Пожар во Кочани, диско Пулс.

  • Креатор на темата Креатор на темата Syn
  • Време на започнување Време на започнување
2 авионски несреќи имаше, помнам дека по цел ден идеа имињата на загинатите на телевизија. И тоа во рок од година дена, ако не беше истата година. Tој во Скопје беше на Палер Македонија, го памтам по лавчето на опашот.
Вториот беше на Авиоимпекс од типот на руски Јак 42 кој наместо во Скопје поради густа магла беше пренасочен спрем Охрид.
 
Пешев беше, другар на Бранко од студенски денови(ЕТФ)
 
„Министерот соопшти дека три лица се лекуваат во Солун, 14 во Бугарија, двајца во Србија и тројца во Истанбул, а уште шест ќе заминат вечерва со авион во Турција. Вечерва ќе патуваат и четири пациенти за Хрватска, но и за Белград со авион 12 лица плус тројца.“

...кажи зошто, билмез еден, затоа што нашето здравство не располага со центар за изгореници, срамота колку пари се вртат во здравството, па уште не се објавува вистинскиот проблем, што ги транспортираат тие што треба да мируваат во шок соби, авионски сега натаму наваму.

...па и претходните министри за здравство, средства за малку ќе обезбедеше ФЗОСРМ ЗА МЕНУВАЊЕ НА ПОЛОТ, АМА ЦЕНТАР ЗА ИЗГОРЕНИЦИ, што беше тоа, се мачка на леб?
 
Нереално е колку е ова слично со она што се случи во Кочани. Нереално. Бенд кој си донел своја пиротехника, во клуб кој имал зидови покриени со материјал за подобра акустика, која било лесно запалива. 90 секунди имале тие што се спасиле да излезат, од моментот кога сфатиле дека има пожар.

З0 секунди им биле потребни да сфатат дека тоа што го гледаат на сцената е пожар, а не дел од настапот. 100 мртви на крај.

 
Помладите не памтат дека во раните 90-ти паднаа 2 авиони со над 100 патници....и тогаш се случи единствен настан министерот за транспорт да поднеси оставка. После тоа никогаш

Така е Џоко, несреќата се случи меѓу Подмоље и Оровник.

1000000333.png
1000000334.jpg
1000000335.jpg
 
2 авионски несреќи имаше, помнам дека по цел ден идеа имињата на загинатите на телевизија. И тоа во рок од година дена, ако не беше истата година. Tој во Скопје беше на Палер Македонија, го памтам по лавчето на опашот.
Да, 1993 год. Уште од тогаш се терало по истиов самоубиствен систем

5 март во Скопје - Палер
Недоодмрзнати крила, прснале малку од таа течноста и вози мишко

20 ноември во Охрид - Авиоимпекс
За вториов случај имаше грeшки и од компанијата (истиот екипаж бил испратен по дополнителна ротација тој ден, надминале вишок саати и одбиле, ама прифатиле несреќниците кои загинаа) и од контролната кула (бил слетан Црвенковски со владин авион па вртете вие малку обични смртници да не му прајте ремет на господинот), не работел сигналот за наведување на аеродромот итн.А испаднаа само пилотите криви (dead cant talk)

Еве и видео со сведок:
 
Кај местото на несреќата(добро се знајт во кого имат кривица) во Охрид сум бил еднаш на поминување пред едно 8 год. и никад поќе, уште имаше остатоци од авионот и патниците, тешки морници ме лазаа низ цело тело, две недели не можев да се освестам.
 
Тогаш некои охриѓани (студент бев на ЕТФ) ми објаснуваа дека проблемот настанал во метричкиот систем-едните кажувале во метри, а другите во фити
 
Да, 1993 год. Уште од тогаш се терало по истиов самоубиствен систем

5 март во Скопје - Палер
Недоодмрзнати крила, прснале малку од таа течноста и вози мишко

20 ноември во Охрид - Авиоимпекс
За вториов случај имаше грeшки и од компанијата (истиот екипаж бил испратен по дополнителна ротација тој ден, надминале вишок саати и одбиле, ама прифатиле несреќниците кои загинаа) и од контролната кула (бил слетан Црвенковски со владин авион па вртете вие малку обични смртници да не му прајте ремет на господинот), не работел сигналот за наведување на аеродромот итн.А испаднаа само пилотите криви (dead cant talk)

Еве и видео со сведок:

Ке забегаме од темата, ама имам доста читано и за двете несреќи. Кај првата, малку е бизарна ситуацијата. Најпрвин ги одмрзнале крилата, но чекале доста за да им дадат дозвола за полетување, а зима било. Ликот кој бил задолжен за de-icing, дошол пак да провери со рака дали има мраз, за да знае дали пак да прска, но до каде што му фаќала раката, немало лед. Арно ама, крилото е доста пошироко, и таму каде што не стигнал до докачи со рака, имало лед, и практично, на полетување, десното крило воопшто немало lift, и се свртеле на страна.

За втората, криви се и пилотите, и кулата за наведување, бајаги проблеми со разбирање, што на Руски, што на лош Англиски, и не се разбрале по кој вектор да летаат.
 
Нереално е колку е ова слично со она што се случи во Кочани. Нереално. Бенд кој си донел своја пиротехника, во клуб кој имал зидови покриени со материјал за подобра акустика, која било лесно запалива. 90 секунди имале тие што се спасиле да излезат, од моментот кога сфатиле дека има пожар.

З0 секунди им биле потребни да сфатат дека тоа што го гледаат на сцената е пожар, а не дел од настапот. 100 мртви на крај.

Еве уште еден настан од Ирак

 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom