Прашања за Христијанството II

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Зошто сексот се смета за грев? Не повредува никого и не нанесува штета, напротив извор е на задоволство и е единствениот начин на кој луѓето опстојуваат - се размножуваат ( како и многу други животински видови). Но сепак христијанството го смета за неморален, грешен и за табу! Зошто?

Си се помешал со православието. Во православието сексот е грешен и сл.
Додека во христијанството сексот е од Бог создаден и благословена работа.

"Нека е благословен твојот извор, и радувај се со жената на својата младост, нека ти е како мила срна и љубезлива кошута; нека те напојуваат нејзините гради во секое време, и нејзината љубов нека те восхитува непрестано!"
(Поговорки 5:18-19)

Во Библијата дури е и забранета апстиненцијата од секс, освен по договор на брачните партнери:

"Жената нема власт над своето тело, туку мажот; исто така и мажот нема власт над своето тело, туку жената. Не лишувајте се еден од друг, освен по договор, за некое време, за да и се предадете на молитвата; потоа состанувајте се пак, за да не ве искушува сатаната, заради вашата невоздржаност."
(1 Коринтјаните 7:5)
 
Не е само православието, и католицизмот го смета сексот за грев! Католичките свештеници апстинираат од секс и не се женат....Има ли некој од православните и католиците да одговори зошто сексот го сметаат за грешен и неморален?
 
Сексот не се смета за грешен, ако партнерите се во брак. Надвор од брак, секс со различни партнери, хомосексуалност, групњаци и сл. се сметаат за грешни.
 
Според православието, сексот смее да се користи само за репродукција, а никако за задоволство т.е. никако за уживање во еротската љубов меѓу брачните партнери. И ако се користи за задоволство меѓу брачните партнери, тоа тие велат дека е грев.

Додека Библијата т.е. изворното библиско христијанството учи дека сексот е даден и за репродукција и за уживање во еротската љубов на брачните партнери.
 
Сексот не се смета за грешен, ако партнерите се во брак. Надвор од брак, секс со различни партнери, хомосексуалност, групњаци и сл. се сметаат за грешни.
Зошто? Зошто сексот е грешен ако некој го практикува како што тој сака, а не како што другите сакаат т.е. сметаат дека треба да се практикува?
 
Според православието, сексот смее да се користи само за репродукција, а никако за задоволство т.е. никако за уживање во еротската љубов меѓу брачните партнери. И ако се користи за задоволство меѓу брачните партнери, тоа тие велат дека е грев.

Додека Библијата т.е. изворното библиско христијанството учи дека сексот е даден и за репродукција и за уживање во еротската љубов на брачните партнери.

Православието вели исто што и Библијата. Сексот надвор од бракот е грешен. Во бракот - не е.

Го знаеш овој пасус:
Излез: 22:16 „Ако некој заведе девојка, која не е свршена, и легне со неа, нека даде за неа откуп за женачка и нека ја земе за жена.
http://forum.kajgana.com/showthread.php?52848-Прашања-за-Христијанството-II/page41#ixzz1AC2hGUy5


--- надополнето ---

Зошто? Зошто сексот е грешен ако некој го практикува како што тој сака, а не како што другите сакаат т.е. сметаат дека треба да се практикува?

Затоа што така рекол Господ?
Затоа што сексот надвор од бракот и сл. е блуд?
Затоа што блудта е оддалеччување од Бога?
А оддалечувањето од Бога води каде?
 
Православието вели исто што и Библијата. Сексот надвор од бракот е грешен. Во бракот - не е.

Според православието сексот е грешен и во рамките на бракот, кога тој не се користи само за репродукција, туку и за телесно ужевање на брачните партнери. Значи ако си православен и во брак, тогаш треба да имаш секс само кога ќе планираш да правиш деца. Ако имаш секс и заради задоволство, тоа е грев - не според библиското христијанство, туку според православието.
За да ти докажам дека тоа е учењето на православието, ќе ти посочам некои цитати од луѓе кои православните цркви ги нарекуваат „свети отци“ и чии пишувања православната црква ги вреднува како Божји збор.

[FONT=&quot]Епископ Артемиј[/FONT]
[FONT=&quot]
Оние кои се состануваат „ненаситоно“ нема да бидат осудени, што, можеби, самиот акт на соединување во бракот би бил грев, туку заради отсуство на воздржување во границите на Бог кој се поставени преку Црквата, заради неподвизување за повисоки, возвишени цели. Преку тоа неумрено состанување, тие постануваат и за цела вечност остануваат „крв и тело“, кои, по зборовите на светиот апостол, нема да го наследат Царството Божјо. Не вели ми: Па тие можеби се подвизуваат на друг план и на тој начин да го стекнат Царството Божјо. Светите Отци и историјата на Црквата ни сведочат дека човек кој мисли само на сладострастни уживања (во бракот или вон него, сеедно) неспособен е за било какви подвизи, дури ни да размислува за вишите духовни работи. Сладострастникот не помислува дека треба да пости, да се моли, да се смирува – затоа што, кога сето тоа би го правел својата душа ради, без сомневање би покажал воздржување и во брачните односи.

[FONT=&quot]Св.Максим Исповедник[/FONT]
Зло е погрешниот суд на поимите, од кое следи злоупотреба на работите. На пример, како во врска со жената, [FONT=&quot]целта на правилниот суд на соединувањето е раѓање деца.[/FONT] Значи оној, кој гледа само на сладострастие, греши во судот, нарекувајќи го добро она што не е добро. Таквиот, значи, врши злоупотреба соединувајќи се со жената. Слично е и со останатите работи и поими.....Постојат три причинители кои нас не поттикнуваат на зло: страстите, демоните и лошата волја. И страстите како кога сакаме работи без причина, како на пример, храна во ниедно време, или беспотреба, или жена [FONT=&quot]без цел да се раѓаат деца[/FONT] и незаконски...

[FONT=&quot]Св.Атанасиј Велики[/FONT]
Која велиш употреба? Онаа по Законот, која Бог ја дозволил, велејќи: "Плодете се, и множете се, и наполнете ја земјата“ (1 Мојсеева 1:28), и на која апостолот укажал, велејќи: „Чесен брак и постела неосквернета“ (Евреите 13:4)? Или онаа по јавното мнение, која се врши криејќи се и прељуботворно?… Блажен е оној кој во младоста има јарем слободен, [FONT=&quot]употребувајќи ја природата за раѓање деца[/FONT]

Според [FONT=&quot]Св.Никодим Светогорец[/FONT]
Целомудреноста во бракот означува „соединувањето на брачниците треба да биде [FONT=&quot]само заради раѓање деца[/FONT], а не заради страстољубие.“

[FONT=&quot]Св.Јован Златоуст[/FONT]
Бракот се лишава од секоја пофалба, кога некој се користи со него до презаситеност.

[FONT=&quot]Свети Григориј Римски[/FONT]
[FONT=&quot]Кога страста доаѓа на местото на желбата за деца[/FONT], самиот акт на општење станува нешто, за што [FONT=&quot]брачниците треба да жалат[/FONT]. Свети апостол Павле вели - ако не можат да се воздржат, нека се мажат - но веднаш потоа додава дека ова го вели поради допуштение, а не како заповед. Ова допуштение, односот го озаконува, но не го прави добар, па кога зборува за допуштение, не вели дека односот е безгрешен.

[FONT=&quot]Свети Климент Александриски[/FONT]
Поради светоста во одржување на потомството, семето на мажот да не биде залудно исфрлано, ниту пак оштетувано, ниту пак залудно потрошено. [FONT=&quot]Да се има телесен однос, надвор од одржување на потомството е повреда на природата.[/FONT]

[FONT=&quot]Свети Епифаниј[/FONT]
Тие (египетските еретици), практикуваат полови дела, но го спречуваат зачнувањето деца. Половите односи ги прават не за потомство, ами за да ги задоволат своите страсти - па тие подлежат на распадливост.

[FONT=&quot]Блажени Августин[/FONT]
[FONT=&quot]Телесното општење заради потомство е достојно во бракот.[/FONT] Но, сето што го надминува ова, не следи никакво оправдание, туку блуд.

[FONT=&quot]ава Пимен[/FONT]
Како што чадот ги изгонува пчелите и тогаш се зема сладоста на нивниот труд, така и [FONT=&quot]телесното задоволување го изгонува стравот Божји[/FONT] од душата, и го одзема секое трудољубие.


А ако сексот во брак е ок за задоволување на страсните нагони, тогаш би било во ред и бремените жени да продолжат да си се задоволуваат и за време на бременоста.

[FONT=&quot]Апостолско правило [/FONT]
[/FONT][FONT=&quot]VI[/FONT][FONT=&quot], 28, Р[/FONT][FONT=&quot]G[/FONT][FONT=&quot] 1, 985[/FONT][FONT=&quot]
Христијанин да не се соединува со трудна жена, затоа што тоа не го прави [FONT=&quot]за раѓање деца[/FONT], туку заради уживање, а треба да се љуби Бога, а не уживањето.
[/FONT]

[FONT=&quot]В[/FONT]
[FONT=&quot]ладиката Артемије[/FONT][FONT=&quot]:[/FONT]

[FONT=&quot]Поради нашата слабост, Црквата го дозволува и бракот, го благословува, и го осветува. На тој начин таа го дозволува телесното соединување „во едно тело“, но тоа е благословено ако се работи само за потомство.[/FONT]

[FONT=&quot]Црквата снисходи на нашите слабости, та ги толерира и односите во бракот кои се побудени од недостаток на самоконтрола (1 Кор. 7:5-9), и немаат за цел потомство. Но, таквиот треба да го види својот недостаток од самоконтрола, и смирено да се понизи пред Господ. Таквиот човек не треба да очекува да прими венци, но да се надева дека Господ ќе му се смилостиви заради неговата унизеност. Таквото допуштение не треба да се протолкува како толерирање на употреба на презервативи како мерка за незачнување.[/FONT]

[FONT=&quot]Црквата не снисходи повеќе од тоа, и го смета за грев користењето на било кои средства кои го спречуваат зачнувањето. Тие што користат презарвативи, го сметаат сензуалното задоволство за цел на телесното општење. [/FONT]

 
Многу убаво напишале Светите Отци.
 
Став на Црквата кон гатачки, бајачки и слично животињско царство?
Во Романија РПЦ ги толерира, а од денес вештерството е професија од која државата ќе го полни буџетот.

Се организираат на протести сега, со метли ќе дојаваат пред парламентот.
Чудо како не предвиделе дека државата ќе ги глоби :)
 
Чорбаџијо, ако сексот е наменет само за репродукција, зошто тогаш луѓето добиваат желба за секс многу многу почесто од еднаш на 9 месеци?
Грешка на Господ или грешка на природата?
 
Чорбаџијо, ако сексот е наменет само за репродукција, зошто тогаш луѓето добиваат желба за секс многу многу почесто од еднаш на 9 месеци?
Грешка на Господ или грешка на природата?

Грешка на православието. Ниту Господ, ниту Библијата, ниту природата не велат дека сексот кај човекот е само за репродукција. Библијата и библиското изворно христијанство учат дека сексот има двојна улога:
1. Репродукција
2. Уживање во еротската љубов меѓу брачните партнери. Телесно соединување.

Цитиатите што погоре ги цитирав НЕ СЕ од Библијата, туку од луѓе кои католичката и православната црква ги вреднува како „свети отци“ и чии пишани дела ги вреднува како „божји збор“. Но за христијаните тоа е обична човекова грешна мудрост, во случајов учење спротивно од учењето на Светото Писмо - Библијата.
 
Чорбаџија, ти ги прочита ли сите цитати што ги постира? Оти во неколку од нив се зборува за ненаситност, презаситеност итн. Или си сакал што повеќе да ставиш арно ама сите не го кажуваат тоа што си сакал. А еден единствен официјален став по ова нема. Црквата не им се меша на брачните парови, откога ке стапат во брак тие може да си се договараат и имаат благослов. Овие твоите цитати се ставови на отците кои што ги напишале.

А прошетав низ страниците на другите православни цркви низ светот и еве во српската и во руската прочитав ставови дека сексот во брак, не е грешен. Единствено за време на постовите и слично треба да се воздржуваат.
 
solomons-temple-2.jpg

Vaka izgledal Solomonoviot Hram,od prilika. Poglednete vo 1 Kr. 6,2 kolkava bila Goleminata na Hramot a poglednete sto se trebalo za negovata izgradba. Mene poveke na ludost mi izgleda.... dali ovie brojki jas ne gio razbiram,metafora se ili vistina sevo ova trebalo:

Za tolku malecka gradba trebalo
183.300 luge vo tek od 7 godini ! (1 Kralevi 5,13-16)(1 Kralevi 6,38)
Vgradeno e
4.500.000 kg zlato i 46.000.000 kg srebro ! (1 Kron 22,14)
(1 Kr. 23,4) 24.000 nadzornici i 6.000 sluzbenici i sudii ja kontrolirale negovata izgradba.



 
Монаштвото како појава во христијанството се повикува на зборовите од Новиот завет каде се вели карикирам,, подобро е да не се допираш до жена... но ако не можеш да се воздржиш тогаш имај само една, значи повисок идеал е да си сам, моно-монаштво, но ако не можеш значи ако не си толку силен тогаш имај само една, тоа е до монаштвото и зошто сексот се смета за грев барем според наведениот цитат на кој се повикуваат оние кои го застапуваат монаштвото, оти со раѓањето се раѓа и ново страдање и нова смрт, но во рајот сексот нема да биде грев тука се оние стихови плодетесе и множете се, дури мислам дека и промискуитетот во рајот каде сите ќе бидат добри и праведни не би бил грев но тоа после кога само праведните и добрите луѓе ќе се сакаат како една заедница...
 
boban_fio, јас колку што успеав да забележам, Чорбаџија не е православен, па така цитатите од отците за него не важат, туку сакаше да укаже на нивните контрадикции со Светото писмо, кое единствено го признава за релевантно (прашањето подобро на МИКИ1 постави му го, ако има храброст да одговори :) ).
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom