Работа на брод

  • Креатор на темата Креатор на темата Dzings
  • Време на започнување Време на започнување
E kolku e toa mnogu 5 ,7 ,20 ,30 ,50 ... kolku? :)))
Една цела ден рачунај си, пошто од Македонија нема директно, па до други аеродроми, па чекање по аеродроми, па преместувања итн.. Иначе од Рим до Чикаго летав 10 саати, до NY би било некаде околу 9 саати. :)
 
Една цела ден рачунај си, пошто од Македонија нема директно, па до други аеродроми, па чекање по аеродроми, па преместувања итн.. Иначе од Рим до Чикаго летав 10 саати, до NY би било некаде околу 9 саати. :)
E fala momce ;)
 
Sto znaci pozicijata Assistant cabin steward i nes da mi objasnite okolu toa poveke ako moze . . .
 
ako moze nekoj sovet od koj e bil na brod ! sakav da odam gift shop bidejki imam iskustvo ama mi kazaa vo agenciive mora dva jazika a zboruvam samo angliski i mi predlozija housekeeping bidejki sum mozel da napreduvam brzo zatoa sto dobro go zboruvam angliskiot , pa taka se staviv vo dilema so da pravam .vase mislenje
 
ako moze nekoj sovet od koj e bil na brod ! sakav da odam gift shop bidejki imam iskustvo ama mi kazaa vo agenciive mora dva jazika a zboruvam samo angliski i mi predlozija housekeeping bidejki sum mozel da napreduvam brzo zatoa sto dobro go zboruvam angliskiot , pa taka se staviv vo dilema so da pravam .vase mislenje
Јас кога работев на брод за да работиш во гифт-шоп беше потребна добра обука, а работното искуство во државава не беше некој фактор.Сега моментално не знам каква е ситуацијата а и зависи за која бродска компанија ќе работиш.За housekeeping искрено не би ти препорачала но зависи и ти кај се пронаоѓаш повеќе.Инаку тоа што знаеш англиски добро ќе ти биде од голема полза и автоматски на интервју можеш да добиеш подобро платена позиција.Можеш да пробаш во ресторан само за почеток можно е да работиш како собна послуга, што воопшто не е тешко.Плус и бакшиш има.Пак ќе ти напоменам, условите ги поставува компанијата.Ако си толку одлучен, пробај ништо нема да загубиш.Ако те интересира нешто подетално слободно прашај.И јас разбрав дека сега компаниите задолжително барале познавање на 2 јазика, без разлика за кое работно место се работи.
--- надополнето: 19 декември 2012 во 14:42 ---
Sto znaci pozicijata Assistant cabin steward i nes da mi objasnite okolu toa poveke ako moze . . .
Тоа е за позиција подолу од собар на наше преведено. Асистент кабин стјуард помага во носењето на багажот кога доаѓаат нови патници на бродот или кога си одат старите.Тие денови маста им ја вадеа.Имав пријатели што го работеа тоа.Контакт со патници немаш, многу ретко.Е ако добиеш промоција после наредна работа е Кабин стјуард т.е. собар и ги чистиш собите и ти треба добро познавање на англиски.
 
Тоа со два јазика зависи од компанија до компанија. На Дизни треба само англискиот да ти е добар и шибаш. Колку народ запознав што знае само англиски... ама комапнијата крстари углавном амеиркански крузеви. Предност е да се збори шпански, ама не е неопходно.
 
Тончи а што се однесува до годините има некое ограничување за работа или нема? И кога нареден пат се аплицира за работа на брод во 2013? Кои агенции се најдобри и отприлика како е процедурата.
Порано беше 6 месеци работиш и 6 месеци одмараш, а сега слушам 8 месеци работиш а 4 одмараш. Точно ли е ова?
 
За годините генерално нема ограничување. Ако ти викаат стар си, не може да работиш, може да ги тужиш за дискриминација. Единствено законско ограничување е тоа дека треба да имаш 21 година, мада има отстапувања и од тоа.

Апликации за брод се пополнуваат цело време, цело време некој си заминува од брод и на тоа место треба да се стави некој друг. За агенции Мајоми се најдобри.

За тоа колку работиш колку одмараш зависи од компанијата за која работиш, не постојат генерални правила. Договорите во зависност од тоа за која компанија работиш и во кој оддел се движат од 4 до 10 месеци. Одморите се од месец до два.
 
Tonchie......имам искуство како фотограф, 3 години.....курс завршено...англиски се снаоѓам.....кај да аплицирам, агенција или не, директно или не...зашто не и зашто да.....
--- надополнето: 7 јануари 2013 во 13:48 ---
Исто ме интересира какви фотографии бараат за портфолио.....
 
dajte mislenje so e podobro assistant waiter ili assistant cabin steward so ogled na toa deka nemam mnogu merak za kelner ama ako e golema razlikata bi se nafatil i toa .. pozelni se mislenja od licno iskustvo :facepalm:
 
Tonchie......имам искуство како фотограф, 3 години.....курс завршено...англиски се снаоѓам.....кај да аплицирам, агенција или не, директно или не...зашто не и зашто да.....
--- надополнето: 7 јануари 2013 во 13:48 ---
Исто ме интересира какви фотографии бараат за портфолио.....

Директно на www.image.com а агенциски во Мајоми. Телефонот им е 02/32-98-270. Ако идеш преку Мајоми на почетокот плаќаш 1500 денари и тие се грижат за твојата папирологија се додека стапнеш во Мајами. Ти даваат типс&трикс за у амбасада и слично.

За портфолио портрети, само портрети. Ќе си одбереш 20тина портрети што највеќе те бендисуваат :)

dajte mislenje so e podobro assistant waiter ili assistant cabin steward so ogled na toa deka nemam mnogu merak za kelner ama ako e golema razlikata bi se nafatil i toa .. pozelni se mislenja od licno iskustvo :facepalm:
Па во зависност од круз компанија до круз компанија, ама разликата е евидентна. Како асистент келнер работиш во ресторан, имаш пристојна почетна плата и добиваш бакшиш уште од day 1. Како асиситент кабин стјуард првин ќе работиш еден договор како обичен чистач, па ако си добар ќе те префрлат на соби. Почетната плата е уште помала и нема бакшиш се додека не добиеш соби за кои се грижиш. Плус тоа обично добиваш цимери од ист департмент така да како келнер имаш шанси за пофин народ за цимери да ти се паднат, мада можни се промени на кабини, ама се чека малку за такво нешто.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom