Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Сменав цилиндар на десно задно тркало на Пежо 405, тераше некое време (недела-две) и сега почна да блокира во возење, под блокирање мислам да занесва колата, мора да застанам, да пушти па да тргнам. Што можи да е пред да ја носам на мајстор пак да знам кои се можни причини, да не ме "вози" мајсторот, да вади месечна плата од мене :(
не ти е испуштен воздухот како што треба... или па клипчето е маде ин чајна... пробај испуштете воздух по убаво уште еднаш, ако се повтори пак, ондак вадиш клипчето и од глаа му мааш на тој што ти го шитнал...

п.с. колку пари го зеде?
--- надополнето: 7 април 2012 во 23:19 ---
А тој во маџари не функционира како автопазар ?
т.е. да повеќе како плац, но имам видено на крајот и некои бараки имаше со по два три дела :D
е па толку од тоа... тоа се неколку баракчиња во својство на тезги, поише продаваат козметика одколку делови...
 
не ти е испуштен воздухот како што треба... или па клипчето е маде ин чајна... пробај испуштете воздух по убаво уште еднаш, ако се повтори пак, ондак вадиш клипчето и од глаа му мааш на тој што ти го шитнал...

п.с. колку пари го зеде?

Благодарам за информациите, иначе клипчето италијанско производство е, не е баш ефтино ~1000ка дадов. Ај ќе ја носам понеделник да провериме воздухот дали е испуштен, па ке видиме понатаму.
 
mercedes 220 cdi
deklata ja izvadivme -motorot, dihtungot i deklata bea kako novi nemase zanaci na gorewe sega ja prativme deklata na ispituvawe da vidime i so toa so ke recat.
da ne e blokot puknat ili dr.e vo prasawe????????????
--- надополнето: 8 април 2012 во 12:16 ---
ako e se vo red!!! sega moram da ja ramnam deklata i da go menam dihtungot?
ama do so e broblemot- kapace, crevo ,blok,ventili, klip, cilindar, hladwak ili neso dr.
 
mercedes 220 cdi
deklata ja izvadivme -motorot, dihtungot i deklata bea kako novi nemase zanaci na gorewe sega ja prativme deklata na ispituvawe da vidime i so toa so ke recat.
da ne e blokot puknat ili dr.e vo prasawe????????????
--- надополнето: 8 април 2012 во 12:16 ---
ako e se vo red!!! sega moram da ja ramnam deklata i da go menam dihtungot?
ama do so e broblemot- kapace, crevo ,blok,ventili, klip, cilindar, hladwak ili neso dr.
Koга веќе отвараш глава, треба да се испита главата дали е пукната, искривена и сл., по потреба да се порамни, воѓици да се проверат и сменат по потреба, вентили исто. Не се отвара глава секој ден.
Дихтунгот обавезно се менува, и тоа Виктор Раинц, Елринг или сл. проверена марка.
Кога се отвара глава, ако стручно се отвори и затвори, тоа не влијае никако на долговечноста и сигурноста на моторот.
 
ima sitni meurcina i pena . ama nema znaci na mesawe ulje i voda toa mi e cudno. otidov kaj dvajca serviseri i dvajcata rekoa deka e dihtun no edniot rece prvo da probame so original kapace . vo momentov imam dve kapacina edno original so koe gi pumpa crevata, a so ne originalot crevata se vo red no ispusta golemo kolic. voda koga motorot e zagrean.
motorot raboti perfekno ima sila kompresija i tn.
ne znam dali da go otvarat motorot, a da ne e drugo vo prasanje
mercedes 220 cdi
Имав ваков случај на еден citroen zx 1.8 i,на почетокот тоа се случуваше само зимно време ама од кондензација(топло ладно).Кај мене пената се правеше на капачето од главата кај што се тура масло во моторот.Така терашае 2-3 зими на крај почна да гаси колата кога ја возев на бензин,а на плин работеше нормално само дотурав вода/антивриз ама кога отидов на мајстор му го отворив капачето и водата излезе нагоре како од гејзер пуштена.Дури тогаш менев дихтон и рамнев глава иако немаше потреба.
 
Имав ваков случај на еден citroen zx 1.8 i,на почетокот тоа се случуваше само зимно време ама од кондензација(топло ладно).Кај мене пената се правеше на капачето од главата кај што се тура масло во моторот.Така терашае 2-3 зими на крај почна да гаси колата кога ја возев на бензин,а на плин работеше нормално само дотурав вода/антивриз ама кога отидов на мајстор му го отворив капачето и водата излезе нагоре како од гејзер пуштена.Дури тогаш менев дихтон и рамнев глава иако немаше потреба.
Обично моторите кои имаат хилзни, т.н. влажни кошулици како што се серијата TU мотори на PSA групацијата (како на ZX што си имал) или Cleon на Рено, се позаебани за мешање вода и масло, заради самата конструкција.
Има 300 заебанции кои можат да бидат причина за мешањето, како на пр. малце падната хилзна, па дихтунгот не затвора убаво на еден цилиндар...
Кај овие мотори многу делотворно решение за за затварање на такви ситни пукнатини или неправилности во размерите се оние металните гранули кои се ставаат во водата, и затвараат се живо.
 
Обично моторите кои имаат хилзни, т.н. влажни кошулици како што се серијата TU мотори на PSA групацијата (како на ZX што си имал) или Cleon на Рено, се позаебани за мешање вода и масло, заради самата конструкција.
Има 300 заебанции кои можат да бидат причина за мешањето, како на пр. малце падната хилзна, па дихтунгот не затвора убаво на еден цилиндар...
Кај овие мотори многу делотворно решение за за затварање на такви ситни пукнатини или неправилности во размерите се оние металните гранули кои се ставаат во водата, и затвараат се живо.
Можеби затоа траел 2-3 зими само јас ставив од тоа средството(wurth) за лепење хладњак бидејќи од внатре стаклата ми се замаглуваа.
 
Здраво дечки помагајте . Како да отстранам остатоци од селотејп од внатрешноста на прозорите во автомобилот ? (Безбедно)
 
Здраво дечки помагајте . Како да отстранам остатоци од селотејп од внатрешноста на прозорите во автомобилот ? (Безбедно)
Разредувач, бензин... ацетон...
 
mercedes 220 cdi
deklata ja izvadivme -motorot, dihtungot i deklata bea kako novi nemase zanaci na gorewe sega ja prativme deklata na ispituvawe da vidime i so toa so ke recat.
da ne e blokot puknat ili dr.e vo prasawe????????????
--- надополнето: 8 април 2012 во 12:16 ---
ako e se vo red!!! sega moram da ja ramnam deklata i da go menam dihtungot?
ama do so e broblemot- kapace, crevo ,blok,ventili, klip, cilindar, hladwak ili neso dr.

ако немало видливо ништо на дихтунгот, тоа не значи дека не бил пробиен... пена и меурчиња во хладњак, може само и само од дихтунг на глава да пробиваат гасови во водата... значи не си згрешил... понатака може да се искривила главата од прегревање а не пред дихтунгот да изгори.. значи рамнење на глава обавезно и нов дихтунг обавезно... и тоа е тоа... си се спасил од нервози...
 
Здраво на сите,
Имам проблем со жмигавците. Пред извесно време кога давам контакт а понекогаш кога ја палам колата веднаш сите 4 жмигавци се пуштаат сами, ги исклулувам и во ред е. Утредента при ладен старт на моторот пак исти проблем. Сето ова така тераше до денес кога случајно на балкон излегов баш погледнав накај колата и во тој момент жмигавците се уклучија сами. Слегов до доле и ги угаснав. Се работи за пежо 206 1.9 д 2000 год.
Истражував на други форуми, можеби е апаратчето (реље)? Но ме чуди што сами се уклучуваат (пример се уклучат пред спиење до сабајле ке ми го потроши акумулаторот ке неможам да ја запалм... (зафркнато)
Некој кој имал сличен проблем или совет ?
Би ми било од голема помош
Благодарам
--- надополнето: 8 април 2012 во 23:13 ---
definitivno releto site komandi na zmigavcite odat preku nego
 
mercedes 220 cdi
denes majstorot koga gi vadese greacite od deklata site po red puknaa kako porcelani. dali e greska na majstorot ili se desava i toa? sega deklata e na drug majstor koj mi pobara 10 eur za greac da go izvadi-40 za site. i so greaci da zemam BOSH ili dr? greacite gi vadese na deklata koja bese trgnata od motorot>
MAKI MAKI
 
mercedes 220 cdi
denes majstorot koga gi vadese greacite od deklata site po red puknaa kako porcelani. dali e greska na majstorot ili se desava i toa? sega deklata e na drug majstor koj mi pobara 10 eur za greac da go izvadi-40 za site. i so greaci da zemam BOSH ili dr? greacite gi vadese na deklata koja bese trgnata od motorot>
MAKI MAKI
Нема врска кај ги вади греачите... треба да излезат без поголема мака.

со колку километри ти го продадоа мерцедесот?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom