Sabbath - седмиот ден

Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
....и не се срами од Адвентизмот! Што си - тоа си!
Абе оди бегај, појма си немаш. Мисли си што сакаш, ама земи и потпрочитај ја тоа Библијата малце, да разбериш нешто.

--- надополнето ---

Савле ДА, но Павле НЕ....Никогаш!!!



Дела ап 13
13 А Павле и неговите придружници отпловија од Пафос и дојдоа во Памфилиска Пергија. Тука Јован се оддели од нив и се врати во Ерусалим.
14 А тие заминаа од Пергија и дојдоа во Писидиска Антиохија; и влегоа во синагогата во саботен ден, и седнаа.

42 А кога излегуваа, ги молеа да им ги проповедаат овие зборови и во идната сабота.

44 А во идната сабота се собра скоро целиот град да го чуе Божјото слово.



Дела Ап 16-13 А во саботата излеговме надвор од градската врата, кон реката, каде што имаа обичај да се молат. И седнавме и им зборувавме на собраните жени.


Дела Ап 17:2 И по својот обичај Павле влезе при нив и, три саботи редум, расправаше со нив од Писмото,

--- надополнето ---

Саботата има и тоа каква врска со пасхата, оти Христос е распнат на ден пред јудејската Пасха (пасха-премин, а не Пасхална жртва!), т.е. Он е распнат во петок, а наредниот ден е саботата! Како што јудеите преминаа од робството египетско во слобода, првиот ден по празникот Пасха, водени од Мојсеја, така и Христос премина од смрт во живот на денот неделен, денот од новата/новозаветната пасха. Христовата жртва на крстот е новозаветната пасхална жртва, последна крвна жртва која ја познава Црквата. Ај, ќе ти текне...
8 Помни го саботниот ден, за да го осветуваш.
9 Шест дена ќе работиш и ќе ги вршиш сите свои работи.
10 А седмиот ден е сабота Господова, на твојот Бог. Тогаш никаква работа не ќе работиш: ни ти, ниту твојот син, ниту твојата ќерка, ни твојот слуга, ниту твојата слугинка, ниту твојот добиток, ниту странецот што е внатре во твоите порти.
11 Зашто во шест денови Господ ги направи небото и земјата, морето и се; што е во нив, а на седмиот ден се одмори. Затоа Господ го благослови и го освети саботниот ден.


Што знам, овде не видов никаква Пасха.
 
Член од
22 ноември 2010
Мислења
19
Поени од реакции
0
Абе оди бегај, појма си немаш. Мисли си што сакаш, ама земи и потпрочитај ја тоа Библијата малце, да разбериш нешто.
Тебе МОЗОКО да не те викаат напрекар? абе дете. Гледам голема појма имаш...бре бре бре...
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Христијанството не настанало во еден ден па дури ни во некој краток период. Тоа настанувало се формирало и раѓало со векови.
Исус не создал нова религија. Тој го проповедал стариот завет, бил назарен а неговите зборови (доколку може да се верува дека се негови) одаваат фарисејска мисла. По неговата смрт, неговото место на водач на назарените во ерусалем го завзел неговиот брат Јаков, после Јаков се ределе други роднини на Исус и неговото семејство на челото на заедницата. Тие си останале верни на старозаветните закони, си останале јудејци, исус го сметале за човек, месија 9но во јудеистичка форма не месија во хрисѕтијанска) а Павле го отфрлале како лажен апостол. Прв еретик и отпадник од таа заедниц бил Павле. Тој постапувал спротивно од налозите на ерусалемската заедница и јаков и ширел некое свое видување на Исус. Евреите биле најголеми неприатѕели на Рим. Чести војни, убиства, востанија..... создале омраза меѓу Рим и еврејскиот народ, омраза која на крај доведе до потполно разурнување на Ерусалем и протерување на преживеаните Евреи од нивната земја. Тоа беше судир на два различни народи толку спротивставени во своите начини на живот што само елиминација на едните била решение. Христијанството иако изникнато од јудаизмот стори се што може да ги прекине врските со јудаизмот. иако се повикуваат на ист Бог, иако им е истата земја “света“ за христијаните, јудејците станаа неприатели, презренуи, а римјаните приатели и добронамерни. Да може денес Исус да го види тоа веројатно сам себе ќе си се распне! Исус не укинувал закони, а ниту носел нови закони. Тој е обвинет и осуден за тоа што велел да не се плаѓаат даноци на царот, за себе велел дека е цар на израел (израел во тоа време бил поделен на римски дел и два дела на синовите на Херод - неевреји по потекло и сојузници на Рим) соработувал со зелоти, бил опкружен со вооружена група на луѓе, предизвикал нереди во Ерусалем и на крај заробен од римската војска и осуден на лказна наменета само за неприатели на Рим - распнување. Ние денес немаме ни еден примерок на евангелие постар од 4ти век, значи 300 години ПО Исус, речиси сите книги кои пишуваа контра христијанството се уништени, припадниците на назрените (заедницата на Исус) беше осудувана и прогонувана, другите евангелија, посланија, откровенија..... беа отфрлени како неподобни а постоечките кои влегоа во новиот завет доработувани за да станат прифатливи на пагани (римјани). Христијанствто никогаш немаше да опстане ако си останеше на јудејските корени и проповедаше еден еврејски крал како месија кој треба да ги избрка римјаните од израел и владее со својот народ врз основ на божките закони. Затоа се улепшавани зборовите, омекнувани, давана им е друго значение, објаснување , толкување..... заменета е и сабота со недела, пошто во Рим немаше одреден ден во недела како ден за одмор туку секој месец различни денови се определуваа кога нема да се тргува и да работат судовите се додека константин не ј апрогласи Недела за ден за одмор посветен на паганскиот бог на сонцето по што и христијанските водачи го прифаќаат тој ден да се стопат со државната религија. Денот на богот на сонцето (25 декември) го прогласуваат за роденден на Исус а Константин го прогласуваат како спасител и Месија наместо Исус. Се за да добијат повластици и станат дел о д државниот апарат. Сепак црковните оци биле само луѓе и не биле имуни на желбите за моќ и богатства кои ги добиле кога добиле државна заштита, а еднаш кога ја добиле се фрлиле со сите сили и средства на задушување на се што не било во согласност со нивните учења. Дека светите писма се напишани нејасно, контрадикторно се гледа и по број на разноразни цркви и движења во христијанството који на основ на ти исти книоги си го оправдуваат своето постоење и тоа секоја како она “вистинска“ Не знам дали има друга религија во светот која е подолена на толку поголеми и помали различни цркви од кои најголем број не се признаваат една со друга и си одземаат право една на друга да го учат и шират божијот збор. Иста книга е бе! ити зборови!, Во што е разликата?
Во човечкото толкување!
“Рекол ова али мислел она“ “Кажал така али то не важи оти две страни по тоа рекол спротивно“......
Кога евангелијата се проучуваат напоредно и со други извори и историски факти може да се отфрлат бајките, легендите, народните рекла казала низ нив и да изрони прд нас историскиот Исус, кој ниту сменал недели и саботи, ниту на крај памет му било да ствара нова религија која до смрт ќе го прогонува неговиот народ.
Евангелијата сами по себе дават една историја али не трпат анализа и критика на научна основа пошто веднаш излегуваат неправилности, не се поклапаат ни времиња ни настани ни ликови. Исто како господар на прстените, сами за себе тие даваат една историја, народ, настани..... али не можат да бидат поткрепени со факти и докази од реалниот свет.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
А

Што знам, овде не видов никаква Пасха.

Еве, овдеа поубоо се гледат:

„...Нека направат синовите израилски Пасха во определентоо за неа време...„

„...на четиринаесеттиот ден од тој месец (нисан) вечерта направете ја во определеното време за неа; според сите прописи пропишани и со сите обреди пропишани за неа направете ја...„

(Броеви, 9.2, 9.3)


А еве ја Пасхата и во Новиот Завет:

„...Тогаш беше петок пред Пасха, околу шестиот час. И им рече Пилат на јудејците:„Еве го вашиот Цар!„...„

(Ев. по Јован, 19.14)

Дали сега можеш да ја видиш прасликата на старозветната Пасха, исполнета во Новиот Завет преку пасхата Христова? Дали е очигледно кој ден е празникот Пасха, кога се колело јагне жртвено за тој празник? Зашто Христос Е именуван и како „..јагне Божјо..„ (Јован, 1.36)
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Еве, овдеа поубоо се гледат:

„...Нека направат синовите израилски Пасха во определентоо за неа време...„

„...на четиринаесеттиот ден од тој месец (нисан) вечерта направете ја во определеното време за неа; според сите прописи пропишани и со сите обреди пропишани за неа направете ја...„

(Броеви, 9.2, 9.3)


А еве ја Пасхата и во Новиот Завет:

„...Тогаш беше петок пред Пасха, околу шестиот час. И им рече Пилат на јудејците:„Еве го вашиот Цар!„...„

(Ев. по Јован, 19.14)

Дали сега можеш да ја видиш прасликата на старозветната Пасха, исполнета во Новиот Завет преку пасхата Христова? Дали е очигледно кој ден е празникот Пасха, кога се колело јагне жртвено за тој празник? Зашто Христос Е именуван и како „..јагне Божјо..„ (Јован, 1.36)
А кај виде овде нешто за седмичните Саботи? Незнам по која логика успеа да ги споиш, Саботата ти е едно, а Пасхата е годишен празник, се слави еднаш годишно. А по твојот пост може да се види само зошто денес ние не ја славим Пасхата. Еве зошто јудеите си слават пасха

12 Имено во таа ноќ Јас ќе тргнам низ Египетската Земја и ќе ги погубам сите првороденци во Египетската Земја, и на човекот и на животното. Јас, Господ, ќе ги казнам и сите египетски божества.
13 Крвта нека ги означува куќите во кои ќе бидете вие. Каде и да забележам крв, ќе поминам покрај вас; така вие ќе го избегнете поморот, кога ќе се нафрлам врз Египетската Земја.’
14 ‘Тој ден нека ви биде спомен-ден. Славете го како празник во чест на Господа. Празнувајте го како вечен закон од колено до колено.

Го слават нивното избавување од ропство од Египет. Саботата не го слави ова. Саботата е помен за создавањето на светот, Божји празник и неработен ден.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Не е спорно дека Пасхата навистина е/била годишен празник, но она кое упорно го прескокнуваш, тоа е/тоа се прасликите старозаветни, кои совшрешно се исполнија во Новиот, Христовиот Завет. Да не набројувам кои се тие предслики, ќа речам дека една од тие предслики е и Пасхата, или поконкретно:

- неслучајноста на редовното колење јагне за празникот Пасха
- неслучајноста на жртвата Христова пред денот/празникот Пасха
- неслучајноста за неизлегувањето на Израилот во денот сабота, за да не се наруши Заповедта за саботнито одморот
- неслучајноста за невоскреснувањето Христово во сабота, за да не се наруши заповедта за саботниот одмор
- неслучајноста на излегувањето на Израилот од робството од Египет, утрото/денот после саботата
- неслучајноста на воскресението Христово на утрото/денот после саботата
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Не е спорно дека Пасхата навистина е/била годишен празник, но она кое упорно го прескокнуваш, тоа е/тоа се прасликите старозаветни, кои совшрешно се исполнија во Новиот, Христовиот Завет. Да не набројувам кои се тие предслики, ќа речам дека една од тие предслики е и Пасхата, или поконкретно:

- неслучајноста на редовното колење јагне за празникот Пасха
- неслучајноста на жртвата Христова пред денот/празникот Пасха
- неслучајноста за неизлегувањето на Израилот во денот сабота, за да не се наруши Заповедта за саботнито одморот
- неслучајноста за невоскреснувањето Христово во сабота, за да не се наруши заповедта за саботниот одмор
- неслучајноста на излегувањето на Израилот од робството од Египет, утрото/денот после саботата
- неслучајноста на воскресението Христово на утрото/денот после саботата
Ама Мики, ова пак не ја менува Саботата. Ова повеќе ја потврдува. Јас стварно незнам оти толку нема желба да се исправи нешто ако е изменето. Јас не ти зборувам за доктрините, теологијата и обичаите на Православието. Без разлика што некои овде ме направија адвентист, јас Мики сум си Православен. Но што ова со Саботата е погрешно, погрешно е. И со враќањето на Саботата за неработен ден нема ништо битно да се измени, или да го расипе Православието. Јас неколкупати ти реков дека не станува збор за тоа што имаме служба во недела. Тоа е ОК. Јас ти зборувам за тоа дека Саботата законски треба да е неработен ден. Не неделата.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Според старозаветниот Закон (Законот од 10-те Заповеди, не мислам на Мојсеевиот Закон), саботата навистина била ден за одмор, даден од Бога, преку Мојсеја, само до јудеите. Во статозаветните времиња, само јудеите беа одбраниот народ Божји, но не беа обрани и абориџините и хиндусите. Имено, во Стариот Завет, и патријарсите и пророците се обраќаат исклучиво до јудеите, но не и до индиосите од Јужна Америка.

Во Новиот Завет, Христос ги испрати Апостолите да ги научат и да крштеваат сите народи, без исклучок, без никаков екслузивитет. Денес, Црквата е новозавентиот народ Божји, во која членуваат од денешни јудеи до кинези. Црквата е нешто „ново„,, непознаница во Стариот Завет, така да Црквата има поинакви правила на игра отколку старозавентите нормативи Мојсееви.

Патем кажано, во Новиот Завет, никаде не е посочена 4-тата Божја заповед за славење на саботата, во нејзината старозаветна форма. За потсетување: во Стариот Завет, постои категоријата „повторени заповеди„, која е непознаница во Новиов Завет.

И така, Христос воскресна во неделен ден, и Он Е совршената новозаветна Пасха, па заота токму во недела (на руски, „недела„ се нарекува „воскресение„), Црквата го слави денот Божји, кога Бог воскресна. Црквата не ја заборави саботата, но само како сеќавање на старозаветниот ден за одмор. Затоа, во сабота и во недела, не се пости строго, освен на Велика Сабота, кога Он беше во пеколот. Па сега, треба ли да го славиме денот кога Он го разби пеколот или да го славиме денот кога Он воскресна и ни покажа што ќе се случи со сите нас, на Неговиот страшен Суд?. Дури и Светот ја почитува саботата, оти сабота кај повеќето христијанизирани народи, е неработен ден, како и неделата.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Саботата како божја почивка настана пред Евреите.
Пред Ное, Вавилон, Адам, Ева.......
Бог не одпочина ради Јудеите туку ради тоа што ја создаде вселената земјата морето, животните. Тоа е сеќавање на божјата почивка. Во тој ден Бог забранува не само Јудеи да работаат туку и некој кој им е дојден на гости та дури и животните - волот да не работел во Сабота.
Дали денешните волови се ослободени од старозаветната заповед? дали денешните коњи, овци, крави... се новозаветни, и нив ли Исус фги послободи од старозаветните закони?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
А дали ново вино се става во стари мевови а старо вино во нови?
А дали кошулата се крпи со парчиња или се изработува нова кошула на која не и требаат крпења оти е нова?

Новозаветното задавање и толкување на Божјите заповеди, никаде не ги споменува животните.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
А дали ново вино се става во стари мевови а старо вино во нови?
А дали кошулата се крпи со парчиња или се изработува нова кошула на која не и требаат крпења оти е нова?

Новозаветното задавање и толкување на Божјите заповеди, никаде не ги споменува животните.
A што стана со старозаветните животни? на пример денес на село луѓето треба да почиваат во Недела а волот во сабота? Ете волот си остана по стариот завет и тој не треба да работи во сабота, а пак газдата на волот му е почивка во Недела.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
1. Стариот Завет и неговите одредби важеа во старозаветните времиња. Тоа што во Заповедите се споменати и животните, тоа не значи дека и животните треба да почитуваат нешто што е одредено, оти Заповедите важат само за разумни/словесни битија, кои можат да ја примат или одбијат логиката од Божјите Заповеди. Наведувањето на животните е показател дека во денот саботен, и животнтие треба да не се ангажираат, оти тие ионака не ја „копчаат„ логиката од заповеста, но ради човектот, кој е цар на животните, и животнтие треба да одмораат, иако не ги разбираат Заповедите Божји. Ако човекот како цар/господар на животните одмора во саботен ден, логично е да одмораат и неговите домашни животни, оти не би имале што да работат, ако нивниот господар се одмора. Но, Бог е Творец и на животните па и тие треба да се одморат. Тоа се однесува само на домашните животни, секако дека не важи и за ѕверовите.

2. Новиот Завет не ги споменува животните ниту во Заповдите ниту во воскресението, така да Новиот Завет навистна е нов по суштина и по форма, во однос на Стариот. Христос ги повика и сеуште ги повикува луѓето на покајание и на спасение, но тој повик не се однесува на другите живи битија, кои не се дел и цел од Христовата жртва на крстот.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
не е така, исус јасно ги повика луѓето да ги почитуваат законите и пророците и дека тие ќе важат се додека постои и небото и земјата и да се пазиме од омние кои ќе ги прекршат или не научат дека и најмала од тие заповеди е поништена.
Тоа го има во Евангелиата
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Според старозаветниот Закон (Законот од 10-те Заповеди, не мислам на Мојсеевиот Закон), саботата навистина била ден за одмор, даден од Бога, преку Мојсеја, само до јудеите. Во статозаветните времиња, само јудеите беа одбраниот народ Божји, но не беа обрани и абориџините и хиндусите. Имено, во Стариот Завет, и патријарсите и пророците се обраќаат исклучиво до јудеите, но не и до индиосите од Јужна Америка.
Саботата била дадена само на јудеите? Ами кога ја осветил Саботата немало ни јудеи ни христијани. Него Бог сите заповеди, сите пророштва и сите вистини им ги даде на јудеите, и кога ти велиш ова важело само за јудеите по твоето може да се заклучи и дека овој Бог е Бог само на јудеите? Нели така?

Патем кажано, во Новиот Завет, никаде не е посочена 4-тата Божја заповед за славење на саботата, во нејзината старозаветна форма. За потсетување: во Стариот Завет, постои категоријата „повторени заповеди„, која е непознаница во Новиов Завет.
Нема врска дали е спомената или не. Ама ај нека ти биде. Спомената е Мики. Исус надолго расправал за Саботата и спорел за погрешниот дотогашен пристап и за додадените човечки правила кон неа. Нели Исус исто така е и Господар на Саботата? Нели Саботата е направена за човекот?

Па сега, треба ли да го славиме денот кога Он го разби пеколот или да го славиме денот кога Он воскресна и ни покажа што ќе се случи со сите нас, на Неговиот страшен Суд?
Он воскресна на ден неделен. И тоа нема врска со Саботата. Може да се слави воскресението во недела, а се слави и на велигден. А во Сабота го славиме создавањето на светот и нашиот Бог. И единствен начин да саботата се премести во недела, е доколку Бог ни рече дека грешка бил, всушност на првиот ден (недела) се одморил од создавањето, а не на седмиот. Незнам зошто стално ми го споменуваш воскресението кога тоа нема никаква врска со саботата? Два најразлични денови ти се тоа, два различни празници.

--- надополнето ---

Дури и Светот ја почитува саботата, оти сабота кај повеќето христијанизирани народи, е неработен ден, како и неделата.
Е беше тоа до пред 15ина години. Денес е навлезен капитализмот и приватизацијата, така да кај нас Саботата премина во работен ден. Се работи во Сабота. Во некои градови низ државава Сабота е и пазарен ден. Исто во сабота работат сите продавници, пекари, бутици, па банки, разни претпријатија итн. Ретки се претпријатијата кои не работат во сабота - освен ЕВН на други и не ми текнува.

--- надополнето ---

Тоа е создавањето на светот. Во првите шест дена е создаден светот со се во него, а на седмиот саботен ден, Бог се одморил и ни рекол да го празнуваме тој седми ден. Ако велиш дека саботата се преместила во недела значи грешка е приказната за создавањето на светот, онака како што е напишано во Библијата. Значи не му верувате на Бога кога ви вели дека на седмиот ден завршил со работата и се одморил. Не, вие тврдите дека господ на првиот ден се одморил. Значи прво се одморил, а после почнал со работа. А не обратно.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom