kooperativa
Г-ин Пола Милениум
- Член од
- 2 октомври 2012
- Мислења
- 7.633
- Поени од реакции
- 8.601
а рационално е да се убие ако некој каже дека верата е срање? и дека за него единствено нешто што е веродостојно е науката?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Да. Термити, пчели, одредени цицачи, птици.....кои свесно се жртвуваат (самоубиваат) за одредена цел - заштита на заедницата, младенчињата, залихи на храна и слично.За разлика од животните има и тоа колку поголем екслузивитет.Зависи од силината на инстинктот(човековата воља против инстинктот е многу,многу поголема).
Пр:Дали си сретнал животно кое свесно се самоубило?
1. Ако нема врска, зошто беше користено како споредба - одговор?1)Името нема врска со верување(чиста случајност или судбина-за некого).Каква индивидуа ќе бидеш зависи од трите фактори:кој ти се родителите(карактеристики и гени) и какво е опшеството(околината) и секако во кое место си се родил.Како што реков за мене е тоа судбина,за тебе случајност.
2)Дефинирај ми што е оправдано убиство?
3)Господар не,тутор или учител да.Господар не постои(еден е господар) ,на својот син можеш да го поучуваш врз база на веќе стекнатото знаење и искуство.Должност е скрб за тоа дете до возраста каде стекнува полнолетство и поучување(после тоа , одговорноста за неговите постапки и избори целосно му припаѓа нему).
а рационално е да се убие ако некој каже дека верата е срање? и дека за него единствено нешто што е веродостојно е науката?
Да. Термити, пчели, одредени цицачи, птици.....кои свесно се жртвуваат (самоубиваат) за одредена цел - заштита на заедницата, младенчињата, залихи на храна и слично.
1. Ако нема врска, зошто беше користено како споредба - одговор?
2. Убиствата на луѓе кои го напуштиле исламот - апостазата.
3. Зошто родителот неможе да му биде господар на детето?
bottom line is: убивањето Е оправдано
ај сега објасни ми како тоа клин со клин се избива? што е толку лошо да имаш свој поинаков став?
или пак бунтувањето......... зошто сега ги користите овие привилегии во ова време ако во тоа време не смее? лицемерно нели?
2. Дали тоа значи дека за исламот слободата на говор и слободата на изразување се закана? На кој начин не е присила, ако некој ти вели дека ќе бидеш убиен доколку јавно пласираш став, мислење, верување кое се коси со исламот?2)Немаш присила во верата.Во моментот кога таа апостаза постанува штетна за опшеството се казнува.Кога постанува штетна? Во моментот кога личноста се конвертирала и почнала да пркоси на самиот ислам преку субјективни проповеди,наметнувања на другото население т.е се додека не стане противник на исламот.
3)Затоа што не му е господар.Бидејќи човекот има лично право на спознавање и осознавање и да го избира својот пат.Секој ќе одговара за себе на судниот ден,никој за никого нема да се завзема.Па ако мојот татко е грешник или пак моите предходници биле грешници ,зарем сеуште да ги земам нивните постапки и верувања како валидни?
Јас ќе одговарам за себе,тие за нив.
болдот. го пренесе на ТИ иако поентата беше во множина. еве со смилковското езеро, и масакарот што беше направен, зошто сите муслимани излегоа да се бунат? нели е забрането бунењето? или ...... овде ни се може па затоа? ако е така, тогаш и двете ситуации (и забраната да јас/ние се буниме или искажеме спротивност на исламот, и правото на бунење за муслиманите во мкд) се насилни/силување на другите.Види го бе.Звер си,алал да ти е
.Тогаш бујрум,остави нека се уништува хармонијата или уредувањето(бидејќи никој нема право никого да казнува,нели?).Гајле ти е што некој загинал,што настанал општ хаос во едно место.Што се замараш.....
Не е лошо да имаш свој став,кој рече дека е лошо.Лоши се постапките.И јас имам свој став за разголеноста на женската популација во МКД али не се дрзнувам да ги кобам поради нивниот начин на живеење.Човек,ќе согледаш каде живееш и ќе се адаптираш на дадените услови.
И јас имам свој став за моменталната власт и нивното непотребно градење на споменици(пр) но , не се дрзнувам да одам и да се бунтувам против таа власт,ја избрал народот(населението).
Каква привилегија?Да се бунтувам на изборот на народот?Тоа не е привлилегија,тоа е автодеструкција.
Па народот го избрал,зошто би се бунтувал за нешто што сум го избрал? Такви закони и власт сакаше,ете ти ги.
2. Дали тоа значи дека за исламот слободата на говор и слободата на изразување се закана? На кој начин не е присила, ако некој ти вели дека ќе бидеш убиен доколку јавно пласираш став, мислење, верување кое се коси со исламот?
3. Ако човекот има лично право на спознавање и осознавање и право да го избира својот пат, како ќе ја објасниш точка 2.?
болдот. го пренесе на ТИ иако поентата беше во множина. еве со смилковското езеро, и масакарот што беше направен, зошто сите муслимани излегоа да се бунат? нели е забрането бунењето? или ...... овде ни се може па затоа? ако е така, тогаш и двете ситуации (и забраната да јас/ние се буниме или искажеме спротивност на исламот, и правото на бунење за муслиманите во мкд) се насилни/силување на другите.
од сите овие ваши деструктивни, тесногледи дејствија посаувам да се врати христијанското мрачно доба каде што секој збор против хриситјанството се сметало за ерес и се палело на клада. и тоа без многу мислење, па да сватите како е да си од другата страна на медалата
штета што христијанството еволуирало, навистина штета.
На кој начин тебе некој те загрозува ако верува или има поинаков став за божественото и тоа сака да им го пренесе на другите?! Како го поврза тоа со влегување во нечиј дом? Ете бил муслиман и сватил дека верува во нешто друго! Истото сака да го содели со други, и сега ти доаѓаш и оправдуваш негова егзекуција поради тоа?! За после да кажеш дека секој има лично право на спознавање и осознавање и право да го избира својот пат?!Слободата на говор е ограничена,дефинирана.Се знае до каде можеш.Нелогички е јас тебе да ти дојдам дома и да ти кажувам дека не си добар,зол и слично и вајс верса.Значи имаш,граница “до каде? колку?“.Ако дојдеш дома ти со тој став и јас ако дојдам со тој став во твојот дом,тогаш не сум дошол со арно туку да ти ја расипам таа хармонија во која ти веруваш дека е вистинска.
Слободата на говор има граница.
3)Изборот исто така е ограничен(се додека не се пркоси со правилата на едно место).Значи,се знае до каде можеш да избираш(правилата се однапред дефинирани).
Пр:Ако избереш да си лопов во место каде што лоповлукот ти е строго забранет,ќе бидеш казнет.