Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Која кола од постарите е добро покажана, со мотор што трпи километража и тортура, ама да биде без сензори и мензори и таблети.
Може плин, може и дизел.
Преку таквото, се нешто писка, се нешто чек енџин, па на таблет да појачаш глас, па сензор во гуми. Едни сијалици да смениш, како на алфа гт, браник да вадиш треба.
Podobra a i ne bash mnogu stara Mercedes C220 od 1995-2000
Nama smrt ako ja chuvash karoserijata ili navreme ja zashtitish
 
Здраво друштво... имам проблем со ауди а8 д3 2005г 3.0тди проблемот е следен
Во возење се скина едно црево кај V-то и истече поголема количина амтифриз, и беше ставена вода на неколку пати оти бев на 70 км од дома.. едвај се најде мајстор да го смени кулерчето и цревото, откако си заминав од кај него после 20км возење ја возев колата 190 км/ч и видов дека температурата од 90 почна да се крева веднаш намалив и се врати пак на 90ц истиот ми кажа дека има воздух во системот бидејки бери 11.5 литри течност, и потоа ке нема проблем и откако ке олади повторно да дотурам антифриз и да испуштам воздух од најгорна точка на колата бидејки немав парно воопшто. Дотурив пак вода околу 2л и испуштив воздух од мајгорма точка и дојде некое млако парно на HIGH. На Ѓавато пределот на угорница колата почна пак да качува темп. застанав ја угаснав слушнав дека има вриење во казанчето ја запалив и повторно темп беше на 90ц продолжив откако олади колата фалеше пак 350 мл течност... потоа повторно го помимав ѓавато и кога стигнав дома перките на колата беа уклучени отворив хауба и едно горно црево на кое му беше падната стегата повторно имаше исфрлено антифриз, и пак дотурив
сменав термостат на тест проба на право и 90кмч повторно замина температурата мад 90 застанав ја угаснав перките работеа. олади се вратив во сервисот. Собра повторно 4литри антифриз г12. Од долниот дел испуштен воздух горе на најгорна точка испуштен, сервисерот вика има симптоми на кување. Но претходно колата немаше никаков проблем ни со парно ни со брзина од над 220кмч
ве молам за помош мајсторите незнаат што е прпблемот.....
Имав да речам доста сличен проблем со губење антифриз и кревање висока температура, се реши со рамнење на глава(дихтон), така да барај си добар мајстор.
Можда мајсторите не се магионичари, ама на пример мојот кога имав проблем со колата одеше чекор по чекор за да се открие точно од каде е проблемот.Најдобро напиши од кој град си, можда и ќе ти препорача некој во коментар
 
Здраво друштво... имам проблем со ауди а8 д3 2005г 3.0тди проблемот е следен
Во возење се скина едно црево кај V-то и истече поголема количина амтифриз, и беше ставена вода на неколку пати оти бев на 70 км од дома.. едвај се најде мајстор да го смени кулерчето и цревото, откако си заминав од кај него после 20км возење ја возев колата 190 км/ч и видов дека температурата од 90 почна да се крева веднаш намалив и се врати пак на 90ц истиот ми кажа дека има воздух во системот бидејки бери 11.5 литри течност, и потоа ке нема проблем и откако ке олади повторно да дотурам антифриз и да испуштам воздух од најгорна точка на колата бидејки немав парно воопшто. Дотурив пак вода околу 2л и испуштив воздух од мајгорма точка и дојде некое млако парно на HIGH. На Ѓавато пределот на угорница колата почна пак да качува темп. застанав ја угаснав слушнав дека има вриење во казанчето ја запалив и повторно темп беше на 90ц продолжив откако олади колата фалеше пак 350 мл течност... потоа повторно го помимав ѓавато и кога стигнав дома перките на колата беа уклучени отворив хауба и едно горно црево на кое му беше падната стегата повторно имаше исфрлено антифриз, и пак дотурив
сменав термостат на тест проба на право и 90кмч повторно замина температурата мад 90 застанав ја угаснав перките работеа. олади се вратив во сервисот. Собра повторно 4литри антифриз г12. Од долниот дел испуштен воздух горе на најгорна точка испуштен, сервисерот вика има симптоми на кување. Но претходно колата немаше никаков проблем ни со парно ни со брзина од над 220кмч
ве молам за помош мајсторите незнаат што е прпблемот.....
Не секој мајстор знае да смени антифриз. Јас во Германија се заебав сменив во еден сервис антифриз и после одев кај истиот уште три пати со твоите пброблеми се додека не отидов на друг и им реков само да го сменат антифризот и да направат вакум дијагностика и така се се среди :icon_mrgr:

(Сеа тој сервиз заеба со менувањето на глицерин за кочници :pos: па морав да одам на трет, ама бар за антфриз мењаање ги биваше :icon_mrgr:)
 
Имав да речам доста сличен проблем со губење антифриз и кревање висока температура, се реши со рамнење на глава(дихтон), така да барај си добар мајстор.
Можда мајсторите не се магионичари, ама на пример мојот кога имав проблем со колата одеше чекор по чекор за да се открие точно од каде е проблемот.Најдобро напиши од кој град си, можда и ќе ти препорача некој во коментар
Citaj shto pishuva chlenot i netuku mu gi krevaj nervite bez prichina!

1. Makata pochnala odkako se skinalo crevoto
2. Kaj tebe krevala temperatura i gubela antifriz zatoa shto bila kriva deklata
3. Edinstveno reshenie za tvfojot problem e poranmnuvanje na deklata i promena na eden kup delovi...
4. Kaj nego treba samo da se napolni pravilo antifriz i pri toa da se izvadi vozduhot AMA zaradi konstrukcijata edinstven metod koj funkcionira e toj od videoto shto mu go prativ na predhodnata strana!

Zatoa ne meshaj Babi i Zhabi!
 
Здраво друштво... имам проблем со ауди а8 д3 2005г 3.0тди проблемот е следен
Во возење се скина едно црево кај V-то и истече поголема количина амтифриз, и беше ставена вода на неколку пати оти бев на 70 км од дома.. едвај се најде мајстор да го смени кулерчето и цревото, откако си заминав од кај него после 20км возење ја возев колата 190 км/ч и видов дека температурата од 90 почна да се крева веднаш намалив и се врати пак на 90ц истиот ми кажа дека има воздух во системот бидејки бери 11.5 литри течност, и потоа ке нема проблем и откако ке олади повторно да дотурам антифриз и да испуштам воздух од најгорна точка на колата бидејки немав парно воопшто. Дотурив пак вода околу 2л и испуштив воздух од мајгорма точка и дојде некое млако парно на HIGH. На Ѓавато пределот на угорница колата почна пак да качува темп. застанав ја угаснав слушнав дека има вриење во казанчето ја запалив и повторно темп беше на 90ц продолжив откако олади колата фалеше пак 350 мл течност... потоа повторно го помимав ѓавато и кога стигнав дома перките на колата беа уклучени отворив хауба и едно горно црево на кое му беше падната стегата повторно имаше исфрлено антифриз, и пак дотурив
сменав термостат на тест проба на право и 90кмч повторно замина температурата мад 90 застанав ја угаснав перките работеа. олади се вратив во сервисот. Собра повторно 4литри антифриз г12. Од долниот дел испуштен воздух горе на најгорна точка испуштен, сервисерот вика има симптоми на кување. Но претходно колата немаше никаков проблем ни со парно ни со брзина од над 220кмч
ве молам за помош мајсторите незнаат што е прпблемот.....
Kaj koj majstor ja odnese ?
 
па лесно се вади воздух, наполни ја и извади го капачето. Остави ја да работи во место и системот ќе го исфрли воздухот. На крај дотури уште колку треба антифриз и готово.
 
па лесно се вади воздух, наполни ја и извади го капачето. Остави ја да работи во место и системот ќе го исфрли воздухот. На крај дотури уште колку треба антифриз и готово.
Abe ti chitash shto pishuvam ili ti e dosadno pa aj da napishish neshto
 
Abe ti chitash shto pishuvam ili ti e dosadno pa aj da napishish neshto

што да читам? Тоа е процесот за вадење воздух од системот. Јас менував лани и така направив. Ни црева ми експлодираа, ни пак казанчето. Водната пумпа ќе го сврти антифризот и ќе го исфрли воздухот.
 
што да читам? Тоа е процесот за вадење воздух од системот. Јас менував лани и така направив. Ни црева ми експлодираа, ни пак казанчето. Водната пумпа ќе го сврти антифризот и ќе го исфрли воздухот.


4. Kaj nego treba samo da se napolni pravilo antifriz i pri toa da se izvadi vozduhot AMA zaradi konstrukcijata edinstven metod koj funkcionira e toj od videoto shto mu go prativ na predhodnata strana!

Zatoa ne meshaj Babi i Zhabi!

Sakash i da ti nacrtam?

 
Decki posle tolku godini i jas da prasham neshto!

Na E-Klasse pukna crevoto nazad od Kocnicata.
Dodeka dojdov doma i nabaviv, istece cel Glicerin od rezervoarceto.
Kolata dodeka ne Pukna crevoto Koceshe 1A!
Smenav crevo i staviv nov glicerin i so eden pomagac napumpaj ispushti vozduh taka edno pola saat dodeda ne ni zdosadi.
Epilog; Isto kako da ne sne i ispushtate vozduh.

Posle rasparshuvanje vamu tamu zedovme so Boca polna so Gliceerin i pod Pritisok od rezervoarce da go isteruvame cel stariot glicerin so nadezh deka ce izlezi i vozduhot.
1L Glicerin samo za zadnite Trkala svrtivme i pak kako da ne sne ispushtale vozduh.

Prashanje za Pouspeshnite majstori:
Kako da gi sredam kocnicive?
Zar ne se falese deka epten golem majstor si, i dijagnostiki i sve si imal i deka se mozes da pravis.Se glea kolku si majstor ako ne znaes vozduh na kocnici da ispustis:pos: . Interesno e sto uste se ponasas deka si epten golem majstor i seznajko :pos:
 
Која кола од постарите е добро покажана, со мотор што трпи километража и тортура, ама да биде без сензори и мензори и таблети.
Може плин, може и дизел.
Преку таквото, се нешто писка, се нешто чек енџин, па на таблет да појачаш глас, па сензор во гуми. Едни сијалици да смениш, како на алфа гт, браник да вадиш треба.

Пежо 1.4 бензин 4 клипа, тој мотор го ставаат више 30 години, со хилзни.
Фиат 1.9 ЈТД
Волксваген 1.9 СДИ
Автоматски споено мислење:

што да читам? Тоа е процесот за вадење воздух од системот. Јас менував лани и така направив. Ни црева ми експлодираа, ни пак казанчето. Водната пумпа ќе го сврти антифризот и ќе го исфрли воздухот.

На Фиатите, и на Пежовците воздух се испушта од посебни славинчиња околу моторот, мислам дека и Рено имаат таков систем на испуштање воздух, пишувам за коли што сум ги имал, на поновите може е поедноставно.
 
Која кола од постарите е добро покажана, со мотор што трпи километража и тортура, ама да биде без сензори и мензори и таблети.
Може плин, може и дизел.
Преку таквото, се нешто писка, се нешто чек енџин, па на таблет да појачаш глас, па сензор во гуми. Едни сијалици да смениш, како на алфа гт, браник да вадиш треба.


За дизел нешто со механичка бош пумпа, цитроен берлинго/пежо партнер 1,9 дизел. Пежо 206 1.9 дизел, пежо 306 1.9 тд, цитроен ксара со истиот мотор, исто, старите дизели на мерцедес, итн.

Бензин без сензори тешко ќе најдеш, можда нешто ептен старо со карбуратор како југо и сл.
 
Здраво друштво... имам проблем со ауди а8 д3 2005г 3.0тди проблемот е следен
Во возење се скина едно црево кај V-то и истече поголема количина амтифриз, и беше ставена вода на неколку пати оти бев на 70 км од дома.. едвај се најде мајстор да го смени кулерчето и цревото, откако си заминав од кај него после 20км возење ја возев колата 190 км/ч и видов дека температурата од 90 почна да се крева веднаш намалив и се врати пак на 90ц истиот ми кажа дека има воздух во системот бидејки бери 11.5 литри течност, и потоа ке нема проблем и откако ке олади повторно да дотурам антифриз и да испуштам воздух од најгорна точка на колата бидејки немав парно воопшто. Дотурив пак вода околу 2л и испуштив воздух од мајгорма точка и дојде некое млако парно на HIGH. На Ѓавато пределот на угорница колата почна пак да качува темп. застанав ја угаснав слушнав дека има вриење во казанчето ја запалив и повторно темп беше на 90ц продолжив откако олади колата фалеше пак 350 мл течност... потоа повторно го помимав ѓавато и кога стигнав дома перките на колата беа уклучени отворив хауба и едно горно црево на кое му беше падната стегата повторно имаше исфрлено антифриз, и пак дотурив
сменав термостат на тест проба на право и 90кмч повторно замина температурата мад 90 застанав ја угаснав перките работеа. олади се вратив во сервисот. Собра повторно 4литри антифриз г12. Од долниот дел испуштен воздух горе на најгорна точка испуштен, сервисерот вика има симптоми на кување. Но претходно колата немаше никаков проблем ни со парно ни со брзина од над 220кмч
ве молам за помош мајсторите незнаат што е прпблемот.....

99 % имаш проблем со изгорен диктон на глава или пукната глава. Нема теоретска шанса да врие во казанчето така од друго, особено не на ова ладно време. Ајде да е лето по Ѓавато некако можда, ама на ова време тешко.

Барај добар мајстор и спреми доста пари за поправка, едно поради типот на мотор друго поради тоа што е Ауди А8. Треба да се види во која од главите е проблемот и таа треба да се отвара. Побарај поарно добар сервис, зошто таа кола маалски мајстор со гаража тешко дека ќе ја среди.
 
99 % имаш проблем со изгорен диктон на глава или пукната глава. Нема теоретска шанса да врие во казанчето така од друго, особено не на ова ладно време. Ајде да е лето по Ѓавато некако можда, ама на ова време тешко.

Барај добар мајстор и спреми доста пари за поправка, едно поради типот на мотор друго поради тоа што е Ауди А8. Треба да се види во која од главите е проблемот и таа треба да се отвара. Побарај поарно добар сервис, зошто таа кола маалски мајстор со гаража тешко дека ќе ја среди.
A shto so toa deka pola motor e bez voda?

I ako e defekt glavata togash ce ima voda vo masloto i na kapachkata od masloto po pravilo ce ima penja ( emultija) kafeno zholta boja fateno.A i neka izmeri so shipata dali e zgolemeno nivoto na masloto!
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom