Перверзно зачувана Zastava 1300 во Битола!

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Да знам дека е. Стандард тоа кај сите хромираџии :)) не само кај Фиат. В година, да соберам тро пари ќе оди на реставрација, овие поправките, регистрацијата и се друго, до макс ќе ме исцедат. All my life savings :) . Изгледа ќе ми требаат тие комплетните лајснии овие се веќе извиткани по ќошевите и држачите се кородирани и пуштаат рѓа по колата. Ги бојадисав со четче за коректор да не пуштаат рѓа :) и секаде кај што има нешто поажано рѓичка да не се шири. Знаеш и самиот.
Рѓа=рак :)

Иначе ќе можев уште повеќе да се посветам, ама јбг, мора на работа во понеделник Скопје, па то е то :)
 
Добар мајстор лајсните може да ги среди, сепак алуминиум се. Држачите ти се добри, само кога ќе ја средуваш среди ги и нив за да не пуштаат рѓа...
Иначе, сите мајстори велат, а и самиот се уверив, дека нема 1300 на кого не му се ептен ојдени внатрешните прагови.
Други критични места ти се околу фаровите, долниот дел од предниот везен лим (го имаш на отпадот Дине во Башино село, велешко, се гледа од автопатот, а таму сигурно ќе го најдеш и другиот дел од везниот лим каде се трепкачите, вратите комплет јас ги собрав, а има и поклопци на задните крила, наплаќа дечкото по кило, јас за 4 врати, и други ситни тенекии платив 1300 денари.).
Десниот крак на шасијата (пишав и претходно) гние, заради она цревото...
Под регистрацијата на задниот везен лим, ако нема уште пробиено, ќе пробие...и во багажникот споевите на оние од тркалата со багажникот.
Подот и прагот...таму многу гние...кај мене беше катастрофа...
Отприлика си сака трпение...а и мноооогу пари.

--- надополнето ---

http://www.facebook.com/pages/Avala...restauracije-automobila/347231080413?v=photos
Како мотивација...
 
Да гледам дека се меки точки тие. Мене гледам горе во поткрилата како што е ребраст лимот има покажано.

На пролет, се надевам конечно да завршам работа со магистратурата (заглавен сум во процедурите за одредување на дата,...од агилноста на нашата ни државна факултетска администрација), да сјачам со платата ќе се направи една саглам реставрација како таа на сликата.

Е сега, ми фалат еден мајстор во Скопје, кај стаклара некаде. Исклучиво работи со реставрација на коли. Ништо друго. Го бивало. Педатен бил. Па ќе го посетам кога ќе се соберат пари.

Меѓу време ќе барам мајстор за битуменирање (јбг ми е страв ептен за зимава). Долу скрос е здрава. Нема никаде покажано ништо.

--- надополнето ---

Слика од моторот...

Малце (поќе) е валкан, ама прв ден ...јбг :)) Ќе му дојди и него денот да се исчисти.

09092010492.jpg
 
Е сега, ми фалат еден мајстор во Скопје, кај стаклара некаде. Исклучиво работи со реставрација на коли. Ништо друго. Го бивало. Педатен бил. Па ќе го посетам кога ќе се соберат пари.

Меѓу време ќе барам мајстор за битуменирање (јбг ми е страв ептен за зимава). Долу скрос е здрава. Нема никаде покажано ништо.

--- надополнето ---

Слика од моторот...

Малце (поќе) е валкан, ама прв ден ...јбг :)) Ќе му дојди и него денот да се исчисти.

09092010492.jpg
Да го видеше на Мерџото каков беше... некој не го достегнал филтерот за масло, па некои 2 литра масло имаше на моторот. На Фиатот е “маро мори мед да лижеш“ :) Се убив дури го светнав, а го стегнав капачето. Веќе има некои 40-50 работни сати и малку возење низ оризари моторот е цут.

Патем вчера замина на мајстор... до 1-ви ноември очекувам да биди вапцан. Ќе добивате слики како ќе можам да штракнам, мобилниот отиде, така да засега немам со што :)
 
Иначе денеска го правев сервисот.

Оригинални јабучици FIAT првпат заменети :)) ќе ви покажам слики ако уште ги имаат јабучиците.
Ставив италијански јабучици и француски рамена.
Денес дојде филтерот за воздух (кој пасувал и на Simca) и маслениот филтер.
Сменав кабли и свеќици (NGK).
И масло.

Е сеа, ставив полошо масло да се извози моторот. Испаднаа два проблеми.
Претходно ламбичката за притисок на масло светкаше, па се гасеше.
Го сменав автоматечто (сензорот) сеа свети постојано.
Мајсторот рече дека е запечен моторот од што не е возена колата. Го заклучивме тоа кога го испуштивме новото масло целото беше црно.
Ставивме нафта внатре да го исчистиме моторот, кога ја испуштивме беше цела црна, што ни кажа дека бевме во право дека сепак моторот е ептен запаечен од стоење в гаража.
И кога го ставивме пак новото масло сијаличката на силна туржа се гасеше на ниска се палеше (нормално бидејќи нема притисок на ниска туража).

Кога направив тест возење истото го праеше на крај пак се уклучи и на силна и на ниска туража пак свети. :uvo:

Утре планирав со неа за СК да заминам. Да одам на работа со неа. Да се пофалам...а вака сеа од страв да не е нешто сериозно неможам да ја носам.

Иначе митовите за потрошувачка се следните

10л/100км на економична вожња - градска. Често менување брзина, ниски обртаи.
СИЛНА туража, цепење до крај машината (угорнина 3-та брзина и 110км/ч) некаде 15л :)))) а можда 20 :))))
Што е ОК и нормално за секоја кола.

Реално, скопска вожња ќе цепи 12 литри на 100км.
Плин 13л/100км што се трпи некако :)

ја отварам последната страница од темава и ја гледам последната слика од фолци, моторот. зирка 1300... бидејки темава е ЗАСТАВА, помислив дека си купил 101 1300... верувај дека бев спремен да те курецам и да ти се смеам до оној свет и назад. па уште и почна да збориш за лајснички кои “крварат“ р'ѓа... си викам ДАЛИ Е НОРМАЛЕН ОВОЈ, кој кикс го направил... арно ама, ај викам, да видиме што купил, пошто нели насловот на темава е ПЕРВЕРЗНО ЗАЧУВАНА ЗАСТАВА... она 1300 во продолжение, едноставно мозоков не ми го перцепцира... и свртев па гледам тристач заставин било тоа...

АЈ СО СРЕЌА ДА ЈА ВОЗИШ И РЕСТАВРИРАШ ДО ЗАДЊЕ ШТРАФЧЕ имав ваква на времето, а имав и пезетка... за тоа дека ке ти троши 13 плин во скопје да се сликаш малку... 15 ти е нај нај нај нај нај нај нај долна граница. не заборавај дека е карбуратор...

инаку... малку околу проблемот со сијаличката за масло што ти се пали. и јас имав проблем и тоа неколку пати. сакаш нај лошата опција или нај малку болната? како да ти кажам? ај прво ке те уплашам па после ке те смирам. значи нај грдата работа штоможе да ти се случи на тристачот заставин е да ти пукнал блокот, внатрешно. и во суштина уљната пумпа бутка нагоре, а уљето низ блокот се враќа назад во картер. тоа се дешава на 1 од 5 тристачи кога ке им замрзне блокот со вода зимно време.

втора опција е уљната пумпа да има потрошени оквири за друкање, т.е. запчаници.

трета опција... дали го отвори капачето за уље и да дадеш гас до кај 3.000 обртаи... колку дува низ капачето? ако дува силно (а знае да дува) тоа значи дека самите клипови го буткаат маслото наназад. поради специфичната конструкција на брегастата, кога некој вентил (или неколку) се припотрошени или делумно оштетени од прегревање, дел од потисната снага иде директ низ брегаста во капакот горе и го бутка маслото надоле. ама во такви ситуации и низ она цревото што се врзува за филтерот-кутијата за карбуратор би идело ненормално многу воздух.
 
Дур не беше исчистен моторот со новото масло, давав туража горе не прскаше масло. Го истуривме маслото (новото), црно катран :)

Сфативме дека внатре затнат, па зедовме нафта. Туривме одгоре. Работеше 2-3 минути вместо. Кладовме прст горе, имаше нафта. Ни го изми прстот :). Ја испуштивме нафтата. Црнила :))

Филтерот речиси сув да беше. Имаше малку во него, ама според кажувањето на мајсторот не доволно, па го наполнавме и него со масло да направи добар вакуум.

Го ставивме пак маслото. На ниска пак светеше. Дај туража ќе се исклучеше. Ја повозив. Првите 5 км праеше пали гасни, после пак светеше. На силна туража на угорница 3-та брзина 110км/ч :))) Трошеше.. КО ЛУДА! :)))) хахха

Е сега, со консултации со Струмикс што го има истиот модел, оваа сијаличката е до автоматчето, што го сменав.

Од продавница ми дадоа две сензори. 12-ка и 14 и 1/2. не знаеа кое ќе пасува. Кога го извадоа старото беше со црн навој и малце (барем мене ми се виде) пошироко или покусо. Мајсторот направи фаца демек „Ај белки ќе пасува иста димензија се“ и го наврти. Тоа е од 101 препоставувам 12-ката. Картерот на Фиат 1300 е празен без комори, а на 101 е со комори.

Дека во ова се сомневам е тоа што со стариот сезнор го имаше она типично Фиат 1300 проблемче. Влези во кривина светни PRESS, застани светни PRESS. Во возење не светеше. Откако го сменав сензорот тогаш почна да свети. Го имам стариот сензор па ќе го навртам денес да видам што ќе се деси.
 
Дур не беше исчистен моторот со новото масло, давав туража горе не прскаше масло. Го истуривме маслото (новото), црно катран :)

Сфативме дека внатре затнат, па зедовме нафта. Туривме одгоре. Работеше 2-3 минути вместо. Кладовме прст горе, имаше нафта. Ни го изми прстот :). Ја испуштивме нафтата. Црнила :))

Филтерот речиси сув да беше. Имаше малку во него, ама според кажувањето на мајсторот не доволно, па го наполнавме и него со масло да направи добар вакуум.

Го ставивме пак маслото. На ниска пак светеше. Дај туража ќе се исклучеше. Ја повозив. Првите 5 км праеше пали гасни, после пак светеше. На силна туража на угорница 3-та брзина 110км/ч :))) Трошеше.. КО ЛУДА! :)))) хахха

Е сега, со консултации со Струмикс што го има истиот модел, оваа сијаличката е до автоматчето, што го сменав.

Од продавница ми дадоа две сензори. 12-ка и 14 и 1/2. не знаеа кое ќе пасува. Кога го извадоа старото беше со црн навој и малце (барем мене ми се виде) пошироко или покусо. Мајсторот направи фаца демек „Ај белки ќе пасува иста димензија се“ и го наврти. Тоа е од 101 препоставувам 12-ката. Картерот на Фиат 1300 е празен без комори, а на 101 е со комори.

Дека во ова се сомневам е тоа што со стариот сезнор го имаше она типично Фиат 1300 проблемче. Влези во кривина светни PRESS, застани светни PRESS. Во возење не светеше. Откако го сменав сензорот тогаш почна да свети. Го имам стариот сензор па ќе го навртам денес да видам што ќе се деси.
Колку време беше невозена машината? Да дојде до затнување на каналите, страшна заебанција. Претпоставувам дека нема мерач за притисок на маслото како што има во Лада, па да можиш да пратиш на колку го држи маслото. Си размислил да туриш чистач во маслото? Има едно средство, некои 200-300 грама е и чини 300-400 денари. Го прави моторот цут, целиот гареж и талог од маслото го чисти.

Како и да е, треба да се издува. Нека поработи на место и биди сигурен дека има подмачкување пред да ја извадиш на отворен пат.
 
Со здравје да си ја возиш колата.
Имаше татко ми порано застава 1300 но ја продаде пред години. Јас ја имав повозено само неколку пати но можам да кажам дека потрошувачката беше ОГРОМНА! На бензин сигурно беше 13-15 л/100км,а покрај тоа, за го управува човек мораше да биде навежбан малку оти воланот се вртеше потешко од на ФАП 13ка :)
Иначе беше 1978 модел, со менувач долу, двогрлен карбуратор... Чуството човек кога ќе се вози човек во него е како во некој тенк, не дај боже да удриш некое од овие поновите коли со плехови како лист хартија (хјундаи и сл), ништо нема да остане од него...

Убави коли се но јас повеќе мерак имам за Мечка 123ка дизел, ако знај некој исправна со реална цена нека понуди.
:salut:
 
Колку време беше невозена машината? Да дојде до затнување на каналите, страшна заебанција. Претпоставувам дека нема мерач за притисок на маслото како што има во Лада, па да можиш да пратиш на колку го држи маслото. Си размислил да туриш чистач во маслото? Има едно средство, некои 200-300 грама е и чини 300-400 денари. Го прави моторот цут, целиот гареж и талог од маслото го чисти.

Како и да е, треба да се издува. Нека поработи на место и биди сигурен дека има подмачкување пред да ја извадиш на отворен пат.

Еве ја возев денес. На високи обртаи исклучи. Стави ја во лер запали се.

Ја кренав 70..исклучи во 4-та...90 исклучено.

После то пак кренав 90 уклучено 95 трепери како да губи контакт онака „жмига“. Неможи така да трепери ако е притисокот на маслото. Тоа е континуална вредност. Или полни или не.

Така шо...мечка страв, мене не, денес палам за Скопје.

Се надевам дека 1000 денари бензин ќе стигнат до Скопје :))) ако троши 7,5л/100км со 90 :)

Другото се е во ред. Ладењето е во ред. Кочници. Саух. Се :)
 
Еве ја возев денес. На високи обртаи исклучи. Стави ја во лер запали се.

Ја кренав 70..исклучи во 4-та...90 исклучено.

После то пак кренав 90 уклучено 95 трепери како да губи контакт онака „жмига“. Неможи така да трепери ако е притисокот на маслото. Тоа е континуална вредност. Или полни или не.

Така шо...мечка страв, мене не, денес палам за Скопје.

Се надевам дека 1000 денари бензин ќе стигнат до Скопје :))) ако троши 7,5л/100км со 90 :)

Другото се е во ред. Ладењето е во ред. Кочници. Саух. Се :)
Чим не греј... би требало сензорот да те заебава. Ако драпа пумпата гарантирано ќе ти се качува температурата над нормалното. Така да... пробај, ионака генералка за Фиат 1300/лада е некои 150 евра се да смениш.
 
Со здравје да ја возиш Volkswagen најубавиот модел што некогаш излегол од Застава дефинитивно. Ми има кажувано дедо ми дека на времето само функционери и месари имале таква кола. Па пиши како беше патот до Скопје и која потрошувачка има на отворен пат.
 
Еве дечки...6 саати откако си дојдов во СК. Патувањето 2 саати траеше.

Патувавме заедно со Џиш. Тој со Ескортот јас со Фиатот зад него и така сложно до Скопје.

На пат беше супер. Сијаличката се гасеше пред излезот на Битола, после тоа нон-стоп светеше, ама ич к не ме болеше и реков те возам, ако сакаш распадни се. За среќа не се деси тоа и си возеше супер. Следев температура на моторот. Претходно за секој случај проверив масло. Дотурив минерално масло ина делта 250грама над MAX за секој случај да ја помачи пумпата малце, а и плус тоа сигурно ќе го потроши деновиве.

Потрошувачка. Ставив 1000 денари бензин 95-ка. Останаа уште 2-3 кила. Тоа доаѓа 6,8-7л /100км потрошувачка, што е супер и сум презадоволен.

Успат некаде + клемата ми се одголи и фрли некоја искра на големи дупки. Не ја гибам, да не напраам некој пожар, си имам мајстор за Скопје - чичко Симе :))

Беше вечерва на преглед кај него, ама не знаев дека е до клемата искрата. Нешто и бензинската пумпа беше лабава, па беше влажна, ја стегнавме, ама изгледа ќе треба една мембрана да се смени.

Како и да е, ништо сериозно. Деновиве ќе се среди се.
 
Волкс, температурата следи ја по угорници... 1300 нема електрична перка, туку е поврзана директно. Значи си врти цело време, според обртаите на моторот.
Потрошувачката на отворено е толку...околу 7 литри. Град со ИСПРАВЕН И НАШТЕЛУВАН карбуратор 10-11... карбураторот е Weber 34 dchd.
Ама признај оти вожњата е господска хехехе...
http://storage.fiat-bg.org/Books/1500/Fiat1500Wiring.gif
Еве ти електрична шема :)

--- надополнето ---

П.С...
Ми текна дека сензорот за масло од 101 е покус...1300 има подолг малце...
 
Да бе, видов дека има разлика некоја. Него Струмикс, дај кажи кај можам да најдам лајсна за фаровите. Едно делче на предниот лев фар ми се скрши и паднал по патот...
 
проба ли да ја зашлајфуваш малце? пробај и кажи дали ке ти шлајфува со едно или и со двете задни тркала... а за маслото... си куртулил брат од пукнат блок... сега чини чаре со пресостатот (сите го викаат сензор ама далеку од сензор е) за притисок на масло. можеш да му вградиш маномер, внатре во кабина. ке ти мери притисок и стално ке си имаш на очи колку е.

п.с. неделава да се нацрташ пред работилница кај мене, да го туриме на отценување тристаќот...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom