Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
A shto so toa deka pola motor e bez voda?

I ako e defekt glavata togash ce ima voda vo masloto i na kapachkata od masloto po pravilo ce ima penja ( emultija) kafeno zholta boja fateno.A i neka izmeri so shipata dali e zgolemeno nivoto na masloto!

не мора да значи, при изгорен диктон може да иде директно у цилиндрот и да гори антифризот. Обично чади бело колата кога има таков проблем. Ако колава му губи антифриз и нема некое место каде што тече, очигледно му е прокувана и треба да се рамни главата.
 
не мора да значи, при изгорен диктон може да иде директно у цилиндрот и да гори антифризот. Обично чади бело колата кога има таков проблем. Ако колава му губи антифриз и нема некое место каде што тече, очигледно му е прокувана и треба да се рамни главата.
Abe i ti si vo pravo, ama teshko da poveruvam deka diktonot e defekt zatoa shto coekov pishuva deka pred toa nemala Problem osven ako ne pregrejala.
A termostatot otvora na 95′ ako ne se lazham

Taka da sekoja Temp. do 100° ne e problem.

Kako shto poshav prvo da se napolni pod Vakuum i da se primeri kolku technost e stavena. Da se proveri masloto dali e chisto, a i dali cadi i smrdi pogorovo odkako ce dojdi na 70-90°
 
Пежо 1.4 бензин 4 клипа, тој мотор го ставаат више 30 години, со хилзни.
Фиат 1.9 ЈТД
Волксваген 1.9 СДИ

Не знам за другиве, ама тврдам дека фиат 1.9јтд 115кс е најдобриот дизел мотор во 21ви век. Моторот топ, ама колите што се вградува срање.
Фиат стило 2002ра со 1.9јтд -> моторот и без уљр ќе работи, ама нема ден на свети таблата како елка. Затвораш преден прозор, се отвара задниот. :D
 
За дизел нешто со механичка бош пумпа, цитроен берлинго/пежо партнер 1,9 дизел. Пежо 206 1.9 дизел, пежо 306 1.9 тд, цитроен ксара со истиот мотор, исто, старите дизели на мерцедес, итн.

Бензин без сензори тешко ќе најдеш, можда нешто ептен старо со карбуратор како југо и сл.

Ама ги наброја браво, сите тие што ги пиша ја имаат Шпанската Лукас бош пумпа, и прави доста проблеми, од течење на пумпата, лоши гумици, таа електронска дизна знае да заебава, па нема да пали итн.Башка што додека да подзагрее колата работи како Фергусон.
 
Ама ги наброја браво, сите тие што ги пиша ја имаат Шпанската Лукас бош пумпа, и прави доста проблеми, од течење на пумпата, лоши гумици, таа електронска дизна знае да заебава, па нема да пали итн.Башка што додека да подзагрее колата работи како Фергусон.


Ни една овие нема проблеми, ристе бош ги решава со гаранција за 100 евра...комлетот за предиктовање е 30 долари. Е тоа што ставаат масло прегорено место дизел и сакаат така да возат па течело проблеми ова она е друга работа. Таква кола имам на оригиналната пумпа е, единствено мембрана имам сменето кај ристе 1000 ден. е па сеа тоа ако е скапо не знам, точак да си купам.
Автоматски споено мислење:

Не знам за другиве, ама тврдам дека фиат 1.9јтд 115кс е најдобриот дизел мотор во 21ви век. Моторот топ, ама колите што се вградува срање.
Фиат стило 2002ра со 1.9јтд -> моторот и без уљр ќе работи, ама нема ден на свети таблата како елка. Затвораш преден прозор, се отвара задниот. :D


Познат проблем кај фиатите општо, пример пунтовците пушташ мигавец назад трепка светлото за кочницата :D

Се решава се али воглавно е комбинација на незаинтерисирани возачи и тешко доаѓање до добри мајстори. Мајсторите денеска сакаат да сменат една сијаличка и да ти земе 500-ка за 15 мин работа, не да чисти контакти или да бара скината жица три саати.
 
Последно уредено:
вчера возев кон пониква и на нагорнина неколку пати ми се случи на ~2.000 вртежи, колата да менува звук и бр. на вртежите да оди нагоре-надоле за кратко време без возилото да добива или губи на брзина,
на рамно и во место нема засега такви проблеми, може да вози >130kmh без проблем, нема чек или друго предупредување на таблата,
не се разбирам многу од возила но она на кое ме насочува здрав разум би било проблем со ламаелата (се сомневам дека пролизгува на повисоки вртежи на пониски не),
не ми е финансиски никаков проблем да ја заменам но би сакал да чујам повеќе мислење пред да посетам сервис,
друго ако и вас проблемов ве наведува на тоа кој сет би го препорачале за Citroen C3 1.4HDi 68HP.
 
Веројатно ламелата. Сет исклучиво Валео. Такви се и фабричките. Можда е малку поскапо али ќе немаш проблеми.
 
Веројатно ламелата. Сет исклучиво Валео. Такви се и фабричките. Можда е малку поскапо али ќе немаш проблеми.
колку би било ориентационо да се замени комплет тоа (или што се се менува) дел и рака (не ми е проблем да платам, само не сакам некој да ме избричи како неинформиран), друго колку е итно бидејќи периодов имам доста обврски околу работа па немам време да се мафтам по мајстори
 
Мислам дека е фиксен замаец комплет деловите не би требало да се повеќе од 200 до 250 евра, значи друк лагер, потисна и ламела. Работна рака како ќе се договориш ама од мин. 50 евра, во Скопје ако си, 100 евра мин.
Автоматски споено мислење:

За итно заборавив да пишам генерално не е толку, кога почне на рамно да лизга е тогаш веќе е стварно за менување што побрзо.
 
Последно уредено:
вчера возев кон пониква и на нагорнина неколку пати ми се случи на ~2.000 вртежи, колата да менува звук и бр. на вртежите да оди нагоре-надоле за кратко време без возилото да добива или губи на брзина,
на рамно и во место нема засега такви проблеми, може да вози >130kmh без проблем, нема чек или друго предупредување на таблата,
не се разбирам многу од возила но она на кое ме насочува здрав разум би било проблем со ламаелата (се сомневам дека пролизгува на повисоки вртежи на пониски не),
не ми е финансиски никаков проблем да ја заменам но би сакал да чујам повеќе мислење пред да посетам сервис,
друго ако и вас проблемов ве наведува на тоа кој сет би го препорачале за Citroen C3 1.4HDi 68HP.

Stavi ja vo treta ili cetvrta i probaj od mesto da trgnish!
Ako izgasni togas lamelata e dobra
Ako trgni i mirisa ba Kupplung tugash e za menuvanje.
 
вчера возев кон пониква и на нагорнина неколку пати ми се случи на ~2.000 вртежи, колата да менува звук и бр. на вртежите да оди нагоре-надоле за кратко време без возилото да добива или губи на брзина,
на рамно и во место нема засега такви проблеми, може да вози >130kmh без проблем, нема чек или друго предупредување на таблата,
не се разбирам многу од возила но она на кое ме насочува здрав разум би било проблем со ламаелата (се сомневам дека пролизгува на повисоки вртежи на пониски не),
не ми е финансиски никаков проблем да ја заменам но би сакал да чујам повеќе мислење пред да посетам сервис,
друго ако и вас проблемов ве наведува на тоа кој сет би го препорачале за Citroen C3 1.4HDi 68HP.

Ламелата
 
Не знам за другиве, ама тврдам дека фиат 1.9јтд 115кс е најдобриот дизел мотор во 21ви век. Моторот топ, ама колите што се вградува срање.
Фиат стило 2002ра со 1.9јтд -> моторот и без уљр ќе работи, ама нема ден на свети таблата како елка. Затвораш преден прозор, се отвара задниот. :D
Fiat punto MK2 1.9JTD 80ks sporting 85ks i facelift MK3 101ks motor koj nema smrt.
Fiksen zamaec,turbina bez promenliva geometria,commonrail vbrizguvanje,bosch dizni,bosch ecu edino malce problem so prednica. Toj motor so stage1+ idi 120 konja a ako go napravis turboto hybrid,so stage1 si na 160ks. Taja kola so 1100kg i 160ks e raketa. Mala kola,evtina,malku trosi a dosta brza.
Da ne go zaboravam Fiat Stilo 1.9JTD 116ks,ist e motoro kako toj so 85ks samo so tuka imame dvomasen zamaec i variabilna turbina.
Isto taka izdrzliv motor koj se pokaza e 2.4JTD 150ks bez variablina turbina. Se so naoraja so to sranje VGT turbo,zeznaja rabota.
 
вчера возев кон пониква и на нагорнина неколку пати ми се случи на ~2.000 вртежи, колата да менува звук и бр. на вртежите да оди нагоре-надоле за кратко време без возилото да добива или губи на брзина,
на рамно и во место нема засега такви проблеми, може да вози >130kmh без проблем, нема чек или друго предупредување на таблата,
не се разбирам многу од возила но она на кое ме насочува здрав разум би било проблем со ламаелата (се сомневам дека пролизгува на повисоки вртежи на пониски не),
не ми е финансиски никаков проблем да ја заменам но би сакал да чујам повеќе мислење пред да посетам сервис,
друго ако и вас проблемов ве наведува на тоа кој сет би го препорачале за Citroen C3 1.4HDi 68HP.

Подмрзнат бил патот некаде, или си згазил во снег и затоа ти прошлајфувала
Автоматски споено мислење:

Ни една овие нема проблеми, ристе бош ги решава со гаранција за 100 евра...комлетот за предиктовање е 30 долари. Е тоа што ставаат масло прегорено место дизел и сакаат така да возат па течело проблеми ова она е друга работа. Таква кола имам на оригиналната пумпа е, единствено мембрана имам сменето кај ристе 1000 ден. е па сеа тоа ако е скапо не знам, точак да си купам.
Автоматски споено мислење:




Познат проблем кај фиатите општо, пример пунтовците пушташ мигавец назад трепка светлото за кочницата :D

Се решава се али воглавно е комбинација на незаинтерисирани возачи и тешко доаѓање до добри мајстори. Мајсторите денеска сакаат да сменат една сијаличка и да ти земе 500-ка за 15 мин работа, не да чисти контакти или да бара скината жица три саати.

Јас на Фиат ја возев таа пумпа, секогаш имаше проблеми, нафта од Макпетрол, Ристо 2 пати ја правеше и ја продадов, секогаш и фалеше нешто.
 
Си ја возел EPIC верзијата на пумпата таа е електронска и има доста сензори. И таа се прави ама нема во МК колку што знам оригинална машина за тестирање, Ристо нема знам сигурно. Поради ова е многу потешко да се поправи.

Оваа што зборам е Lucas DPC која е механичка и нема гајле.
 
Која електронска, 1996-та година беше колата, единствена електроника беше дизната, 20Е на неа, и соленоидот.
Не беше скапа за поправка, ама секогаш нешто фалеше.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom