Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Па двотактна машина... знам има еден пријател тука у Куманово 165 со двајца иде... :) Ептен е јака, али па 5500 еура...
Колку да ти покажам дека не се што се вика Априлија е нај..


Каџива Мито, 125 кубици, 2 тактна 7 брзини! Оригинал фабрички наштимана, без никакви фризирања и менување китови и слични срања. Плаќаш, ама возиш.

моментално Априлија е една од најпознатите италјански марки за мотори до 250 кубици, но ако разгледаш подобро Априлија е best buy. Ова погоре, оди 40 повеќе од Априлијата, но и е 1500 евра поскапо. А ако видиш разликата е само во бројачот на вртежи. Онај на априлија не поминува 10.500 вртежи во минута, додека онај на Каџивата на максималната 200 беше 12.000 вртежи.

Edit: Морам да пишам... најдете кинез што ке дигне 200 км/ч

200 кубичните не одат повеќе од 130, со некое вакво лудо машинче, ако ти помине може да се уплашиш.
 
Не го спомнав мито-то нигде, и секако дека би земал мито а не рс 125... кинези слабо прават 2 тактни, а и да направат нема да иде ко априлија и мито.
 
кинез не крева 200 па да се ебе.
 
Не го спомнав мито-то нигде, и секако дека би земал мито а не рс 125... кинези слабо прават 2 тактни, а и да направат нема да иде ко априлија и мито.
Па гледам дека некаде пишувате 5.500 евра за Априлија РС... и клипови кој како влечи, па реков малку да ве просветлам :smir:

Инаку на старо моделите на мито што се наоѓаат низ Македонија од 1992-1995 се со слични перформанси, 125 кубици, 40 кс, 7 брзини, 220 графирани на километражникот, на жалост не сум возел таков, нити пак некој другар имал да можам да кажам колку им е максимална.
 
Па гледам дека некаде пишувате 5.500 евра за Априлија РС... и клипови кој како влечи, па реков малку да ве просветлам :smir:

Инаку на старо моделите на мито што се наоѓаат низ Македонија од 1992-1995 се со слични перформанси, 125 кубици, 40 кс, 7 брзини, 220 графирани на километражникот, на жалост не сум возел таков, нити пак некој другар имал да можам да кажам колку им е максимална.
vo dalecnata 92g. dobiv Aprilia RS 125 max. 175km/h na limitator....
a eden drugar imase MITO bese malku modificiran i bez problem idese 200-205km/h a orginal ima limitator na 185km/h inaku Cagivata Mito e br 1 za 125ki nitu eden mu nemase ramen u toa vree na Mito od grupata na 10na decista :drk: so se druzevme:vozbud::vozbud:.........
 
Интересна понуда ? дали се исплати моторов за таа цена и кажете ми нешто повеќе за него дали вреди ? се работи за Априлија mx50cc крос
http://pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=321060


 
Ако е се како што пишува, за уљето репсол и другите работи, вреди, не би било лошо да го прашаш колку има поминато.
 
Ако е се како што пишува, за уљето репсол и другите работи, вреди, не би било лошо да го прашаш колку има поминато.

А демек куца магарето од Репсолот? Моторот погрд неможе да биде. И сигурно е некоја лажга, да го спремаш со нови гуми со опреми со триста работи и да си го купил 3000+ евра и сега да го продаваш 1600 и тоа спреман за сезоната....ем нелогично, и ем е ептен грд моторов :)
 
Овој е сигурно 2004 модел, пробајго па ќе видиш дали вреди, ако влече добро и работи машината како што треба земај го ич не му ја мисли, а за личен...ствар на вкус
 
Овој е сигурно 2004 модел, пробајго па ќе видиш дали вреди, ако влече добро и работи машината како што треба земај го ич не му ја мисли, а за личен...ствар на вкус
токму така,пробај го,извози го,ако влече убоо,ако не загрева,ако не троши повеќе од стандардното,пазаруј го...прашај го оти го продава,може оди во странство па сака да се оттараса...
 
Планирам да зимам мотор во скоро време,ама не се разбирам многу во моторите т.е. во машинеријата на моторот.

Е сега моторите што најмногу ми го прават кеефот се Хонда Дио,но сепак тие се малце постари.
Се двоумам помеѓу Хонда Дио,и кинескиве шо се Јијинг и сл.

Хонда Дио колку троши бензин и дали би било подобро да ја земам неа,староста игра ли голема улога?
 
Планирам да зимам мотор во скоро време,ама не се разбирам многу во моторите т.е. во машинеријата на моторот.

Е сега моторите што најмногу ми го прават кеефот се Хонда Дио,но сепак тие се малце постари.
Се двоумам помеѓу Хонда Дио,и кинескиве шо се Јијинг и сл.

Хонда Дио колку троши бензин и дали би било подобро да ја земам неа,староста игра ли голема улога?

Види сега, дуото е топ скутерче. Ваљда е од овие чим е старо
img_0967.jpg


Е сеа, ако е хонда немора да значи дека е кујзнае што. Ова значи дека треба да се провери и да се најде некое у добра состојба т.е. да вози :)
Да припазиш вентили штелнати не штелнати, дали троши многу, дали е скинато нешто на него, да не рѓа железото, да не се истечени амортизерите. Исто така да си ѕирнеш варијатор, каиш зашо ако се они сјебани рачунај плус 100/140 евра за убав варијатор со ролни комплет.

Кај кинезите нема шо многу да му ја мислиш, или ќе го биде или нема да го биде. Ја купив кинез и го бива ептен, 8500 километри, на 2000 километри си мењам уље ко што пишува у спецификацијата за Градација на истото (5-40) и сеа пред некое време го отварав да видам у која состојба се варијаторот каишот и ролните и не се изедени ама ИЧ т.е. каишот едвај милиметар е изеден. Така да се е до среќата :)
 
Планирам да зимам мотор во скоро време,ама не се разбирам многу во моторите т.е. во машинеријата на моторот.

Е сега моторите што најмногу ми го прават кеефот се Хонда Дио,но сепак тие се малце постари.
Се двоумам помеѓу Хонда Дио,и кинескиве шо се Јијинг и сл.

Хонда Дио колку троши бензин и дали би било подобро да ја земам неа,староста игра ли голема улога?

Ако можеш да седиш (комотно) на диото зимај, вака ризик е за кинеските, и сам гледаш дека како кому му се погоди добар кинески мотор...
 
Фала многу,значи староста на моторот не е битна.Битно е да му се исправни сите делови што ги наведе Точкест?Така?
 
Интересна понуда ? дали се исплати моторов за таа цена и кажете ми нешто повеќе за него дали вреди ? се работи за Априлија mx50cc крос
http://pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=321060


Види вака, имав и уште имам 50 кубично ендуро (Yamaha DT 50 R). И целата позитивна работа од сето тоа е трајната регистрација, ништо друго. Максимална брзина 55-60, звук смешен... се знае крос/ендуро која му е намената, а кога неможиш да рипниш на поголема тумба, да го дигнеш на 1 тркало, да се потпишеш на асвалт, да ги будиш комшиите во 1 наутро, извини на изразот ама мочај се во него!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom