Перверзно зачувана Zastava 1300 во Битола!

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
404 e копија на Morris Oxford од петтата серија :) 1500 Л (односно 1800) дизајнерски многу личи на 404, ама сепак, се гледа припадноста на марката (видете и 2100, 2300, па и 1300, 1500), и неможе никако да се помеша со 404.
Бидејќи темава е за 1300, а некако се размуабетивме за дизајнот, 1300 и 1500 се инспирирани од американскиот Chevrolet Corvair од 1960. Заедно со Шевролетот, тој стил го делат 1300/1500 и NSU Prinz, NSU 1000/1200, NSU TT
 
Дека бев во право...бев.

Постојат два сензори за притисок со иста димензија на штраф а различна големина. И двете пасуваат, а толку различни! Двете се нудат како дел за замена за Zastava 1300 / 1500!

0101111.jpg

0101459.jpg
 
абе се дур се гаси сијаличето не е битно кој прекидач го тураш... и за последен пати ти велам дека тоа не е сензор... тоа е обичен кугличен прекидач или нај исправно е да се каже ПРЕСОСТАТ... дааааааааааааааааааалеку е од сензор ова нешто:pos2:
 
Абе ... oil pressure sending unit! :D И крај на муабетов.

тоа на англиски... прсостат е кај нас познат и вистински збор. на истиот начин работат и хидрофори и слично...кај колите, чим крене притисок он го ГАСИ СИЈАЛИЧЕТО, а кај хидрофори и хидромати чим крене притисок тогаш го ГАСИ МОТОРОТ-електричен. значи името му е пресостат... јас ти го кажувам правото име на македонски. а ти ако сакаш и викај си го сензор за притисок, мождаво идн и ласер ке му вградат:vozbud:
 
значи името му е пресостат... јас ти го кажувам правото име на македонски.
пресостат е стар македонски збор за запирач на притисок или....
 
Ноуп..уште свети на ниска :) Прееска пак го отворив капачето за дотур на масло и клацкалката, внатре све си е убаво подмачкано има маалку и на капачката значи све добро си работи.
 
Ноуп..уште свети на ниска :) Прееска пак го отворив капачето за дотур на масло и клацкалката, внатре све си е убаво подмачкано има маалку и на капачката значи све добро си работи.
хмммм. Е тоа е веќе заебанција :)

Ги имаш двата модели на автомати/пресостати или како сакаш викај ги и со двата свети сијаличката?
 
Неам пробано со стариот сензор. Немав време викендов.

img045s.jpg

1975 година. Татко ми :)
 
значи името му е пресостат... јас ти го кажувам правото име на македонски.
пресостат е стар македонски збор за запирач на притисок или....

да продолжам од или.... значи или прекинувач кој на одреден-наштелован притисок го отвара струјното коло. (во случајов ја гаси сијаличката, друга примена има и кај кај пумпите за вода го гаси моторот кога ке набие притисок во експанзијата или инсталацијата, кај инџекшн моторите ја гаси пумпата за бензин, кај хидрауликите ги затвара-исклучува вентилите за масло итн...) има голема примена.
 
И мене преку К ми дојде со тоа ламбичката. Еднаш пали...еднаш не...со еден автомат пали со друго изгаснат...и денес...петок...

Будала, не будала...воала

Детална проверка на моторот :pos2:.
И кога ќе ми соли памет некое дериште овде за педантерија и колку тоа се разбира од коли нека повели на курс за фанатизам кај мене :))))

24092010593.jpg

24092010608.jpg

Синџирчето праи мерак
24092010610.jpg

Детално чистење на пумпата. Внатре/надвор. Излезе баги нечистотија одвнатре.
24092010613.jpg


Проверени се сите летечи. Сите се здрави. Проверив и нагоре по цилиндрите нема никакво оштетување. Кој сака нека повели нека гледа дур е отворена :tv:
Утре поручек ќе ја затворам и ново масло (ова „новото“ што го ставив пред две недели, ептен лошо и го фрлам).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom