Прашање за Христијанството III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Е како да ти докажам ај сеа кажи ми, платив 3000 денари т.е. жена ми плати, али не е битно, парите беа мои.... да не и кршам атер на кумата, ама не и дадоа фискална... и...?
 
Нема потреба да добиеш „фискална„, оти во Црквата не се работи за економско-купо-продажни релации, туку за верско-духовни потреби.
 
Е како не се работи, после тој поп од моите пари и од парите на другите како мене ке си купи џип, кола, можда и некоја недвижнина ус тек на време.... Гледај ја малку "широката" слика. :)

Al nema veze, grof nije cicija. :)
 
Нема потреба да добиеш „фискална„, оти во Црквата не се работи за економско-купо-продажни релации, туку за верско-духовни потреби.
Од кога верско духовните потреби имаат цена?
 
Е како не се работи, после тој поп од моите пари и од парите на другите како мене ке си купи џип, кола, можда и некоја недвижнина ус тек на време.... Гледај ја малку "широката" слика. :)

Al nema veze, grof nije cicija. :)


Не знам од црквата колку може да украде со целата документација што е спроведена и од твоите пари ќе земе плата попот!
Можеш да си имаш мирна совест бидејки со самиот чин си и помогнал на црквата може и со тие пари ќе купат неколку вреќи цеметнт па ќе залепат на новата црква.
 
Од кога верско духовните потреби имаат цена?

Не се работи за цена како купопродажна вредност, туку за начин на кој свештенството го обезбедува своето живеење, пошто не му е допуштен друг начин за заработување за живот.
 
Не се работи за цена како купопродажна вредност, туку за начин на кој свештенството го обезбедува своето живеење, пошто не му е допуштен друг начин за заработување за живот.
Не му е допуштено ни да наплаќа, напротив многу јасно им е кажано на апостолите (а поповите се нивни наследници нели) дека добиле бесплатно и бесплатно треба да даваат.
Врз основа на што ги добиле конкретните цени? Ако на просечен граѓанин дневница од 8 часа му е преку сила 300 денари, како утврди црквата дека попот може да ги наплати истите тие 300 денари за 5 до десет минути кога осветува колач, чати гроб или било што слично?
 
Не му е допуштено ни да наплаќа, напротив многу јасно им е кажано на апостолите (а поповите се нивни наследници нели) дека добиле бесплатно и бесплатно треба да даваат.

Ова веќе го имам објаснето, така да не сакам да се повторувам...
 
Ова веќе го имам објаснето, така да не сакам да се повторувам...
Врз основа на што ги добиле конкретните цени? Ако на просечен граѓанин дневница од 8 часа му е преку сила 300 денари, како утврди црквата дека попот може да ги наплати истите тие 300 денари за 5 до десет минути кога осветува колач, чати гроб или било што слично?
 
Врз основа на што ги добиле конкретните цени? Ако на просечен граѓанин дневница од 8 часа му е преку сила 300 денари, како утврди црквата дека попот може да ги наплати истите тие 300 денари за 5 до десет минути кога осветува колач на пример?

Сигунрно е дека ценовникот не е формиран на „дневница„ или на друга есапџиско-економска категорија...А колачите не се носат секој ден, туку во одредени празници и лично-фамилијарни потреби.
 
Не се работи за цена како купопродажна вредност, туку за начин на кој свештенството го обезбедува своето живеење, пошто не му е допуштен друг начин за заработување за живот.

Дали на религиозно лице му е од Бога допуштено да си приушти скап овоземски луксуз со парите кои што му се дадени за живот?

Според информациите кои за Фактор ги потврдуваат црковни извори, Поглаварот на МПЦ Охридска Архиепискппија, гг Стефан се возел во Мерцедес од висока класа, но и во џип Гранд чироки. Митрополитот Агатангел се возел во џип Тојота ленд крузер. Владиката Иларион имал исто така џип, но се откажал од него, го продал.
Според информации на фактор, Владиката Петар наводно се возел во Ауди А6 или А8, но имал и берлиног. Владиката Наум имал фолксваген пасат. Владиката Пимен возел Ауди А4, а владиката Методиј наводно има евтин стар американски џип. Во црковната ергела ги немало повеќе крајслерите, велат нашите црковни извори.
Разбирам потребно е превозно средство, но која е потребата од скап или ефтин џип, кога може да се помине и со ете нова, но секако поефтина и економски поефикасна кола? Како може таква личност која не троши рационално да расудува за богатствата на другите луѓе и да ги учи да ги раздаваат кога можат и кога не им се потребни?
 
Сигунрно е дека ценовникот не е формиран на „дневница„ или на друга есапџиско-економска категорија...А колачите не се носат секој ден, туку во одредени празници и лично-фамилијарни потреби.
Врз што е формиран? Како дошле до тие цени? Врз основа на кој стих од библијата?
 
Дали на религиозно лице му е од Бога допуштено да си приушти скап овоземски луксуз со парите кои што му се дадени за живот?

Појма немам...Ти, што мислиш и зашто така мислиш?
--- надополнето: 17 јуни 2013 во 23:57 ---
Врз што е формиран? Како дошле до тие цени?

Ќе се распрашам кај моите парохиски свештеници како се форирани цените. Колку ми е познато, тарифите се одредуваат од повисоки црковни инстанци, кои во себе би калкулираат сите трошоци: од потребите од свештеникот па до потребите од пошироката црковна заедница: потребите од храмот и неговите служители, за свеќоливница, за средно богословско, за архиепископијата...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom