Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Сетот го земав 6800 Мекарм италијанско..најевтин беше..Валео 8500,Лук,Сак итн уште поскапи..Пумпа 2200 ден. За рака 3500.
 
Прегледај го приврзокот 389272

Сменив сет ламела и пумпа на кумплуг,ја зимам од мајстор и ми се пали ова.. Алфа 147.Мајсторот ми кажа ја избушул,отворил немам појма што како турбината да не се збира уље демек не било добро,можело да ебе матер .. Дали може поради тоа да ја имам грешкава?


Дека со тоа што избушил дека има врска тешко, ама има со работата секако. Менување на ламела е комплициран зафат веројатно нема поврзано некој џек или има оштетено некоја жица, не намерно или од не знаење. Врати се кај мајсторот секако, нека си најде чаре тој.
 
Здраво
Претходно ви пишав за проблемот што го имав со корса д 1.3 дека ја губи силата при мали брзини, ми посочивте на дпф и егр.
Забележав дека предно тркало лево загрева многу повеќе од другите.
Итно мајстор ја провери, и заклучи дека абс пумпата не работи како шо треба односно трева нова, блокира тркалото.
Шо мислите дали проблемот шо го имав можи да бил од тркалото а не од дпф и егр и дали ако ова е проблемот со тркалото затоа и потрошувачката расти?
Или е нешто друго?
 
Здраво
Претходно ви пишав за проблемот што го имав со корса д 1.3 дека ја губи силата при мали брзини, ми посочивте на дпф и егр.
Забележав дека предно тркало лево загрева многу повеќе од другите.
Итно мајстор ја провери, и заклучи дека абс пумпата не работи како шо треба односно трева нова, блокира тркалото.
Шо мислите дали проблемот шо го имав можи да бил од тркалото а не од дпф и егр и дали ако ова е проблемот со тркалото затоа и потрошувачката расти?
Или е нешто друго?
Исклучи ги абс сензорите на текалата, или ако има осигурач уште полесно, извадиго него и повози неколку дена да видиш дали е до тоа или не.

Sent from my LM-V450 using Tapatalk
 
Здраво
Претходно ви пишав за проблемот што го имав со корса д 1.3 дека ја губи силата при мали брзини, ми посочивте на дпф и егр.
Забележав дека предно тркало лево загрева многу повеќе од другите.
Итно мајстор ја провери, и заклучи дека абс пумпата не работи како шо треба односно трева нова, блокира тркалото.
Шо мислите дали проблемот шо го имав можи да бил од тркалото а не од дпф и егр и дали ако ова е проблемот со тркалото затоа и потрошувачката расти?
Или е нешто друго?


Најди кој е осигурач за абс пумпата, извади го и повози па види дали грее, само полека со кочење зошто лесно може да се извртиш. Ако пак грее тогаш веројатно самата шепа е. Нова друга најарно ти е...сепак кочници се.
 
Здраво
Претходно ви пишав за проблемот што го имав со корса д 1.3 дека ја губи силата при мали брзини, ми посочивте на дпф и егр.
Забележав дека предно тркало лево загрева многу повеќе од другите.
Итно мајстор ја провери, и заклучи дека абс пумпата не работи како шо треба односно трева нова, блокира тркалото.
Шо мислите дали проблемот шо го имав можи да бил од тркалото а не од дпф и егр и дали ако ова е проблемот со тркалото затоа и потрошувачката расти?
Или е нешто друго?
Koe toj majstor so ti rekol deka e abs pumpata ?
 
Не е сервис,човек што работи у своја гаража.Малку или многу?
Кај алфата мора да се спушта цел преден трап , па се вади мењачот за да се смени ламелата. Обично никој не чепка без 100 евра
 
Здраво
Претходно ви пишав за проблемот што го имав со корса д 1.3 дека ја губи силата при мали брзини, ми посочивте на дпф и егр.
Забележав дека предно тркало лево загрева многу повеќе од другите.
Итно мајстор ја провери, и заклучи дека абс пумпата не работи како шо треба односно трева нова, блокира тркалото.
Шо мислите дали проблемот шо го имав можи да бил од тркалото а не од дпф и егр и дали ако ова е проблемот со тркалото затоа и потрошувачката расти?
Или е нешто друго?
Да, може да е проблемот од блокирање на тркалото, и најверојатно е од тоа штом загрева. А зошто блокира тоа е друго прашање, може да е од АБС пумпата како што ти рекле (и тоа е најскапата можност), ама многу поголеми шанси се да е од самата кочница, шепата на дискот, довод на хидраулика и сл. Кај мајсторот (или смени го :) најпрво нека ти ја проверат шепата и клипчињата внатре дали блокираат, тоа е првата најверојатна причина.
 
Кај алфата мора да се спушта цел преден трап , па се вади мењачот за да се смени ламелата. Обично никој не чепка без 100 евра
Е дас де,ама затоа сега ми искочија други приблеми што ги немав. Ми јавуе грешка мотор,у прва и рикверц на поаѓање тресе..антифриз на дно..А кажи ми каде треба да фаќа кумплуг? Сега фаќа доле и како да е лабава педалата некако..?
 
Е дас де,ама затоа сега ми искочија други приблеми што ги немав. Ми јавуе грешка мотор,у прва и рикверц на поаѓање тресе..антифриз на дно..А кажи ми каде треба да фаќа кумплуг? Сега фаќа доле и како да е лабава педалата некако..?

цитро, те издупил некој поштено. Сигурно ништо не поврзал како што треба кога монтирал, не го ни наштелувал кумплугот. Однеси ја у некој сервис да ја видат што и праел тој. А тоа шо го бушел турбото најчудно ми падна :icon_lol:
 
Последно уредено:
Е дас де,ама затоа сега ми искочија други приблеми што ги немав. Ми јавуе грешка мотор,у прва и рикверц на поаѓање тресе..антифриз на дно..А кажи ми каде треба да фаќа кумплуг? Сега фаќа доле и како да е лабава педалата некако..?
Treba da se ispusti vozduho a to se praj so polnenje na tubeto so glicerin od kaj menjacot. Zato ti fali glicerin. Treba kako so odpustas kumplug taka da trgnuva kolata da se dvizi.
 
Прашање
Со Grande Punto 1.3 Mjet возев накај Скопје некој си 100-150км.
Следното сабајле ја палам колата и пријател примети, вика, "Ај отвори хауба да слушнам поубаво"
Тоа ланчето не да тропаше, растураше. Дури се слушаше ко чкртање.
Ова вика под итно да го мењаш ланчето да не ти скине па да фрлиш мотор. Дополнивме нешто 100-200ml масло што ми стоеше в гепек и со страв се вратив дома.
Договорив термин на сервис и сето тоа....
Во меѓувреме тропањето се стиши. Се слуша дизелскиов мотор кај што тракторисуе ама го нема тоа тропање, чкрипење.

Прашањето ми е:
Дали е нормално на истегнат ланец тропкањето да се манифестира повремено?

Е буквално овај звук го правеше, ко ја да сум го снимал.

И совет на што да се внимава при промена, некој ствари да потенцирам кај сервисерот?!

А да!
И
Дали ќе го изгубам маслото што е турено внатре или нема врска тоа ќе си стои в картер долу?
Сменето е пред 2000км. Selenia 5W40 - 3700ден. некаде го платив... Да не оди фира за џабе :P
 
Да, може да е проблемот од блокирање на тркалото, и најверојатно е од тоа штом загрева. А зошто блокира тоа е друго прашање, може да е од АБС пумпата како што ти рекле (и тоа е најскапата можност), ама многу поголеми шанси се да е од самата кочница, шепата на дискот, довод на хидраулика и сл. Кај мајсторот (или смени го :) најпрво нека ти ја проверат шепата и клипчињата внатре дали блокираат, тоа е првата најверојатна причина.
Тој Провери прво тоа, тркалото имаше 300 степени.
Прво провери црево,шепа, се сомневаше дека е црево но потоа го тестираше абсот односно кога го чука механички абс одозгора како да олабавува вртењето.
Така заклучи дека е тоа, јас само пишувам тоа што слушав.
После тоа се испушти воздух од цревото, се дотури глицерин и ја возев на подолга релација од 200км еден ден немаше греење.
Вчера и денес пак почна да грее но не во таа мера како тогаш.
Потрошувачката е во пораст.
Дали во гратска повеќе кочам па ова се случува или е сосема нешто трето?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom