Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Мислење за VW Polo 1.4 TDI од 2002 , ме интереисра потрошувачка делови и слично.

Пази тие мотори се ок но имаат двомасен замаец и кога ќе треба да менуваш ламела потисна најчесто треба и замаец. Замаецот ти е сигурно над 300 евра. А деловите се скапи дури и за еден германец.
Тој мотор има балансер и најчесто страда ланчето на балансерот.
Бидејќи е ПД дизел бара специјално масло по друга спецификација.
Мала потрошувачка. 0,5 литра помалку од SDI.
Инаку го има по европа заради скапиот данок и такси кои постојат за 1.9.

@Gose007 го имам Полово веќе некое време како втора кола и задоволен сум од него, потрошувачка во град околу 6 литри. Го земав со сменети ребраст и слично така да основен сервис на уље и филтри околу 3000 денари платив.Мегутоа имам едно прашање за @Keljav, на палење Полово звук како тропање испушта звук под менувачот(како да протресува еднаш) но во брзините влага многу убаво и глатко, и во лер има многу ситна вибрација на него. Мислење?
 
Моторите на Honda се најдоверливи, на Audi најрасипливи!
Honda_K20A_Engine_01.jpg

Според истражувањата на британски Warranty Direct, моторите на Honda и Toyota се најдоверливи, односно се расипуваат најмалку...


Кај моторите на Honda е забележан еден дефект на секои 344 мотори, додека втора е Toyota со еден дефект на 171 мотор. До петтото место се наоѓаат Mercedes (1 на 119), Volvo (1 на 111) и Jaguar (1 на 103).

На дното на табелата се наоѓа MG Rover, со по еден дефект на секој 13-ти мотор (!), но повеќето од тие модели и така не се продаваат кај нас. Најголемо разочарување е претпоследниот Audi, кој има по еден дефект на секој 27-ми мотор! Ништо поарни не се ниту Mini и Saab (1 на 40), како и Opel (1 на 41).

Најскап мотор за поправка пак е на Range Rover Evoque, односно неверојатни 13.000 евра. Интересно, токму овој модел на Range Rover го возат пред се жени.
 
Mirisa 10-20 sekundi na pocetok i tolku, ova se slucuva posle promena na filtri

Sent from my SM-G357FZ using Tapatalk
 
@Gose007 го имам Полово веќе некое време како втора кола и задоволен сум од него, потрошувачка во град околу 6 литри. Го земав со сменети ребраст и слично така да основен сервис на уље и филтри околу 3000 денари платив.Мегутоа имам едно прашање за @Keljav, на палење Полово звук како тропање испушта звук под менувачот(како да протресува еднаш) но во брзините влага многу убаво и глатко, и во лер има многу ситна вибрација на него. Мислење?

Убаво. на мој чичко SDI 1.9 му троши 5 литри градска така да е неоправдано голема потрошњата на 1.4. Ем помал мотор, ем посложен има и турбина има, балансер на радилица и има и ланче.
Тој звук го има и како резултат на разлабавено ланче на балансерот. И да провери го и двомасниот замаец.
И прашај колку е замена на сет затегачи за ребрастиот.
Не ми е јасно како купувате половни коли и не менувате веднаш ребраст со сет затегачи. И која гаранција имаш дека тие затегачи нема еден ден да блокираат и после нов мотор ?
 
Убаво. на мој чичко SDI 1.9 му троши 5 литри градска така да е неоправдано голема потрошњата на 1.4. Ем помал мотор, ем посложен има и турбина има, балансер на радилица и има и ланче.
Тој звук го има и како резултат на разлабавено ланче на балансерот. И да провери го и двомасниот замаец.
И прашај колку е замена на сет затегачи за ребрастиот.
Не ми е јасно како купувате половни коли и не менувате веднаш ребраст со сет затегачи. И која гаранција имаш дека тие затегачи нема еден ден да блокираат и после нов мотор ?
Bas tie sdi za tasak ne gi biva, trosat ulje, tropaat ko traktor, sporo kako zelka, pusti klimata ne moze da trgnes itn. Ajde na poloto nekako moze ama edvaj ke go trkala, za neso pogolemo ne doagja vo predvid. Ponovite koli imaat vo prosek 200-300 kila poveke od starite, i tuka veke sdi nema so da bara. A toa deka polo 1.9sdi trosi 5 u grad neka mu kazue na drug, ispod 7-8l nema teorije. Gradska moze i preku 2 litra pojke da trosi sdi nego 1.4tdi. Proverena rabota. I 1.9tdi trosi pomalku nego sdi. Sdi se dobri motori samo tie modeli so 47kw od 96-99 vo modelite polo klasik, seat ibiza i cordoba. Ponovite so 50kw i potoa pak 47kw od 2000 nagore se totalen promasaj.
 
Последно уредено:
Bas tie sdi za tasak ne gi biva, trosat ulje, tropaat ko traktor, sporo kako zelka, pusti klimata ne moze da trgnes itn. Ajde na poloto nekako moze ama edvaj ke go trkala, za neso pogolemo ne doagja vo predvid. Ponovite koli imaat vo prosek 200-300 kila poveke od starite, i tuka veke sdi nema so da bara. A toa deka polo 1.9sdi trosi 5 u grad neka mu kazue na drug, ispod 7-8l nema teorije. Gradska moze i preku 2 litra pojke da trosi sdi nego 1.4tdi. Proverena rabota. I 1.9tdi trosi pomalku nego sdi. Sdi se dobri motori samo tie modeli so 47kw od 96-99 vo modelite polo klasik, seat ibiza i cordoba. Ponovite so 50kw i potoa pak 47kw od 2000 nagore se totalen promasaj.

Како го објаснуваш фактот што фирма во Бугарија има поминати 800000км со Polo 6N а да и во Golf 4 има 350000 км без никакво пипање на мотор. golfot е бавен како желка. Од 0 до 100 цели 20 секунди !
 
Како го објаснуваш фактот што фирма во Бугарија има поминати 800000км со Polo 6N а да и во Golf 4 има 350000 км без никакво пипање на мотор. golfot е бавен како желка. Од 0 до 100 цели 20 секунди !
Ne mi se veruva, 1.9sdi tie od 99 nagore se mnogu poslabi motori nego 1.4tdi. Vo sekoj pogled, i po izdrzlivost, i po potrosnja i po performansi. Duvaat, trosat ulje, strasno tropaat motorite, na pogolemiot del od niv po 150.000km karikite im se kaput, isto golem problem imaat i so menjacite mnogu im se rasipuvaat. Slicno sranje ko 1.4 16v.. Treba da si budala ovakvo nesto da kupis.
1.4tdi po taksi kompaniive ima mnogu so preku 500.000km i necepnati motori. Maana imaat samo so bregastite(ama ova vazi za site PD od 2001-2008 bez razlika koja kubikaza), turbo uste ne sum videl rasipano.
 
Баш тие sdi е тешко срање и чудно ми е зошто мерцедеси го користат таков sdi хм хм ?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Аааа упс се збунив мислев дека е sdi,а не cdi LoL


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Баш тие sdi е тешко срање и чудно ми е зошто мерцедеси го користат таков sdi хм хм ?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
На мерцедес е cdi a не sdi
 
Баш тие sdi е тешко срање и чудно ми е зошто мерцедеси го користат таков sdi хм хм ?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk

Hahaha, se slucuva. CDI--Common Rail Direct Injection toa bi trebalo da znaci vo prevod kratenkata.
 
Дајте ми идеја кај да барам десен ретровизор за Фиат Крома 2006та. Не ми треба цел ретровизор, туку само задното капаче и стаклото (огледалото). Ова го најдов: http://www.ebay.com/itm/Fiat-Croma-...e-Right-Paintable-Mirror-Casing-/281654245436 , но пишува дека до Македонија би коштало 60 евра достава, а самиот ретровизор е нецели 10 евра. Исто така прочитав дека имало некоја полир паста, па ве молам да ми кажете кај можам да купам, како се користи и дали воопшто помага, односно дали вади гребаници.
 
Дајте ми идеја кај да барам десен ретровизор за Фиат Крома 2006та. Не ми треба цел ретровизор, туку само задното капаче и стаклото (огледалото). Ова го најдов: http://www.ebay.com/itm/Fiat-Croma-...e-Right-Paintable-Mirror-Casing-/281654245436 , но пишува дека до Македонија би коштало 60 евра достава, а самиот ретровизор е нецели 10 евра. Исто така прочитав дека имало некоја полир паста, па ве молам да ми кажете кај можам да купам, како се користи и дали воопшто помага, односно дали вади гребаници.

А колку да чини за кола од 2006 година ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom