Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Кога ќе стиснеш кумплуг прави исто
Масло кога е сменето ресетиран е компјутерот?[DOUBLEPOST=1414979559][/DOUBLEPOST]
да и кога ми е притистнат кумплуго тропа моторот.
Масло не е сменето, колку што сум јас информиран. Можно е кога се менуваа греачите, татко ми да има порачано и менување на масло, ама ме нема известено за ништо такво. Компјутерот на колата не е ресетиран. Ќе зборувам со него, па прво тоа ќе го направиме на мајстор, ќе го ресетираме комјутерот.
Ама ме мачи она тропкањето, ко да е нешто некој дел расипан или скршен.
 
А левиот не ти прави проблем?
Не , левиот не ми прави проблем. Денес ја однесов за тој проблем кај 3ца различни електричари , и да не ти се веруе сите различно ми кажаа :facepalm: кој рекета , кој електрониката нешто требало да прави компјутерски трет па ми вика не ти работат сијаличките а му кажав дека светка еднаш у 15 секунди кога е пуштен жмигавецот . Шта речи а не заплакати МАКЕДОНСКИ МАЈСТОРИ.Некој е у право ама кој .
За бош пумпата да го среди тоа некој си у Кавадарци човек ми бара 100 евра :eek:
 
е точно ваков звук на тропкање дава. Како се вика овој дел crankshaft pulley на македонски? Поврзан ли е некако директно со системот за пренос?
Најдов дека нов ваков дел е 50фунти или 4000 денари, е сеа колку би можеле да ми земат за работна рака за да се смени овој дел, ако е до ова проблемот?
Може и да не е ова проблемот, може е нешто сосема друго, онака чисто за информација одговорете ми, да не бидам утре изгубен кај мајсторот и да ме шета по тавани ако е до овој дел проблемот.

Crankshaft---Значи Радилица..Несакам да те плашам,ама ќе да е нешто сериозно,а ова пулеј,да го ебам можно ли е да е некој лагер..Не разбирам англиски јас многу многу,ама Crankshat е радилица 1000%..Да не си ја возел без масло?Масло провери и види дали има..И не ја пали НИКАКО..[DOUBLEPOST=1415035388][/DOUBLEPOST]
Не , левиот не ми прави проблем. Денес ја однесов за тој проблем кај 3ца различни електричари , и да не ти се веруе сите различно ми кажаа :facepalm: кој рекета , кој електрониката нешто требало да прави компјутерски трет па ми вика не ти работат сијаличките а му кажав дека светка еднаш у 15 секунди кога е пуштен жмигавецот . Шта речи а не заплакати МАКЕДОНСКИ МАЈСТОРИ.Некој е у право ама кој .
За бош пумпата да го среди тоа некој си у Кавадарци човек ми бара 100 евра :eek:

Кај Влатко си прашал,или евентуално кај Ристе..Однеси ја кај Кико у Кисела вода,и консултирај се со него..Најди некој мајстор,за 1000 денари ќе ти ја извадат и на монтираат пак,пошто ниеден бошист не ги вади,туку мора да му се носат извадени..Ако сакаш ке ти дадам број,прашај го човекот..Работата ќе ти ја заврши за 4-5 саата..Многу ти побарал,чим ти пушта нафта..И кај мене е Лукас пумпата,4500 ми зема ја среди цакум-пакум..Влатко ќе го отепаш од чекање..[DOUBLEPOST=1415035795][/DOUBLEPOST]
И ќе ја отвориш капачката од резерварот за вода ќе излезе водата па после едно 30-40 минути ќе ставиш нова вода а во меѓувреме термостатот го приклучуваш дирекно па продужуеш кај шо си тргнал

Кога ќе стиснеш кумплуг прави исто
Масло кога е сменето ресетиран е компјутерот?[DOUBLEPOST=1414979559][/DOUBLEPOST]

Го качив горништето веќе,ако беше уште 3-4 км,ќе почнеше да ме чеша главата,или ќе го изладеше моторот втората брзина,или ќе ја гасев..Како да ја отворам капачката од резервоарот за вода,ќе ме попари,97 и кусур степени имаше..И плус забрането е да се отвора капачката кога возилото е загреано,во мојот случај скоро прегреано..Во тестовите за полагање..
 
Последно уредено:
Crankshaft pulley - Шајбна на радилица. Ова нема врска со уљето туку со дизајнот на моторот и системот за распределба на палењето. Овој е специјален вид на шајбна и е препорачливо со секоја замена на ребраст каиш да се контролира и или менува и таа. (околу 180 до 200 Евра е оригинал) ја има и Голф ТДИ и таму е 120 до 150 ЕУР / ја има кај дизељ 406, 206, Форд, Мазда. Шајбната има антивибрационен систем со гума и само луд може да рече дека се репарира. Колку да ти земе пари па кога ќе ти пролизга ребраст сликај се. Има и модели кој на шајбната на ребрастиот е нормална а пак на клинестиот е таква со гумен придушувач. Последиците од пролизгување на ребраст каиш може да се катастрофални за моторот. Да се скрши клип или пак да се откачи вентил и дури клипњача да пробива бљок.
За Лукас пумпите уште во старт да си знаете дека нема добри мајстори зашто за нив МОРА да се има специјална опрема која во МК никој не верувам дека ја има. Но за да се предихтова пумпата истата мора да биде извадена. Некои мајстори и за без пари ќе ја извадат ама прашањето е дали после ќе биде добра.
 
Последно уредено:
Ми се уклучи check engine сијаличката. Ја возам така некое време, сменив бензинска пумпа и тогаш се исклучи, но потоа повремено пак се случуваше да се уклучи, за сега да свети постојано.
Што може да биде и колку може да ме кошта? Колата е VW polo.
 
Crankshaft---Значи Радилица..Несакам да те плашам,ама ќе да е нешто сериозно,а ова пулеј,да го ебам можно ли е да е некој лагер..Не разбирам англиски јас многу многу,ама Crankshat е радилица 1000%..Да не си ја возел без масло?Масло провери и види дали има..И не ја пали НИКАКО..[DOUBLEPOST=1415035388][/DOUBLEPOST]

Кај Влатко си прашал,или евентуално кај Ристе..Однеси ја кај Кико у Кисела вода,и консултирај се со него..Најди некој мајстор,за 1000 денари ќе ти ја извадат и на монтираат пак,пошто ниеден бошист не ги вади,туку мора да му се носат извадени..Ако сакаш ке ти дадам број,прашај го човекот..Работата ќе ти ја заврши за 4-5 саата..Многу ти побарал,чим ти пушта нафта..И кај мене е Лукас пумпата,4500 ми зема ја среди цакум-пакум..Влатко ќе го отепаш од чекање..[DOUBLEPOST=1415035795][/DOUBLEPOST]

Го качив горништето веќе,ако беше уште 3-4 км,ќе почнеше да ме чеша главата,или ќе го изладеше моторот втората брзина,или ќе ја гасев..Како да ја отворам капачката од резервоарот за вода,ќе ме попари,97 и кусур степени имаше..И плус забрането е да се отвора капачката кога возилото е загреано,во мојот случај скоро прегреано..Во тестовите за полагање..
Загреана односно прегреана кола не се гаси поголема штета ќе направиш.
Во твојот случај си можел да ја свртиш назад и по удолницата ќе се изладела од воздухот.
Од страна само раката испружена ќе ја отвориш капачката.
При самото отварање ако капачката ти е на навој како што одвртуваш водата постепено ке излегува а ако ти е со федери многу внимателно треба да ја тргнеш капачката,излегува водата како од гејзер
Без вода побрзо ќе се излади моторот
 
Загреана односно прегреана кола не се гаси поголема штета ќе направиш.
Во твојот случај си можел да ја свртиш назад и по удолницата ќе се изладела од воздухот.
Од страна само раката испружена ќе ја отвориш капачката.
При самото отварање ако капачката ти е на навој како што одвртуваш водата постепено ке излегува а ако ти е со федери многу внимателно треба да ја тргнеш капачката,излегува водата како од гејзер
Без вода побрзо ќе се излади моторот

Ќе се изладела од воздухот,ако ја пуштев со четврта надоле...Али после како ќе се качам?Пак истото ќе биде..Пак ќе загрее..Го решив тој проблем..Али во место кога работи,знае пак да ја качи температурата до средина,се уклучува вентилаторот и нема проблем..
 
Ќе се изладела од воздухот,ако ја пуштев со четврта надоле...Али после како ќе се качам?Пак истото ќе биде..Пак ќе загрее..Го решив тој проблем..Али во место кога работи,знае пак да ја качи температурата до средина,се уклучува вентилаторот и нема проблем..
Bravoto го возиш.Многу ти грее на угорница
 
Bravoto го возиш.Многу ти грее на угорница

Брава е..Не грее сега откога ги сменив термопрекидачите..Си работи оптимално..Само ќе го менувам куќиштето за нафта,изгледа прима воздух од таму,топла-ладна секогаш гаси после првото палење..Ќе турам обичен филтер од Голф 2 Дизел..Со два излези,барем од таму сум мирен,знам не влече воздух..
 
Брава е..Не грее сега откога ги сменив термопрекидачите..Си работи оптимално..Само ќе го менувам куќиштето за нафта,изгледа прима воздух од таму,топла-ладна секогаш гаси после првото палење..Ќе турам обичен филтер од Голф 2 Дизел..Со два излези,барем од таму сум мирен,знам не влече воздух..

ахахаххахаха добар си Филтер од Гољф. Гољф е кола за другите крнтии.
 
ахахаххахаха добар си Филтер од Гољф. Гољф е кола за другите крнтии.

Не јади гомна..Ќе ми кажува некој Голфовите биле ефтини за одржување..350 денари обичен смрден филтер за кола која не се произведува 20 години..
 
Последно уредено:
О ти, а бе гољф 2 ќе го надживее тоа кршот шо го возиш најмалку дупло и со 1/10 од тие пари што си ги дал по сервиси.
 
Здраво, вечерва ми се случи нешто на колава. Имам Пежо 307 2.0 ХДИ од 2004. Утре секако ќе викам некој мајстор, ама моментално ме јади совеста, онака да знам отприлика што и е, ако можи да препознаете од текстов.
Значи вака. Колата си ја запалив ко што треба, ја изнесов и тргнав до чаршија и се беше во ред. Се доближувам до семафор и пошто беше уште црвеното почнав да намалувам се додека колата не почна да лази и беше во 2ра брзина, е сеа во меѓувреме се запали зеленото, а колата уште лазеше и незнам зошто ми текна во прва да ја ставам. Откако ја кладов во прва и го отпуштив кумплуго, нешто крцна и почна да тропка во моторот. Тропкањето беше паралелно со брчавата на моторот, ја повозив уште 5 метра за да ја паркирам, и таман да и дадам уште малку туража за подобро да се качам на ивичњак, колата се изгасна и почна да свети ламбичката за motor failure она жолто ламбиче со мотор нацртано на него.
Онака ако можете да препознаете што отприлика можело да и се случи на колата. Дали е до моторот, преносот, некоја цефка пукната итн итн..
Иначе пред 1 недела беа сменети греачите за нафта.
Popustil dvomasniot zamaec, to est mu se iskrsil eden ili povekje federi.
 
О ти, а бе гољф 2 ќе го надживее тоа кршот шо го возиш најмалку дупло и со 1/10 од тие пари што си ги дал по сервиси.

Види на таа страната..Кај мене е прогласена за кола на годината,од сите стручњачи од Европа..Ако не вредела,нема Германците да гласаат за неа..Еве ти линкче,провери..И плус таа кола ја платив 1400 евра,ја искршив од возење..Така да и отпад да ја дадам,ја парите и ги извадив,ја возам такси..Колку пари ми донела,и таа сирота незна..Голф 2 од 1956 година,1400 евра..Нема грешка..Ако чинеше толку Голф 3 ќе беше кола на годината,1995-1996..Типо,Уно,Браво-Брава,Пунто,Добло,Фиат 500,Панда..сите тие се коли на годината..Од комбињата Фиат Дукато исто и Ивеко..И Сеиченто Ван,како комерцијално возило..
http://www.caroftheyear.org/previous-winners/1996_1/coty

Еве ти тука,преброј од кога е формирано ова,види Италијанците колку пати се прогласувани за коли на годините..И баш ме интересира што кола возиш ти?Или сирот немаш пари за кола,а тука јадеш гомна цело време..
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom