не кажа дали ти е на плин? а и не е битно тоа многу...
2 причини за ова може да бидат...
првата е како што ти посочи корки, лептирот за лер гас, кој уствари кај нас е популарен како електронски саух... меѓутоа пошто ти варира гасот цело време горе-доле, не да стои фиксно на ниски обртаи, а и кога ти стои, тоа е само на ладен мотор,повеке би рекол дека е
втората работа, а тоа е палењето компјутерот го мрда цело време, барајки ја изгубената точка на палење т.е. идеалната точка на согорување на горивото. значи од тука може да тргнеме со уште две подпричини а тоа се:
-ланда сонда, на ауспухот што е после катализаторот, таа е отидена и веројатно колата почнала да ти троши многу
-или возиш на плин, иди на плинар да ти го репрограмира плинот.
значи вкупно,можни се 3 дефекти...
ако е електронскиот саух, може да се проба да се исчисти со WD 40 или 80... на запален мотор, со кренати нај малку 3000 обртаи се шприца на усисот со спреј и почињаш да го затвараш и пушташ цревото од усисот со прст, неколку пати, па пак и така едно 10-15 пати. ако тоа не успее тогаш треба нов... а не е евтин... нај убаво да идеш на сервис-локал мајстор ова да го направи. он и ке ти дијагностицира дали е или не саухот.
ако е ланда сонда, нова... не е ни таа ефтина, ама тоа е тоа... евентуалноод некое слупано пунто-расходовано, да ја купиш какополовна ландата ама тоа е мачка у вреќа... јас не би го правел тоа...
тето знаеш... плинар на компјутер да закачи и да штелова...