Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки, на некого му се случило ова? Да се стопи осигурачот?

e2f1ef484464907bb5c3b0203d363279.jpg
 
Колата е прва лига, цената исто, само проблем е што воланот е многу иструган како и кожата на мењачот, што кажува дека колата има 350 000 км минимум.[DOUBLEPOST=1423408263][/DOUBLEPOST]
Дечки, на некого му се случило ова? Да се стопи осигурачот?

e2f1ef484464907bb5c3b0203d363279.jpg
Дачиа?
 
Е ако е зацрнето може и ке се исчисти, ама за да поцрни тоа треба голема температура за да изгори и да поцрни ... ако е многу изгорено и испукано и почнало да се лупи тоа е веќе проблем ... Тоа обично се случува кога ке земат и ке стават појаки сијалици од што треба, на пример ставаат 80 и 100 ватни сијалици наместо 55 ватни, а не џабе си вика таму 12 волти 55 вати сијалица да се користи ... Сеедно ке треба да се растурат, сега дали се нафаќаш на тоа незнам, ке мора да ги ставиш во печка да омекне тоа лепакот што е залепено стаклото напред и полека додека е топло со ракавици да ги отвориш, проблемот е после кога треба да се состават дали ке ги залепиш добро да не почне па вода да ти пушта внатре ...
Не ги чепкам јас ако се нафати некој друг ќе се распрашам арно ако не нови ќе му земам
 
Здраво,
Имам проблем со Volkswagen Golf МК3 1.9 TDI. Кога е на лер гас има нерамномерна работа на моторот, како да го губи тактот. А кога гаста е 1 000 и повеќе вртежи во минута се е нормално, нормално работи, прима гас, влече. Кога ќе го откачам конекторот на сензороот за температурата на водата, моторот работи нормално на лер гас. Што може да е проблемот? Доколку има некој што имал или познава некој што имал ваков проблем ве молам за помош. Благодарам однапред.
 
@valvoline @Kadaif @Благоев @Cruise
Ај малку помош :)
Имам клио 2002 бензин, ама нешто ме зеза со палење. После муабети со мајтори (еден демек алансер, друг демек акумулатор :D) накрај демек проблемот е кодираниот клуч - не ми го чита компјутерот.
Значи кога ќе почнам да палам ми врелгла у празно и никако да ми запали. После стоти пат извади -стави клуч ќе се фати и ќе ми запали.
Како да си го решам проблемот?
 
@valvoline @Kadaif @Благоев @Cruise
Ај малку помош :)
Имам клио 2002 бензин, ама нешто ме зеза со палење. После муабети со мајтори (еден демек алансер, друг демек акумулатор :D) накрај демек проблемот е кодираниот клуч - не ми го чита компјутерот.
Значи кога ќе почнам да палам ми врелгла у празно и никако да ми запали. После стоти пат извади -стави клуч ќе се фати и ќе ми запали.
Како да си го решам проблемот?
Za ova e lek samo imobilizator emulator. Ima razni modeli, mislam deka i kaj nas se nudat za okolu 20tina evra, zavisi za koj tip na vozilo. Koga ke se namontira emulatorot toj ja prevzema ulogata na cipot vgraden vo klucot i citacot na kodovi. Faktiski gi bajpasira i dvata istovremeno. Npr neso ovakvo:
http://www.ebay.com/itm/Immobiliser...icle_Parts_Accessories_ET&hash=item1c40df0377
 
Za ova e lek samo imobilizator emulator. Ima razni modeli, mislam deka i kaj nas se nudat za okolu 20tina evra, zavisi za koj tip na vozilo. Koga ke se namontira emulatorot toj ja prevzema ulogata na cipot vgraden vo klucot i citacot na kodovi. Faktiski gi bajpasira i dvata istovremeno. Npr neso ovakvo:
http://www.ebay.com/itm/Immobiliser...icle_Parts_Accessories_ET&hash=item1c40df0377
Работата е што јас имам имобилизер веќе. Денеска еден електричар ми рече дека проблемот е што комјутерот не ми го препознавал кодот од клучот, па според него требало да ми го го избришаt кодот од комјутерот ??!!
Операцијата ќе ме чинела 4000 ден.
П.С. Поима немам од коли :D
 
Работата е што јас имам имобилизер веќе. Денеска еден електричар ми рече дека проблемот е што комјутерот не ми го препознавал кодот од клучот, па според него требало да ми го го избришаt кодот од комјутерот ??!!
Операцијата ќе ме чинела 4000 ден.
П.С. Поима немам од коли :D
Imobilizer ima, ama ova e cip sto gi zamenuva imobilizerot i citacot zaedno. Ova e emulator. Ako moze na kompjuterot da go izbrisat kodiranoto palenje toa e najdobra opcija, e sea 4 banki mnogu li e malku li e, barem glava nema da te boli. Na nekoi koli moze na nekoi ne da se izbrise kodiranoto palenje. Ako ne moze samo ovakov emulator e spasot.[DOUBLEPOST=1423506506][/DOUBLEPOST]Da ne se zbunis okolu nekoi raboti, znaci imobilizatorot ima dva sostavni dela, citacot na kodovi i mal cip so kod sto e vgraden vo klucot. Emulatorot fakticki ja prevzema funkcijata na ovie dve raboti, i otkoga ke se stavi ovie delovi od imobilizatorot ne se povekje potrebni.
 
Последно уредено:
@valvoline @Kadaif @Благоев @Cruise
Ај малку помош :)
Имам клио 2002 бензин, ама нешто ме зеза со палење. После муабети со мајтори (еден демек алансер, друг демек акумулатор :D) накрај демек проблемот е кодираниот клуч - не ми го чита компјутерот.
Значи кога ќе почнам да палам ми врелгла у празно и никако да ми запали. После стоти пат извади -стави клуч ќе се фати и ќе ми запали.
Како да си го решам проблемот?

Внатре во клучот,кој може да се разглоби (не само поклопецот од батеријата,туку Комплет) има мал чип кој седи внатре во седиштето..
Е сега,во него е шифрата,или т.н код против кражба,па така чипот комуницира со бравата по магнетски пат.Често на Рено Клио,или Твинго се дешава да тој чип излеже од лежиштето или само да се помести за 80-90 степени и тогаш неможе да комуницира магнетски,и тогаш колата мисли дека клучот е искривен,друг итн и затоа несака да ти пали..Ти го мрдаш клучот лево-десно,горе-доле и тогаш тој се враќа на свое место и тогаш пали..

Значи СОВЕТ ти или некој што се разбира малку од малку:
Растурете го клучот до максимум наместето го чипот во лежиштето и пробајте така,ја мислам ќе немаш проблеми,и ќе заштедиш 4000 денара..Ако чипот го изгубил кодот тогаш НИКОГАШ нема да ја запалиш колата..Еве една слика како изгледа тоа растурено и лежиштето на чипот..
key120-2AA.jpg
 
.Ако чипот го изгубил кодот тогаш НИКОГАШ нема да ја запалиш колата..Еве една слика како изгледа тоа растурено и лежиштето на чипот.
Никој пат? Никогаш?
Чак дури и ако сменам брава? Или ако направам нов клуч? Пошто јас имам само еден клуч :D
 
Имам потреба од помош. Имам Југо 45. Пред неколку месеци колата ми гасеше под мала гас.

Ја однесов на мајсторот и уште кога слушна за што станува збор веднаш ми рече дека дизната е запушена.

Му требаше 30 секунди да го реши проблемот. Таму со една игличка ја отпуши и проблемот беше решен.

Од денес го имам истиот проблем. Дали некој може да ми каже каде се наоѓа таа дизна и како се вади, за да ја отпушам и да не одам пак на мајсторот?
 
Никој пат? Никогаш?
Чак дури и ако сменам брава? Или ако направам нов клуч? Пошто јас имам само еден клуч :D

Не е лошо да си направиш резерва клуч.Не верувам да те кошта повеќе од 500 денара..Значи само тоа голото,немора гумички,ламбички ова-она..Не е до толку страшно и да го изгубиш,само ќе треба да се обие вратата,да се извади комплет старата брава,и да си купиш половна брава,извадена од некоја кола..И за сето тоа да си платиш..:)
 
Внатре во клучот,кој може да се разглоби (не само поклопецот од батеријата,туку Комплет) има мал чип кој седи внатре во седиштето..
Е сега,во него е шифрата,или т.н код против кражба,па така чипот комуницира со бравата по магнетски пат.Често на Рено Клио,или Твинго се дешава да тој чип излеже од лежиштето или само да се помести за 80-90 степени и тогаш неможе да комуницира магнетски,и тогаш колата мисли дека клучот е искривен,друг итн и затоа несака да ти пали..Ти го мрдаш клучот лево-десно,горе-доле и тогаш тој се враќа на свое место и тогаш пали..

Значи СОВЕТ ти или некој што се разбира малку од малку:
Растурете го клучот до максимум наместето го чипот во лежиштето и пробајте така,ја мислам ќе немаш проблеми,и ќе заштедиш 4000 денара..Ако чипот го изгубил кодот тогаш НИКОГАШ нема да ја запалиш колата..Еве една слика како изгледа тоа растурено и лежиштето на чипот..
key120-2AA.jpg
Imam staveno emulator na 3 koli dosega. Na lanos,golf3 i astra. Poubava rabota nema od toa,prosto i ednostavno za montiranje. Emulatorot funkcionira na toj nacin sto posle stavanjeto edno 3-4 pati ke verglas na prazno bez da zapali dodeka emulatorot ne go najde kodot na kompjtuterot, ova go pravi avtomatski. Koga ednas kolata ke zapali znaci emulatorot go nasol kodot ,ponatamu go pamti vo memorijata i ke pali sekojpat od prva bez problem, i ako gi otstranis citacot i cipot od klucot,to est kompletniot imobilajzer. Signal na kompjuterot ke prakja emulatorot. Ako ne daj boze nekojpat crkne kompjuterot, koga stavas drug poloven treba sose brava i imobilajzerot komplet da se stava, ama ako imas ovakov emulator samo zakacuvas nov kompjuter i povtorno posle 3-4 verglanja mu go naogja kodot i cepas bez da cepkas brava ili kodovi.
Isto vazi i za kola so totalno rasipan imobilajzer sto ne pali voopsto, mu zakacuvas emulator i posle 3-4 verglanja zavrsena rabota.
Koga ne razbiras ne zbori na pamet.
 
Последно уредено:
Имам потреба од помош. Имам Југо 45. Пред неколку месеци колата ми гасеше под мала гас.

Ја однесов на мајсторот и уште кога слушна за што станува збор веднаш ми рече дека дизната е запушена.

Му требаше 30 секунди да го реши проблемот. Таму со една игличка ја отпуши и проблемот беше решен.

Од денес го имам истиот проблем. Дали некој може да ми каже каде се наоѓа таа дизна и како се вади, за да ја отпушам и да не одам пак на мајсторот?

Отиди пак кај мајсторот,и овој пат гледај како го прави тоа..Чим се затнува има некој проблем..Кој нема во главата,има меѓу нозете..:pos:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom