Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Nekoj da ne znae shto se treba za uvezuvanje kola od germanija, i kolku pari se col tablicki
 
Некој совет што треба да го знам за Renault Megane 1.5 dci 2003г.?

Една нова бризгалка за DCI моторот е 400 евриќа,а ги има 4 комада..Па прерачунај колку ќе те кошта..
 
да,ама на хард тестот на хрватскиот Ауто Клуб на 100 000 км се покажа за невероватно издржлив.завршувајќи го тестот го урна рекордот на весникот за најмалку појавени дефекти.

За компарација само Голфот му се случија еден куп на дефекти(нема да ги набројувам бидејќи нема да верувате,а ги паметам сите),а хрватоте ги правдаа со нивна немарност при вожњата.

денес обично на постара кола не се прави промена на скапи делови на моторот,туку за 300-500 евра се купува нов(половен) мотор.

Љуши од Велшета ти го пали пред тебе моторот на држачи,самиот да се увериш дали добро работи или не.

не се исплати да даваш големи пари за поправки,кои ионака ретко се случуваат на помодерните мотори,нормално ако тураш добро уље и квалитетна нафта
 
да,ама на хард тестот на хрватскиот Ауто Клуб на 100 000 км се покажа за невероватно издржлив.завршувајќи го тестот го урна рекордот на весникот за најмалку појавени дефекти.

За компарација само Голфот му се случија еден куп на дефекти(нема да ги набројувам бидејќи нема да верувате,а ги паметам сите),а хрватоте ги правдаа со нивна немарност при вожњата.

денес обично на постара кола не се прави промена на скапи делови на моторот,туку за 300-500 евра се купува нов(половен) мотор.

Љуши од Велшета ти го пали пред тебе моторот на држачи,самиот да се увериш дали добро работи или не.

не се исплати да даваш големи пари за поправки,кои ионака ретко се случуваат на помодерните мотори,нормално ако тураш добро уље и квалитетна нафта

И да те надополнам,на Топ Гир емисијата,Ричард Хамонд го тестираше за издржливост,т.е го бапна во друга кола,и не му беше ништо..Минимални оштетувања имаше на Меганот..Максимални 5 ѕвезди на краш тестот има ова количе..И не е лошо на изглед,али деловите околу бризгувањето на нафтата прават големи трошоци..А нашево гориво е никакво..
 
@Cruise @invisible89 @intro и сите останати на темава

Не сум од оние кои имаат пари за да се расфрлаат, тие пари ги имам за кола и ништо повеќе. Не ми се брза, но веќе разгледував некои коли......
Ми се допадна Голфот иако не е џип (на ново), другар ми ми најде на старо БМВ Х5...... 2009 година, има изминато некои 80.000 и нешто, скоро 90.000 (само овој беше со олку мала изминатост, а и добро изгледа), гледав Jeep Cherokee, ама имаше доста изминато и гледав на интернет Suzuki Jimny.

Е сега БМВ Х5 и Suzuki Jimny..... донекаде и Голфот...... ми оставија најголем впечаток.
Сакав да прашам за Сузукито....., бидејќи го немам видено во живо...... кажете ми дали џипчето е големо, комфорно и јако или пак не?

Не ми се брза, но дајте ми предлог, зошто нешто многу многу и не се разбирам во коли:)
X5 од 2009 год. за 14000 илјади евра е сомнително, па и невозможно, Џими е тесен и не ми се допаѓа, инаку Сузуки се квалитетни како бренд, не сум фан на Голф ама сепак јас би одел на Голф бидејќи има поевтино одржување и помалку троши и е одличен за македонски услови.Ако сакаш СУВ, види вака нешто, само се поскапи за одржување http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdD...KI-GRAND-VITARA-2-0--08-FUL-OPREMA-ATEST-PLIN
 
И да те надополнам,на Топ Гир емисијата,Ричард Хамонд го тестираше за издржливост,т.е го бапна во друга кола,и не му беше ништо..Минимални оштетувања имаше на Меганот..Максимални 5 ѕвезди на краш тестот има ова количе..И не е лошо на изглед,али деловите околу бризгувањето на нафтата прават големи трошоци..А нашево гориво е никакво..

И у Аустрија и Германија не е поарна нафтата.
 
1. 150К за увезено возило од странство од 2004 е сон. Сигурно има над 300К-350К. Со фул опрема,а има радио од продавница :D
2. Ова треба да троши многу и мислам дека моторот е мал за тој автомобил.
 
Може ли некој да ми помогне со тоа што ќе ми даде број од некој мајстор што растура и поправа мењачи од Скопје. Иначе се работи за укочен рачен мењач во втора брзина на БМВ 330д купе од 2007 година. Ако може некој да ми даде број многу ќе ми биде од помош затоа што бев на сите мајстори за БМВ во Скопје и сите викаат да си најдам нов (половен)и да го сменам комплетно затоа што они не растурале. Фала унапред
 
Тоа ,,врапчето,, од огласот ТДи е подобар од бензинецот кога се работи за Голф,а ако сакаш бензинец поарно ќе биде Астра,а не Голф.[DOUBLEPOST=1408473437][/DOUBLEPOST]
Може ли некој да ми помогне со тоа што ќе ми даде број од некој мајстор што растура и поправа мењачи од Скопје. Иначе се работи за укочен рачен мењач во втора брзина на БМВ 330д купе од 2007 година. Ако може некој да ми даде број многу ќе ми биде од помош затоа што бев на сите мајстори за БМВ во Скопје и сите викаат да си најдам нов (половен)и да го сменам комплетно затоа што они не растурале. Фала унапред
Порано на времето сум работел со мајстор инаку тогаш бев чирак и го растурив мењачот на Фиќо и потоа склопивме со мака составање,а не па за БМВ некој да се нафаќа кое е потешко и ќе ве чинат колку половно да купиш дури и поскапо.
А пробај кај сервисот МАККАР (накај завод за вработување) и тие се специјалисти за БМВ-ња и Ровери.
 
Последно уредено:
Тоа ,,врапчето,, од огласот ТДи е подобар од бензинецот кога се работи за Голф,а ако сакаш бензинец поарно ќе биде Астра,а не Голф.[DOUBLEPOST=1408473437][/DOUBLEPOST]
Порано на времето сум работел со мајстор инаку тогаш бев чирак и го растурив мењачот на Фиќо и потоа склопивме со мака составање,а не па за БМВ некој да се нафаќа кое е потешко и ќе ве чинат колку половно да купиш дури и поскапо.
А пробај кај сервисот МАККАР (накај завод за вработување) и тие се специјалисти за БМВ-ња и Ровери.



За половен сегде ми бараат од 600 евра нагоре и плус работна рака така да ако има некој што ги поправа мислам дека немозе да биде поскап од ова, Ке поминам и таму кај Макар што беше да видам што ке ми кажат
 
Има некој во долно или горно лисиче мајсториште за мењачи, многу ми го имаат фалено.. распрашај се за него ако најдеш бројче
 
да,ама на хард тестот на хрватскиот Ауто Клуб на 100 000 км се покажа за невероватно издржлив.завршувајќи го тестот го урна рекордот на весникот за најмалку појавени дефекти.

За компарација само Голфот му се случија еден куп на дефекти(нема да ги набројувам бидејќи нема да верувате,а ги паметам сите),а хрватоте ги правдаа со нивна немарност при вожњата.

денес обично на постара кола не се прави промена на скапи делови на моторот,туку за 300-500 евра се купува нов(половен) мотор.

Љуши од Велшета ти го пали пред тебе моторот на држачи,самиот да се увериш дали добро работи или не.

не се исплати да даваш големи пари за поправки,кои ионака ретко се случуваат на помодерните мотори,нормално ако тураш добро уље и квалитетна нафта
Aj da ne vi se smee nekoj. So podaleku od tie kanti toa podobro. Od francuska kola samo pezo i toa nekoi izbrani modeli.
[DOUBLEPOST=1408548528][/DOUBLEPOST]
За половен сегде ми бараат од 600 евра нагоре и плус работна рака така да ако има некој што ги поправа мислам дека немозе да биде поскап од ова, Ке поминам и таму кај Макар што беше да видам што ке ми кажат
Koga kupues BMW treba na strana i solidno kupce pari da si trgnes za ovakvi raboti. Toa e. Ne e samo da se kupi kola.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom