Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Се работи за Polo 96 1.9d.
Насабајле, посебно кога е ладно, премногу тешко ми пали, дури и некогаш воопшто неќе. Значи вергла догло и нормално го ослабува акомулаторот.
Е сега откако ќе запали и веднаш да ја изгаснам (значи по 3-4 сек), на "прв клуч" си пали без проблем.
Се сомневам да не е нешто бош пумпата или дизните. Некое постручно мислење што може да биде?
Исто и мене ми се случува со ГОЛФ 4 ТДИ 2000-та
Деновиве се спремам да го носам кај добар мајстор за таков проблем, па ке видиме што може да биде.
 
Грејачите откога не се проверени/сменети?

Хмммм, па и не се проверени баш :) .

Бев кај 2-3 места (посолидни мајстори), секаде гужви упм, а да ја оставам не ми се остава,потребна ми е, па затоа прашав што може отприлика да е.
 
Се работи за Polo 96 1.9d.
Насабајле, посебно кога е ладно, премногу тешко ми пали, дури и некогаш воопшто неќе. Значи вергла догло и нормално го ослабува акомулаторот.
Е сега откако ќе запали и веднаш да ја изгаснам (значи по 3-4 сек), на "прв клуч" си пали без проблем.
Се сомневам да не е нешто бош пумпата или дизните. Некое постручно мислење што може да биде?
Можно е да се греачите. Кажи ми, моторот турбаш е или не? Ако е, тогаш прајме муабет за 1.9 TDi шо го вградуваа во голф 3. Ако не е, тогаш е 1.9 SDI... седно, тој мотор е од постарата генерација, му треба греач.

Исто и мене ми се случува со ГОЛФ 4 ТДИ 2000-та
Деновиве се спремам да го носам кај добар мајстор за таков проблем, па ке видиме што може да биде.
За разлика од погорниот модел, тука станува збор за комон реил мотор (претпоставувам дека е или 110 или 130 кс). Тука веќе е проблематично, бидејќи греачите не играат посебна улога на температури до -5. Јас имам Ауди А4 (1.9 со 110 кс), сабајле на термометарот в кола покажуваше 0, греач се вклучи 2 секунди. Па пали гром, подобро од бензин. Немам гаража, колите надвор ми стојат...
 
Можно е да се греачите. Кажи ми, моторот турбаш е или не? Ако е, тогаш прајме муабет за 1.9 TDi шо го вградуваа во голф 3. Ако не е, тогаш е 1.9 SDI... седно, тој мотор е од постарата генерација, му треба греач.
За разлика од погорниот модел, тука станува збор за комон реил мотор (претпоставувам дека е или 110 или 130 кс).

Обичен дизел e (мислам дека има и таков мотор), значи не е SDI .
 
Обичен дизел (мислам дека има и таков мотор) значи не е SDI .
Прајме муабет за истите мотори... и тој и тој се 1.9 со 47 kW (63 KS) така да можно е SDI да ја доби ознаката во подоцнежните изведби.
 
Една итнересна слика :)

417376_700b_v1.jpg
 
Има ли начин да се провери дали е враќана километражата на автомобил? Како?
Има можност да се постави на дијагностика и да се провери... пошто новите коли имаат бројчаник на таблата и бројчаник во компјутерот. До пред некоја година не чепкаа во софтверот на колата, па го враќаа само бројчаникот на таблата. Ама сега се опремија со солидна дијагностика сервисите, па за 1000 денари го враќаат секаде, без можност за откривање.

Така да за километражата, најмногу ќе ти покаже состојбата на возилото. Не ми треба да видам бројка за да знам дали колата е убиена од возење и неодржувана или не.
 
Имам Мерцедес Е240,пред околу еден месец почна да ми тече по малце од Матикот за воланот,бев на мајстор го отворија ми рекоа дека има некоја гумичка попуштено и демек ми го направија. Сега гледам дека уствари наместо да го поправат,го расипале уште толку, сега кога ја палам колата за 20-30 секунди матикот наместо да повлече го исфрла,ствара некаква пена како да врие и почнува да тече и целото истекува за 10тина минути. Некој совет? :)
 
Имам Мерцедес Е240,пред околу еден месец почна да ми тече по малце од Матикот за воланот,бев на мајстор го отворија ми рекоа дека има некоја гумичка попуштено и демек ми го направија. Сега гледам дека уствари наместо да го поправат,го расипале уште толку, сега кога ја палам колата за 20-30 секунди матикот наместо да повлече го исфрла,ствара некаква пена како да врие и почнува да тече и целото истекува за 10тина минути. Некој совет? :)
Неоди кај квази мајстори...
 
Имам Мерцедес Е240,пред околу еден месец почна да ми тече по малце од Матикот за воланот,бев на мајстор го отворија ми рекоа дека има некоја гумичка попуштено и демек ми го направија. Сега гледам дека уствари наместо да го поправат,го расипале уште толку, сега кога ја палам колата за 20-30 секунди матикот наместо да повлече го исфрла,ствара некаква пена како да врие и почнува да тече и целото истекува за 10тина минути. Некој совет? :)
ја би им се вратил за да си го поправат пак... а во суштина не е ништо комплицирано, просто како боза е тоа...
 
Прв пат во животот колата има скоро полн резервоар...па сакав да ја израдувам со некој од оние додатоци за чистење. Ама ич не се разбирам кој. Има еден Octane power ама изгледа тој нема врска со чистење. Има еден injection cleaner и уште еден engine cleaner. Што од овие е најдобро да ставам?
 
PSA нема 1.4 дизел мотор... најверојатно станува збор за 1.5 D шо го вози 106 и Saxo.

Инаку, пумпата 50-80 евра, главата 80-100 би требало да извадиш ако се исправни и комплетни.

Има, има 1.4 дизел мотор претходник на 1.5 дизел од доцни 80-ти и рани 90-ти, истиот се вградувал и во АX- от.
 
Купив Фиат Пунто 1.1 , денес....и наводно има централно заклучување, продавачот кога ја одклучи се одклучија сите врати, кога ја донесов дома колата се одклучува само вратата на возачот,каде што го ставам клучот , другите врати си седат заклучени. ? Што ке да е проблемот?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom