Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Некој поупатен или некој што се занимава со увоз на автомобили , да ми каже онака чисто орентационо колку да очекувам да ме крстат со давачки ( царина , даноци и тн ) нашиве при увоз на ваква кола https://m.mobile.de/fahrzeuge/detai...m_source=com.google.chrome.ios.ShareExtension
 
Здраво, ми треба вакумот на ЕГР вентилот за голф 6 1.6 тди 105кс, како на сликата. Каде може да го најдам, ми го нудат цел ЕГР шо кошта 10 000+ ден, а ЕГР-от ми функционира само вакумот ми е дупнат.
1643189000182.png
 
Не се разбирам многу во коли друзе ама за потросувачка поголема улога игра колку ти е тешко десното стапало него самата тежина на колата :)

Игра и тежината огромна улога...а за стапалото. да и тоа али многу повеќе кај бензинец отколку кај дизел.

На бензинец за да ги постигнеш барем приближно фабричките вредности на потрошувачка, треба да возиш ко пензионер, буквално. Ако малку се опуштиш потрошувачката одма оди нагоре.
 
Кој би бил најдобар избор помеѓу Ford Focus 1.0 123KS, Renault Megan Grancoupe 1.3 140KS и Toyota Corola, за нова кола купена од салон?
Сите се во сличен ценовен ранг (околу 18-19000 евра). Или доколку има подобар избор за тие пари која кола би ми ја препорачале?
 
Кој би бил најдобар избор помеѓу Ford Focus 1.0 123KS, Renault Megan Grancoupe 1.3 140KS и Toyota Corola, за нова кола купена од салон?
Сите се во сличен ценовен ранг (околу 18-19000 евра). Или доколку има подобар избор за тие пари која кола би ми ја препорачале?
Toyota далеку пред другите, па уште ако е за иста цена, ич не се мисли. Fordot никако, со Peugeot мотор е.
 
Кој би бил најдобар избор помеѓу Ford Focus 1.0 123KS, Renault Megan Grancoupe 1.3 140KS и Toyota Corola, за нова кола купена од салон?
Сите се во сличен ценовен ранг (околу 18-19000 евра). Или доколку има подобар избор за тие пари која кола би ми ја препорачале?
Види во Сузуки, за слична сума имаш Витара хибрид, 1.4 мотор, 130коња.
 
па не знам колку е паметен избор е да купуваш нова кола сега, еден пасат го направија 50,000 евра, што подалеку од тоа.
 
Кој би бил најдобар избор помеѓу Ford Focus 1.0 123KS, Renault Megan Grancoupe 1.3 140KS и Toyota Corola, за нова кола купена од салон?
Сите се во сличен ценовен ранг (околу 18-19000 евра). Или доколку има подобар избор за тие пари која кола би ми ја препорачале?
Zavisi za sto ja koristis kolata/ kako ke ja vozis relaciski i slicno, primet samo vo grad/kombinirano/ ili strikno na otvoreno??
 
Кој би бил најдобар избор помеѓу Ford Focus 1.0 123KS, Renault Megan Grancoupe 1.3 140KS и Toyota Corola, за нова кола купена од салон?
Сите се во сличен ценовен ранг (околу 18-19000 евра). Или доколку има подобар избор за тие пари која кола би ми ја препорачале?
Ne ti komentiram za navedenive modeli zasto pojma nemam ama korisnicko iskustvo so slicen motor kako Fordot.
Imam i30 so 1.0 motor i 120ks.
Ako sakas performansi i da povlece (druze odma zaboravi na toa ili ic ne ja kupuvaj), tromava e na ubrzuvanje (ova pretpostavuvam poradi goleminata na motorot, nekoj poiskusen neka objasni podobro). Za maksimalna brzina ne e strasno si razviva ubavo zasto nekolku pati e vozena na avtopat vo germanija nemav problem da stignam do 170, za do 180 e malku maka za poveke pretpostavuvam uste potesko :D (iako uste ne bev ni blisku do crvena zona)

Taka sto jas bi ti rekol da baras nekoj malku pogolem motor 1.3 mozebi, 1.5 bi bilo idealno bi rekol (ama pak moze i gresam be, nekoj poiskusen neka obrazlozi podobro)
 
Toyota далеку пред другите, па уште ако е за иста цена, ич не се мисли. Fordot никако, со Peugeot мотор е.
1.0 EcoBoost e motor na Ford ne e motor od reno
Автоматски споено мислење:

Zavisi za sto ja koristis kolata/ kako ke ja vozis relaciski i slicno, primet samo vo grad/kombinirano/ ili strikno na otvoreno??
Генерално би се возела за низ град,повремени(неколку пати годишно) екскурзии на средна далечина(низ МК, Солун и сл.) и за одмор (Грција, Хрватска и сл.). Фамилијарен сум со 2 деца.
Фордот и тојотата ги пробав и на пробното возење, Фордот некако посредена внатре беше и поудобна беше на отворено.
 
Кој би бил најдобар избор помеѓу Ford Focus 1.0 123KS, Renault Megan Grancoupe 1.3 140KS и Toyota Corola, за нова кола купена од салон?
Сите се во сличен ценовен ранг (околу 18-19000 евра). Или доколку има подобар избор за тие пари која кола би ми ја препорачале?
Е само овој даунсајзинг тренд ме одвраќа од купување на ново возило . Башка тоа што спомна членот погоре со цените . До пред неколку години овие модели почнуваа од 13-14К евра и тоа со 1.4 и поголеми мотори, за 15-16К веќе се земаше дизел … Сега ги наџиџаа со едно чудо електронски “помагала” и системи , од кои реално можеби дури 90% не ти де потребни , ама производителите викаат - не може без тоа … И цена од старт цирка 20 иљадарки … Не знам , мојата филозофија е - поголем мотор подобро . Така да во понудениов избор - Тојота . Иако е три цилиндри , пак е 1.5 , 125 кс … За 50% поголем од екобустот на Форд-от …
 
Здраво имам две прашања до вас станува збор за голф 3 тди.
1. Во текот на вожња кога подолго време не користим кочница почнува да ми трепка сијаличката за греач, но кога стиснем на кочница малку колку да се активира прекидачот за стоп светлото прекинува со трепкање и тоа се повторува во текот на вожњата кога возим на отворено?
Да сликнеш кое светленце свети?
Тоа ама и провери го нивото на течноста за кочници. Ми личи како да е малку подолу,, на долна граница, и на тресење сензорот регистира дека нема доволно течност. Мене ми има направено така пар пати за 4-5 години, од некаде губам малку течност ама не можев да најдам од каде.

Овде провери го нивото на течноста за кочници:
1643279766523.png
Автоматски споено мислење:

2. Дали нешто смета доколку на прво палење го повратим 2,3 пати на греач па да стартувам.?
Јас лани сменив грејачи, зимава пак потешко ми пали на незагреана кола. Правам така, неколку пати давам контакт па чекам да го слушнам релето да изгаси, па гасам, па палам... И потоа пали веднаш чакмак, ако не направам така се мачи. Грејачите работат ама кога се менуваа изолацијата окулу нив се распадна. Изгледа треба некако да ги изолирам, мислам дека тоа прави проблем.

За твоето прашање, не смета ништо само поленењето на акумулаторот го трошиш малку побрзо.
 
Последно уредено:
Да сликнеш кое светленце свети?
Тоа ама и провери го нивото на течноста за кочници. Ми личи како да е малку подолу,, на долна граница, и на тресење сензорот регистира дека нема доволно течност. Мене ми има направено така пар пати за 4-5 години, од некаде губам малку течност ама не можев да најдам од каде.

Овде провери го нивото на течноста за кочници:
Прегледај го приврзокот 320488
Автоматски споено мислење:


Јас лани сменив грејачи, зимава пак потешко ми пали на незагреана кола. Правам така, неколку пати давам контакт па чекам да го слушнам релето да изгаси, па гасам, па палам... И потоа пали веднаш чакмак, ако не направам така се мачи. Грејачите работат ама кога се менуваа изолацијата окулу нив се распадна. Изгледа треба некако да ги изолирам, мислам дека тоа прави проблем.

За твоето прашање, не смета ништо само поленењето на акумулаторот го трошиш малку побрзо.
Pumpa za nafta proveri ili e zapusena ili treba nova...
 
Pumpa za nafta proveri ili e zapusena ili treba nova...
Не е зијан да се провери, но ако е до пумпата како пали без проблем после неколку пати давање контакт и загревање на нафтата?
Кога не е ладно не прави вака. Грејачите лани ги менував. Филтер за гориво есенва менував, и цревото го заменив распукана беше гумата шубе ме фати па и него го заменив.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom