евра, сум многу убеден дека нема поисплатлив избор, не викам подобар, викам поисплатлив, а денеска 95% од нас купуваме кола која ке е исплатлива ... и незнам кој рече дека нов голф бил многу поскап од другите во таа класа и наведе пример Фокус и Мазда 3 ... нов Голф почнува со цена од околу 15 000 евра, Фокусот 14 000 евра, а Мазда 3 незнам колку е, ама мислам дека е и поскапа од Голфот ... ај не само тие, туку види дека и Меган почнува од над 14 000 евра, 308ца и она тука некаде, е Киа Сид е поевтин он почнува некаде од околу 11-12 000 ... Тојота Аурис почнува со цена од околу 14 000 евра, Хонда Сивик исто околу 14-15 000 евра ... горе доле сите се толку пари и не само голфот туку сите се скапи... да купиш хечбек дизел солидно опремен, од поквалитетниве марки што ги набројав треба да издвоиш 18-20 000 евра ... за 20 000 евра А5 се купува, не постар од 4-5 год ...

Ајде чим не бира уљиња,тури му од тоа најефтиното наливно во шише од Синалко што се продава,вози го на црвена нафта,вози го по планиниски пат и дојди по 2 месеца тука пак ова повтори го..
 
Ајде чим не бира уљиња,тури му од тоа најефтиното наливно во шише од Синалко што се продава,вози го на црвена нафта,вози го по планиниски пат и дојди по 2 месеца тука пак ова повтори го..


Кога реков дека не бира уље и гориво мислев на квалитетот на горивото кај нас, и осетливоста на некои коли кои не поднесуваат секакво гориво од секоја приватна пумпа, пошто знаеш дека има разно разни пумпи или пак бараат исклучиво такво или такво уље .... Кога реков не бира пат мислев на патиштата кај нас дека ги трпи подобро од некои други коли ... Ама кога веќе ме земаш здраво за готово и буквално - еве - Голф 2-ка од 1985 год дизел беше купен за така за влечење алат и материјал со него и за по работа и цели 5 години возеше 90% од времето на црвена нафта, бела гледаше само од време на време и тоа кога ке наидеше нешто источено од некаде, кој знае колку била чиста и таа .. уље се ставаше какво ке се најде, филтер за уље имаше сменето само некои 3 пати во тие 5 години а помина 97 000 км ... не покажа никаков проблем ама ич ... сменето и беше само јабучици еднаш и задните амортизери беа репарирани еднаш ... таков и се продаде и ете го од тогаш поминаа 7 години и чичето што го купи го гледам уште го вози ... Другарче мое т.е татко му 1997 год. купи нова Шкода Фелиција 1.9 дизел ( VW мотор нели ) и на бела нафта ја возеше само првите 10 000 км додека да се разработи и од тогаш почна да ја вози исклучиво на црвена нафта, ја возеше така се додека не забранија истата да се става во коли, а тоа е цели 170 000 км, еве ја денеска после 18 година, шкодата има 240 000 км и уште се вози, додуша веќе само за по материјал за дуќанот, ама сеедно се вози ... Другарче мое смени 2 Сеат Кордоби ( МК1 и МК2 ) и двете беа 1.9 СДИ и двете се возеа во такси исклучиво на црвена нафта и ништо не им стана ... И Голф 4 1.9 СДИ иде на црвена нафта... и не само на нафта, туку земи прецеди прегорен зејтин од фритеза и тури му ке видиш дека и на тоа ке иде ...
 
Кога реков дека не бира уље и гориво мислев на квалитетот на горивото кај нас, и осетливоста на некои коли кои не поднесуваат секакво гориво од секоја приватна пумпа, пошто знаеш дека има разно разни пумпи или пак бараат исклучиво такво или такво уље .... Кога реков не бира пат мислев на патиштата кај нас дека ги трпи подобро од некои други коли ... Ама кога веќе ме земаш здраво за готово и буквално - еве - Голф 2-ка од 1985 год дизел беше купен за така за влечење алат и материјал со него и за по работа и цели 5 години возеше 90% од времето на црвена нафта, бела гледаше само од време на време и тоа кога ке наидеше нешто источено од некаде, кој знае колку била чиста и таа .. уље се ставаше какво ке се најде, филтер за уље имаше сменето само некои 3 пати во тие 5 години а помина 97 000 км ... не покажа никаков проблем ама ич ... сменето и беше само јабучици еднаш и задните амортизери беа репарирани еднаш ... таков и се продаде и ете го од тогаш поминаа 7 години и чичето што го купи го гледам уште го вози ... Другарче мое т.е татко му 1997 год. купи нова Шкода Фелиција 1.9 дизел ( VW мотор нели ) и на бела нафта ја возеше само првите 10 000 км додека да се разработи и од тогаш почна да ја вози исклучиво на црвена нафта, ја возеше така се додека не забранија истата да се става во коли, а тоа е цели 170 000 км, еве ја денеска после 18 година, шкодата има 240 000 км и уште се вози, додуша веќе само за по материјал за дуќанот, ама сеедно се вози ... Другарче мое смени 2 Сеат Кордоби ( МК1 и МК2 ) и двете беа 1.9 СДИ и двете се возеа во такси исклучиво на црвена нафта и ништо не им стана ... И Голф 4 1.9 СДИ иде на црвена нафта... и не само на нафта, туку земи прецеди прегорен зејтин од фритеза и тури му ке видиш дека и на тоа ке иде ...

И веројатно работат како ИМТ 39 трактор..Сум се изнаслушал и изначитал на овакви приказни,курот влага не ми држи од приказни од типот,другар ми,чичко ми,вујко ми,тетинов,на дедо негов татко мајка му,имале голф 2 не се расипува,абе мајстор нема видено..Се вашите коли се исправни..Секој втор пост е сличен на твојот..Возете си Голфови,како што кажа секој својот коњ си го обожава,секој нека прави како што тој смета дека е најјарно..Не дискутирам повеќе за Голф,пошто е вансериска машина..Ајде поздрав..
 
Дечки, сет ламела со потисна и друк лагер за Фиат Пунто 1.9 јтд 85кс колку чини од прилика? :)
 
И веројатно работат како ИМТ 39 трактор..Сум се изнаслушал и изначитал на овакви приказни,курот влага не ми држи од приказни од типот,другар ми,чичко ми,вујко ми,тетинов,на дедо негов татко мајка му,имале голф 2 не се расипува,абе мајстор нема видено..Се вашите коли се исправни..Секој втор пост е сличен на твојот..Возете си Голфови,како што кажа секој својот коњ си го обожава,секој нека прави како што тој смета дека е најјарно..Не дискутирам повеќе за Голф,пошто е вансериска машина..Ајде поздрав..


Па Голф 2 дизел секако работи како трактор ... И кај виде за него дека сум пишал вујко ми, чичко ми, тетин ми ... За шкодата да, на ептен блиско другарче е, а голфот татко ми го зеде, он го возеше, ја се учев на него ... ти кажувам од прва рака, никаква приказна, никакви измислици ... Сега тебе ако ти се расправа тоа е друго ... А ако секој втор пост е сличен на мојот, значи има некоја вистина во тоа, не сум само јас што вика така ... И да не ме сватиш погрешно, ја ни од далеку не одобрувам такво одржување на возило, па макар да е и точак ... И ја сега не возам кој знае каква кола, 17 години има и мојата, ама пошто сега ја си ја одржувам, ја си ја возам, ја сум броел пари за неа тогаш кога е купувана, ми е жал така да ја чувам и сакам да ми е како што треба ... Муабетов беше дека тие возила, од тоа време трпат ... Денешниве, нови возила не трпат и тоа е ...
 
Forumdzii da ve prasam nesto moze imate zboruvvano ali mnogu strani se 913 za da listam sakam da zemam letovo nekoj Mercedes od starite (slika) od 1990 do 1995 modelot e 250D turbodiesel. Da mi kazete so kako trosat kolku delovite dali se lesni za naogjanje ? Fala odnapred! Pisete ako znaete ili ako vi kazuval nekoj sto imal takva kola :cool:
:))
10649866_935554143146186_2176972613631761758_n.jpg
 
Дечки да не знаете некој шо растура Kia Pride во Скопје... Пишете телефон и локација по можност. Фала :)
 
Forumdzii da ve prasam nesto moze imate zboruvvano ali mnogu strani se 913 za da listam sakam da zemam letovo nekoj Mercedes od starite (slika) od 1990 do 1995 modelot e 250D turbodiesel. Da mi kazete so kako trosat kolku delovite dali se lesni za naogjanje ? Fala odnapred! Pisete ako znaete ili ako vi kazuval nekoj sto imal takva kola :cool:
:))
10649866_935554143146186_2176972613631761758_n.jpg

Одговорот веројатно го знаеш и сам..Овие коли се со над 300.000 км поминати,стари,трошат масло,и се пред ремонтирање,треба да си имаш уште 1000 евра пари од кога ќе го купиш,регистрираш..Е сеа,предност е што до кај 2000-2500 евра мислам дека би нашол оваков Мерцедес..Делови како делови,зависи што ти треба,Западна Македонија (Тетово,Гостивар) е полно со овакви Мерцедеси и делови има..Многу години имаат,тоа им е маната..На Топ Гир имам гледано репортажа,во Албанија снимаа,секоја кола беше Мерцедес,од А класа па до МЛ
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom