Сајбер протест против "ЕКСТЕРНИТЕ ТЕСТИРАЊА"

  • Креатор на темата Креатор на темата Брзии
  • Време на започнување Време на започнување

Дали се согласувате да има екстерни тестирања?

  • Да

    Гласови: 84 49,7%
  • Не

    Гласови: 85 50,3%

  • Вкупно гласачи
    169
ДА, Оцената од екстерното ќе влијае на успехот за поените за упис, не оцената на професорот!!
 
И колку било релевантно оценувањето на професорот цела година ако ти си фатили и за една недела си набубал за 5ка,а претходно си бил труп што не бил за повеќе од тројка ??
Кој кур им се онда професорите ? Дај да направиме оценувања на крај стандардизирани за сите, професорите само нека предаваат и чао пријатно. Вакво екстерно е чист дебилизам,нема никаква награда за редновност,за домашни,за активности,за примерност се е тоа небитно - битно е колку ќе успееш да набубаш една недела пред тестот :facepalm:

На крајот од краиштата ги оценуваат професорите за еден-два класа......од инат ако сака на сите останати што им предава,а не ги оценуваат може да им стави 5ки.
За информација англиски книга не фатив за полагање и ако мислиш дека конкретно англиски ако си труп дека можеш да научиш за една недела и да извадиш 5 тогаш се лажеш. Ама изгледа не ме свати што сакав да кажам. Јас немав 5 не заради што не знаев туку затоа што профосеркота не сакаше јас да имам 5. А ниту сум правел глупости на часови ниту сум одбивал зададена работа и слично. Едноставно не сака професорката да имаш 5. А некој што незнае основни работи имал 5.
 
Како што знам јас, не влијае отценката, еве можеби некој е со сите 5 ки, луѓе сме, може да му се случи нешто, да не научи, и да извај 1 на тестот.
Јас завршувам сега 2ра средно и знам како е, бар од тоа што ни го зборат професорите. Оценката од екстерното директно влијае на успехот. Незнам како ќе биде дали ќе има 2 оцени од еден предмет во сведителство или ќе се бара средна оцена од двете оцени али важно ќе има удел.
На некој начин екстерново е добро за тие што имаат бандери, да заокружат сите одговори под А да кажеме 80% ќе извади 2ка. Ова е поопасно за одличните него за оние кој гледаат само колку да поминат година.
 
Јас завршувам сега 2ра средно и знам како е, бар од тоа што ни го зборат професорите. Оценката од екстерното директно влијае на успехот. Незнам како ќе биде дали ќе има 2 оцени од еден предмет во сведителство или ќе се бара средна оцена од двете оцени али важно ќе има удел.
На некој начин екстерново е добро за тие што имаат бандери, да заокружат сите одговори под А да кажеме 80% ќе извади 2ка. Ова е поопасно за одличните него за оние кој гледаат само колку да поминат година.

Па и не баш. Еве јас сум прва класа единичар и ништо не слушам на час. Немам никакво општо познавање така што добивањето двојка ќе ми биде проблем.
 
Доколку сакаат нешто да проверуваат можат слободно на крај на секое тромесечие да дојдат од министерство, 30 теста за цел клас и нека прават тестови, па после ќе се сумираат и ќе бидат пример 50% од крајната оцена.

Оцената што сум ја добил кај професорот не ми е добиена само од тестови, имаш усно одговарање, активност на час, дисциплина...
Не може некој да дојде на крај на година, да ти пушти компјутер 60 минути тест за цел материјал и во сведителство да ти важи таа оцена од екстерното.
Ако е така воопшто не треба да имаме оцени од професорите, само нека ни предаваат и на крај година 11 предмети, 11 екстерни во мај/јуни и чао пријатно.

А за тие што се со врски ова ама баш ништо не им менува, екстерното е само по два предмети, него по другите 9 или колку и да се пак ќе му ургираат. :)
 
Сите вие што веќе сте завршиле со образованието гласате за да има екстерни тестирања бидеејќи не се ставате на место на учениците..
Да бе, ние не бевме ученици/студенти и не полагавме тестови/писмени и слични тракатанци. Сега вас колку ви е тешко, ние кај можиме да сватиме. Имате интернет, форуми, компјутери... прашај некој шо студирал пред 20 години како барал матерјали по библиотеки...
Само утре кога ќе се соочите со реални проблеми многу потешки од 200 страници од книга (која патем сте ја учеле 8 месеци), тогаш како ќе прајте сајбер протести да ве видам...
 
Седете учете бе копиљаци за вас е знаењето не е за мене или професорите. Ги здоболе к@#$т нив за вас
 
Да бе, ние не бевме ученици/студенти и не полагавме тестови/писмени и слични тракатанци. Сега вас колку ви е тешко, ние кај можиме да сватиме. Имате интернет, форуми, компјутери... прашај некој шо студирал пред 20 години како барал матерјали по библиотеки...
Само утре кога ќе се соочите со реални проблеми многу потешки од 200 страници од книга (која патем сте ја учеле 8 месеци), тогаш како ќе прајте сајбер протести да ве видам...
Да така е 200 страни се за колоквиум на факултет :)
Реално гледано со мал број на реформи се упропасти образованието, нема повторување година, нема мавање воспитни и професорот бил крив.
Во секое време имало некој што е на овој или на оној, ама барем тогаш биле 2-5 луѓе по клас, денес секој 3-ти е на некој и фрчат закани до професорите. Ова што го прават со екстерните е блага превенција на тие мали ситни реформи што ги спомнав погоре. Треба да се повторува година, треба да се пишат оценки од прво и не треба секое магаре да заврши средно.
Ако сакаат подобрување на образованието треба на крајот од годината да има завршен испит во кој на 2-3 страни ќе раскажеш нешто на зададена тема и каде ќе се оценува дали си писмен или не т.е ќе се проверува граматика, писмено изразување и слично и тоа на македонски и англиски.
И што ако некој заврши со сите петки и ги помине тестирањата и заврши факултет, а не знае да се опише себеси во 5 реченици? Ќе треба со мајка му или татко му да оди на интервју за работа
 
Еве случај : Детето со 5ка, на 1 ден пре екстерното оценување му погинува член од семејството, детето вади 1 на тестот, наставникот минус 15% плата.
 
Оценката никогаш не може да биде апсолутно објективна (ако постои такво нешто) затоа што наставникот ја формира врз основа на повеќе критериуми: знаење (не помнење и папагалско повторување, туку разбирање, примена и комбинација на делови од знаењето во нови целини), мотивација, активност, редовност, однесување (конструктивна, опструктивна и деструктивна интеракција со соучениците и наставникот).

Еден тест нема шанси да биде репер според кој нечија оценка ќе се потврди или негира.
Точно е дека има промашени и продадени наставници. Дали некој мисли дека со екстерното тестирање ќе го излекува образованието од нив? Па има исти такви родители, инспектори, советници, министри, судии, лекари ... И?

Со овие тестирања само се зголемува општата психоза во општеството. Не беше доста што скренаа возрасните, сега треба да ги збудалиме децата. Мака ми е што највредните и најсолидните, оние што навистина се трудат и им е битно, се разболеа од страв, стрес и неизвесност. Не ме чуди што замразеа и школо, и наука, и животот си го замразија. Пу!
 
Уште по строго образование треба да имаме,абе да се воведе плус уште еден испит за упис на факултет, владата треба по григорозни мерки да превзема во образовниот систем..
 
Какви се овие Сајбер протести??
Се знае, ако сакаш нешто да смениш, се протестира(масовно) на улица, барем работи од ваков карактер(екстерни тестови и слични срања).

Уствари кај нас, ретко се прават протести, па и ако се прават, одма им се лепне партиско-политичка етикета, и простата раја се испокара меѓу себе и се оди у курац!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom