Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
@Dreamer, Ќе те мрзи да ја подобјасниш бројката на пример за оваа јачина?
[FONT=&quot]Od [/FONT][FONT=&quot]66[/FONT][FONT=&quot] do [/FONT][FONT=&quot]84[/FONT][FONT=&quot] ([/FONT][FONT=&quot]89.8-114.2[/FONT][FONT=&quot])-[/FONT][FONT=&quot]7,134[/FONT]
Од 66 до 84 киловати (или 90-114 коња)...што е 7,134?
 
Значи дека од 66-84 kw што значи 90-144 коња, премијата (цената) е 7.134 денари :)
 
Ок, малку лошо разбрав преѓеска (да се исценкам за поефтино :smir:).
Сега е во ред, значи 7 илјади...данке :)
 
Имам дупка на браникот, како вдлабната е и пукнат е браникот, може да се исправи и залепи, така ми рекоа во порше, ама они не го правеле тоа. Еднаш прашав овде, ама еве и по втор пат, некој да ми препорача добар мајстор за "лепење" на браник?
 
Имам дупка на браникот, како вдлабната е и пукнат е браникот, може да се исправи и залепи, така ми рекоа во порше, ама они не го правеле тоа. Еднаш прашав овде, ама еве и по втор пат, некој да ми препорача добар мајстор за "лепење" на браник?

кое возило, кој модел и која година? не е подобро нов да купиш браник?
 
не ти е осигурана бе? ново возило е... за старите се наоѓа поефтино многу, а вака шознам :toe:
Па каското е за штета над 500 евра, а и моја вина е, не беше ни во вожња, туку на излегување од паркинг :kesa: Требаше да ја фатам и вратата на паркинг, може ќе покриеја :pipi:
А од Грција од кај ги порачуваат деловите? Или треба некој да оди, па да земе на лице место?
 
dali nekoj ima probano so sredstvata za vadenje boja ko ona kako se vikase demol da izvadi boja od alu bandazi?
 
Па каското е за штета над 500 евра, а и моја вина е, не беше ни во вожња, туку на излегување од паркинг :kesa: Требаше да ја фатам и вратата на паркинг, може ќе покриеја :pipi:
А од Грција од кај ги порачуваат деловите? Или треба некој да оди, па да земе на лице место?

во Солун имало, незнам точно кај е. треба да прашаш некој кој носи.
 
Јас имам флеки на возачката врата, ама со онаа боја што ја ставаат за обележување на улицата (испрекинати линии, полна линија, пешачки...) и не се вади да му се сневиди.... некое шесто чаре? :)
Кај си налепил таква боја... таа е една од најјаките. Тешко дека ќе излези освен со стружење.

Па каското е за штета над 500 евра, а и моја вина е, не беше ни во вожња, туку на излегување од паркинг :kesa: Требаше да ја фатам и вратата на паркинг, може ќе покриеја :pipi:
А од Грција од кај ги порачуваат деловите? Или треба некој да оди, па да земе на лице место?
Знајш ти што значи франшиза од 500 евра? Правиш штета на колата, 500 плаќаш ти, се нагоре плаќа каското. Шо значи, 530 евра ако кошта браникот, 500 ќе платиш ти, каското ќе плати 30. Ако ја искршиш колата со чекан и ти проценат штета на 3400 евра, каското ти исплаќа 2900, 500 си плаќаш ти.

dali nekoj ima probano so sredstvata za vadenje boja ko ona kako se vikase demol da izvadi boja od alu bandazi?
Јас користам такво срање... ја вадам бојата од Мерцедесот. Заебано е и сака машки стружење, особено ако има повеќе слоеви. Околу 300-350 денари за литар кошта. Ако се намачкаш на раце по одредено време почнуваат да ти жежат. Јас мачкав со сунѓер, се стопи сунѓерот мамата. Којзнае што киселина има во него. Битно, брка работа.
 
Имам дупка на браникот, како вдлабната е и пукнат е браникот, може да се исправи и залепи, така ми рекоа во порше, ама они не го правеле тоа. Еднаш прашав овде, ама еве и по втор пат, некој да ми препорача добар мајстор за "лепење" на браник?

Скопје-Север веднаш до КАМ маркет,имаат неколку гаражи неможеш да ги утнеш.
 
не кажа дали ти е на плин? а и не е битно тоа многу...

2 причини за ова може да бидат...

првата е како што ти посочи корки, лептирот за лер гас, кој уствари кај нас е популарен како електронски саух... меѓутоа пошто ти варира гасот цело време горе-доле, не да стои фиксно на ниски обртаи, а и кога ти стои, тоа е само на ладен мотор,повеке би рекол дека е

втората работа, а тоа е палењето компјутерот го мрда цело време, барајки ја изгубената точка на палење т.е. идеалната точка на согорување на горивото. значи од тука може да тргнеме со уште две подпричини а тоа се:
-ланда сонда, на ауспухот што е после катализаторот, таа е отидена и веројатно колата почнала да ти троши многу
-или возиш на плин, иди на плинар да ти го репрограмира плинот.

значи вкупно,можни се 3 дефекти...

ако е електронскиот саух, може да се проба да се исчисти со WD 40 или 80... на запален мотор, со кренати нај малку 3000 обртаи се шприца на усисот со спреј и почињаш да го затвараш и пушташ цревото од усисот со прст, неколку пати, па пак и така едно 10-15 пати. ако тоа не успее тогаш треба нов... а не е евтин... нај убаво да идеш на сервис-локал мајстор ова да го направи. он и ке ти дијагностицира дали е или не саухот.

ако е ланда сонда, нова... не е ни таа ефтина, ама тоа е тоа... евентуалноод некое слупано пунто-расходовано, да ја купиш какополовна ландата ама тоа е мачка у вреќа... јас не би го правел тоа...


тето знаеш... плинар на компјутер да закачи и да штелова...

не е на плин колата
да не знаеш колку се движат цените за тоа што ми го пиша горе
и јас сумњам на ламбда сондата
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom