Рекламната кампања на Македонија на CNN ги разгневи гејските организации низ светот

  • Креатор на темата Креатор на темата @cool@
  • Време на започнување Време на започнување

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.115
Рекламната кампања на Македонија на CNN ги разгневи гејските организации низ светот- пишува денес гејскиот весник http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/01/29/1622825.htm

Гејските организации во Америка, Австралија, Канада, Европа и Африка протестираат за кражбата на културниот идентитет, употребата на гејските симболи и археолошки пронајдоци. Според нив тоа ја покажува намерата и тактиката на Скопје да продолжи со својата пропаганда и на меѓународно ниво.

Во писмото што го упатиле до гејот Дорчо Бркојани претседателите на организациите потенцираат,дека таа нова рекламна кампања влегува во домовите на милиони луѓе во светот, изопачувајќи ја историската вистина. Тие тврдат, дека позицијата на соседната држава се зацврстува, а на повидок се претензиите за името како и прашањето за “македонскиот етнос и јазик”.

space.gif
 
Значи има успех спотот на Милчо, а понатамошното кукање на гејците ќе ни биде дополнителна реклама и запознавање на светот со нас.

П.С. Пукнете морони гејски!
 
Изгледа без оглед на тоа колку го плукавме спотов, Милчо си завршил одлична работа.
 
хехехехе...
Шубо....
А најубото от се е што публицитетот што го даваат на рекламата е во наша корист!
 
Изгледа без оглед на тоа колку го плукавме спотов, Милчо си завршил одлична работа.
pa batka tie sto go plukaa spotot na milco slabo go procitale, za razlika od gejcite koj dobro go svatile spotot. pa nekoj treba da odi kaj gejcite na obuka.:bravo:MILCO:bravo:
 
Мислам дека овака поадекватен е насловот:

Рекламната кампања на Македонија на CNN ги разгневи гејските организации низ светот и платениците на Гејците во Македонија.
 
Изгледа без оглед на тоа колку го плукавме спотов, Милчо си завршил одлична работа.

Целта на спотот колку што се сеќавам не беше да ги провоцира грците па Милчо да си завршил одлична работа, туку да ја промовира Македонија како туристичка дестинација. Ќе видиме годинава колку туристи ќе има.
 
Целта на спотот колку што се сеќавам не беше да ги провоцира грците па Милчо да си завршил одлична работа, туку да ја промовира Македонија како туристичка дестинација. Ќе видиме годинава колку туристи ќе има.

Па не е само тоа, колку што знам македонија вечна- сајтот е најпосетуван од странци благодарение на спотот кој се вртеше по светските телевизии.

Сега колку туристи ќе ја посетат Македонија не знам за тоа ќе треба да почекаме.
 
Целта на спотот колку што се сеќавам не беше да ги провоцира грците па Милчо да си завршил одлична работа, туку да ја промовира Македонија како туристичка дестинација. Ќе видиме годинава колку туристи ќе има.

Да целта беше промоција на Македонија како туристичка дестинација, но педерите од гејлада се најдоа погодени.
 
Ке се свати суштината на рекламите и промоцијата на Македонија, само треба малку време да им се опулат очињата на некои наши Македонци.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom