Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
А види вака еден другар само што купи нов скутер кинески на ново од салон и има граничници,пломби за да не се вози брзо ама сакаше да го тестира и иде 70kmh а 50cc скутер е гланц нов значи и иде 70 ? може да се расипани нешто блокажите пломбите што знам ?
хмм сигурно ги нема чим оди толку :)
 
Ми требаат ролни за хамачи 2Т.
Не ми треба крајна, сакам да влече, знае ли некој какви ролни треба, од каде може да се купат и дали ги носат преку брза пошта ?
 
дечки се спремам да направам една порачка од мотопартс ама нешто збунка ми се дешава...

ај прво едно објаснување да ми дадете - кажете ми за што служи централниот федер позади кај ламелата и каква функција има тој ( објаснете незнам стварно за што е )

друго што ме буни... федерчињата на ламела никад не ми се сменети на моторов и трга на 2 ипол иљади вртежи е сега сакам да ги сменам и според мотопартс гледам дека има црвени плави и зелени


не ми е јасно кои се најслаби а кои нај јаки - според објаснувањата на мотопартс страната кај федерчиња за ламела ТОП РЕЈСИНГ вика дека

зелената е спорт..
па појаки се црвените т.е супер спорт
и нај јаки се плавите рејсинг...

а според друга слика (федерчиња за ламела (СЕТ) ) пишува дека машината трга со

зелените од 3 до 5 000
плавите од 4 до 6 000
и црвените ко нај јаки од 5 до 7 000

е сега мене ме интересира кои се послаби кои се појаки??? и какви да земам јас за 4 тактен мотор 80 кубика??? ( јас мислам од 4 до 6 000 дека би било најубаво за малце појак старт и на успони да не се мачи за тргнување...


давајте совет пошто чекам да ја завршам нарачката
 
не бе другар 200km има поминато ганз нов од салон го купи



Без разлика што е нов, ако иде до 70 тогаш нема никакви блокатори ... А и колку кошта еден нов ваков што планираш да го земеш ? Чисто информативно ...[DOUBLEPOST=1432593003][/DOUBLEPOST]
дечки се спремам да направам една порачка од мотопартс ама нешто збунка ми се дешава...

ај прво едно објаснување да ми дадете - кажете ми за што служи централниот федер позади кај ламелата и каква функција има тој ( објаснете незнам стварно за што е )

друго што ме буни... федерчињата на ламела никад не ми се сменети на моторов и трга на 2 ипол иљади вртежи е сега сакам да ги сменам и според мотопартс гледам дека има црвени плави и зелени


не ми е јасно кои се најслаби а кои нај јаки - според објаснувањата на мотопартс страната кај федерчиња за ламела ТОП РЕЈСИНГ вика дека

зелената е спорт..
па појаки се црвените т.е супер спорт
и нај јаки се плавите рејсинг...

а според друга слика (федерчиња за ламела (СЕТ) ) пишува дека машината трга со

зелените од 3 до 5 000
плавите од 4 до 6 000
и црвените ко нај јаки од 5 до 7 000

е сега мене ме интересира кои се послаби кои се појаки??? и какви да земам јас за 4 тактен мотор 80 кубика??? ( јас мислам од 4 до 6 000 дека би било најубаво за малце појак старт и на успони да не се мачи за тргнување...


давајте совет пошто чекам да ја завршам нарачката



Вака сега како се шири каишот кај варијаторот и прави поголем круг, така се собира кај ламелата и прави помал круг, пропаѓа меѓу каишниците и ги турка на надвор( ги отвара ) , а федерот на тоа отврање му дава контра насока т.е. ги турка каишниците кон првобитната положба, со цел подобар контакт ( грип ) помеѓу каишот и каишниците и автоматско успорување на скутерот кога ке ја пуштиш рачката за гас ( нешто како моторно кочење кај кола ) ... Колку појак федер - толку појака контра сила ... Што се однесува на малите федерчиња и самиот си имаш објаснето убаво. Најслаби се оние со кои тргнува на најмал број вртежи. Колку се појаки толку на ламелата и треба поголема сила ( пошто исто како и варијаторот и таа се отвара под дејство на центрифугална сила ) односно поголем број на вртежи за да се отвори ...
 
Последно уредено:
Без разлика што е нов, ако иде до 70 тогаш нема никакви блокатори ... А и колку кошта еден нов ваков што планираш да го земеш ? Чисто информативно ...[DOUBLEPOST=1432593003][/DOUBLEPOST]



Вака сега како се шири каишот кај варијаторот и прави поголем круг, така се собира кај ламелата и прави помал круг, пропаѓа меѓу каишниците и ги турка на надвор( ги отвара ) , а федерот на тоа отврање му дава контра насока т.е. ги турка каишниците кон првобитната положба, со цел подобар контакт ( грип ) помеѓу каишот и каишниците и автоматско успорување на скутерот кога ке ја пуштиш рачката за гас ( нешто како моторно кочење кај кола ) ... Колку појак федер - толку појака контра сила ... Што се однесува на малите федерчиња и самиот си имаш објаснето убаво. Најслаби се оние со кои тргнува на најмал број вртежи. Колку се појаки толку на ламелата и треба поголема сила ( пошто исто како и варијаторот и таа се отвара под дејство на центрифугална сила ) односно поголем број на вртежи за да се отвори ...
Fala na odgovorot druze pretpostavuvam ke ima i poubavo motorno kocenje i poubavo za na uspon so takov pojak feder... E sea za fesercinjata na lamelata ne mi e jasno koi se najslabi a koi najjaki pi boja i kakvi da stavam ja za ipja 4 takten... Samam pojak start da ima t.e da dzap na trganje...
 
Без разлика што е нов, ако иде до 70 тогаш нема никакви блокатори ... А и колку кошта еден нов ваков што планираш да го земеш ? Чисто информативно ...[DOUBLEPOST=1432593003][/DOUBLEPOST]



Вака сега како се шири каишот кај варијаторот и прави поголем круг, така се собира кај ламелата и прави помал круг, пропаѓа меѓу каишниците и ги турка на надвор( ги отвара ) , а федерот на тоа отврање му дава контра насока т.е. ги турка каишниците кон првобитната положба, со цел подобар контакт ( грип ) помеѓу каишот и каишниците и автоматско успорување на скутерот кога ке ја пуштиш рачката за гас ( нешто како моторно кочење кај кола ) ... Колку појак федер - толку појака контра сила ... Што се однесува на малите федерчиња и самиот си имаш објаснето убаво. Најслаби се оние со кои тргнува на најмал број вртежи. Колку се појаки толку на ламелата и треба поголема сила ( пошто исто како и варијаторот и таа се отвара под дејство на центрифугална сила ) односно поголем број на вртежи за да се отвори ...
900EU Нов од салон ќе земам аа како немат блокатори бе или нешто можеби се расипани-стопени ?
 
Fala na odgovorot druze pretpostavuvam ke ima i poubavo motorno kocenje i poubavo za na uspon so takov pojak feder... E sea za fesercinjata na lamelata ne mi e jasno koi se najslabi a koi najjaki pi boja i kakvi da stavam ja za ipja 4 takten... Samam pojak start da ima t.e da dzap na trganje...



Како што ти кажав најслаби се оние со кои што тргнува на најнизок број на вртежи, во твојов случај зелените, а најјаки се оние со кои тргнува на највисок број на вртежи, во овој случај сините ... Колку се појаки, толку поголема сила треба за да се растегнат, што значи и поагресивно ке трга скутерот. Ама треба да ставиш и полесни ролни од стандардните. Од кој град си ? Ако си од Скопје, тркни до Мото Јове, он ги има истите делови и ке ги видиш и во живо и ке си се исконсултираш со него, ке ти каже што и како е најубаво и што ти одговара највеќе ... Ако го менуваш и централниот федер, земи стави си и ,, torsion controler " кој е како жолто капаче кое се става помеѓу федерот и ламелата ...[DOUBLEPOST=1432632514][/DOUBLEPOST]
900EU Нов од салон ќе земам аа како немат блокатори бе или нешто можеби се расипани-стопени ?



Епа нема, некои од кинеските доаѓаат без блокатори. Ако тој скутер иде до 70км/ч, тогаш нема блокатори. Ако со блокатори иде до 70, кога ке се извадат колку треба да иде, 120 ? Нема логика ... Незнам колку ја следиш темава, ама јас имам пишувано и стојам на тоа дека половна Априлија, Џилера, Јамаха или Кимко е 1000 пати подобро и посигурно од нов кинез ... Веќе за 200-300 евра повеќе можеш да најдеш одличен половен скутер од квалитетниве марки ...
 
Последно уредено:
Како што ти кажав најслаби се оние со кои што тргнува на најнизок број на вртежи, во твојов случај зелените, а најјаки се оние со кои тргнува на највисок број на вртежи, во овој случај сините ... Колку се појаки, толку поголема сила треба за да се растегнат, што значи и поагресивно ке трга скутерот. Ама треба да ставиш и полесни ролни од стандардните. Од кој град си ? Ако си од Скопје, тркни до Мото Јове, он ги има истите делови и ке ги видиш и во живо и ке си се исконсултираш со него, ке ти каже што и како е најубаво и што ти одговара највеќе ... Ако го менуваш и централниот федер, земи стави си и ,, torsion controler " кој е како жолто капаче кое се става помеѓу федерот и ламелата ...[DOUBLEPOST=1432632514][/DOUBLEPOST]



Епа нема, некои од кинеските доаѓаат без блокатори. Ако тој скутер иде до 70км/ч, тогаш нема блокатори. Ако со блокатори иде до 70, кога ке се извадат колку треба да иде, 120 ? Нема логика ... Незнам колку ја следиш темава, ама јас имам пишувано и стојам на тоа дека половна Априлија, Џилера, Јамаха или Кимко е 1000 пати подобро и посигурно од нов кинез ... Веќе за 200-300 евра повеќе можеш да најдеш одличен половен скутер од квалитетниве марки ...
Мене само од 1 работа не ми се купува на старо скутер (Дечиштава како да кажам многи ги прает спортски ги бушет па Малоси да бил па k** да имал па ова она видов една супер Априлиа на старо на Реклама5 1.200 ЕУ 2009 год му се јавив од Штип беше баткава абе на слика џет нова бе да не ти се вервит дека ја продава толку евтино ко ми кажа дека е паднат 2 пати се зачудив дека нова на изгледа и убо што ми призна самиот .....ја имал китирано едно друго и не се познава и заради то не земам на старо
 
Последно уредено:
Мене само од 1 работа не ми се купува на старо скутер (Дечиштава како да кажам многи ги прает спортски ги бушет па Малоси да бил па k** да имал па ова она видов една супер Априлиа на старо на Реклама5 1.200 ЕУ 2009 год му се јавив од Штип беше баткава абе на слика џет нова бе да не ти се вервит дека ја продава толку евтино ко ми кажа дека е паднат 2 пати се зачудив дека нова на изгледа и убо што ми призна самиот .....ја имал китирано едно друго и не се познава и заради то не земам на старо



Се наоѓа и стандардни и добро сочувани моторчиња ... Посебно Кимко-вци, нив ретко ги тјунираат ... Се наоѓа, не дека не ... Работата е само што треба да следиш огласи и да бараш извесно време додека да најдеш ... Не е како во продавница влегуваш денес и за пола саат излегуваш со скутер, за половно треба малку повеќе мака и време ...
 
Се наоѓа и стандардни и добро сочувани моторчиња ... Посебно Кимко-вци, нив ретко ги тјунираат ... Се наоѓа, не дека не ... Работата е само што треба да следиш огласи и да бараш извесно време додека да најдеш ... Не е како во продавница влегуваш денес и за пола саат излегуваш со скутер, за половно треба малку повеќе мака и време ...
Така е, не брзај. Ќе се најде некој што му требаат пари итно. Само треба да се следи, отварај огласи секој ден.
 
Така е, не брзај. Ќе се најде некој што му требаат пари итно. Само треба да се следи, отварај огласи секој ден.
Абе види вака преѓе ми рече можеш да најдеш за уште 200,300 еу Априлиа а сега викаш има Кимко не тјуниран абе за настаро кинески мотор шанси нема да земам ако би земал некогаш настаро мотор само марка Априлиа Џилера,Јамаха Аерокс остај кинески овие маркиве што се Априлиа стандард да најдеш за 1300-1500 ЕУ никако !
 
Абе види вака преѓе ми рече можеш да најдеш за уште 200,300 еу Априлиа а сега викаш има Кимко не тјуниран абе за настаро кинески мотор шанси нема да земам ако би земал некогаш настаро мотор само марка Априлиа Џилера,Јамаха Аерокс остај кинески овие маркиве што се Априлиа стандард да најдеш за 1300-1500 ЕУ никако !
Јас не сум го рекол тоа но се согласувам со кажаното. Подобро половен италијанец отколку нов кинез. Може ќе се погоди кинезот и ќе истераш многу километри а може и не. Мачка во вреќа.
 
Абе види вака преѓе ми рече можеш да најдеш за уште 200,300 еу Априлиа а сега викаш има Кимко не тјуниран абе за настаро кинески мотор шанси нема да земам ако би земал некогаш настаро мотор само марка Априлиа Џилера,Јамаха Аерокс остај кинески овие маркиве што се Априлиа стандард да најдеш за 1300-1500 ЕУ никако !
Изгледа помисли дека кимкото е кинез :masa:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom