Прашања за Исламот I

  • Креатор на темата Креатор на темата Omer el Faruk
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
БДП е различен и не се мери по религијата, тој е многу голем во северна америка но во средна и јужна е многу мал исто и во јужна африка е многу мал а и во западен балкан.

Ма, не почнав јас да постирам информации за БДП на Македонија во споредба со некои исламски земји.
Јас само ти укажав на фактот дека таму каде што живеат христијани живеат подобро од муслиманите, т.е. не од муслиманите туку од тие што религијата им е секојдневие.
 
Temata stvarno ja zabegavte daj neka ja sredi nekoj i dosta trolate za ekonomii na nekoi si zemji
 
Послем доаѓаме до модерно време во кое ортодоксните алими како Ел Албани и шејх Абдул Кадр ел Арнаут кои ја имаат потврдено веродостојноста.
Дали и они погрешиле?

И двата што си ги спомнала, се албанци по потекло.
Еден мал оф топик, нема да се замери. ;)
 
Омер,тупиш бидејќи и понатаму тврдиш дека Бухари згрешил.
Хадисите се валоризираат на основа на иснад односно ланец на пренесувачи и метн т.е. текст.Ти тврдиш дека Бухари дозволил во неговата збирка влезе некој кој не е сахих,значи направил две грешки и од гледиште на текст и од гледиште на ланецот на преносувачи.
Тоа е многу храбро и апсурдно тврдење посебно затоа што НИЕДЕН од претходно наведените алими не му замерил на Бухари за земање на хадиси од Хишам Ибн Урве.
Немој да се правиш луд,една од главните работи за одредување на тоа дали е нешто сахих е самата карактеризација на пренесувачи.Ти тврдиш дека Бухари згрешил кога го признал Хишам за валиден пренесувач.
Со линковите не сакам да се занимавам се додека не ми докажеш со самата анализа на БУхари дека е во криво и да ми најдеш релевантни мислења на еден или на повеќе хадиски стручњаци кои тоа го потврдуваат а не модерни истражувачи кои затоа што не можат да разберат одредена работа и не можат да прифатат,се водат со неордотоксни методи кои ги доведуваат во таква контрадикција да го негираат не само Бухари-туку и цела плејада на големи хадиски авторитети кои горе ги наведов.
Нема врска дали верски пропис е во прашање или нешто друго во конкретниов хадис,овде главно прашање е дали Бухари направил грешка.Треба да се доведат сите тие преданиа во согласност а тоа го имаат направено многу алими за да се свати кој и каде направил грешка бидејќи бухари сигурно не ја направил.Како што ти е познато скоро сите други алими на хадиси или мухадиси имале дискутабилни хадиси во своите збирки освен Бухари и Муслим.
Повторно ти повторувам,мора да докажеш дека Бухари направил грешка со тоа што во своите хадиси го сместил Хишам како спорен пренесувач конкретно на овој хадис,бидејќи ако се спротивстават било кои други хадиси со нешто што е сигурно сахих може да постои повеќе методи за да се реши проблемот.Една е да погреши еден од пренесувачите а другите не што е extremely unlikely во случајот на Бухари со оглед на тоа дека имал најригорозни методи за прифаќање на хадиси.

Твоите аргументи се проучени од многу релевантни алими кои ги имале сите хадиси на стол па сепак не тврделе дека е Бухари погрешил на било кој начин.
Ти не си способен да го валоризираш Бухари ниту да изнесуваш докази за хадиската наука.За тоа треба илјадници научени на памет хадиси и ланци на пренесувачи и години на тренинг во решавање на хадиските проблеми и контрадикции за да се открие што е вистинито а што не.
Апсурдно е да навлегуваш во детали кои сугерираат дека Бухари направил грешка бидејќи ниеден мухадис не сугерирал дека Бухари некаде погрешил.
Според тебе Муслим,Термизи,Ахмед ибн Хамбел,Ибн Давуд,Невеви,Ибн Хаџер ел Аскалани па се до ел Арнаут и ел Албани сите направиле грешки се до тебе и до овие твои "авторитети" кои тврдат дека овој хадис е спорен.
Од било која причина,дали е до Урве или до некој трет не е важно,важно е дека му ја негираш вистинитоста-на страна што ова не е единствен хадис кој го потврдува истото.
Твоите референци во споредба со Бухари и силината и јасноста на неговите сахихи се претвараат во прав.
Исламските алими заклучиле дека е нешто доволно да се најде во Бухари за да стане дел од верата!

п.с.Пикасо знам дека се албанци.
 
Нели ти реков да го прочиташ текстот?

На страна тоа што абер немаш од хадиската наука и видовите на хадиси, нивната класификација, што значи теватур итн.итн.

Колку пати да ти кажам дека тука не станува спор ниту за метнот, ниту за сенедот, ниту за есерот, ниту за теватурот, ниту за сахихот, туку за нешто сосема друго, т.е. за она што Хишам ибн Урве го кажал врз база на тоа што го слушнал од неговиот татко.

Овде е спорна изјавата на Хишам ибн Урве, а не на Бухари.

Читај сега внимателно и види кои експерти што имаат речено:

Ako se pogledaat prenesuvanjata koi govorat deka Ajsa r.a. Imala 9 godini koga SERIATSKI SE VENCALA so Muhammeda a.s.,ce go primetime slednovo:


  1. 1.Najgolemiot broj od ovie prenesuvanja se prenosi(citati,kazuvanja) od Hisham ibn Urwe-koj toa go slusnal od svojot tatko.

    2.Cudno e deka nikoj od MEDINA,kade Hisham ibn Urwe gi ziveel prvite 70 godini od svojot zivot,ne spomnal deka Ajsa r.a. Imala 9 godini.Site kazuvanja za Ajsinite godini se raskazuvale od ludjeto od Irak,kade Hisham se preselil od Medina vo svojata 70-ta godina od zivotot.
(Ова е многу битно да се знае. До својата 70 годишна доба од животот, додека живеел во Медина,Хишам ибн Урве не спомнал никаков хадис за Ајшините години, туку тоа го направил откако се преселил во Ирак и откако пател од АМНЕЗИЈА)
  1. 3.“TEHZEEB AT-TEHZEEB,e edna od najpoznatite knigi za zivotite i vistinitosta na prenesuvacite na Muhammedovata a.s. Tradicija.Po Jakub ibni Shejbe stoi deka “prenesuvanjata iskazani od Hisham se vistinski,OSVEN ONIE KOI SE PRENESUVANI OD IRACKIOT NAROD”.Podocna MALIK IBN ENES samiot ova go potvrduva.
(Еве ти капитално дело и капитална референца која го поткрепува мојот став. А еве имаш доказ кој великан го потврдил тоа: Малик ибн Енес. Мислам дека ти е јасно за кого станува збор)

Jakub ibn Shejbe veli:”Hisham kako prenesuvac e mnogu vistinit,negovite prenesuvanja se prifatlivi,osven onie prenesuvanja koi gi prenesuval koga se preselil vo Irak.(Tehzeeb at-Tehzeeb,Ibn Hajar Al-Asqalaaniy,Arabic,Dar Ihya al-turath al-Islami,Vol.11,pg.50).

(Еве ти и друг хадиски експерт кој ја оспорува нарацијата на Хишам )

4.Meezaan al-Ai'tidaal,vtora kniga za zivotite na prenesuvacite na Hadisi,veli deka koga Hisham ibn Urwe bil star,NEGOVOTO PAMTENJE BILO PRILICNO LOSO.(Meezaan al-Ai;tidaal,Al-Zahabi,Arabic,Al-Maktabah al-Athriyyah,Sheikhupura,Pakistan,Vol.4,pg.301).

(Потврда на моето мислење дека Хишам ибн Урве пател од амнезија).


Идемо даље: :)

  1. .Prema skoro site istoricari Esma r.a. Bila deset godini postara od svojata sestra Ajsa r.a..Vo knigata Taqreeb al-Tehzeeb,kako i Al-Bidaayah wa al-Nihayah receno e deka Esma umrela 73 godina po hidzra.,-toa znaci deka Esma umrela koga imala 100 godini.
    Ako Esma imala 100 starosni godini vo 73 godina po hidzra(koga umrela)-togas Esma imala okolu 27-28 godini koga nastapila prvata hidzretska godina.Vo toa vrme,vokolku Esma bila 10 godini postara od nejzinata sestra Ajsa,Ajsa bi trebelo da ima 17-18 starosni godini.Ako se zeme ovoj fakt vo obzir,kako i faktot deka Hazreti Ajsa se omazila za Muhammeda a.s. Vo 1-2 hidzretska godina-ce ispadne deka Ajsa r.a. Imala pomedju 18 i 20 godini starosna doba vo momentot na sklopuvanjeto brak so Muhammeda a.s.
(Ти спомнав и пак ќе ти повторам: - За да се докажат датуми, настани и слично, неминовно е да се погледне што велат историчарите за тоа, или очевидците на настаните, бидејќи врз база на само еден равија (Хишам ибн Урве) да се носат априори јасни заклучоци представува удар и дискредитација на сите оние пишани извори од исламската историја кои зборуваат за одредени личности и настани)


Prema Al-Rahman ibn abi zannaad,Esma bila 10 godini postara od Ajsa (Siyar A'la'ma'l-nubala',Al-Zahabi,Vol.2.,pg.289,Mu'assasatu'l-risala'h,Beirut).


Isto taka prema Ibni Kesir,Esma bila 10 godini postara od Ajsa r.a. (Al-Bidaaayah wa al-Nihayaah,Ibn Kathir,Vol.8,pg.371,Dar al-fikr al-'arabiy,Al-jizah).

(Еве ти несоборливи историски референци кои го потврдуваат тоа дека Есма сестрата на Ајша била десет години постара од неа. Е кога било така, ајде да видиме зошто не е прифатливо тврдењето на Хишам ибн Урве):



Esminata smrt nastapila vo 73 godina po Hidzra,za ovoj podatok govorat:


-Ibn Kathir(Al-Bidaaayah wa al-Nihayaah,Ibn Kathir,Vol.8,pg.372,Dar-fikr al-'arabiy,Al-jizah).


-Ibn Hajar Al-Asqalaaniy (Taqreeb al-Tehzeeb,Ibn Hajar Al-Asqalaaniy,str.645,bab fi al-nisaa,al-Harf al-alif).

(Ајде сега малце математика )

Ako Esma imala 100 starosni godini vo 73 godina po hidzra(koga umrela)-togas Esma imala okolu 27-28 godini koga nastapila prvata hidzretska godina.Vo toa vrme,vokolku Esma bila 10 godini postara od nejzinata sestra Ajsa,Ajsa bi trebelo da ima 17-18 starosni godini.Ako se zeme ovoj fakt vo obzir,kako i faktot deka Hazreti Ajsa se omazila za Muhammeda a.s. Vo 1-2 hidzretska godina-ce ispadne deka Ajsa r.a. Imala pomedju 18 i 20 godini starosna doba vo momentot na sklopuvanjeto brak so Muhammeda a.s.

Одиме понатака со доказите:

  1. Taberi vo svoite istoriski knigi spomnuva deka Ebu bekir(tatkoto na Ajsa) imal cetiri deca,i deka site cetiri bile rodeni vo periodot na Dzahilijjetot-Predislamskiot period.
Ako Ajsa r.a. E rodena vo predislamskiot period Dzahilijjetot,togas taa morala da ima najmalku 14 godini vo prvata hidzretska godina.Dokolku se zeme vo obzir ovoj podatok,ocigledno postoi kontradikcija so podatokot deka Ajsa imala 9 godini koga se vencala so Muhammeda a.s.


(podatokot koj sto se naveduva vo ovoj argument e od knigata:Tarikh al-umam wa al-mamloo'k,Al-Tabari,tom 4,str.50,Dar al-fikr,Beirut)


  1. 9.Prema ibni Hisham,koj bil istoricar i go belezel zivotopisot na Muhammeda a.s.,Ajsa r.a. Go prifatil Islamot malku ponapred od Omer El Hattab r.a. Ovoj podatok govori deka Ajsa go prifatila islamot vo periodot od prvite negovi pocetoci(prvi godini). No,vokolku e tocen podatokot deka Ajsa imala okolu 6-9 godini vo vremeto koga se omazila za Muhammeda a.s.,togas Ajsa ne mozela da bide rodena vo prvite godini na Islamot.
Prema Ibn Hisham,Ajsa r.a. E 20-ta ili 21 osoba koja sto go prifatila islamot. (Al-Sirah al-Nabawiyyah,Ibn Hisham,Vol.1,Pg.227-234,maktabah al-Riyadh al-hadithah,Al-Riyadh)


Od druga strana Omer Ibn Hattab bil 40-ta osoba koja sto go primila islamot (Al-Sirah al-Nabawiyyah,Ibn Hisham,Vol.1.Pg.295,Maktabah al-Riyadh al-hadithah,Al-Riyadh)


  1. Taberi prenesuva deka Ebu Bekir planiral da se isseli od Mekka vo Abisinija (8 godina pred Hidzra).Ebu Bekir otisol kaj Mut;am-cij sin bil veren so Ajsa r.a. Vo toa vreme-i go prasal dali moze Ajsa da ostane vo negovata kuca,kako idna zena na negoviot sin.Mut'am go odbil,bidejci Ebu Bekir go primil Islamot-i nabrzo po toa ja raskinal veridbata na svojot sin so cerkata na Ebu Bekir Ajsa ra.a. E SEGA DOBRO VNIMAVAJTE:
AKO AJSA IMALA 6-7 GODINI KOGA SE VERILA ZA MUHAMMEDA A.S.,TOGAS TAA DEFINITIVNO NE MOZELA DA BIDE RODENA VO VREMETO KOGA EBU BEKIR ODLUCIL DA SE PRESELI VO ABISINIJA.
Ako se zemat faktite na ovoj argument vo 8 godina pred Hidzretot(vremeto za koe se pretpostavuva deka se rodila Ajsa), AJSA R.A. VECE BILA ZENA-DAMA,SOSEMA SPREMNA ZA BRAK.


Podatokot za argument e zeden od knigata (Tehqiq e umar e Siddiqah e Ka'inat,habib ur Rahman Kandhalwi,Urdu.str.38,Anjuman Uswa e hasanah,Karachi,Pakistan.)


  1. Prema Ibni Hadzer,Fatima r.a. Bila 5 godini postara od Ajsa r.a.
Fatima e rodena koga Muhammed a.s. Imal 35 godini.Ako ovoj podatok se zeme kako tocen,Ajsa r.a. Morala da ima najmalku 14 godini vo prvata godina po hidzra,a najmalku 15 -16 godini vo vremeto na omazuvackata za Muhammeda s.s. (Al-Isabah fi Tamyeez al-Sahaabah,Ibn Hajar al-Asqalaniy,tom.4,str.377,Maktabah al-Riyadh al-Haditha,al-Riyadh,1978).

Ете бе драга Нефтис. Имаш еден куп историски класичари и хадиски научници кои муи контрираат на Хишам ибн Урве. Земи, проанализирај или достави го ова што упорно неколку пати ти го повторувам до исламските научни кругови. Тие добро се запознаети со овие дела и многу брзо и многу лесно можат да проверат дали овие работи се веродостојни или не.

И на крајот запамти една многу битна работа:

-Апсолутно не си во позиција мене да ми изигруваш ментор и да ми продаваш памет за работи, за кои во однос на тебе сум махер. Едноставно како послушен ученик и ревносен студент, собирај ги моите податоци и за нив полемизирај во исламските научни кругови од највисоко ниво. Убаво ти реков, ова што ти го посочувам во најмала рака можеш да го искористиш за постдипломски студии.:smir:
 
Dobro be Omer, ti namerno ne sakas da razberes ili tolku ti sece?
Kompletno fuckeen drugo e vo diskusijava, a ne godinite na Ajshe.
Ne be, nekomu tolku mu sece!:tapp:
 
Dobro be Omer, ti namerno ne sakas da razberes ili tolku ti sece?
Kompletno fuckeen drugo e vo diskusijava, a ne godinite na Ajshe.
Ne be, nekomu tolku mu sece!:tapp:

Ај просветли ме и кажи ми што е тоа другото што е битно во дискусијава а кое што не се однесува на Ајшините години?
 
Ne znam kolku pati Nephthys ti pojasni, a be, magare dosega ke ukontase, ama...nekade dale um, nekade ne!
 
Ок,кажи ми само ова,како тоа Бухари да пропушти дека Хишам пати од склероза?!Кажи ми како сите останати мухадиси пропуштиле дека Хишам пати од склероза?Како тоа од сите хадиски авторитети кои ти ги наведов не ги довеле во сомнеж годините на Ајша?
Невозможно е Хишам да имал амнезија бидејќи не ги спомнува само годините на Ајша,туку и нејзината СОСТОЈБА.
Пренесено е дека била многу мала и дека се играла,па мајка и ја земала за да ја припреми за брак и така знаела дека нешто се случува.Исто така се спомнува дека имала свои другарки кои што се криеле од Мухамед кога ке влезел во собаа бидејќи им било срам и се спомнува дека имала свои играчки итн.Хишам со оглед на тоа дека пренел толку детали за Ајша бил далеку од амнезија.Само да ги спомнел годините може и да се согласи некој,ама не спомнал само години туку и сотојба во која била Ајша пред да стапи во брак што е јасен индикатор дека Ајша била многу млада односно дете според модернистички сваќања за тоа што е дете.

“Пренесено е од Ајша дека рекла-Пророкот влезе со мене во брак кога бев девојќе од 6 години,а кога се приклучив на неговото домаќинство имав 9 години“
“Хадија умре 3 години пред пророкот да се одсели во Медина.Таму остана сам 2 години.Се шжени со Ајша кога таа беше 6 годишно девојче и го конзумираше тој брак кога таа имаше 9”
Ова ти се хадиси од Бухари “Книгата за Енсариите”,глава-Бракот на Пророкот со Ајша,неговото доаѓање во Медина и конзумирањето на бракот со неа.


Бухари -Том 5, Книга 58, Број 234:
Пренесува Ајша-
“Пророкот се ожени со мене кога бев девојче од 6 години.Отидовме во Медина и останавме во домот на Бени ел Харис бинт Хазреџ.Тогаш се разболев и косата ми падна.Подоцна косата повторно ми порасна и мајка ми Ум Руман дојде кај мене додека си играв со другите девојчиња.Ме повика и отидов кај неа,не знаејќи што сака од мене.Ме фати за рака и ме натера да застанам покрај вратата на куќата.Не можев да земам здив ,и кога дишењето ми се смири таа зема малце вода и ми го изми лицето и главата .Тогаш ме внесе во куќата.Тогаш во куќата видов енсаријка која кажа:Најдобри желби,благослови од Алах и многу среќа.Тогаш ме предаде на неа и она ме спреми за брак.Ненадејно алаховиот пратнеик дојде попладнето и мајка ми ме предаде на него,во тоа време бев девојче од 9 години.”
И Муслим изгледа погрешил...
Сахих Муслим книга 008,број 3310
Ајша пренесува :Божјиот пратеник се ожени со мене кога бев 6 години,а се приклучив во неговот домаќинство кога имав 9 години.
Сахих Муслим Книга008, Број 3311:
“Ajша пренесува дека Божјиот пратеник се ожени со неа кога имаше 7 години,беше однесена во неговата куќа како невеста кога имаше 9 години и нејзините кукли беа со неа,а кога божјиот пророк умре имаше 18 години.”
Kaжи ми што бараат играчи кај девојка која има 18 години?!
Како за секое време,така и за тоа време-посебно било неприфатливо возрасна девојка да се игра со кукли.Таа имала поголеми обврски од тоа.Невозможно е некој да ИЗЛАЖАЛ дека таа си играла со кукли.Таа имала поголеми обврски од тоа.Не возможно е некој да лажел или да бил сенилен за да го потврди своето тврдење а БУХАРИ и МУСЛИМ да не откриле за тоа.Ако они не утврдиле дека во врмето на пренесување на хадисот Хишам бил сенилен како тогаш и маса други мухадиси послем нив не го откриле тоа?
Не ти држи вода дека бил сенилен,можно е да бил сенилен кога остарел и кога го сретнале алимите кои си ги спомнал ама никако кога е пренесен тој хадис.
Како тоа Ајша да се играла со другарките и тоа треба да ми објасниш,ако бил сенилен како тие детали ги запамтил Хишам и неговиот татко?Сенилен човек обично пренесува неколку едноставни реченици кога е во добра форма а никако не дава детални извештаи во кои се спомнува дека косата и паднала па и пораснала или како си играла со другарки,како мајка и ја измила со вода и сл.

Аха да,и прав ви махер!Како не ти е срам?
Ова не е твое оргинално истражување туку ти е превземено од исламсkи страници па си го превел на македонски во целост.Мене ли најде да ми продаваш магла?
Еве ти една страница каде што ти се наоѓаат референците за кои говориш!
http://www.muslimhope.com/AishaNine.htm
Бухари бил во право и не направил грешка кога е конкретниот хадис во прашање,зашто ако типов имал амнезија или бил склеротичен тогаш хадисот не би бил сахих.Бухари е подржен од и по квалификација на хадисот како сахих и по текстот и по ланецот на преносувачи од-Муслим,Ебу Давуд,Тирмизи,Ибн Мадзех а од историчарите од Табери(иако навел две различни работи),Ибн Исхак итн.
 
Чудна јада од Мостара града!:toe:

Само инает и ништо повеќе. Не бил сенилен, бил сенилен кога остарел, а илјада пати ти појаснив дека додека Хишам ибн Урве живеел во Медина ВООПШТО не пренел таков хадис, туку тоа го направил ОТКАКО СЕ ПРЕСЕЛИЛ ВО ИРАК, а тоа го направил ПОСЛЕ СЕДУМДЕСЕТТАТА ГОДИНА од животот, и сите поасални аналитичари на хадисот и живототписот на равиите ( пренесувачите) се сложни дека Хишам Ибн Урве пател од амнезија и НЕГОВИТЕ НАРАЦИИ ПРЕНЕСЕНИ ОД ИРАК НЕ СЕ ЗЕМААТ ЗА СЕРИОЗНИ.

Ајде бујрум достави ми барем еден равија ( пренесувач) од жителите на Медина кои што секојдневно ја гледале Ајша р.а., бидејќи таа таму живеела, кој пренесува барем еден хадис за годините на Ајша и јас веднаш ќе престанам со дискусија?

Друга работа:

-Никако да сватиш дека Сахихул Бухари во никој случај не може и не смее да се рамни со Кур'анот. Точно е тоа дека во глобала се смета за најверодостојна збирка на хадиси, но не е точно да се каже дека сите хадиси таму се 100 % веродостојни.

-Никако да разбереш дека кога станува збор за податоци ( не верски правила) од типот на битки, години, имиња итн., мора во обзир да се земаат и релевантните историски записи и да се проанализираат и од тој агол. За да ти биде појасно и да го заокружиме муабетот, еве ти конкретно прашање:

-Барај по литературата или по интернетот и кажи ми колку години Есма била постара од својата сестра Ајша, и која хиџретска година умрела Есма?

Одговорот на ова прашање ја разрешува целата мистерија околу ова прашање.

П.С. Нормално дека сум користел извори, линкови ( ама не тој кој го посочи), верска литература, историска литература за подготовката на тоа истражување. Бидејќи јас не сум пророк па да добијам Откровение, ниту таков иноватор, кој измислил временска машина со која се вратил во времето на Ајша р.а. и со свои очи видел колку години имала таа. :)

 
Цело време избегнуваш да ми одговориш на прашањето како сенилноста на Хишам бин Урве не ја приметил Бухари и сите останати мухадиси?
Друго,не одговори на прашањето акко други традиционални алими не утврдиле дека е овој хадис слаб,зашто ако овој имал склероза кога е пренесен хадисот тогаш овој хадис ке биде слаб а не сахих.
Трето,не ми одговори на постот,бидејќи те прашав акко тоа сенилен човек пренесува така живи детали и се сеќава на работи како тоа дека на Ајша и паднала косата па и пораснала повторно,дека си играла со другите девојчиња итн.
Четврто,како што реков ти не си стручњак за хадиси и треба да се срамиш што тврдиш дека не се сите хадиси во Бухари сахих.
Наведи ми барем еден алим,мухадис од традиционалната генерација кој такво нешто тврди.
Пето,се согласувам дека генерално датумите и имињата иако се пренесени со сахих предание можат сепак да бидат испуштени од страна на пренесувачот,но акко пшто гледаш овде и Хишам ибн Урве многу трезвено го пренел целиот хадис така да нема смисла да ја погреши годината.
Ако мислел да каже 16 наместо 6 како тоа Ајша имала кукли и си играла со другарките како што си играле другите деца.
И за крај,џабе се презентираш за исламски алим кога така неосновано и храбро тврдиш дека не се сите хадиси во бухари точни односно сахих.
Контрадикторен си затоа што еднапш кажуваш дека се точни по предаи ама дека Хишам пренел погрешна информација а на друго место тврдиш дека не се сите сахих.
Уште нешто,константно избегнуваш да кажеш како тоа познатиот шејх Ел Албани за кој целата улема потврдила дека е шејхови на хадиси на ова време,како тогаш тој го изоставил овој важен детал,како можел да направи таков пропуст.
Никој не вика дека Бухари се рамни со куранот,туку дека неговата збирка на хадиси е послем Куранот најверодостојна книга во целата исламска литература и по ланец на пренесувачи и по текст,а ти сакаш да го претставиш Бухари како некој кој наоравил толку голема работа како сенилност на еден од пренесувачите
Јас тврдам дека човекот не бил сенилен кога му го пренел тој хадис што е јасно од самото богатство на текстот на овој хадис.
Ти сакаш да претставиш дека сите претходни хадиски авторитети згрешиле во евалуација на хадисите на Бухари.
Знаеш ли дека БУхари за секој хадис кој го напишал пред тоа се капел и клањал два рекати намаз и дека ни еден хадис не е сврстен освен ако не е 100 посто сигурен дека е сахих.
Веродостојноста на негиовите хадиси се потврдени од алими од неговото време како и оние послем него.
Не ми значат ништо твоите од интернет препишани референци додека не ми ДОКАЖЕШ како тоа Бухари не знаел и не приметил и наоравил таков пропуст дека Хишаб бил сенилен кога го пренел овој хадис.
Дури и Муслим и Ибн Давуд и Ибн Маџе и Ен-Месаи прифатиле ист ланец на пренесувачи како Бухари па ниеден од нив не утврдил дека Хишам имал склероза.
Не ми паѓа на памет да се сомневам во нивната стручност во пренесување на хадиси и карактеризација на пренесувачите!
 
13.02muhamed.jpg


Еден ден ќе пукни, и ќе и се одбие од глава на самата религија. Тоа ќе биди крајот.
 
13.02muhamed.jpg


Еден ден ќе пукни, и ќе и се одбие од глава на самата религија. Тоа ќе биди крајот.

Koga ke gi nema Muslimanite togas ke nema kogo da mrazite neka postoja uste troa za da gi lecite vasite iskompleksirani umovi.

Volku mala etnicka grupa a volku narcisoidna i iskompleksirana .
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom