Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки како иде процедурата за купување кола од друг град(Куманово на пример).Ја бендисувам и одам онака со цифра да ја земам и како иде тоа да ја одјавам од Кумановски и да треба да ја регистрирам на Скопски?Ако е тазе регистрирана на КУ таблици(уште 10 месеци на пример преостаното),ќе треба во СК пак да се регистрира(плати) или?
 
Sakam da kupam poloven akumulator.Gazdata tvrdi deka akumulatorot e ispraven.Kako najdobro moze da se ispita dali akumulatorot ja drzi strujata bidejki i mojot e dobar ama ako ne ja palama kolata den dva mi oslabuva.Kako pri kupuvanje da proveram dali akumulatorot ja drzi strujata.KAZETE NEKOJA CAKA
 
....купи си нов со гаранција....стар акумулатор е мачка во вреќа...има опрема за тестирање на акумулатори....но многу е тешко да го истестираш во домашни услови
 
Тешко да е тоа, не ми шлајфна ниеднаш, со зимски гуми возев и внимателно. Али се совпаѓа моментот, за време на снегот ми се појави првпат. Што направија со колата на вујко ти?
pa neznam nekoj servis obavezen napravi okolu 1000-1500 evra :tapp:
 
Sakam da kupam poloven akumulator.Gazdata tvrdi deka akumulatorot e ispraven.Kako najdobro moze da se ispita dali akumulatorot ja drzi strujata bidejki i mojot e dobar ama ako ne ja palama kolata den dva mi oslabuva.Kako pri kupuvanje da proveram dali akumulatorot ja drzi strujata.KAZETE NEKOJA CAKA

Ако сакаш друже да земеш стар акумулатор, како што кажа arakenx тоа ти е мачка во вреќа. Ако сакаш да испиташ дали акумулатор држи струја, земи го од човекот, нека ти даде гаранција за некој ден, наполни го со полнач за акумулатори, и види наредниот ден или денови колку време ќе биде зачувана струјата и за колку време ќе се истроши.
Мој совет земи си нов...пошто акумулатор на старо не се купува. Имав близок пријател, зема на старо и го тераше 1 година...тоа е МАКСИМУМ што сум слушнал да тера акумулатор на старо.
Ама на крај пак ќе мора да дадеш пари за нов. :)
 
Купи си Топла акумулатор, и ич не губи време со половен.. Акумулаторот сам по себе си е потрошен материјал и никогаш не се знае до кај му е животниот рок....
 
Sakam da kupam poloven akumulator.Gazdata tvrdi deka akumulatorot e ispraven.Kako najdobro moze da se ispita dali akumulatorot ja drzi strujata bidejki i mojot e dobar ama ako ne ja palama kolata den dva mi oslabuva.Kako pri kupuvanje da proveram dali akumulatorot ja drzi strujata.KAZETE NEKOJA CAKA
Ако веќе си запнал за половен, обрати посебно внимание на датумот на производство. Тоа се 4 бројки некаде на горната страна би требало да се наоѓаат. На пример, 1509 - тука 15 означува 15-та недела, а 09 е 2009-та година, или 15та недела од 09-та година е произведен.
И второ, обавезно на електричар ќе го однесиш и наместен на кола ќе го пробаш да ти го измерат со инструмент дали е во ред.

Иначе, мој личен рекорд, а не сум слушнал за некој да има повеќе истерано, е точно 9 години со еден ист акумулатор. Произведен од Topla, некаде март 2003, фураше до пред кратко сега во 2012 :D
 
Дечки како иде процедурата за купување кола од друг град(Куманово на пример).Ја бендисувам и одам онака со цифра да ја земам и како иде тоа да ја одјавам од Кумановски и да треба да ја регистрирам на Скопски?Ако е тазе регистрирана на КУ таблици(уште 10 месеци на пример преостаното),ќе треба во СК пак да се регистрира(плати) или?
Секако дека нема потреба пак да ја регистрираш, само со договорот за купопродажба ќе ја одјавиш во Куманово и ќе ги вратиш табличките и ќе си извадиш нови во Ск, ќе платиш само за таблици и нова сообраќања
 
Секако дека нема потреба пак да ја регистрираш, само со договорот за купопродажба ќе ја одјавиш во Куманово и ќе ги вратиш табличките и ќе си извадиш нови во Ск, ќе платиш само за таблици и нова сообраќања
мала исправка АМА МНОГУ БИТНА...

неможе купувачот да ја одјави...
возилото го одјавува ПРОДАВАЧОТ...
значи со договорот во мвр се иде (и двајцата), копија од лк на продавачот, копја од лк на купувачот, копија од договорот, нешто ситна паричка таму за администрација се плаќаше и ке ги земат таблиците, ке штемпнат еден печат дека возилото е одјавено и со таа сообраќајна, после 24 часа (т.е. 1 раб. ден минимум) идеш во матичниот твој град, на шалтер, си плаќаш за нови таблици и сообраќајна и тоа е тоа... датумот на регистрација си е исти како претходно, ако има нешто екстра атести правени (фолии, плин, кука) се си останува исто...

ај честито кола а богами и европски таблички:D
со што се поднови?
 
Што мислите за Land Rove Freelander 2.0 TDi, дали се расипливи, резервните делови како се движат или скапи за одржување се.
 
Не не,уште не сум земал гледам Фиат Пунто некое вака со мал мотор 1.2 со фул опрема за низ град за мајка ми и сестра ми па гледам да не е увезено и најдов едно купено од АутомобилеСК и таму одржувано па дали да чекав одговор за да знам дали да ѕвонам.Фала на одговор :)
 
Ај кога веке ми рековте дека SAAB-от не го бива скапи делови и не знам што, ако може и уште еден совет, значи за некои 4.000 евра може да се земе и нешто како Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia или Opel Vecta 2.2 DTI GTS, така да ке ве замолам за предлог, совет и критика за колите.

Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ck1ooy3oinar

Opel Vecta 2.2 DTI GTS
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=wajux4rkesmg

Ви благодарам однапред!
 
Јас би го зел Форд-ов мислам дека е поедноставен. Вектрата е полна со вакуми, сензори што знаат да прават проблеми, не секогаш ама прават.
 
Планираш од Германија? Ако е така,рачунај дека и пари за граница и други заебанции што не ги знам кој се.... иначе мене ако ме прашаш,јас сум за фордот:X3:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom