Сообраќајна култура

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Имам чувство дека не сум сама, не се нервирам многу е сега зависи од ситуација нели? Гледам се пред мене и не разговарам многу, порано на кривини молчев :pos2: многу внимавам

Tос не е сообраќајна култура, под сообраќајна култура се подразбира придржувањето до правилата и прописите, како и почит кон другите учесници во сообраќајот.
Нешто што секогаш ми е проблем кога ќе се вратам во Ск ми е преминување улица, тука во германија да видиш некој така побрз какос е приближува ќе си речеш ќе си почекам на тротоар ама не, тој ќе застане и ќе чека да пројдеш иако воопшто не си стапнал на пешачки. е тоа е сообраќајна култура.
 
Алек има уште една голема причина зошто на автопатишта се ставаат брзински ограничувања, а тоа не е само ради безбедноста, тукуради тоа што асфалтот е таков да има максимална брзина при која се има стабилна и комфорна вожња. Има голема разлика од автопат до автопат (значи не зборам за дупките туку зборам за типот на асфалтот), зошто е на пример во србија и кај нас максимална 120 а во хрватска и во западниве земји 130, многу едноставно бидејќи таа е оптималната брзина за тој тип на асфалт.
Германија е исклучок, бидејќи германија има голема автомобилска индустрија која би претрпела огормен финансиски шок воколку се воведе брзинско ограничување. Инаку за тиа што не знаат, на автопат со три ленти просечните брзини идат вака: десна лента 120-130 (камиони), средна лента 150-160 се што е автомобил средна калса и на кој не му се брза, лева лента- често за претекнување на тие од средна но и за тие поретките кои возат просечно 170-190 и по некој со над 200 ама ретко.
Алек_СК секоја споредба со културата и брзините на возење во Германија со која и да било друга земја во светов ти се несоодветни, значи заборави ја германија во муабетов, во македонија просечна реална, и безбедна брзина на патување е 120-130 км на час.
А ако фркнат многу пари на автопатишта како хрватите и ги направат цакла и прави, тогаш мже просекот да се дигне на 130-140

Drzi voda ova drugar,samo sepak na mene me\i se brza:)moze gresam,ustvari 100% gresam ama toa e.:toe:
 
Бидејќи рано на сабјле моето патешествие кон работа подразбира поминување на центар на Скопје и пошироко, имам доволно време секојдневни да си го поставувам истото хипотетичко прашање: А ако сме сите ние малку повеќе џентлмени во возењето, зарем не би ни било полесно на сите?
Зошто кога некој сака да се уфрли во друга лента мора да добие фацијалис и да си ја шине раката од мавтање (додека дотичниот/та не му дофрли поглед од високо) наместо тоа да биде сосема природно и нормално.
Наместо обични мали манири во сообраќајот кои би направиле мноооогу помала гужва и атак на уши од сирени и псовки, ние ја преферираме варијантата: „Глуп таксист! Најголемата гужва значи ја прават! Видо го автобусот, ко да го ослободил Скопје! Аааа, не срцка, си се зезнала ако мислиш дека ќе ми се уфрлиш!....“
И така до бескрај...
А зошто? Да си ја потенцираме нервозата што улиците ни се хаосни, семафорите со лош режим на работа?
Имаме грешка во самиот старт, барем според мене...
Што мислите вие?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom