Сообраќајна култура

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
otkoga pocnav da vozam, pocnv da cekam na semafor zeleno a pesaci, ne skokamp preku ogradi, ako treba pesacam dodatsni 100 metri ama barem ke go napravam toa regularno. Ova se poradi faktot so vidov kako izgleda moronski to da go pravis. A za soobrakajot nemam zborovi niz cela makedonija e isto. Ima kulturni soferi ne deka nema no kvarat prosek tie drugite i ostavaat pogresen vpecatok. Ama najveke od se taksistite me nerviraat mnogu se nekulturni se ubacuvaat letaat po ulica akog imat musterija so 20 se dvizatt. Pred okolu mesec ipol 5 drugara bevme u grad iskoceni i na partaizanska eden taksist cik cak pomina pokraj mene i plus mi go dade sredniot pst. Nie malku podnapieni resivme da go fatime vozevme se do zeleznicka. Tamu moronot se parkira i nie vednas do nego izlegvme go izmlativme ko nikad uz zivot i za nego i za site drugi so se ponasaat taka i mi izleze losata energija. so izinenje za taksisti
 
Ja vrakam temava od naftalin...Prashanje.Shto mislite vie?Dali na bul.Part.odr.ili po nashki Partizanska e dozvoleno svrtuvanje polukruzno na mesta kade shto svrtuvanjeto so znak ne e zabraneto?I dali svrtuvanjeto treba da se napravi preku peshachkiot premin ili preku kolovozot?
 
Dozvoleno e i se pravi na peshackiot taka e pravilno


a mene me nervira samo koga nekoja budala ke se ukljuci pred mene od druga ulica i ne ubrzava veke koga se uklucil ...em moram da kocam em namaluvam brzina em se nerviram more mamu mu jebem

Ja vrakam temava od naftalin...Prashanje.Shto mislite vie?Dali na bul.Part.odr.ili po nashki Partizanska e dozvoleno svrtuvanje polukruzno na mesta kade shto svrtuvanjeto so znak ne e zabraneto?I dali svrtuvanjeto treba da se napravi preku peshachkiot premin ili preku kolovozot?
 
Македонска реалност, ноември 07

Во Македонија минатата година се случиле над 18.000 сообраќајни несреќи, а загинале околу 140 луѓе.

Застрашувачки е фактот, што во последниве шест години несреќите најчесто се случуваат во населените места и на локалните патишта.
Една од причините за незгодите е и зголемениот интензитет на сообраќајот во последните 20 години за 200%.
Во Македонија, секое трето лице вози автомобил. Сообраќајната култура, пак, е на најниско ниво - постојани причинители се пребрзото возење, неправилно движење, непочитување на сообраќајните знаци, употребата на алкохол и дроги.
„Гледаме секојдневно жртви, гледаме нажалостени луѓе, практично и ние сите сме дел од сообраќајот и покрај тоа што понекогаш возиме автомобил, некогаш сме пешаци - учесници сме во сообраќајот“, изјави Никола Ангеловски, претседател на РСБСП.
Граѓаните песимисти - кај нас уште долго нема да се решат сообраќајните проблеми.
„Тоа не може да се искорени никогаш. Сообраќајот ни е за нигде, улиците исто така“, велат граѓаните.
Во периодот од 2001 до 2006 година, на патиштата во Македонија, просечно годишно се случуваат повеќе од 3.000 сообраќајни незгоди, со потешки последици.
Неопходна е изработка на стратегија за поголема сигурност во сообраќајот, велат од Републичкиот совет за безбедност на патиштата.
„Нашата иницијатива подразбира, пред се, конечно воспоставување и дефинирање на стратегија за безбедноста во сообраќајот во којшто ќе се дефинираат главните цели и во која што ќе се идентификуваат кои се таргетите и кои се поединечните проблеми“, рече Никола Крстановски, универзитетски професор.
Дали стратегијата ќе воведе ред во сообраќајниот хаос?






извор
 
Си заборавил да додадеш... Сообраќајот во последните 20 години се зголемил за 200% а во инфраструктурата ништо не е променето. Значи пред се патиштата стари 20 години кои биле некогаш замислени за таков (послаб) сообраќај се причина број 1 за несреките.
А сообракајната култура е таква каква што е поради немање на соодветен закон + селективно применување (да не речам фаќање врски од типот го знам јас командирот, па цајканот нема да ме казни) на истиот. Ако се заострат казните, а и да нема пријатели... Се ке си дојде на свое место.
 
Си заборавил да додадеш... Сообраќајот во последните 20 години се зголемил за 200% а во инфраструктурата ништо не е променето. Значи пред се патиштата стари 20 години кои биле некогаш замислени за таков (послаб) сообраќај се причина број 1 за несреките.
А сообракајната култура е таква каква што е поради немање на соодветен закон + селективно применување (да не речам фаќање врски од типот го знам јас командирот, па цајканот нема да ме казни) на истиот. Ако се заострат казните, а и да нема пријатели... Се ке си дојде на свое место.

Za ova potpolno se soglasuvam so drugarov.Pricina za sobrakajki ne vikam deka se brzoto vozenje i slicno,samo ulicive ni se katastrofa,vozam so 230kmh-240kmh na avtopat i naednas dupka mi ja isfrla kolata nagore,nekoi gi faka panika i ete ti fatalna soobrakajka.
 
Za ova potpolno se soglasuvam so drugarov.Pricina za sobrakajki ne vikam deka se brzoto vozenje i slicno,samo ulicive ni se katastrofa,vozam so 230kmh-240kmh na avtopat i naednas dupka mi ja isfrla kolata nagore,nekoi gi faka panika i ete ti fatalna soobrakajka.
А на автопат колку се вози?
 
katastrofa,vozam so 230kmh-240kmh na avtopat .
А извини каде пишува дека ти смееш да возиш 230?Глупости.Ако си возел со пропишана брзина,и си го оштетил возилото од дупка на патот,фино тужи ја државата за штетата,.Сега дали ке истраеш во процесот е друга работа.

Едит:Струмикс ме претрка во поентата:)
 
собракајна култура нема :) пример идам од влае накај центар :)
Тоа ти е rial time need for speed pro street :) ahahaah
пазис да не те удри некоја будала...одиш цик цак сечеш..ти влагат у лента те сечат :) avantura be :)
 
Za ova potpolno se soglasuvam so drugarov.Pricina za sobrakajki ne vikam deka se brzoto vozenje i slicno,samo ulicive ni se katastrofa,vozam so 230kmh-240kmh na avtopat i naednas dupka mi ja isfrla kolata nagore,nekoi gi faka panika i ete ti fatalna soobrakajka.
Јас не реков дека треба да возиш 230 по авто-пат... Тогаш и најмала препрека да сакаш да избегниш може да се залепиш во заштитната ограда, но тоа нема да биде сообракајка по кривица на македониа-пат, туку поради неприлагодување на брзината која е твоја одговорност и сам си крив за последиците. Се знае колку се вози по авто-пат во цела Европа (со исклучок на Германија). Околу 120-160. А инаку муабетот ми беше еве пр, плетвар... Арно се сетија последниве години да го прошират од страната на кавадарци. Инаку ако те начекаат колона камиони... 1 час ке го качуваш. А и непрегледен е + нестрпливи возачи со брзи коли кои престигнуваат по 3-4 камиони наеднаш = фатална сообракајка.
 
Zosto be luge da ne vozam 240?Pred nekolku godini bev na saem vo Frankfurt i na avtopat tamu ako vozis ispod 170-180 ti svirat,treba da premines vo najsporata lenta,zosto i kaj nas da ne bide taka?Zosto sum kupil kola so ide 250?Ako ne trebase da se vozi tolku na avtopat nemase da se dozvoluva da se praat takvi koli,ke stavaa granicnici na site koli na 150Kmh.Patuvam so kola so ide 250,stabilna,sigurna...a vozam 150,nema smisla,ke me fati nervoza,najzalnoto e so nasive patista ne dozvoluvaat da se vozi ni 150.
 
Zosto be luge da ne vozam 240?Pred nekolku godini bev na saem vo Frankfurt i na avtopat tamu ako vozis ispod 170-180 ti svirat,treba da premines vo najsporata lenta,zosto i kaj nas da ne bide taka?Zosto sum kupil kola so ide 250?Ako ne trebase da se vozi tolku na avtopat nemase da se dozvoluva da se praat takvi koli,ke stavaa granicnici na site koli na 150Kmh.Patuvam so kola so ide 250,stabilna,sigurna...a vozam 150,nema smisla,ke me fati nervoza,najzalnoto e so nasive patista ne dozvoluvaat da se vozi ni 150.
Е од вакви храбри возачи како тебе што ти е 150 малце и сакаш да возиш 200 се прават сообраќајките. Замисли на 200 да ти се дупне гума што ке ти се деси, а тоа е дефект кој секаде го има, без разлика на патиштата и сигурноста и исправноста на возилата. Се знае која е домакинска вожња. И во Европа тешко дека некој нормален човек со семеен автомобил вози повеке од 150 (освен сопственици на Ферари и слични спортски возила).
 
Е од вакви храбри возачи како тебе што ти е 150 малце и сакаш да возиш 200 се прават сообраќајките. Замисли на 200 да ти се дупне гума што ке ти се деси, а тоа е дефект кој секаде го има, без разлика на патиштата и сигурноста и исправноста на возилата. Се знае која е домакинска вожња. И во Европа тешко дека некој нормален човек со семеен автомобил вози повеке од 150 (освен сопственици на Ферари и слични спортски возила).

Ne be drugar greska si za Germanija,se zivo vozi nad 200,veruvaj,inaku za gumite...pa i na 150 da mi pukne ke bide fatalno,za sekoja kola ima posebni gumi,na primer ja koga kupuvam gumi neznam so kakva oznaka mi davaa,taa oznaka znacela deka taa guma e za pogolemi brzini,oznakata bese nesto kako W ili slicno,600-700evra mislam deka bea 4gumi,znaci ja vikam ako ja znam deka kolata mi e spremna za da ja vozam 230-240 zosto da ne ja vozam tolku,na primer treba da odam sabajle na pat niz Makedonija da nudam roba i za eden den treba da ja svrtam cela nasa drzava,ako vozam so 150 mozam da otidam direkno do Ohrid i nazad i nisto nema da zavrsam,a veruvaj deka sekoj so ima pobrza kola na avtopat vozi nad 150,i ti ako imas takva kola vozis nad 150:)samo aj:wink:
 
Ne be drugar greska si za Germanija,se zivo vozi nad 200,veruvaj,inaku za gumite...pa i na 150 da mi pukne ke bide fatalno,za sekoja kola ima posebni gumi,na primer ja koga kupuvam gumi neznam so kakva oznaka mi davaa,taa oznaka znacela deka taa guma e za pogolemi brzini,oznakata bese nesto kako W ili slicno,600-700evra mislam deka bea 4gumi,znaci ja vikam ako ja znam deka kolata mi e spremna za da ja vozam 230-240 zosto da ne ja vozam tolku,na primer treba da odam sabajle na pat niz Makedonija da nudam roba i za eden den treba da ja svrtam cela nasa drzava,ako vozam so 150 mozam da otidam direkno do Ohrid i nazad i nisto nema da zavrsam,a veruvaj deka sekoj so ima pobrza kola na avtopat vozi nad 150,i ti ako imas takva kola vozis nad 150:)samo aj:wink:

Алек има уште една голема причина зошто на автопатишта се ставаат брзински ограничувања, а тоа не е само ради безбедноста, тукуради тоа што асфалтот е таков да има максимална брзина при која се има стабилна и комфорна вожња. Има голема разлика од автопат до автопат (значи не зборам за дупките туку зборам за типот на асфалтот), зошто е на пример во србија и кај нас максимална 120 а во хрватска и во западниве земји 130, многу едноставно бидејќи таа е оптималната брзина за тој тип на асфалт.
Германија е исклучок, бидејќи германија има голема автомобилска индустрија која би претрпела огормен финансиски шок воколку се воведе брзинско ограничување. Инаку за тиа што не знаат, на автопат со три ленти просечните брзини идат вака: десна лента 120-130 (камиони), средна лента 150-160 се што е автомобил средна калса и на кој не му се брза, лева лента- често за претекнување на тие од средна но и за тие поретките кои возат просечно 170-190 и по некој со над 200 ама ретко.
Алек_СК секоја споредба со културата и брзините на возење во Германија со која и да било друга земја во светов ти се несоодветни, значи заборави ја германија во муабетов, во македонија просечна реална, и безбедна брзина на патување е 120-130 км на час.
А ако фркнат многу пари на автопатишта како хрватите и ги направат цакла и прави, тогаш мже просекот да се дигне на 130-140
 
Имам чувство дека не сум сама, не се нервирам многу е сега зависи од ситуација нели? Гледам се пред мене и не разговарам многу, порано на кривини молчев :pos2: многу внимавам
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom