Петките страшни како баба Рога

  • Креатор на темата Креатор на темата Јован
  • Време на започнување Време на започнување
Така и треба да биде тоа, таман работа со една 5ка и 4ка да ти стави 5ка.
овде треба 5ка да се стави...
ако ти теквит за да си одличен ти требит просек 4,5 а то се добиват ко ќе ги собериш сите оценки и ќе ги поделиш со бројот на предмети (знам дека знајш...)
е сеа, во случајов, имаме две оценки, собери ги и подели ги на 2, добиваш 4,5 што би требало да е 5ка...
колку се имам за ова карано...:tapp:
а и што се мешати вие што сте на факултет или завршени и тоа
не сте моментално во основно и средно и не знаете калку е сменето
П.С Вие што сте завршиле средно престанете да јадете *омна дека ова што се направило е супер.Да не заборавивте дека и вие бевте некогаш средношколци?:smir:
неморате бе толку гневно, аман, дискутираме...
не ја отворив темава за да ви се ситиме, туку да видиме каква е ситуацијата навистина...

а и ако се тие екстерните слични како матурата нема да имате проблеми, сигурно полесно ќе помините таму отколку кај професориве...
и на крај пак ќе им скинат од плата, ама поради помали оценки :pipi:
 
Еј, без навреди. Не сум сега во средно, ама верувај дека ми беше многу мака кога јас ја знаев цела книга на памет (како оче наш), а онај зад мене тула беше... + не идеше на часови редовно туку како ке му прднеше на куро. И на крај тој само затоа што таткому беше пријател со класната, тој помина со поголем просек од мене.

И како да не оправдувам тоа што го смениа критериумот за одценување? Јас би додал дека и доколку некој пропушти неоправдано 1/3 од часовите по некој предмет, да си оди на дополнителна настава.
 
Сега професорите се мотивирани да ставаат една оценка пониска од реалната. На пример: Одговорот, или тестот ми е 5 а професорот ми става 4, и ќе рече:"Ти заслужуваш за 5 ама ке ти ставам 4 за да не утнеш на испитот". Тој е свесен јас за колку вредам и знае дека ако ми стави 4 на сигурно е. И да речеме добивам 5 на испитот, никому ништо. Ама може да се случи од чиста терема, или што и да е на испитот да добијам 3. Пак никому ништо.
 
и сега го прават тоа, али нема толку жалење..Чекај кога ке дојде крај на година, ке видиш како ке ставаат за 1/2 оцени помали од реалните..од кај ке знае професорот/ката каква оценка ке добијам на екстерниот тест, зашто да ризикува, зашто да и кине од плата, за некој што не му се учи нели...

Е ама тука или ти си се зезнал или професорите се зезнале, бидејќи официјално не се гледа дали професрот дал поголема оценка, туку се гледа колку оценката од професорот отстапува од оценката добиена на екстерниот тест. Што значи дека ако професорот од претходно што да речеме широкоградо давал петки и со тоа тие петки многу отстапувале од реалната оценка, нема да си го намали ризикот од намалување на плата ако наместо реалната четворка почне да реди двојки и тројки, во тој случај професорот пак ќе го јаде стапоп и пак ќе му скинат од плата.
Објективно оценување реалтивно може да се направи само преку многу тестови, кои го покриваат целиот материјал, додека помалку тестови неможат да го отсликаат објективно комплетното знеање на ученикот. Нормално усменото испрашување е тотално субјективно, ама пак има тука и друг проблем каде што некои ученици усмено многу подобро се изразуваат отколку писмено, со што пак ќе ја направи нереална крајната оценка ако таа се води само по оценките од тестовите.
Еве не пример мене и во основно и во средно просек гледано писмените тестови ми беа за околу половина оценка послаби од усмените оценки.

Кај мене во школо кога одговараш или на тест добиеш петка нја професорките им се терсат рацете ставјки 5ка во графа....а некој кај што си добил па и плус ке те допрашаат за да се осигураат.
Според мене ова е веке претеризам.И нема смисла.Полесно ке ми биде да завршам факултет со новие програми и колоквиуми отколку средно.Живи глупости.Направија да ако сакаш да си одличен неможеш од дома да излезеш.И кој кур ке ми физика и хемија и математика коа знам дека ниакд нема да ми требаат.А ако тие ми се слаби оценки ке немам просек за на факултет.

П.С Вие што сте завршиле средно престанете да јадете *омна дека ова што се направило е супер.Да не заборавивте дека и вие бевте некогаш средношколци?:smir:

Да ама не ти текнува дека нема само ти да си со намален просек кој ќе конкурира за емсто на факултет, така да пропорционално општиот просек за запишување на факултет ќе се намали и пак ќе имаш шанси да се запишеш.

точно е дека од психолошка гледна точка многу лошо воведено ова, ама само колку да имате претстава дека сепак тие се нреалните оценки, тука во германија, само 1-2% од учениците се со 5,00 просек, а само околу 20-30% се одлични со 4,5 просек. Јас кога бев во средно пред 5 години, 5,00 беа околу 10% од учениците а одлични беа над 60% од учениците, што е нереално и или проблемот лежи во подобрите оценки што ги даваат прафесорите/наставниците, или во тоа што се учи од застарен и не доволно обемен материјал, кој е лесно прифатлив и лесен за учење за голем процент од учениците.
 
16 одлични во клас? Што беше тоа...

А што дане се ограничени петките, до десет одлични и толку:uvo:. И не ме нервира тоа јас кажав ме нервира тоа што гледаат што оценки имаш по другите предмети и според тоа ги ставаат нивните оценки. И нека не зборуваат некои што го завршиле средното па сега да ни филозофираат тука како требало да биде. Ги разбирам и нив дека тогаш немало реално оценување :toe: но што со овој закон па мислите дека и многу ќе се избистрат работите:nesum:,и не ми е галје за оценките но се нервирам зошто некои професори работат само со тие што разбираат ,а за нас другите кецот во дневник и кога ќе научиме да се јавиме да одговараме:nesvest:. АЛООО а од кој да научиме ако не од нив , и сепак ние одиме на училиште за да добиеме некое знаење а не за да добиеме оценки
 
А што дане се ограничени петките, до десет одлични и толку:uvo:. И не ме нервира тоа јас кажав ме нервира тоа што гледаат што оценки имаш по другите предмети и според тоа ги ставаат нивните оценки. И нека не зборуваат некои што го завршиле средното па сега да ни филозофираат тука како требало да биде. Ги разбирам и нив дека тогаш немало реално оценување :toe: но што со овој закон па мислите дека и многу ќе се избистрат работите:nesum:,и не ми е галје за оценките но се нервирам зошто некои професори работат само со тие што разбираат ,а за нас другите кецот во дневник и кога ќе научиме да се јавиме да одговараме:nesvest:. АЛООО а од кој да научиме ако не од нив , и сепак ние одиме на училиште за да добиеме некое знаење а не за да добиеме оценки

Таман е, не објаснив подобро. Не може на полугодие да се влечат со 2ки и 3ки, а на крај да бидат одлични како и некој шо учел цело време. Нема сега веќе „ќе ти ставам 5ка ама одгодина повеќе да учиш“
 
А што дане се ограничени петките, до десет одлични и толку:uvo:. И не ме нервира тоа јас кажав ме нервира тоа што гледаат што оценки имаш по другите предмети и според тоа ги ставаат нивните оценки. И нека не зборуваат некои што го завршиле средното па сега да ни филозофираат тука како требало да биде. Ги разбирам и нив дека тогаш немало реално оценување :toe: но што со овој закон па мислите дека и многу ќе се избистрат работите:nesum:,и не ми е галје за оценките но се нервирам зошто некои професори работат само со тие што разбираат ,а за нас другите кецот во дневник и кога ќе научиме да се јавиме да одговараме:nesvest:. АЛООО а од кој да научиме ако не од нив , и сепак ние одиме на училиште за да добиеме некое знаење а не за да добиеме оценки

Ако навистина професорот не ти дава помош за да научиш нешто а пројавуваш интерес смао затоа што на почеток си добил 1 тогаш имаш повеќе нивоа на кои можеш да го пријавиш, прво кај класен раководите, тоа е најбезболно, второ кај педагог, трето кај директор и четврто кај државен инспекторат.
Нормално ти треба да бидеш потполно спремен и со полно присутство и интерес да да ги земеш дополнителните часови без разлика дали тие биле и после седми час или два часа после последниот час во денот.
 
Ако навистина професорот не ти дава помош за да научиш нешто а пројавуваш интерес смао затоа што на почеток си добил 1 тогаш имаш повеќе нивоа на кои можеш да го пријавиш, прво кај класен раководите, тоа е најбезболно, второ кај педагог, трето кај директор и четврто кај државен инспекторат.
Нормално ти треба да бидеш потполно спремен и со полно присутство и интерес да да ги земеш дополнителните часови без разлика дали тие биле и после седми час или два часа после последниот час во денот.
Абе не сум само јас, повеќето сме такви кои не го сваќаме предметот,а професорката се чуде како може да не ни е јасно (кога неа се и е јасно:vozbud:)а и не е таков предметот за да го набубаш од книга ,но јас веќе го баталив и немам волја да го учам :pred:
 
оваа година образовниот систем е катастрофа!

1) како наставникот може на полно ученици на секој од нив да му ја погоди оценката?
пример: наставникот на почеток година испрашува ученик кој лани имал 5 кај него и го прашува за 2-3 почетни лекции и овој знае. потоа нема да го испраша пошто треба да губи време на слабите ученици, а ученикот нема да научи неколку лекции од таа тема уверен дека нема да биде испрашан. на крај на година ученикот добива 3, за крај 4, а наставникот го крка.

2) има едни наставници. ако си имал 5 и те фати да не знаеш, те казнува за 4 предупредувајќи те под итно да одговараш
има некои други наставници, ако си имал 5 и те фати да не знаеш одма става 1 и ако одговараш максимум 3 или 4 става. а од 1 не може лесно да се стави на петка, нели?

јас од сите можни предмети имам 4 само по ликовно... затоа што сум имал две тројки и една петка за цртеж, а тестот што сум го направил ми бил добар.
па нели ако има тестирање ќе биде теорија??
башка, некој е талентиран за теорија, некој за цртање.
исто и музичко.

Не познавам некој што ова тромесечие поминал со сите петки!
 
Се плашат и тоа многу. Се расправав со физика цел час за да ми пише 5ка. Тестот ми е 4 оти на скратено сум пишувал, таа вика дека и тестовите ке ги прегледувале не можела да оценува така требало точно од а до ш да било напишано, а некои очигледни работи стварно нема смисла да се пишат. Едвај успеав да ја убедам да пише...

А математика ке го јаде стапот и тоа многу. Баш сакам математика да ни се падне да не тестират на крајот. Само нека става 3ка......... Треба 5ка, таа 3ка оти не сум бил активен не сум пишал се, многу скратено сум ги решавал задачите....:tapp:
 
пак грешка прават професорите ама ќе се воспитаат за година две...

имено не се пресметува "давање на отпоќе оценка" или позитивно одстапување туку се пресметува комплет отстапување така да и подценување на ученикот во поглед на оценките е лошо за професорот...

ако ако така треба.. нели бевме најучени во светот ?? што е ова жалење сега ???

хехе видете го списокот со одстапувањата, западна македонија и областите населени со албанци предничат во субјективноста на оценувањето.. со време ќе почнат да ги бркаат од работа и слично..

Екстерни тестови треба по сите предмети..
 
Лани кај нас од 30 деца едно 19-20 бевме одлични сега дали има 5 преку сила .А да и секој час им е тоа дека они нема веќе да попуштаат бидејќи ќе им крателе од плата.Ич нека не попушта ама барем нека става реална оценка а не да намалува сега оти ќе им кратат од платата
 
проблемот лежи во подобрите оценки што ги даваат прафесорите/наставниците, или во тоа што се учи од застарен и не доволно обемен материјал, кој е лесно прифатлив и лесен за учење за голем процент од учениците.
за првото би се согласил ама дека материјалот не е обемен, е тука ептен не си во право...
баш напротив, во нашиов образовен систем се учат толку многу глупости шо стварно нема смисла...
впрочем и цели предмети џабе се учат...
одбираш општа насока во гимназија, и пак треба да учиш физика и хемија, па шо кур ќе ми е кога очигледно сум одбрал општествени науки да студирам :tapp:
Се плашат и тоа многу. Се расправав со физика цел час за да ми пише 5ка. Тестот ми е 4 оти на скратено сум пишувал, таа вика дека и тестовите ке ги прегледувале не можела да оценува така требало точно од а до ш да било напишано, а некои очигледни работи стварно нема смисла да се пишат. Едвај успеав да ја убедам да пише...
баш така и треба... ако те разбрав... ни матурата ни колоквиуми и сл не се со раскажување цели лекции... треба да биде јасно и прецизно...прашање кое се одговара со една реченица а не да треба 6 лекции да раскажеш на тестот... ај ваљда ќе се подобри тоа некогаш и негде...


и незнам што не се буните за пониски оценки... кажете им дека не е финтата само ако испаднат повисоки ќе им кратат од плата, и за пониски ќе им кратат, всушност за нереални ќе им кратат :helou:
 
за првото би се согласил ама дека материјалот не е обемен, е тука ептен не си во право...
баш напротив, во нашиов образовен систем се учат толку многу глупости шо стварно нема смисла...
впрочем и цели предмети џабе се учат...
одбираш општа насока во гимназија, и пак треба да учиш физика и хемија, па шо кур ќе ми е кога очигледно сум одбрал општествени науки да студирам :tapp:

баш така и треба... ако те разбрав... ни матурата ни колоквиуми и сл не се со раскажување цели лекции... треба да биде јасно и прецизно...прашање кое се одговара со една реченица а не да треба 6 лекции да раскажеш на тестот... ај ваљда ќе се подобри тоа некогаш и негде...


и незнам што не се буните за пониски оценки... кажете им дека не е финтата само ако испаднат повисоки ќе им кратат од плата, и за пониски ќе им кратат, всушност за нереални ќе им кратат :helou:

Eh.....
 
Завршив да... ама благодарение на папагалите и тие со пријатели бев во сосема заден план и само 4ки добивав колку и да се трудев за повеќе, ама тоа се покажа подоцна кога толку фалените "ѕверови" од ученици кои беа со мене упеаја да испоквадрираат и да се откажат од факултетите, зборот ми е ако вредиш и 4ката ако е заслужена ќе се покаже дека е достојна за 5ка.

Добро читаш ти што постираат за оценувањето?!

Значи,припази ја математиката,која професорите ја имаат сфатено,а пола од вас,и цела влада очигледно,ја немаат.

4ката,како оценка,е подобра од петката за професорот.
Зашто?

Епа,ако ти стави петка,тоа е плафон,ти само можеш да направиш помалку на тестот,на пример 3ка,и ќе му скинат од плата.

Ако ти стави четворка,плафонот е 5ка,дури и да е неправедна,ти нема да отидеш нагоре две оценки,и нема така да го скинат од плата.
А он добива фора за да ти и добиеш 3ка (значи реално две оценки помалку отколку што си знаел) и пак да не му скинат од плата.

И ете зашто убаво си кинат од оценки они,веќе го имаат сфатено ова,ако стават четворка место петка заслужена,не само што не губат ништо,они и добиваат поголем комфорт.

Па лобирачите на овие тестови и методи нека си ги преиспитаат математиките.:helou:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom