Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
ако си почетник возач или ако си слаб шофер не ти ја препорачувам колата - голема е... колата како кола е океј комотна е широка има убава вожња ама и мислам дека троши оваа - иако сум фан на корејски и јапонски коли баш оваа клариус некако не ми ја фаќа око :) ама ти си знаеш.

него дај помагајте ја си имам голема мака - иам нисан сани 91 бензинец веќе 8 години. никад сум немал проблем со ништо до пред 2 дена - од еднаш ми крена температура колава и од ауспух искачаше бајаги бел дим (возено на плин) - ја оставив да олади малце колку да се вратам до дома си реков ајде може нема вода или прегреала (ма да не сум ја форсирал ни па мака видела нит товарена нит ништо) - значи моторот крева многу температура (веќе прегрева) а расплињачата е замрзната - претпоставувам дека се работи за некое запушено црево НО и на бензин ми го прави истото - крева температура а вода 100% има ПЛУС додатен проблем - откако почна да ми го прави ова првото палење и секое наредно палење колата работи некако лошо - како да има вода во свеќицитге или како некој кабел да е пробиен (ова се дешава првата минута само - после се си е најнормално - и пак ке почне да крева температура)


ЧАРЕ ?


Дихтунг на глава машко .....Ај со срека
 
Дихтунг на глава машко .....Ај со срека
дихтун на глава ама не меша уље и вода :\ ја сумљам и на водна пумпа па сеа... - и шо викаш ако е дихтунгот зашто вода ВООПШТО не стига до расплиљача? моторот е сув никаде нема капење ниту па губење на вода....
 
ако си почетник возач или ако си слаб шофер не ти ја препорачувам колата - голема е... колата како кола е океј комотна е широка има убава вожња ама и мислам дека троши оваа - иако сум фан на корејски и јапонски коли баш оваа клариус некако не ми ја фаќа око :) ама ти си знаеш.

него дај помагајте ја си имам голема мака - иам нисан сани 91 бензинец веќе 8 години. никад сум немал проблем со ништо до пред 2 дена - од еднаш ми крена температура колава и од ауспух искачаше бајаги бел дим (возено на плин) - ја оставив да олади малце колку да се вратам до дома си реков ајде може нема вода или прегреала (ма да не сум ја форсирал ни па мака видела нит товарена нит ништо) - значи моторот крева многу температура (веќе прегрева) а расплињачата е замрзната - претпоставувам дека се работи за некое запушено црево НО и на бензин ми го прави истото - крева температура а вода 100% има ПЛУС додатен проблем - откако почна да ми го прави ова првото палење и секое наредно палење колата работи некако лошо - како да има вода во свеќицитге или како некој кабел да е пробиен (ова се дешава првата минута само - после се си е најнормално - и пак ке почне да крева температура)


ЧАРЕ ?

Термостатот?
--- надополнето: 4 ноември 2013 во 23:28 ---
Значи прочитај го мојот пост.Не му правам реклама на човекот но ете пријателот е ептен задоволен од него. Е сега од крцкање до тропање има гоооооолема разлика.

Значи да резимираме.Кога поагаш со 1 брзина и со завртен волан ако е зглобот отиден тогаш треба да се чуе звук на силно чукање нешто во стил пак-пак-пак се слуша.Значи тој звук е само кога вртиш на лево или на десно.

Ако е имаш луфта на пиксните од летвата,тогаш на дупки се слуша метален звук како да удираш со чекан во шајка.


Не сум приметил такво нешто,ја возам Велес-Штип-Велес по дупките,по тој пат ја возам и такво мавање на чекан во клинец не сум приметил.Повеќе сум фокусиран на тропањето,а тропа корне.Мислам дека нема метален звук.А дека крцка крцка,знам дека е и зглобот отиден,бар левиот.На лево кога вртам не се слуша баш јако тропкање,десно ептен,мислам во глава ме мава.Значи крцкањето е лево,тропањето е десно,е ај сеа да те видам.
 
Термостатот?
--- надополнето: 4 ноември 2013 во 23:28 ---
ако е термостатот само ке ја крева температурата... тука расплиљачата е замрзната што значи не стига до неа воопшто вода...

ја сепак сумљам или да е запушено/затнато некое цревео или а е водна пумпа.... ИЛИ недајбоже дихтунг :S
 
дихтун на глава ама не меша уље и вода :\ ја сумљам и на водна пумпа па сеа... - и шо викаш ако е дихтунгот зашто вода ВООПШТО не стига до расплиљача? моторот е сув никаде нема капење ниту па губење на вода....


Уффффффф,ова ти е за пишување цела вечер,ама ај ке се обидам да објаснам пократко......

Значи имаш бел чад на ауспух,така???Водата некако успеала да влезе у комора за согорување,и нормално бидејки се развива температура,се претвора у пареа.Е сега имаш два вида на мешање вода.Значи вода у уље,што значи дека колата си оди нормално,амаааа уљето добива кафеава боја и личи на кал.И имаш уље у хладњак,што значи во водата имаш мрсни флеки,а компресијата ја исфрла водата под притисок на канчето што е поврзано со хладњакот.

Е сега вода не стига до расплињача поради мнооогу причини.Прво дека рокнала водната пумпа,и нормално дека нема да прака вода у расплињача,па си ја искривил главата од висока температура па сета вода у комора за согорување па на ауспух,или заглавил механичкиот термостат па не ја врти водата низ мотор-хладњак и настанал хаос.

Тоа со бел чад на ауспух не ми се допага,ама ич да ти кажуем право.....

Провери прво каишите дали се ок,да не се олабавил и слично.Механичкиот термостат ако можеш извади го па пробај без него.Провери го маслото да не има добиено боја на кал,а во канчето што е поврзано со хладњакот да не има мрсни флеки(добиваат некоја плава зелена нијанса и пловат на површина)......

Како и да е плаче за мајстор...Мислам дека помогнав....Позз
--- надополнето: 4 ноември 2013 во 23:48 ---
Термостатот?
--- надополнето: 4 ноември 2013 во 23:28 ---



Не сум приметил такво нешто,ја возам Велес-Штип-Велес по дупките,по тој пат ја возам и такво мавање на чекан во клинец не сум приметил.Повеќе сум фокусиран на тропањето,а тропа корне.Мислам дека нема метален звук.А дека крцка крцка,знам дека е и зглобот отиден,бар левиот.На лево кога вртам не се слуша баш јако тропкање,десно ептен,мислам во глава ме мава.Значи крцкањето е лево,тропањето е десно,е ај сеа да те видам.


А кој ти кажал дека имаш луфта на летва.Тоа чукање може да е од 100 други причини.Раме,зглоб баланс штангла.Доле имаш еден куп полуги и други зезанции....

Може да имаш ебано амортизер па да чука на секое камче,баш звук ко чекан кога ке мавне у дупка..
 
Уффффффф,ова ти е за пишување цела вечер,ама ај ке се обидам да објаснам пократко......

Значи имаш бел чад на ауспух,така???Водата некако успеала да влезе у комора за согорување,и нормално бидејки се развива температура,се претвора у пареа.Е сега имаш два вида на мешање вода.Значи вода у уље,што значи дека колата си оди нормално,амаааа уљето добива кафеава боја и личи на кал.И имаш уље у хладњак,што значи во водата имаш мрсни флеки,а компресијата ја исфрла водата под притисок на канчето што е поврзано со хладњакот.

Е сега вода не стига до расплињача поради мнооогу причини.Прво дека рокнала водната пумпа,и нормално дека нема да прака вода у расплињача,па си ја искривил главата од висока температура па сета вода у комора за согорување па на ауспух,или заглавил механичкиот термостат па не ја врти водата низ мотор-хладњак и настанал хаос.

Тоа со бел чад на ауспух не ми се допага,ама ич да ти кажуем право.....

Провери прво каишите дали се ок,да не се олабавил и слично.Механичкиот термостат ако можеш извади го па пробај без него.Провери го маслото да не има добиено боја на кал,а во канчето што е поврзано со хладњакот да не има мрсни флеки(добиваат некоја плава зелена нијанса и пловат на површина)......

Како и да е плаче за мајстор...Мислам дека помогнав....Позз
--- надополнето: 4 ноември 2013 во 23:48 ---
тоа со димот ни мене не ми се свиѓа воопшто.... иако беше навешер и колата работеше на плин дефинитивно невообичаено имаше бел дим - е сега може да вода односно пареа ( ако водата почнало да ја исфрла низ ауспух) - уљето го проверив не е смешано со вода си има црна боја - знам како изгледа измешано уље со вода... на хладњакот не приметив да има некои флеки односно уље да влегло во водата ама утре за посигурно пак ке проверам па ќе видам. - термостатот е добро прашање... пошто кога ќе загрее некад уклучува перката некад не - значи можно е и тој да прави проблем... сега за сега како што ја гледам ситуацијава највеќе ми удира на термостатот или на водната пумпа.... НО гледај заебанција што највеќе ме буни... што е со трокирањето после палење??? без разлика дали е ладна или топла колата (ми се деси и кога беше ептен загреана колата) да трокира односно работи како на 3 свеќици....

што .!. и стана стварно неможам да разберам у мислам и е цел ден а на работа сум и покасно од 4 саат неможам да ја однесам на мајстор барем да ѕирне да ми каже некоја дијагноза...
 
Крцка кога вртам полн лев,десниот не толку,левиот крца.Како да видам дали има луфта?Значи не тропка туку ептен ТРОПА на десно кога вртам при било која брзина,малце да сецнам на десно одма тк тк тк тк прави.Кој се бави со репарација на летви,вилушки и друго?Во АМСМ кадарни ли се да завршат тоа?
Зглоб за фиат браво е 1400 денари,а одговара и од темпра.
--- надополнето: 5 ноември 2013 во 02:01 ---
тоа со димот ни мене не ми се свиѓа воопшто.... иако беше навешер и колата работеше на плин дефинитивно невообичаено имаше бел дим - е сега може да вода односно пареа ( ако водата почнало да ја исфрла низ ауспух) - уљето го проверив не е смешано со вода си има црна боја - знам како изгледа измешано уље со вода... на хладњакот не приметив да има некои флеки односно уље да влегло во водата ама утре за посигурно пак ке проверам па ќе видам. - термостатот е добро прашање... пошто кога ќе загрее некад уклучува перката некад не - значи можно е и тој да прави проблем... сега за сега како што ја гледам ситуацијава највеќе ми удира на термостатот или на водната пумпа.... НО гледај заебанција што највеќе ме буни... што е со трокирањето после палење??? без разлика дали е ладна или топла колата (ми се деси и кога беше ептен загреана колата) да трокира односно работи како на 3 свеќици....

што .!. и стана стварно неможам да разберам у мислам и е цел ден а на работа сум и покасно од 4 саат неможам да ја однесам на мајстор барем да ѕирне да ми каже некоја дијагноза...

Па ладно е.

Ако меша вода и уље изгорен е дихтунг на глава.Тогаш крева брзо температура а се провеува кај капачката за уље.Ако има бела пена тогаш меша вода и уље
Исто се проверува кога ќе го отвориш резерварот за вода на ладилникот,ако издише како да си отворил кока кола отиден ти е дихтонот и компресијата оди во водата.
Можеш да возиш така некое време ќе ти пукаат црева почесто се додека во возење не почне да гаси поради големата количина водена пареа што влегува во цилиндрите.
Ако ти работи на три свеќици тогаш во некој цилиндар ти оди водена пареа.Отштрафи ги свеќиците и ќе видиш која е сиво црна тој цилиндар не ти работи и таму ти е изгорен дихтунгот
Ако го читаш @Evo XII ќе треба да ја фарбаш колата
 
дихтун на глава ама не меша уље и вода :\ ја сумљам и на водна пумпа па сеа... - и шо викаш ако е дихтунгот зашто вода ВООПШТО не стига до расплиљача? моторот е сув никаде нема капење ниту па губење на вода....
Ako go duvnal dihtungot prema cilindar ke se pravat vozdusni meuri vo sistemot za ladenje i zatoa vodata nema da kruzi i nekoi cevki ke bidat ladni. Sabajle pred da ja palis kolata napuni voda ako mu fali, zapali ja i ostaj ja minuta dve da poraboti so izvadeno kapace za voda. Ako pocne celata voda da ja frla nadvor i da pravi meuri onda e dihtungot duvnat prema kompresijata.
Voda i ulje se mesa koga dihtungot ke duvne megu kanal za voda i za ulje a ne prema cilindar.
Ako e vodnata pumpa nadvor na poseben kais vidi da ne se skinal kaisot pa ne ja vrti. Ako se vrti najubavo izvadi go mehanickiot termostat moze i toj da e zaglaven i zaradi nego da duvnal dihtungot.
 
Зглоб за фиат браво е 1400 денари,а одговара и од темпра.
--- надополнето: 5 ноември 2013 во 02:01 ---


Па ладно е.

Ако меша вода и уље изгорен е дихтунг на глава.Тогаш крева брзо температура а се провеува кај капачката за уље.Ако има бела пена тогаш меша вода и уље
Исто се проверува кога ќе го отвориш резерварот за вода на ладилникот,ако издише како да си отворил кока кола отиден ти е дихтонот и компресијата оди во водата.
Можеш да возиш така некое време ќе ти пукаат црева почесто се додека во возење не почне да гаси поради големата количина водена пареа што влегува во цилиндрите.
Ако ти работи на три свеќици тогаш во некој цилиндар ти оди водена пареа.Отштрафи ги свеќиците и ќе видиш која е сиво црна тој цилиндар не ти работи и таму ти е изгорен дихтунгот
Ако го читаш @Evo XII ќе треба да ја фарбаш колата
хахаха е браво ме изнасмеа на цела мака....

-е сеа првиот болд.. викаш ладно е - може не си ме сватил... на секое наредно палење (и да е прегреана колата) првите 30 секунди трокира - не дека е ладно.


инаку бил денеска татко ми на мајстор и одма го прашал мајсторот дали губи вода и татко ми му рекол да.... го поздравил и му рекол да си купи дихтунг на глава на капак и на грана.. јас прееска го купив тој на глава 2400 утре треба да ги земам и останатите 2.. на грана е 300 а на капак е 900 у СОЛИД.

п.с на грана 300 денара е дихтунгот за ИЗДУВ - за усис немаат а незнам ни дали треба... ке мора да прашувам пак кај мајсторот..
 
dali moze nekoj da mi kazi kade moze da kupam dihtung za poklopec za pezo 307 nemozam nikade da najdam znaci bev vo euroimpex bev kaj fabrikata treska nikade nema nemozam da najdam
--- надополнето: 5 ноември 2013 во 18:33 ---
dali moze nekoj da mi kazi kade moze da kupam dihtung za poklopec za pezo 307 nemozam nikade da najdam znaci bev vo euroimpex bev kaj fabrikata treska nikade nema nemozam da najdam
 
dali moze nekoj da mi kazi kade moze da kupam dihtung za poklopec za pezo 307 nemozam nikade da najdam znaci bev vo euroimpex bev kaj fabrikata treska nikade nema nemozam da najdam
--- надополнето: 5 ноември 2013 во 18:33 ---
dali moze nekoj da mi kazi kade moze da kupam dihtung za poklopec za pezo 307 nemozam nikade da najdam znaci bev vo euroimpex bev kaj fabrikata treska nikade nema nemozam da najdam
Бензин,дизел,која година и која кубикажа?
 
Po pisanovo sumljam da e otiden nekoj ili dvata od lagerite na prednite amortizeri. Tie koga se otideni pukaat koga vrtis levo desno. Ako ima gore kapacinja izvadi gi i probaj turi ubavo zagreana i rastopena mast pa vidi dali ke bide podobro.
--- надополнето: 4 ноември 2013 во 18:23 ---
Heh,vo amsm ke te oderat. Trazi majstorcinja po selata,imas dobri majstori so ke ti sredat sve za sitna para.


Бев денеска во дотичното АМСМ,ја тури на тие за вртење на тркалата,вика кочниците ти се добри,светла,жмигавци виде,и сеа иде најинтересниот дел.Се пика под кола на канал,ѕирна едно 40-тина секунди и ми вика нагибната ти е отидена,тоа со вилушката се мењавало комплет,луфта на воланот колку што го разбрав рече немало,и сум бил исправен да ме пушти на регистрација без проблем.Му викам ѕирни го и зглобот лев,и тој е за никаде,ми вика не бе таман е,е ај му викам аѓа од колава,и му викам дај бе да туриме на компјутер,(знам дека не ја фаќа) ми вика еее дете многу сакаш.Е сеа ме буни што "мојов" мајстор вика летвата,овој вика нагибната,можно ли е од тоа да тропа?Абе когатропа мислам со чекан по глава ме маваат.Ќе барам мислење и од трет механичар дефинитивно.
--- надополнето: 5 ноември 2013 во 20:11 ---
Po pisanovo sumljam da e otiden nekoj ili dvata od lagerite na prednite amortizeri. Tie koga se otideni pukaat koga vrtis levo desno. Ako ima gore kapacinja izvadi gi i probaj turi ubavo zagreana i rastopena mast pa vidi dali ke bide podobro.
--- надополнето: 4 ноември 2013 во 18:23 ---
Heh,vo amsm ke te oderat. Trazi majstorcinja po selata,imas dobri majstori so ke ti sredat sve za sitna para.


Мислиш да ја отворам хаубата и на држачите да турам?Мислам дека се одвртуваат,само не сум проверил.Не е ова мојот мотор,него чисто за информација,ти викаш кај филтерот за воздух кај што стои на сликава,тоа црното капаче над него,таму ли да пробам?На сликава е исто како кај мене.
car-03.jpg
 
Бев денеска во дотичното АМСМ,ја тури на тие за вртење на тркалата,вика кочниците ти се добри,светла,жмигавци виде,и сеа иде најинтересниот дел.Се пика под кола на канал,ѕирна едно 40-тина секунди и ми вика нагибната ти е отидена,тоа со вилушката се мењавало комплет,луфта на воланот колку што го разбрав рече немало,и сум бил исправен да ме пушти на регистрација без проблем.Му викам ѕирни го и зглобот лев,и тој е за никаде,ми вика не бе таман е,е ај му викам аѓа од колава,и му викам дај бе да туриме на компјутер,(знам дека не ја фаќа) ми вика еее дете многу сакаш.Е сеа ме буни што "мојов" мајстор вика летвата,овој вика нагибната,можно ли е од тоа да тропа?Абе когатропа мислам со чекан по глава ме маваат.Ќе барам мислење и од трет механичар дефинитивно.
--- надополнето: 5 ноември 2013 во 20:11 ---



Мислиш да ја отворам хаубата и на држачите да турам?Мислам дека се одвртуваат,само не сум проверил.Не е ова мојот мотор,него чисто за информација,ти викаш кај филтерот за воздух кај што стои на сликава,тоа црното капаче над него,таму ли да пробам?На сликава е исто како кај мене.
car-03.jpg


Брат да се разбереме една работа.Тоа што ти кажуваат е за амортизерот,а ти како што кажуваш имаш проблем со предницата а не со амортизерот,така:facepalm::facepalm:......

Значи не си губи живци со секој т.н мајстор на форумот влкучувајки ме и мене:vozbud::vozbud:,туку однеси ја на сервис.А биди сигурен дека што ти кажале во АМСМ сигурно немаат погрешено.Никој не е будала да те пушти со луфта на летва......

Оди кај 3 мајстори па види што ке ти кажат.А најубаво е да се направиш мутав па да одиш во друга станица за технички преглед и демек а бе знаеш треба да ја регистрирам за 1-2 да ја видиш:pos::pos:,и на канал.А како член во АМСМ имаш право на бесплатна проверка.Или поубаво....А бе тргам за Германија види го возилото...

Пробај не губиш ништо ....Позз
 
Бев денеска во дотичното АМСМ,ја тури на тие за вртење на тркалата,вика кочниците ти се добри,светла,жмигавци виде,и сеа иде најинтересниот дел.Се пика под кола на канал,ѕирна едно 40-тина секунди и ми вика нагибната ти е отидена,тоа со вилушката се мењавало комплет,луфта на воланот колку што го разбрав рече немало,и сум бил исправен да ме пушти на регистрација без проблем.Му викам ѕирни го и зглобот лев,и тој е за никаде,ми вика не бе таман е,е ај му викам аѓа од колава,и му викам дај бе да туриме на компјутер,(знам дека не ја фаќа) ми вика еее дете многу сакаш.Е сеа ме буни што "мојов" мајстор вика летвата,овој вика нагибната,можно ли е од тоа да тропа?Абе когатропа мислам со чекан по глава ме маваат.Ќе барам мислење и од трет механичар дефинитивно.
Држачи на мотор си менувал?Која страна ти тропа?Од летвата тече глицерин?Може да ти тропа јабучицата а се мени цела виљушка(рамо) а цената е од 1600-2800.
Имаш и репарирани (не ти препорачувам) по 1400 денари со тоа што твојата ја оставаш.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom