Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Мислиш му враќа нагоре?...ама кога ќе се загрее...ќе се прошират каналите и поќе ќе чади
Немора да значи... кога ќе загрее можи да се шири доволно за да затвори вентилот.
 
Бош пумпа и глава од Пежо 106 1993 1.4 дизел кажете ми колку идат половно? За колку можам да ги продадам?
 
Бош пумпа и глава од Пежо 106 1993 1.4 дизел кажете ми колку идат половно? За колку можам да ги продадам?
PSA нема 1.4 дизел мотор... најверојатно станува збор за 1.5 D шо го вози 106 и Saxo.

Инаку, пумпата 50-80 евра, главата 80-100 би требало да извадиш ако се исправни и комплетни.
 
PSA нема 1.4 дизел мотор... најверојатно станува збор за 1.5 D шо го вози 106 и Saxo.

Инаку, пумпата 50-80 евра, главата 80-100 би требало да извадиш ако се исправни и комплетни.

Мислиш има 1.4hdi ама не за 106 :) Да ...1.5Д има само за 106-ка.
 
Каде може да се најде карбон фолија и која цена е ?
имаш продажба на фолии http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/660929?searchID=5608526&Idx=1 a цената е 100x100 e 30EUR. ако сакате цел топ од 30 метра цената е поевтина
и имаш во велес http://www.facebook.com/skinscustoms дечкото фантастичен во својата работа
 
И тоа што е напишано нема врска...
Олдтајмер е возило со 35 години старост.
Возило со историска вредност е олдтајмер кој е признаен од соодветно тело при министерство некое како возило со историска вредност, и кое исполнува одредени услови пропишани со некој правилник.
Тоа со историската вредност си поседува сертификат, најверојатно ќе има и посебни регистарски таблици, и посебен режим на регистрација.
Воглавно, се постаро од 35 години е олдтајмер. Е сега, во каква состојба е... тоа е друго прашање...
 
Проблем со плин(скиот уред).
Ми мрзне распоњачата!

Имам атестиран плински уред од поновите распоњачи, тие помалите, на Ибица 1.4 моно поинт.

Да знае некој од прилика до што би можело да биде? По моја логика, или нешто мембраната или пушта од негде плин, зашто кога ќе се случи ова, под хауба корне на плин :) (а и преку парно се осеќа миризба)

Ова го приметив пред 10 мин. затоа сега прашувам, или ако знае некој нешто повеќе, или да ми препорачате плинар некој добар, или некој добар плинар ако има на форумов, па да праиме бизнис.

Благодарност однапред.
 
Најпрвин, Ви благодарам за сите одговори. Дури и оние што се офтопик! Навистина некои од вас имаат корисни информации кои сам не би можел да ги најдам на интернет. Сите reviews се онака супер и двете коли ти се супер. Ама на пример никаде нема да најдеш дека дизел кај нас не чини поради квалитетот на нафтата или дека турбото исто така работи лошо поради истата причина итн.
Еден убаво кажа дека Голфот е полесен за продавање ако ти здосади (better reseller value/price).

Оф Топик: пред некој ден, НЕКОЈ ми кажа дека после нова година царината ќе се укине а данокот ќе биде намален на 5 проценти. Ако ова е вистина тогаш и не ме чуди фактот што добивам толкав попуст во Аутомакедонија. На пример за астрата добивам попуст од некои 3 илјади евра. Индикативно нели?
 
Оф Топик: пред некој ден, НЕКОЈ ми кажа дека после нова година царината ќе се укине а данокот ќе биде намален на 5 проценти. Ако ова е вистина тогаш и не ме чуди фактот што добивам толкав попуст во Аутомакедонија. На пример за астрата добивам попуст од некои 3 илјади евра. Индикативно нели?
Царината за европски возила ти е 1%, а данокот 18%. На возило од 10.000 евра имаш 1900 евра данок и царина, така да ако данокот падни на 5% имаш разлика од 14%. Или наместо сегашните 1900, ќе плаќаш 500 евра. Претпоставувам дека попустот се однесува на постариот модел на Астра G кој го туркаат под брендот класик.

А попустот што го даваат увозниците не е заради тоа. Го даваат заради нивната маржа, заради чистење на заостанатите возила + те имаат како редовен клиент за одржување (читај бричење) во нивниот овластен сервис.
 
Се работи за Polo 96 1.9d.
Насабајле, посебно кога е ладно, премногу тешко ми пали, дури и некогаш воопшто неќе. Значи вергла догло и нормално го ослабува акомулаторот.
Е сега откако ќе запали и веднаш да ја изгаснам (значи по 3-4 сек), на "прв клуч" си пали без проблем.
Се сомневам да не е нешто бош пумпата или дизните. Некое постручно мислење што може да биде?
 
Се работи за Polo 96 1.9d.
Насабајле, посебно кога е ладно, премногу тешко ми пали, дури и некогаш воопшто неќе. Значи вергла догло и нормално го ослабува акомулаторот.
Е сега откако ќе запали и веднаш да ја изгаснам (значи по 3-4 сек), на "прв клуч" си пали без проблем.
Се сомневам да не е нешто бош пумпата или дизните. Некое постручно мислење што може да биде?
Грејачите откога не се проверени/сменети?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom