Сајбер протест против "ЕКСТЕРНИТЕ ТЕСТИРАЊА"

  • Креатор на темата Креатор на темата Брзии
  • Време на започнување Време на започнување

Дали се согласувате да има екстерни тестирања?

  • Да

    Гласови: 84 49,7%
  • Не

    Гласови: 85 50,3%

  • Вкупно гласачи
    169
Сајбер протести.
Сајбер.
Протести.
Убиј се.
Убиј.
Се.
--- надополнето: 21 мај 2013 во 20:30 ---
Aбе а за тие инспектори, доктори што за 200 евра не пишуваат казни и пропуштаат пациенти ќе има екстерни?
--- надополнето: 21 мај 2013 во 20:35 ---
И уште ова, според мене и избирањето на предметите не е добро. Неможе на некој на среќа да му се падне да полага Музичко и Ликовно а на друг Хемија и Физика дека има 100 формули и задачи.Според мене треба едниот предмет да биде таков(Физика, Хемија, Математика..) а другиот некој од оние Историја, Географија, некој јазик..
 
Гласам "ЗА" . Во средно некој учеше преку цела година за тројка, а некои цела година со кецови, на крајот со тројки.
Тоа не би било проблем за ученикот кој редовно си учи, и за наставникот/професорот кој знае како да си предава и оценува.

Протести против екстерно? Абе ајде. Дури протестирате 'сајбер' на фејсбук, искористете го интернетот за барање материјали за презентации и проширување на знаења.
 
Убиј.
Се.
--- надополнето: 21 мај 2013 во 20:30 ---
Aбе а за тие инспектори, доктори што за 200 евра не пишуваат казни и пропуштаат пациенти ќе има екстерни?
--- надополнето: 21 мај 2013 во 20:35 ---
И уште ова, според мене и избирањето на предметите не е добро. Неможе на некој на среќа да му се падне да полага Музичко и Ликовно а на друг Хемија и Физика дека има 100 формули и задачи.Според мене треба едниот предмет да биде таков(Физика, Хемија, Математика..) а другиот некој од оние Историја, Географија, некој јазик..

Не може одвоено се пишува. Тебе поарно музичко да ти се падне.
 
Гледам сите зборите дека неможе да се оцени преку еден тест бла-бла океј...тоа сте у право,трудот на тие што имаат 5ки може да падне во вода...Кој труд?Каде што во моја генерација сите се "студенти",однсно доаѓаат само на тест,на пример ако прават на 5ти час...на први 4 е дома и се "труди" или ден-два пред тестот повторно "се труди" и ќе извади 5ка ?Или тие што бегаат од тест и ќе бегаат додека не ги дознаат сите групи/прашања и ќе научи не за 5ка,туку за 10ка и ќе изрецитира се од А до Ш и во дневник му седи 5ка,како резултат на неговиот труд,односно макотрпната работа со проекти,предавања,домашни,активности и сл. (кои црни проекти бе :D )
Исто така,и тие со оценките што ги добиваат со лижење г*з на професорите и секојдневно умилкување и праење фаци и делење комплименти како и за професорот,така и за неговиот начин на работа :D И да,сега малку се тие деца што учат за ЗНАЕЊЕ,а не за оценката во дневникот.
Изговори од типот :" што ќе ми е физика/математика/биологија/ххемија кога нема никаква врска со тоа што би сакал да го работам"...пошто ќе се занимавале со нешто друго,и тоа најчесто го учат само колку да пооминат со што е можно повисока оценка со препишување бегање и слични методи.Е ај сега,тие што сакаат да студираат филолошки и да работат нешо со јазиците,да учат само јазици и да баталат се друго...На пример некој да сака да е професор по мак.јазик и литература,да учи само македонски и да чита лектири/дела...а се друго да го запоставува бидејќи,сигурно нема да му треба хемија и физика во македонски јазик. :D/

Инаку сакам да има екстерно,а најчесто тие што се против екстерното,се ученици кои се одлични (незаслужено),па и тие што навистина учат,се исто така против ради причините што вие ги спомнавте (труд,работа,ова-она...).

Никој не учи од се по нешто,за некогаш да му користи во животот и да се снаоѓа во одредени ситуации,туку се гледа оценката во свидетелство да стои 5 :)
 
Екстерни Музичко и Ликовно?:tapp:
Кај нас поголем проблем се тие што би ги изработувале овие екестерни..се е тоа вработено со книшка и појма нема од животот, уствари се би било ко од шала изработено без некоја поголема анализа како тоа оди во пракса..
А факт е дека нешто треба да се промени бидејќи вака ако се продолжи за неколку години образовниот систем би дожеживеал дебакл..
Не знам друго јас ги жалам оние дечиња што се 5тто по ново..ги плашат уште од мали
 
абе види сеа... екстерното тестирање ти се глупости во боја. Дај не ме заебавај со заокружување?!? Или нека го направат потешко или ич нека не го ставаат. Имам предчуство дека вака нешто ќе биде:
0,1*10 = ?
а) 10000000000 б) 0,000000001 в)1

Kate have three cookies.
Колку колачиња има Кате?
а) 2323 б)3 в) нитуедно

што усвари укажува дека екстерните тестирања ќе бидат тест за ретардираност исто како сега што ја направија матурата.

Ако веќе сакаат вистински екстерни отценувања нека ги направат тешки тестовите, логички. Нешто што неможе да се научи со 1 недела учење.
Нека стават англиски текстче, да се поправат граматичките грешки со сите времиња. Е тогаш дали ќе ги научат времињата за 1 недела.
Или пак математика рачно да нацртаат дадена функција, па кој поточно толкава оценка. Овие работи не се учат за 1 недела.
И стварно ќе се покаже кој до кај е.
Англиски ако преку годината ги совладаш времињата да ги познаваш кое кога да се употреби, тогаш тебе и во 5 сато да те разбудат че си знајш.
Не е нешто кизне колку комплицирано, ама сигурно не се совладуваат времињата за 1 недела.

И дај бе барем вие од Финки не се жалете математика.:P
 
Не може одвоено се пишува. Тебе поарно музичко да ти се падне.
Баш македонски ми се падна.

Не може одвоено се пишува. Тебе поарно музичко да ти се падне.
.​
На KaWaGuChI му/ѝ се допаѓа ова
Гледам сите зборите дека неможе да се оцени преку еден тест
WTF?​
 
Презентации, проекти и активност да придонесуваат за оцената? o_O Никогаш не ми се допаѓало ова. Си се знае, оценката е соодветно на тоа колку сме/сте научиле, а не колку страни проект сте ископирале од интернет или готови презентации сте зеле или пак не дај боже за активност на час. Признавам само некое минорно влијание кога професорот се двоуми помеѓи две оценки па според активноста да ја одбере повисоката или пониската оценката, ама пак и тогаш има начин од типот да го испраша или да му даде тест на ученикот за да оцени професорот попрецизно.
 
Ова е прва година со екстерно отценување во МК, така да не верувам дека ќе влијае на отценката а и сум против тоа а и плус на крај година е ем тестови си прават, ем испитувања имаат ем екстерно прават.
 
Екстерните тестирања се срање и перење пари. Однапред пропаднат проект.
Формирањето на оценка е комплексен процес и вклучува повеќе фактори: редовност, активност, внимание, домашна работа и проекти, усвојување и тестирање.
Не можеш преку екстерниот тест да добиеш објективна оценка, бидејќи ученикот може да одговори на среќа, односно да го погоди правилното решение од зададените одговори, може да препознае поим ( што не значи дека и го усвоил), а од друга страна може и да се збуни или блокира од трема и пак да згреши.
А и секој наставник си има листа и знае кои деца ќе полагаат по неговиот предмет и ако сака може само тие деца да си ги оцени "правилно", а за другите да си пише каква сака оцена и да не сноси никаква одговорностo_O и кај е овде реалното оценување на наставникот ?
На овој начин се ствара само еден непотребен притисок и врз наставниците, а уште поголем врз децата и нивните родители, кои мака мачат сега да се спремаат за ГОЛЕМИОТ тест . Глупости.
 
Во моментов на плоштад во Струга протестираат средношколциве за ова
Ај оди таму измешај се со дечките, од мое име да проетстираш, те молам, јас не сум во можност.
Фала ;)
 
И во Валандово денес имаше протести, средното со основното се измешаа не ги пуштаа колите да поминат на главната улица, биле и во собранието во валандово и викале таму, го барале градоначалникот.
 
Притисокот сами си го создаваме :) Како еве на пример некој се лупа од земја,се тресе,се плаши,збори леле ова леле она...а некои онака лабави се цело време...они оперирани од притисок да не се случајно ? :D плус постојат оцени од 1 до 5...а не од 5 до 5+ :) треба да се научат да се соочат со можностите што ги поседуваат и да не се преценуваат многу.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom