Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
имам проблем со пежо 206 1.4 хди од прва при долго верглање не пали, од втор пат повторно по долго верглање ке запали.. некогаш пали од прва , проблемот се јави при пад на температура под 0. што може да биде проблемот?

Прегорени грејачи, лоша нафта, сензор на радилица, проблем со комон раил пумпата, затнат инјектор.
Ако ја приклучиш на компјутер ќе знаеш точно што е.
Овакво ламбиче се пали ли? На шалт табла светка? Што е заокружено со црвено, на тоа мислев.
iistd_glow_plug_light_0.jpg
 
имам проблем со пежо 206 1.4 хди од прва при долго верглање не пали, од втор пат повторно по долго верглање ке запали.. некогаш пали од прва , проблемот се јави при пад на температура под 0. што може да биде проблемот?
edna ili poveke rasipani dizni.
 
Нормално е да остава, ништо страшно.
Стар дизел, што очекуваш?
Смени ја бензинската нафта од кај што тураш.
Да ама и многу троши па си мислам да не некоја дизна пушта повеќе нафта или па нешто бошот да не е. Нафта турам од макпетрол и не е многу возено комбето 170 000 км, има убав мотор
 
Да ама и многу троши па си мислам да не некоја дизна пушта повеќе нафта или па нешто бошот да не е. Нафта турам од макпетрол и не е многу возено комбето 170 000 км, има убав мотор

Епа тоа само на бошист.
Од тука неможеме да видиме.
Ако си од Скопје го фалат тој Стојче во Влае, или тој Кристијан во Кисела Вода.
 
Прегорени грејачи, лоша нафта, сензор на радилица, проблем со комон раил пумпата, затнат инјектор.
Ако ја приклучиш на компјутер ќе знаеш точно што е.
Овакво ламбиче се пали ли? На шалт табла светка? Што е заокружено со црвено, на тоа мислев.
iistd_glow_plug_light_0.jpg

При верглање се пали сијалицата со број 3. Откако ке запали се гаси сијалицата и нормално си работе колата
0330fe47f7469595cc5d4a0e5b0bff24.jpg
 
При верглање се пали сијалицата со број 3. Откако ке запали се гаси сијалицата и нормално си работе колата
0330fe47f7469595cc5d4a0e5b0bff24.jpg

Тоа е воздушно перниче.
Нема врска со палењето.
На компјутер ќе дознаеш што и е.
 
Да ама и многу троши па си мислам да не некоја дизна пушта повеќе нафта или па нешто бошот да не е. Нафта турам од макпетрол и не е многу возено комбето 170 000 км, има убав мотор

Оди во сервис за декарбонизација односно ,,освежување” на моторот
http://24auto.mk/noviteti/pretstavuvame/otvoren-prviot-servis-za-dekarbonizatsija-vo-skopje/


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Тоа е воздушно перниче.
Нема врска со палењето.
На компјутер ќе дознаеш што и е.
protekuvanjeto na povratna nafta i gubenje na pritisok nema da go otkrie na nieden kompjuter. samo mehanicki test so cefki i sisenca.[DOUBLEPOST=1520196647][/DOUBLEPOST]
Оди во сервис за декарбонизација односно ,,освежување” на моторот
http://24auto.mk/noviteti/pretstavuvame/otvoren-prviot-servis-za-dekarbonizatsija-vo-skopje/


Sent from my iPad using Tapatalk
pogolema prevara od ova zdravje.
 
protekuvanjeto na povratna nafta i gubenje na pritisok nema da go otkrie na nieden kompjuter. samo mehanicki test so cefki i sisenca.[DOUBLEPOST=1520196647][/DOUBLEPOST]
pogolema prevara od ova zdravje.

Па пробале и се задоволни колку-толку


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Сакам да ве прашам дали некој имал искуство со проблем со струјата т.е прво ми се појави проблем со совозачката врата на централно кога заклучувам само таа останува незаклучена (сеуште зафркава и ја заклучувам рачно на брава) , потоа по некое време почнаа да ми остануваат сами уклучени светлата за паркинг само од десна страна т.е поточно напред позиција и позади штоп, единствен начин да се изгаснат беше преку вадење на кабел од клема од акумулатор и при повторно ставање пак се уклучуваа (прв пат почнаа да светат одкако стоеше на дожд подолго време) ... По некое време само си се направи и беше добро, па еве сега после околу 2 месеци исто десно напред ми се уклучи позиција и трепкач и позади десно штоп и трепкач... Се работи за кола цитроен ксара пикасо...
 
Ај дa зaмoлaм зa сoвет.Кoлaтa штo јa купив пред скoрo време имaше стружење и неубaвo шaлтaње кoе се пoдoбри сo зaменa нa држaч нa мoтoр.Стружењетo се чуствувa и сегa јaснo ми е декa дoaѓa oд вaријaбилниoт зaмaец,меѓутoa вo сервис ми рекoa декa е сеуште премнoгу рaнo дa се зaмени.Прoблемoт е штo пoчнa у втoрa брзинa дa зaглaвувa, рaчкaтa кaкo зaвaренa.Пред кривинa шaлтaм oд третa у втoрa и кoгa ке излезaм oд кривинa нејке дa мрдне oд втoрa.Вчерa пoлa сaaт гo oдглaвувaв.Сегa прaшaњетo ми е мoже ли oд неиспрaвни лaмелa пoтиснa зaмaец дa јaвувa вaкви прoблеми или пoизвеснo е дa имa некoј прoблем вo сaмиoт менувaч?Инaку се рaбoти зa vw touran 1.9 тди 2006тa гoдинa.Не сум некoј лaик,неук aмa сo вaкoв прoблем првпaт се сретнувaм,никaд сo менувaч прoблем не сум имaл.Истo пoнекoгaш се сличувa кoгa е вo втoрa штo јa дoпрaм рaчкaтa дa узбaци у лер и дa лупне кaкo кoгa без кумплунг избaцувaш oд брзинa
 
Последно уредено:
Микја-Ако е колата изгасена....мора да се менуваат брзините без обзир дали е притиснат кумплугот или не. Но ако и вака не се менуваат глатко брзините, тогаш нешто е сјебано. Можно е да е целиот мењач накриво застанат и полугите да се заглавуваат(поради држачите, или во најлош случај колата е удрена предходно)
провери ги сите држачи негде на канал, обично се два на моторот и два на мењачот

Тоти-види исушија колата на сончево време....и ако го снема проблемот, највероватно ти влегува вода од некаде и прави спој на жиците или релињата
 
Микја-Ако е колата изгасена....мора да се менуваат брзините без обзир дали е притиснат кумплугот или не. Но ако и вака не се менуваат глатко брзините, тогаш нешто е сјебано. Можно е да е целиот мењач накриво застанат и полугите да се заглавуваат(поради држачите, или во најлош случај колата е удрена предходно)
провери ги сите држачи негде на канал, обично се два на моторот и два на мењачот

Тоти-види исушија колата на сончево време....и ако го снема проблемот, највероватно ти влегува вода од некаде и прави спој на жиците или релињата
Фaлa gjoko тoa нaјмнoгу ме плaши зaштo имa фaрбaнo нaпред сaмo тoa дa не е.Инaче нa угaснaтa кoлa мислaм у втoрa нa пример aкo е тешкo се избaцувa вo лер без кумплунг бaрем нa сите штo сум ги имaл билo тaкa.Претхoднo еден пикaп штo гo лупнaв нaпред излеa не гo нaместијa убaвo 3 мењaчи ми скрши зa 2 гoдини.Сaмo тoa дa не испaдне,зaштo немa чaре туку прoдaвaње зa делoви дa јa рaстурaт
 
Голема е шансата колата да е изместена од рамнотежа.....но сепак ако најдиш добар мајстор што ќе сака да жртвува многу време, можи да ги преподеси полугите на мењачот, но за тоа треба многу работа
 
Фaлa gjoko тoa нaјмнoгу ме плaши зaштo имa фaрбaнo нaпред сaмo тoa дa не е.Инaче нa угaснaтa кoлa мислaм у втoрa нa пример aкo е тешкo се избaцувa вo лер без кумплунг бaрем нa сите штo сум ги имaл билo тaкa.Претхoднo еден пикaп штo гo лупнaв нaпред излеa не гo нaместијa убaвo 3 мењaчи ми скрши зa 2 гoдини.Сaмo тoa дa не испaдне,зaштo немa чaре туку прoдaвaње зa делoви дa јa рaстурaт

Ех бе друже друже..
Памтиш кога јадев лајна јас, дека си купил ТОП кола и ти ја оцени после 2 недели вожња дека е се во ред?
Памтиш ли?
Несакам да им набивам на луѓето на нос ништо.
Искрено се надевам дека проблемот е нешто ситно, а не крупно.
Тргни од основните работи, масло во менувач, корпа-ламела, пробај тргни со трета дали ќе тргне, пробај на горниште без гас дали ќе тргне..
Што знам више, криво ми е од преваранти.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom