Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Нема проблем ;)

Многу...што знам, ако споредиш и со други бензинци и не е многу. Ипак 95та година, 2000 кубика...и другите ќе се тука некаде со потрошња
Но проблем е што кај нас бензинот има голема цена, па за наш стандард и не е баш исплатливо да се вози на бензин...
Затоа плинче, па напола ќе се намалат трошковите
 
Имам голф 4 - 1.6 SR и имам еден проблем...Кога ќе ја стартувам колата додека не загрее (минута две) работи многу лошо...на пример од 1000 обртаи се спушта на 800 па иде на 900 па на 800 па на 900 па на 1000 па ќе изгасне...и пак од ново и пак и пак се додека не загрее...што би можело да биде проблем? Секако морам да ја носам во Колевски или во Порше на дијагностика ама мислев некој да не имал слично искуство па да ми помогне.
Moguce da e loputata za gas,kaj ovie masini mnogu zaebavaat,od vreme na vreme treba da se iscisti ako ne ja biva da se smeni,ogin skapi se novi. Ima sansa da zaebava motorceto za sauk. Vo najlos primer ako si baksuz vaka znae da tokira ako nema kompresija na nekoj cilindar ili ako mu kape voda vnatre vo cilindarot (puknata glava ili duvnat dihtung).
Volcvagenovite dizeli se zakon,nema podobra masina,ama benzincite im se gjubre.
--- надополнето: 6 јули 2012 во 09:55 ---
Рено лагуна 2,0 бензин 16 вентили 1995 ме интересира потрошња???? фала...
Dugarce imase 1.8 benzin,vo grad 13-15 mu lapase i odma ja prodade.
:D
http://autokatalog.autoscout24.de/renault/laguna-1994-2001/2.0-16v-102-kw-139-ps/
 
Имам PEUGEOT 306 1.9 обичен дизел. Со него имам поминато околу 480.000 км и моторот веке е издуван, почна да чади на големо. Сакам да го сменам моторот па се прашувам дали ке одговара само мотор од 306 или можеби одговараат и мотори од други модели. Би ве замолил доколку некој е упатен да ми појасни.
 
isti se i od 206ka i od 406 ako e običen dizel. Ist motor imaat i citroen berlingo,xantia i xsara običen dizel do 2001 god.
 
Здраво...... Сакам да прашам дали знае некој колку би коштало стабилизатор за Peugeot 307 HDI ...... треба да заменам на едното предно тркало, па онака чисто информативно ако знае некој да ми кажи........
 
Здраво...... Сакам да прашам дали знае некој колку би коштало стабилизатор за Peugeot 307 HDI ...... треба да заменам на едното предно тркало, па онака чисто информативно ако знае некој да ми кажи........
Јас ги менував лани кога имав Пежо 307,се движе од 900 до 1200 зависи кој ги произведува,ама ми рекоа дека двата најдобро да ги сменам.Ако сакаш да ти кажам кај сум ги купил пиши ми ПП да не правам реклама,Позз
 
Kade vo skopjevo da baram nekoi dobri semerinzi?Mi trebaat za fiat tipo 1.6
 
Здраво,

Имам Peugeot 307 SW и при тргнување во прва брзина, некогаш се слуша свирење. Мајсторот при преглед ми кажа дека ова е проблем со замаецот и дека треба да се смени комплет цел сет. Исто така и кумплугот ми е тврд па со тоа ми предложи да смениме и цел сет на кумплуг, потисна плоча, ламела итн ...

Е сега, овој замаец на peugeot-от бил варијабилен, проблемот засекогаш се решавал со монтирање на фиксен замаец.

Има ли шанса да се најде некаде замаец на старо за Peugeot 307 и дали се исплати да се бара стар замаец?

Кој може да ми каже искуство со ваква проблематика и да ми даде некој совет. Дали може некој да ми објасни која е улогата на замаецот и што се менува со промена од варијабилен во фиксен замаец. Дали би се променило нешто со работата на моторот, бидејќи сега супер ми работи. Молам за совет.
 
Poglupa rabota od dvomasni zamajac nema. Edina pozitivna strana mu e toa sto motorot pomalce trese vo ler i pri trgnuvanje. Inace ogin skapi se,ako imas HDI ne mi se veruva deka postoi opcija za obicen zamaec komplet i ostanato,ili ako ima togas samo novo. Ako e benzinec moze da pasuva komplet5 od postari modeli npr 306ka 406ka itn,novo i polovno.
Se razbira deka e najubavo da stavis kumpluk set so obicen zamaec,mirna glava natamu. A ova sto vikas svirenje toa se slusa koga ke go stisnes kumplukot li. Ako tesko odi i ako cvili koga ke stisnes na pedaloto togas e rasipan potisniot lager,zamaecot ako ne cini ke ima golema lufta pri trgnuvanje,kako da trga so zakasnuvanje.
 
Свирењето е како да се струга некој лим, и тоа се јавува кога го отпуштам кумплугот при тргнување. Се јавува особено при побрзо тргнување или тргнување на угорница. Некогаш знае да се јави и при промена на брзина во возење и тоа свирење се осеќа како мала вибрација на менувачот, и да знае некогаш, не секогаш да има мала луфта при тргнување и некогаш е потрома колата при тргнување.

Не ми простанува друго освен сет со обичен замаец. Него ме плаши колку побучна ќе биде работата на моторот, бидејќи сега дизел моторот спие, не се осеќа како работи.
 
Имам голф 4 - 1.6 SR и имам еден проблем...Кога ќе ја стартувам колата додека не загрее (минута две) работи многу лошо...на пример од 1000 обртаи се спушта на 800 па иде на 900 па на 800 па на 900 па на 1000 па ќе изгасне...и пак од ново и пак и пак се додека не загрее...што би можело да биде проблем? Секако морам да ја носам во Колевски или во Порше на дијагностика ама мислев некој да не имал слично искуство па да ми помогне.
Електронски саух и кај мене на 1.4 е исто,а и на други бензинци имам приметено дека е така.Не е можно сите да имаат проблеми со тој лептиро.Кај дизелите не птави така бидејки скоро сите тие си работат и загреани и ладни на 1000вртежи/мин.Шибај си така и си уживај.
 
Совет дали да земам Audi A4 B6 TDI -131 коњи или Peugeot 407 2.0 HDI -136 коњи и 2те произведени 2004 година? Молам за ваше мислење.позз

П.С. Може и совет за возило со дизел машина до 4.500 - 4.800 евра само кола без трошкови во Македонија (рег, царина и сл).

Ви благодарам однапред
 
Бмв 330д. Малку постаро ама праа кеф.

Па има и понови :D До 2005та година, но над 5000 евра ќе излезе
Но зашто 330д...
Јас кога би избирал меѓу 320 и 330, 320д би избрал
Може е послаб моторот, но потрошувачката е за литро ипол помала

Јас би ти предложил Фолксваген Бора, за тие пари (околу 4000 евра) солидна кола... за TDI моторите на фолксваген се слушаат добри зборови
За разлика од другиве што ги спомена, и со потрошувачката е помала (околу 6.5 литри градска)

Може некој ќе рече зашто толку се фаќам за потрошувачка...
Но мене лично многу ми е поважно да е поекономична, него да има појјак мотор... Што има врска дали ќе е 100 коња, дали 150...дали ќе има 200 или 250 максимална брзина...каде ќе ја возиш толку ? по трки ? (не барам одговор на ова) :D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom