СДСМ - Политичка партија

  • Креатор на темата Креатор на темата Bitcoin
  • Време на започнување Време на започнување

Дали ви се допаѓаат пратеничките листи со кои ќе настапува партијата на следниве избори?

  • Да.

    Гласови: 7 11,1%
  • Не.

    Гласови: 42 66,7%
  • Можеле да стават и многу подобри кандидати.

    Гласови: 14 22,2%

  • Вкупно гласачи
    63
  • Гласањето е завршено на .
За плаќањето, генерално платите треба да се зголемат на просветниот кадар, да се барем околу 30,000 ден. А зошто прекувремено да го работат тоа? И зошто со саати да средува? Го користам како родител и е многу „скапано“, мизерно, информации малку, неажурирани...
Ако се зголемат платите, ќе се зголемат и цените, а бидејќи овие се на државна сметка, ќе се зголемат и даноците. Ако се зголемат даноците, ти прв ќе рипнеш на оваа влада.
Затоа што така е направен. Кога ти вметнуваш отсутен ученик за еден час, автоматски се селектираат сите часови. Треба за секој ученик само тој час за го селектираш и тоа да го сочуваш. Се губат саати само за средување на тој сегмент на неделно ниво.
 
Ако се зголемат платите, ќе се зголемат и цените, а бидејќи овие се на државна сметка, ќе се зголемат и даноците. Ако се зголемат даноците, ти прв ќе рипнеш на оваа влада.
Затоа што така е направен. Кога ти вметнуваш отсутен ученик за еден час, автоматски се селектираат сите часови. Треба за секој ученик само тој час за го селектираш и тоа да го сочуваш. Се губат саати само за средување на тој сегмент на неделно ниво.
За првиот дел, не знам зошто би се зголемувале цени и даноци, јас не велам директно скок на платите да се направи, постепено.
Сегашниот е-дневник ако е лошо направен, не значи дека не може да се усоврши, па и нов да се направи. Јас мислам секој наставник за својот час да внесува отсутни, не класниот раководител. И наставникот да внесува наставна работа и домашни задачи.
 
Уривањено на дивоградбата оди ВО ЖИВО :icon_lol: пет пати сменија позиција за да го турнат столбот и пак го немаат турнато :icon_lol:
 
Да... и 500 се малку. Образованието е една од 2-3 најважни гранки во една држава. А ако некој не е добар за таа работа, тој треба да си оди дома или да не се прима на работа, а платите треба да се многу поголеми и подостоинствени.
Па како ќе биде добар кога училиштата повеќе наликуваат на општински комитети, него на училишта. Тука имаш и ученици и професори кои се партиски обоени и зависност од власта и ситуацијата, тераат заеднички агенди. За непрофесионализам да не зборуваме, овие поновиве примени од ваше време ги мрзи да ги седат и тие 7 часа, ги мрзи да предаваат, ги мрзи што одат на работа, ти викаш 500е да земаат. Оние па од комунизмот уште не можат да се помират дека таа држава не постои, додека бевте вие на власт, наместо да си работат тоа за што се платени, они дирекно или индирекно ја напаѓаа власта и државата, секој втор муабет како не не бива, како порано било подобро, па пичка му матер што земаш пари тогаш уште од оваа држава, што не си дал/а отказ кога се растурила поранешната држава. А од кога дојде оваа влада е уште полошо, иако јас само 1 година учев во нивното владеење, ако дпмне ги партизираше училиштата овие сега, не знам ги направија приватни штабови на сдс, барем од тоа што слушам.
 
За првиот дел, не знам зошто би се зголемувале цени и даноци, јас не велам директно скок на платите да се направи, постепено.
Сегашниот е-дневник ако е лошо направен, не значи дека не може да се усоврши, па и нов да се направи. Јас мислам секој наставник за својот час да внесува отсутни, не класниот раководител. И наставникот да внесува наставна работа и домашни задачи.
И постепено да се прави, да речеме 10%, тие пари треба да се најдат.
Ако се усоврши и со тоа да одзема помалку време, не верувам дека некој би имал нешто против истиот. Башка тоа што на часот ако се внесуваат отсутните, ништо нема да биде од тој час, а само тоа е логички при постоење на еден дневник. Како домашни задачи во дневник? Тој дневник е идентичен како и пишаниот, оценки и наставниот план, со тоа и наставната активност.
 
Сега механизацијата на полутротоар нема баланс и само оди напред назад и не може да буши :icon_lol: Не бе, не сме под винкла ние одамна.
 
Па како ќе биде добар кога училиштата повеќе наликуваат на општински комитети, него на училишта. Тука имаш и ученици и професори кои се партиски обоени и зависност од власта и ситуацијата, тераат заеднички агенди. За непрофесионализам да не зборуваме, овие поновиве примени од ваше време ги мрзи да ги седат и тие 7 часа, ги мрзи да предаваат, ги мрзи што одат на работа, ти викаш 500е да земаат. Оние па од комунизмот уште не можат да се помират дека таа држава не постои, додека бевте вие на власт, наместо да си работат тоа за што се платени, они дирекно или индирекно ја напаѓаа власта и државата, секој втор муабет како не не бива, како порано било подобро, па пичка му матер што земаш пари тогаш уште од оваа држава, што не си дал/а отказ кога се растурила поранешната држава. А од кога дојде оваа влада е уште полошо, иако јас само 1 година учев во нивното владеење, ако дпмне ги партизираше училиштата овие сега, не знам ги направија приватни штабови на сдс, барем од тоа што слушам.
Во мое време никој не е примен, мое време немало.
Ти зборуваш за аномалиите и неквалитетот на просветниот кадар. Јас зборувам за малите плати на просветниот кадар, а тие се мали не затоа што нема квалитет, туку дека се такви.
За она што ти зборуваш, треба друго, да се воведе квалитет. А тој неквалитет на наставниот кадар, особено од 1-во до 4-то (сега 5-то) одд. постои уште од СФРЈ. Многу слаби, претежно ученички се запишуваа на лесните педагошки академии, сега се факултети. Ама, тоа е друга приказна. И тоа треба да е дел од реформи на образовниот систем, ама кај нас тоа нема да биде во следните 100 години.
 
Во мое време никој не е примен, мое време немало.
Ти зборуваш за аномалиите и неквалитетот на просветниот кадар. Јас зборувам за малите плати на просветниот кадар, а тие се мали не затоа што нема квалитет, туку дека се такви.
За она што ти зборуваш, треба друго, да се воведе квалитет. А тој неквалитет на наставниот кадар, особено од 1-во до 4-то (сега 5-то) одд. постои уште од СФРЈ. Многу слаби, претежно ученички се запишуваа на лесните педагошки академии, сега се факултети. Ама, тоа е друга приказна. И тоа треба да е дел од реформи на образовниот систем, ама кај нас тоа нема да биде во следните 100 години.
Нема потреба да се качуваат платите, јас само би направил трудот на поединци да се цени и нив би им ја зголемил платата, а тоа лесно се прави само како што кажав, нив ги интересира само кој и како ќе гласа, не ги боли за децата и нивното образование. Не може да е мала платата од 350е за никаква работа, ама буквално никаква. Не може ти во 50% од учебната година да не го одржуваш 7 час и да си заминуваш порано зошто маж ти тогаш завршувал со работа и да не си одела пешки а да немаш никакви последици или пак да ги пушташ децата порано, затоа што Бешикташ игра лига шампиони од 19 часот и ти мора да стасаш да ја уплатиш, и сега замисли тие луѓе да добијат такво покачување, мислиш дека нешто ќе се смени со тоа, нема да се смени, таков е системот, на овој систем му требаат гласачи а не луѓе кои мислат поинаку.
 
Нема потреба да се качуваат платите, јас само би направил трудот на поединци да се цени и нив би им ја зголемил платата, а тоа лесно се прави само како што кажав, нив ги интересира само кој и како ќе гласа, не ги боли за децата и нивното образование. Не може да е мала платата од 350е за никаква работа, ама буквално никаква. Не може ти во 50% од учебната година да не го одржуваш 7 час и да си заминуваш порано зошто маж ти тогаш завршувал со работа и да не си одела пешки а да немаш никакви последици или пак да ги пушташ децата порано, затоа што Бешикташ игра лига шампиони од 19 часот и ти мора да стасаш да ја уплатиш, и сега замисли тие луѓе да добијат такво покачување, мислиш дека нешто ќе се смени со тоа, нема да се смени, таков е системот, на овој систем му требаат гласачи а не луѓе кои мислат поинаку.
Ќе повторам, тоа е друг проблем кој треба да се санкционира.
А образовната дејност во една држава е МНОГУ важна, не е тоа никаква работа, тоа е круцијална работа. Ти кажуваш примери за лоши работници, јас друго пишувам. Најдобро е како во приватниот сектор, поединечно да се земаат плати према квалитетот на вработениот, ама кај нас веднаш би се злоупотребило тоа.
 
Ќе повторам, тоа е друг проблем кој треба да се санкционира.
А образовната дејност во една држава е МНОГУ важна, не е тоа никаква работа, тоа е круцијална работа. Ти кажуваш примери за лоши работници, јас друго пишувам. Најдобро е како во приватниот сектор, поединечно да се земаат плати према квалитетот на вработениот, ама кај нас веднаш би се злоупотребило тоа.
Јас те сфаќам ама најголемиот дел се такви, затоа не заслужуваат колективно покачување на платата.
 
Нема потреба да се качуваат платите, јас само би направил трудот на поединци да се цени и нив би им ја зголемил платата, а тоа лесно се прави само како што кажав, нив ги интересира само кој и како ќе гласа, не ги боли за децата и нивното образование. Не може да е мала платата од 350е за никаква работа, ама буквално никаква. Не може ти во 50% од учебната година да не го одржуваш 7 час и да си заминуваш порано зошто маж ти тогаш завршувал со работа и да не си одела пешки а да немаш никакви последици или пак да ги пушташ децата порано, затоа што Бешикташ игра лига шампиони од 19 часот и ти мора да стасаш да ја уплатиш, и сега замисли тие луѓе да добијат такво покачување, мислиш дека нешто ќе се смени со тоа, нема да се смени, таков е системот, на овој систем му требаат гласачи а не луѓе кои мислат поинаку.

Јас не знам што се случило во образованието основно-средно во последните 7-10 години али ова ти што го пишуваш ти и другиот околу родителските е катастрофален пад во квалитет. Ваков стандард можеше да се очекува во Хемиско гимназија и послабите стручни школи али во класичните гимназии ( Корчагин, Орце, Карев, ЈБТ, Ѓорѓи) не знам да се случувало.

На родителски присуството секогаш било 80%+ родители, посебно дека не тераа повремено и нас да одиме заедно со нив на родителските и ако не дошол никој од кај тебе само седиш сам како теле. Ако родителот немаше дојдено тогаш мораше да дојде во рок од две недели за да ги земе оцените. Се сеќавам тогаш ДПНЕ имаа донесено и некој закон каде што родителите се казнуваа ако нема посетено одреден процент на родителски и дека беше задолжително.

А делот со политика секогаш беше присутен и одредени професори секогаш си ширеа партиска пропаганда. Али сепак каков таков образовен стандард се имаше. Јас искрено мислев дека во последните години, стандардот е далеку подобрен одколку ова што вие го пишувате тука.
 
Отсекогаш учителите биле партиски поттрчковци. Паметам уште во основно пола со пола не разговараа заради градоначалнички избори, а и по децата чии родители беа од спротивен табор се понашаа. Волгавно учителите се, како и сите кои што се закачени на буџетот, стока и партиски поттрчковци(тука мислам од воспитувачки во градинки до декан на УКИМ). Е сега има тука некои си 10% кои навистина вредат(пример кај мене во средно беа проф. по Историја, Мак.Ј., Физика и Математика, додека другото беше за на Голи Оток. А во основно дамбетер, едвај 1 или 2. За факултет не ми се ни зборува, 90% дереа мито).
 
Како домашни задачи во дневник? Тој дневник е идентичен како и пишаниот, оценки и наставниот план, со тоа и наставната активност.
Јас го замислувам да не е само евиденционен дневник, туку и олеснителна алатка за учениците и родителите. На пример, наставникот ќе напише дека денес е учена таа лекција и има домашно во кратки црти. Ако некое дете (помало) било болно и не било на школо, родителот или детето ќе прочита што е работено и ќе е во тек. Сега (од искуство) кога мое дете не е на школо, лутаме од дете на дете (соученици) да разбереме што правеле и што домашни имаат. Или, наставникот ако некого испрашал и му ставил оценка, ако го заведе тоа, родителот ќе го има на увид. Или оценки од писмени работи...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom