Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Друштво молам за совет.

Воланот на колата (Цитроен ксара) благо мрда лево десно при кочење од над 110 на сат. Значи потенцирам само на кочење и само на кочење над оваа брзина. На педалата од кочницата не се чуствува никаква вибрација само на воланот, ниту пак се јавува ова мрдање на воланот ако кочам од помала брзина од оваа. Освен ова нема други симптоми на лоша предница, оди како по шини колава на било која брзина.

Инаку не е до баланс на гуми ја имам возено 160 по брзиномер никогаш не се чуствувало тресење или нешто слично. Ја однесов на технички и онака на брзина ја погледна и ми рече дека се е во ред и дека само десниот стабилизатор е “послаб“ малку.

Ја кренав предницата и на десното предно тркало има мала, ептен минимална луфта кога гумата ја фаќам позиција 12 и 6 часот. По ова и по други работи што ги видов ми делува дека јабучицата има луфта и ќе ја сменам секако. Само ми е дали е можно ова тресење на воланот да се јавува од јабучицата?

Многу мајстори ме убедуваат дека е од криви дискови и дека мора нив да ги менувам. Не ми прави логика дека може да тресе само над одреден брзина ако е од дисковите. Не знам кого да слушам...:confused:
 
Некогаш користам како службен од овие шевролетите......незнам само дали точно кој модел......земи си тампони за во ушите ако возиш над 80-90 км/ч. Спори се, преносните односи на мењачот им се многу кратки, така да моторот постојано се вози на високи обртаи.....

Додека моторот на пунтото 1.2 16 в неколку години со ред беше прогласуван за најдобар мотор во светот во оваа литража. Ако е пунтото очувано.... е подорба прилика.

Вакво Пунто во извонредна состојба се продаваше за околу 2000 евра, ама без ниедна мана(имаше само една-бојата му беше бела)
Aveo не му е подобар избор, тука е со цена и тоа, а мислам дека го вози истио мотор со корса.
 
Друштво молам за совет.

Воланот на колата (Цитроен ксара) благо мрда лево десно при кочење од над 110 на сат. Значи потенцирам само на кочење и само на кочење над оваа брзина. На педалата од кочницата не се чуствува никаква вибрација само на воланот, ниту пак се јавува ова мрдање на воланот ако кочам од помала брзина од оваа. Освен ова нема други симптоми на лоша предница, оди како по шини колава на било која брзина.

Инаку не е до баланс на гуми ја имам возено 160 по брзиномер никогаш не се чуствувало тресење или нешто слично. Ја однесов на технички и онака на брзина ја погледна и ми рече дека се е во ред и дека само десниот стабилизатор е “послаб“ малку.

Ја кренав предницата и на десното предно тркало има мала, ептен минимална луфта кога гумата ја фаќам позиција 12 и 6 часот. По ова и по други работи што ги видов ми делува дека јабучицата има луфта и ќе ја сменам секако. Само ми е дали е можно ова тресење на воланот да се јавува од јабучицата?

Многу мајстори ме убедуваат дека е од криви дискови и дека мора нив да ги менувам. Не ми прави логика дека може да тресе само над одреден брзина ако е од дисковите. Не знам кого да слушам...:confused:

Баш кога се кочи од поголеми брзини се чуствува тресење поради криви дискови, на мали брзини ретко да се почуствува. Доколку менуваш дискови, обавезно и плочки. Но прво, среди луфтата да не ти е од тоа.
 
Друштво молам за совет.

Воланот на колата (Цитроен ксара) благо мрда лево десно при кочење од над 110 на сат. Значи потенцирам само на кочење и само на кочење над оваа брзина. На педалата од кочницата не се чуствува никаква вибрација само на воланот, ниту пак се јавува ова мрдање на воланот ако кочам од помала брзина од оваа. Освен ова нема други симптоми на лоша предница, оди како по шини колава на било која брзина.

Инаку не е до баланс на гуми ја имам возено 160 по брзиномер никогаш не се чуствувало тресење или нешто слично. Ја однесов на технички и онака на брзина ја погледна и ми рече дека се е во ред и дека само десниот стабилизатор е “послаб“ малку.

Ја кренав предницата и на десното предно тркало има мала, ептен минимална луфта кога гумата ја фаќам позиција 12 и 6 часот. По ова и по други работи што ги видов ми делува дека јабучицата има луфта и ќе ја сменам секако. Само ми е дали е можно ова тресење на воланот да се јавува од јабучицата?

Многу мајстори ме убедуваат дека е од криви дискови и дека мора нив да ги менувам. Не ми прави логика дека може да тресе само над одреден брзина ако е од дисковите. Не знам кого да слушам...:confused:
slicen problem imav pred prvi maj samo na skoda. nad 100 km mi zabegvase volanot i imase mala lufta na desnoto predno trkalo i izleze deka e problem buferot. go smeniv se sredi. koga kocis pojke se osejka zabegvanjeto na volanot. proveri i bufer i smenija jabucicata i centriraj prednica :)
 
Друштво молам за совет.

Воланот на колата (Цитроен ксара) благо мрда лево десно при кочење од над 110 на сат. Значи потенцирам само на кочење и само на кочење над оваа брзина. На педалата од кочницата не се чуствува никаква вибрација само на воланот, ниту пак се јавува ова мрдање на воланот ако кочам од помала брзина од оваа. Освен ова нема други симптоми на лоша предница, оди како по шини колава на било која брзина.

Инаку не е до баланс на гуми ја имам возено 160 по брзиномер никогаш не се чуствувало тресење или нешто слично. Ја однесов на технички и онака на брзина ја погледна и ми рече дека се е во ред и дека само десниот стабилизатор е “послаб“ малку.

Ја кренав предницата и на десното предно тркало има мала, ептен минимална луфта кога гумата ја фаќам позиција 12 и 6 часот. По ова и по други работи што ги видов ми делува дека јабучицата има луфта и ќе ја сменам секако. Само ми е дали е можно ова тресење на воланот да се јавува од јабучицата?

Многу мајстори ме убедуваат дека е од криви дискови и дека мора нив да ги менувам. Не ми прави логика дека може да тресе само над одреден брзина ако е од дисковите. Не знам кого да слушам...:confused:

Вози ништо не и е.Кога ептен ќе почне да тресе тогаш дискови и плочки ќе си смениш.
 
Некој да знае каде може да се пополнат дупчиња на шофершајбна во Охрид?
 
koga vejke se odlucuvas za takov vid na vozilo od fiat motor poarno fiat stilo 1.9jtd ke se turis od vozenje i mnogi licno kolice netrosi i e lesno za odrzuvanje. alfite se mnogu skapi za odrzuvanje a i dosta slusam imale problem so turbina

Што е тоа што е скапо за одржување,конкретно?
Кои делови?
А турбина може да отиде кога било,кое било возило.
 
Mnogu luge gi kritikuvat alfite skapi za odrzuvanje,trosele i dr raboti a pretwzno mnogu se vozat i se zastapeni na mk patista.neznam zosto tolko gi kritikuvat alfite koga se solidni koli dodeka golfovite i pasatite se preceneti i da zema nekoj da seta niz mehanickite rabotilnici golfovite i pasatite se najcestite koli aj da ne recam 90% sto ke gi sretnete i cekat red za popravka.
 
Дечки, гледав едно авто за купување... Мењачот му влага многу чудно у прва, трета... Многу иде напред а втора четврта пример мењачот стој на средина негде.. Иначе влага без проблем.. Што би било
 
Дечки, гледав едно авто за купување... Мењачот му влага многу чудно у прва, трета... Многу иде напред а втора четврта пример мењачот стој на средина негде.. Иначе влага без проблем.. Што би било
Изместен е шалтерот....има некои полуги кои се зашрафени прекратко или предолго
 
Mnogu luge gi kritikuvat alfite skapi za odrzuvanje,trosele i dr raboti a pretwzno mnogu se vozat i se zastapeni na mk patista.neznam zosto tolko gi kritikuvat alfite koga se solidni koli dodeka golfovite i pasatite se preceneti i da zema nekoj da seta niz mehanickite rabotilnici golfovite i pasatite se najcestite koli aj da ne recam 90% sto ke gi sretnete i cekat red za popravka.
Нормално чекаат да им сменат уље како да не чекаат :D
Друже јас имам пасат б6 освен редовни сервиси ништо не сум сменил (нормално потрошни делови не се рачуна) а до сега со него имам пројдено преку 200 000 ;)
 
можно ли е задна шовершајбна да испука сама од себе значи скроз цела да испука и плус да се направи дупка прилично голема во облик на круг со радиус 10-15 цм? ова се деси преку ноќ и ми е дилема сега дали е можно сама да испука вака или некој ја скршил?
 
можно ли е задна шовершајбна да испука сама од себе значи скроз цела да испука и плус да се направи дупка прилично голема во облик на круг со радиус 10-15 цм? ова се деси преку ноќ и ми е дилема сега дали е можно сама да испука вака или некој ја скршил?
Второто.
 
можно ли е задна шовершајбна да испука сама од себе значи скроз цела да испука и плус да се направи дупка прилично голема во облик на круг со радиус 10-15 цм? ова се деси преку ноќ и ми е дилема сега дали е можно сама да испука вака или некој ја скршил?

И двете опции се можни, сама може да испука од неисправни контакти на греачите.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom