Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ја го сменив кај мојот локален мајстор.Го смени за 2-3 саата.Секој механичар ќе ти го смени.Во АМСМ тато прашал му побарале 5000 денари за работна рака само,мене мајсторов истата работа ми ја заврши за 2000 денари.Има веќе 7-8 месеци како го има сменето,да не го подречам не тече ич.
--- надополнето: 1 декември 2013 во 19:17 ---



Абе не му е дупнат хладњакот него,туку малото казанче за парно во кабината.
Isto ti e.
Slobodno neka proba so sredstvo za zatnuvanje. Odamna imav golf1 mu protece hladnjaceto za parno i go zatnav so takvo sredstvo so se sipa vo vodata. 3-4 godini ne pusti posle golfot go sitnav i kaj novite gazdi uste si drzese.
 
Isto ti e.
Slobodno neka proba so sredstvo za zatnuvanje. Odamna imav golf1 mu protece hladnjaceto za parno i go zatnav so takvo sredstvo so se sipa vo vodata. 3-4 godini ne pusti posle golfot go sitnav i kaj novite gazdi uste si drzese.


Да не затне нешто што не треба.
 
Да не затне нешто што не треба.
Nema so da zatne, nema takvi sitni dupcinja. Stravot e nepotreben, sigurno podobra opcija e da se sipe sredstvo za zatnuvanje ako zavrsi rabota nego da se menja. Tie hladnjacinjata za parno podobro se zatnuvaat i moze da kazam deka uspehot e skoro 90% poso se celi od aluminium. Prednite hladnjaci od motorot potesko se zatnuvaat zato sto imaat i plastika a sredstvata ne se lepat dobro na plastika.
--- надополнето: 1 декември 2013 во 20:18 ---
Prvo neka proba so sredstvo ako bidne nesto, ako ne pa neka go menja,ne moze nisto da izgubi.
 
Ја го сменив кај мојот локален мајстор.Го смени за 2-3 саата.Секој механичар ќе ти го смени.Во АМСМ тато прашал му побарале 5000 денари за работна рака само,мене мајсторов истата работа ми ја заврши за 2000 денари.Има веќе 7-8 месеци како го има сменето,да не го подречам не тече ич.


Абе не му е дупнат хладњакот него,туку малото казанче за парно во кабината.
А од каде ќе го стави средството,водната пумпа ја врти водата низ целиот систем а вентилаторот го дува топлиот воздух кабината.
Ако ти земале 2к евтино си поминал бидејќи се вади целосно шалт таблата.
 
Ќе видам прво со мојов мајстор да видиме точно од кај протекува, дали од спојките на цевките со парното или од самото парно. После ќе видиме шо цена ќе побара па ќе видиме може и средство ќе ставам. И јас сум за тоа дека поарно е да се смени отколку експериментира со средство, но ќе видиме како ќе се заврши. Ќе ви пишам што сум направил :)
 
А од каде ќе го стави средството,водната пумпа ја врти водата низ целиот систем а вентилаторот го дува топлиот воздух кабината.
Ако ти земале 2к евтино си поминал бидејќи се вади целосно шалт таблата.


Прво ми рече 2500,па ми попушти 500 денари,ама знам дека не ја вадеше цела табла,туку ја растури фиоката кај совозачот доле.Незнам не видов,му ја оставив и си ја земав.Викаше дека не бил задоволен од казанчето,и можело пак да пропушти,старото го видов,исто како новото беше.
 
Обично на влезот на хладњачето за парно пушта, има тамо едни о-прстени и од нив пушта...
 
Дечки предлог за некое количе до 1000~ евра со серво?? :)
 
колава внатре кога ке пуштам парно без разлика дали е стоплено или не магли ептен! ми рекоа да ја пребришам од внатре со алкохол и нема да магли - 3 пари ја пребришувам џабе.. пак магли. Имал некој ваков сличен проблем или?

чаре му се наоѓа на ова?
 
Za 1000 EUR imas odlicno nasminkani koli. Kola vo taa cenovna kategorija kakva ke bide ne sakam da zboram. Vo 90% slucai trebas da vlozis uste paricka da ja sredis za da ja vozis bezbedno.

Абе колку-толку да е средена (да не ме јебе со палење во 5 саат), ми треба само за зимово за работа неможе да се постигне со една кола...Гледам Сеат Ибиза до кај 1000~ евра околу 96-97 година бензинци ги има доста...
 
Ima koli kolku sto sakas. Za tie pari podobro zemi nekoe Klio (gledaj da e 1.4 - super motor).
Odlicen izbor. Begaj od AER motorot 999 kubika (90% od onie 1.0 se takvi). Preporaclivo e da gledas Polo 6N so 1043 kubika motor. Ekonomicno i izdrzlivo.
Peugeot 106 i Saxo ne se los izbor. No imaat nezna zadnica (mislam imase post deka da se smeni e 180EUR so rabotna raka no koj znae kakvi delovi se).
 
Ima koli kolku sto sakas. Za tie pari podobro zemi nekoe Klio (gledaj da e 1.4 - super motor).
Odlicen izbor. Begaj od AER motorot 999 kubika (90% od onie 1.0 se takvi). Preporaclivo e da gledas Polo 6N so 1043 kubika motor. Ekonomicno i izdrzlivo.
Peugeot 106 i Saxo ne se los izbor. No imaat nezna zadnica (mislam imase post deka da se smeni e 180EUR so rabotna raka no koj znae kakvi delovi se).


Абе кај ќе најде Саксо,Клио,Поло за 1000 евра,во солидна состојба.Ќе наџбара на некој крш или такси возено пред фрлање,до 750.000 км поминати.Според мене нека си земе некое поново Југо Темпо 97-98 година со плин и нека фура.Еве ти едно,1998 година е плус има плин атестиран.За 850 евра твое е.Уште раткапни ќе му купиш и возикај.

http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1355485-Yugo-Tempo-1-1--98
 
Yugo tempo od 1998 se edni od najnepogodenite Yugovci. Motorot posle 50000-60000Km redovno duva. Praveno koga Srboslavija bese pod sankcii.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom