Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
До атмосферата мислам е. Загадувањето е исто, но у зима гасовите седат доле ради маглата па се осеќаат повеќе.
 
До атмосферата мислам е. Загадувањето е исто, но у зима гасовите седат доле ради маглата па се осеќаат повеќе.
Не може да е исто загадувањето летно и зимно време од автомобилите. Ете кажаа и претходно, зимно време автомобилите согоруваат повеќе нафта бидејќи на моторите им треба повеќе време да ја постигнат посакуваната температура.
 
Не може да е исто загадувањето летно и зимно време од автомобилите. Ете кажаа и претходно, зимно време автомобилите согоруваат повеќе нафта бидејќи на моторите им треба повеќе време да ја постигнат посакуваната температура.

Тоа е на почетокот, додека загрее моторот, 5 минути.
 
Ispadna deka desnata guma e kriva vo sredinata i loso lezi na patot.
Па баш за тоа јас пишав....го имав истото искуство со Пирели гуми, стари околу 4 години. На различни места различно се однесуваше колата
 
Decki posle tolku godini i jas da prasham neshto!

Na E-Klasse pukna crevoto nazad od Kocnicata.
Dodeka dojdov doma i nabaviv, istece cel Glicerin od rezervoarceto.
Kolata dodeka ne Pukna crevoto Koceshe 1A!
Smenav crevo i staviv nov glicerin i so eden pomagac napumpaj ispushti vozduh taka edno pola saat dodeda ne ni zdosadi.
Epilog; Isto kako da ne sne i ispushtate vozduh.

Posle rasparshuvanje vamu tamu zedovme so Boca polna so Gliceerin i pod Pritisok od rezervoarce da go isteruvame cel stariot glicerin so nadezh deka ce izlezi i vozduhot.
1L Glicerin samo za zadnite Trkala svrtivme i pak kako da ne sne ispushtale vozduh.

Prashanje za Pouspeshnite majstori:
Kako da gi sredam kocnicive?
 
Однеси ја на мајстор да ти го направи тоа, ова сегашниве коли имаат и АВЅ, не е како на 101, само пумпај и то.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 
Decki posle tolku godini i jas da prasham neshto!

Na E-Klasse pukna crevoto nazad od Kocnicata.
Dodeka dojdov doma i nabaviv, istece cel Glicerin od rezervoarceto.
Kolata dodeka ne Pukna crevoto Koceshe 1A!
Smenav crevo i staviv nov glicerin i so eden pomagac napumpaj ispushti vozduh taka edno pola saat dodeda ne ni zdosadi.
Epilog; Isto kako da ne sne i ispushtate vozduh.

Posle rasparshuvanje vamu tamu zedovme so Boca polna so Gliceerin i pod Pritisok od rezervoarce da go isteruvame cel stariot glicerin so nadezh deka ce izlezi i vozduhot.
1L Glicerin samo za zadnite Trkala svrtivme i pak kako da ne sne ispushtale vozduh.

Prashanje za Pouspeshnite majstori:
Kako da gi sredam kocnicive?
Ista maka imav so opel vectra c,isto mi pukna crevo od kocnica,staviv novi bakarni creva i dve nedeli nemav salam kocnica. Edino samo pod pritisok da se napolni kazanceto so glicerin. Mene mi go polnea od kaj kazanceto i isto vremeno ispustaja vozduh posebno od sekoe trkalo nekolku pati za da se sredi problemot. Ima 7 meseci ottogas pominati eve dosega e ok. Sepak proveri tie cevkite slucajno da ne pusta nekoe. Dosta se zaebani.
Автоматски споено мислење:

Оти на колата и треба повеќе време да достигне работна температура во зимо.
Ja palam,ja ostavam da raboti vo mesto 3-5 min dur se oblekvam za na rabota,vozam 15km do rabotnoto mesto temperaturata stiga do 40 stepeni ito so ne e mnogu ladno sega. Ako padni pojke od -10 krastajci so ke ima paarno. Arno greaci so iam na sedista i webasto.
Staviv nov pierburg termostat isti kurac. Skodata,opel vectra b i chevrolet cruze so gi imav, za 5 min imaja paarno a vectra c i mercedesot c270 so paarnoto malce mu treba pojke vreme.
 
Последно уредено:
Ista maka imav so opel vectra c,isto mi pukna crevo od kocnica,staviv novi bakarni creva i dve nedeli nemav salam kocnica. Edino samo pod pritisok da se napolni kazanceto so glicerin. Mene mi go polnea od kaj kazanceto i isto vremeno ispustaja vozduh posebno od sekoe trkalo nekolku pati za da se sredi problemot. Ima 7 meseci ottogas pominati eve dosega e ok. Sepak proveri tie cevkite slucajno da ne pusta nekoe. Dosta se zaebani.
Abe eve dva dena se dupcam so polnenje pod pririsok i ne funkcionira.
Ednostavno n saka da izlezi toa vozduhot od ABS Blokot. Sega ce probam so dijagnostika da gi aktiviram ventilite od ABS Blokot. Citav na nekoj germanski forum imalo za Sprinter opcija pa se nadevam deka ima i za E Klasse.
Ce pisham poposle shto bidna.
 
Здраво друштво... имам проблем со ауди а8 д3 2005г 3.0тди проблемот е следен
Во возење се скина едно црево кај V-то и истече поголема количина амтифриз, и беше ставена вода на неколку пати оти бев на 70 км од дома.. едвај се најде мајстор да го смени кулерчето и цревото, откако си заминав од кај него после 20км возење ја возев колата 190 км/ч и видов дека температурата од 90 почна да се крева веднаш намалив и се врати пак на 90ц истиот ми кажа дека има воздух во системот бидејки бери 11.5 литри течност, и потоа ке нема проблем и откако ке олади повторно да дотурам антифриз и да испуштам воздух од најгорна точка на колата бидејки немав парно воопшто. Дотурив пак вода околу 2л и испуштив воздух од мајгорма точка и дојде некое млако парно на HIGH. На Ѓавато пределот на угорница колата почна пак да качува темп. застанав ја угаснав слушнав дека има вриење во казанчето ја запалив и повторно темп беше на 90ц продолжив откако олади колата фалеше пак 350 мл течност... потоа повторно го помимав ѓавато и кога стигнав дома перките на колата беа уклучени отворив хауба и едно горно црево на кое му беше падната стегата повторно имаше исфрлено антифриз, и пак дотурив
сменав термостат на тест проба на право и 90кмч повторно замина температурата мад 90 застанав ја угаснав перките работеа. олади се вратив во сервисот. Собра повторно 4литри антифриз г12. Од долниот дел испуштен воздух горе на најгорна точка испуштен, сервисерот вика има симптоми на кување. Но претходно колата немаше никаков проблем ни со парно ни со брзина од над 220кмч
ве молам за помош мајсторите незнаат што е прпблемот.....
 
Здраво друштво... имам проблем со ауди а8 д3 2005г 3.0тди проблемот е следен
Во возење се скина едно црево кај V-то и истече поголема количина амтифриз, и беше ставена вода на неколку пати оти бев на 70 км од дома.. едвај се најде мајстор да го смени кулерчето и цревото, откако си заминав од кај него после 20км возење ја возев колата 190 км/ч и видов дека температурата од 90 почна да се крева веднаш намалив и се врати пак на 90ц истиот ми кажа дека има воздух во системот бидејки бери 11.5 литри течност, и потоа ке нема проблем и откако ке олади повторно да дотурам антифриз и да испуштам воздух од најгорна точка на колата бидејки немав парно воопшто. Дотурив пак вода околу 2л и испуштив воздух од мајгорма точка и дојде некое млако парно на HIGH. На Ѓавато пределот на угорница колата почна пак да качува темп. застанав ја угаснав слушнав дека има вриење во казанчето ја запалив и повторно темп беше на 90ц продолжив откако олади колата фалеше пак 350 мл течност... потоа повторно го помимав ѓавато и кога стигнав дома перките на колата беа уклучени отворив хауба и едно горно црево на кое му беше падната стегата повторно имаше исфрлено антифриз, и пак дотурив
сменав термостат на тест проба на право и 90кмч повторно замина температурата мад 90 застанав ја угаснав перките работеа. олади се вратив во сервисот. Собра повторно 4литри антифриз г12. Од долниот дел испуштен воздух горе на најгорна точка испуштен, сервисерот вика има симптоми на кување. Но претходно колата немаше никаков проблем ни со парно ни со брзина од над 220кмч
ве молам за помош мајсторите незнаат што е прпблемот.....

Немаш парно = немаш течност за ладење што циркулира. Ако си отишол у горните, да знаеш дека можда и дихтунг на главата ќе треба да смениш, рамнење, ама во најлош случај ептен ако си зезнал работа. А за другово не знам, специфично на Ауди е тоа, треба мајстор за такви работи што се разбира со моделот.
 
Здраво друштво... имам проблем со ауди а8 д3 2005г 3.0тди проблемот е следен
Во возење се скина едно црево кај V-то и истече поголема количина амтифриз, и беше ставена вода на неколку пати оти бев на 70 км од дома.. едвај се најде мајстор да го смени кулерчето и цревото, откако си заминав од кај него после 20км возење ја возев колата 190 км/ч и видов дека температурата од 90 почна да се крева веднаш намалив и се врати пак на 90ц истиот ми кажа дека има воздух во системот бидејки бери 11.5 литри течност, и потоа ке нема проблем и откако ке олади повторно да дотурам антифриз и да испуштам воздух од најгорна точка на колата бидејки немав парно воопшто. Дотурив пак вода околу 2л и испуштив воздух од мајгорма точка и дојде некое млако парно на HIGH. На Ѓавато пределот на угорница колата почна пак да качува темп. застанав ја угаснав слушнав дека има вриење во казанчето ја запалив и повторно темп беше на 90ц продолжив откако олади колата фалеше пак 350 мл течност... потоа повторно го помимав ѓавато и кога стигнав дома перките на колата беа уклучени отворив хауба и едно горно црево на кое му беше падната стегата повторно имаше исфрлено антифриз, и пак дотурив
сменав термостат на тест проба на право и 90кмч повторно замина температурата мад 90 застанав ја угаснав перките работеа. олади се вратив во сервисот. Собра повторно 4литри антифриз г12. Од долниот дел испуштен воздух горе на најгорна точка испуштен, сервисерот вика има симптоми на кување. Но претходно колата немаше никаков проблем ни со парно ни со брзина од над 220кмч
ве молам за помош мајсторите незнаат што е прпблемот.....
Da ti ebam majstorite


 
Здраво друштво... имам проблем со ауди а8 д3 2005г 3.0тди проблемот е следен
Во возење се скина едно црево кај V-то и истече поголема количина амтифриз, и беше ставена вода на неколку пати оти бев на 70 км од дома.. едвај се најде мајстор да го смени кулерчето и цревото, откако си заминав од кај него после 20км возење ја возев колата 190 км/ч и видов дека температурата од 90 почна да се крева веднаш намалив и се врати пак на 90ц истиот ми кажа дека има воздух во системот бидејки бери 11.5 литри течност, и потоа ке нема проблем и откако ке олади повторно да дотурам антифриз и да испуштам воздух од најгорна точка на колата бидејки немав парно воопшто. Дотурив пак вода околу 2л и испуштив воздух од мајгорма точка и дојде некое млако парно на HIGH. На Ѓавато пределот на угорница колата почна пак да качува темп. застанав ја угаснав слушнав дека има вриење во казанчето ја запалив и повторно темп беше на 90ц продолжив откако олади колата фалеше пак 350 мл течност... потоа повторно го помимав ѓавато и кога стигнав дома перките на колата беа уклучени отворив хауба и едно горно црево на кое му беше падната стегата повторно имаше исфрлено антифриз, и пак дотурив
сменав термостат на тест проба на право и 90кмч повторно замина температурата мад 90 застанав ја угаснав перките работеа. олади се вратив во сервисот. Собра повторно 4литри антифриз г12. Од долниот дел испуштен воздух горе на најгорна точка испуштен, сервисерот вика има симптоми на кување. Но претходно колата немаше никаков проблем ни со парно ни со брзина од над 220кмч
ве молам за помош мајсторите незнаат што е прпблемот.....

Постои можност првото црево да пукнало како последица на дуење на цревото од голем притисок, т.е. да имаш навлегување на издувните гасови во разладната течност(дихтон,глава пукната). Кога си го сменил цревото, повторно се собирало голем притисок и избило на второт место. Ако влегуваат издувни гасови што и да правиш ќе кува моторот и ќе ги дуе цревата
Не викам дека гарант е ова, но има шанса да е
 
Која кола од постарите е добро покажана, со мотор што трпи километража и тортура, ама да биде без сензори и мензори и таблети.
Може плин, може и дизел.
Преку таквото, се нешто писка, се нешто чек енџин, па на таблет да појачаш глас, па сензор во гуми. Едни сијалици да смениш, како на алфа гт, браник да вадиш треба.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom