Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Забриши го местото убаво, и види дали замастува на ново...
Црно ли е ујлето?
Шо кола е?
се работи за vw passat 1.9tdi 2001,улјето можда не е скрос црно ама сепак е црно.
Инаку ги нема вообичаените симптоми,односно не чади од ауспухот и не ја губе снагата воопшто и не го троши улјето,барем до сега.
при давање на гас се слуша мнооогу малку скоро и да не се осетува нешто како фиијуу.
 
се работи за vw passat 1.9tdi 2001,улјето можда не е скрос црно ама сепак е црно.
Инаку ги нема вообичаените симптоми,односно не чади од ауспухот и не ја губе снагата воопшто и не го троши улјето,барем до сега.
при давање на гас се слуша мнооогу малку скоро и да не се осетува нешто како фиијуу.

Ништо не и е.. не и се плаши. (Там има некаков оддушник за ујлени испарувања, и цревото од него ти е мрсно... Не е од главнио довод на ујле.. Ако беше од него, досега ќе си тераше мајстор. Некој дихтунг има там оти испаренијата од картеро се враќат да согорат, и е протечел)
Свирејнето е нормална работа.
 
Ништо не и е.. не и се плаши. (Там има некаков оддушник за ујлени испарувања, и цревото од него ти е мрсно... Не е од главнио довод на ујле.. Ако беше од него, досега ќе си тераше мајстор. Некој дихтунг има там оти испаренијата од картеро се враќат да согорат, и е протечел)
Свирејнето е нормална работа.
дали тоа вази и за турбините на хди моторите?
 
До колку степени е нормално загревање на вода на дизел возило?

Се шо е повеќе од 87-88 проверувај перки, термостати, водни пумпи.

дали тоа вази и за турбините на хди моторите?
Не знам за ХДИ моторите, ама ако вентилацијата на картеро флева у ладната страна на турбината, да.
 
pozdrav do site ... imam seat ibiza 1.4i , a na nea imase montirano plinski ured - karburatorski rabotese dobro nekoe vreme 2-3 godini i nekolku pati mi se sluci da pukne usisnata grana (plasticna ), i sega mu staviv metalna grana i karburator od zastava , ... i go povrzav plinot pak , sega za sega e vo red , -nema elektronika... ,,,imase malko pogolema potrosuvacka 16-17 l, , i malko go namaliv dotokot na plin .., ..dali ke se dotera - normalizira , ne znam !можеби треба да сменам мембрани...
me interesira kolko e ova sigurno , prakticno ???? vase mislenje
S.o.S.. ... . ..​
:)
 
здраво на сите имам едно прашање ако знае некој да ми одговори .
при возење на високи обртаи околу 15 мин. некаде околу 4500rpm (a max. moze do 5000rpm) дали може да му наштети на моторот или турбината,се работи за пасат 1.9 tdi.ви благодарам позз.
 
dragan mebel ku Ако е пукнала усисна грана, значи е имало детонации у неа... Требе си штелувајнето на дотоко на плин, шом смесата е толку богата.. Додуша јас од плин буквално ништо не разбирам, така да... исто како ништо да не сам кажал....

здраво на сите имам едно прашање ако знае некој да ми одговори .
при возење на високи обртаи околу 15 мин. некаде околу 4500rpm (a max. moze do 5000rpm) дали може да му наштети на моторот или турбината,се работи за пасат 1.9 tdi.ви благодарам позз.

Море човек ти шо работеш со таа кола бе.... Тава е дизел, не е бензин.... У македонија немаш место да ја возеш 15 минути у 5та на 4500 обртаи... тава е некаде 160-180 на саат (зависи од меначо).... Значи си ја вријал или си се тркал со некој... ТУка страда кумплуг, ламела, гуми.

После остави ли ја да поработе у место да изладе оската на турбината или одма ја изгаси?
Проверил ли си у каква состојба ти е термостато, електричната перка, кога последен пат си менил антифриз.... Или па кочниците у каква состојба ти са... Ќе се утепаш некаде, со прахосмукалка ќе требе да те собират на делове.
 
колата цело време ја возам локал , па од форумов разбрав дека требало од време на време да се продува.
и ја извадов на автопат неготино- д. капија возев некаде 120км во четврта и петта (пасатот е со 6 брзини).можеби немаше точно 15мин, ама 12-13 сигурно температура не ми качи повеќе од 97 -8 ,и кога стигнав у СТАРТ ДК. ја ставив на дијагностика да ми бришат грешки ,не покажа никаква грешка.(ваљда нема нешто утнато)
инаку ја оставив да поработи у место околу 1мин,сум чул за тоа со ладење на турбината.
антифриз менував пред 6 месеци кога и правев и комлетен севис(филтри за ваздух, навта и масло, водна пумпа ребраст и еден друг го заборавив како се вика и затегачите сите)

пс. за која електрична перка мислеше.
 
Добар си..
Еми перката за ладејне.. Електрична ли е? Дали сите брзини и работат, ако е електрична. Со комплетна компјутерска дијагностика може да се проверат сите тија работи.
За да си си сигурен.
Ако е пассато 6 брзинец, 6та е некаде со 0.7 или 0.8 однос за економија...

Ако ја дуваш друг пат, загреј ја до работна температура, не ја вриј ладна.
 
да се пофалам, купив сеат леон 1.9 tdi FR 150. 150 000 км со сервисна книшка, каросериски коска, прва боја, гуми зимни ама нови. Внатрешно нема ништо излуштено или лабаво, колата мислам дека за тие пари е како од салон. Е сега, ако некој знае повеќе за неа, да ми каже како да се однесувам да ме истера некоја година повеќе....ставам екто дизел на лукоил, ДЕМЕК најдобар бил за неа. Ме интересира колку да загрева во место пред да тргнам, кои обртаи да ги избегнувам...што било корисно зошто првпат купувам дизел и сум неук за такви машини. Колку е работна температура нормална за дизел??
 
Добар си..
Еми перката за ладејне.. Електрична ли е? Дали сите брзини и работат, ако е електрична. Со комплетна компјутерска дијагностика може да се проверат сите тија работи.
За да си си сигурен.

Ако е пассато 6 брзинец, 6та е некаде со 0.7 или 0.8 однос за економија...

Ако ја дуваш друг пат, загреј ја до работна температура, не ја вриј ладна.

фала другар ова ќе ми биде лекција за друг пат.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom