Перверзно зачувана Zastava 1300 во Битола!

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Абе се купува мерцедес. И тоа салам да е. + да те знае некој колекционер ке ти го плати трипати повеќе. Да не зборувам за мотори BMW од 2-св. војна. Се наоѓаат по 300-400 евра + да се реставрираат или ги има за 2-3000 реставрирани пали вози.
 
Alal da mu e na tipot so kolava. Prva liga e!!! Ama so cenata malce preteruva, toa tolku kaj nas tuka nema sansi da ja prodade. Inace svaka mu cast kako ja zacuval!
 
колава е за у пензија... крш!:)
 
Volkswagen напиша:
Гледајте и лифкајте...

Zastava 1300 од 1965 година, сеуште со фабричките најлони на неа.

Колата се продава...ама мислам дека сопственикот е малку луд па на интернет ја продава за 8500 евра:) иако треба да дели со 10... :)

Па, пишав маил...ќе видиме шо ќе биди.

Еве ги сликите...
z1300_2_00.jpg

z1300_2_01.jpg

z1300_2_02.jpg

z1300_2_03.jpg

z1300_2_04.jpg

z1300_2_05.jpg

z1300_2_06.jpg

z1300_2_07.jpg

z1300_2_08.jpg

z1300_2_10.jpg

z1300_2_11.jpg

z1300_2_12.jpg

lele ovoj sto ja sitka stvarno ne e zdrav! pa koj ke mu dade 8500 evra za vakva kola!? kolku saka neka e socuvana i neka e "old timer" ali za 8500 evra vo denesno vreme imas koli koi se barem za 100 pati podobri od ovaa
 
DoolroX не е финтата дека сега има коли што за тие пари се сто пати подобри. Ако беше така,немаше повеќе да постојат коли постари од 2-3 години. Работата е дека има вљубеници во олдтајмери кои трошат многу време (и пари) за да средат некои постари коли. А дека е малце солена ценава....солена е. Тој сигурно не дал оглас да ја продаде на некој тинејџер што сака шема да се прави со „аутото” :) , туку на некој што ја цени историјата на автомобилите. А тоа дали ќе ги добие бараните пари (ич не ми се верува) е друг муабет
 
Пеер...не зезај, ќе зеам ќе реставрирам и ќе ставам Алфа Ромео мотор внатре за тие пари :) и ќе иам пари и за а-тест на моторот и бензин :)
 
Volkswagen напиша:
Пеер...не зезај, ќе зеам ќе реставрирам и ќе ставам Алфа Ромео мотор внатре за тие пари :) и ќе иам пари и за а-тест на моторот и бензин :)

i so kusurot spojleri moze da se stavat :)
 
Ова по сликиве гледам дека е во оригинална состојба. Пластиките на задните жмигавци се оригинални, не се портокалови, туку некако црвенкасти, такви се монтирани.
Во 1965 во Застава се монтирани 1300 но од околу 90% италијански делови. Фаровите се на „Сатурнус”, раткапните се југословенски, натписот Хилјадутриста и сл. ситнурии. Штоповите и електриката се Altissimo, километражата ZMP Blonie или Veglia Borletti....

Ovoj napre ima dobri 25-30 god stari gumi Tigar, i toa dijagonalni, a nazad Trajal, so ista starost otprilika. Ova e primerok za so mnogu malce napor se dovede vo odlicna sostojba.

Го спомнавте и мојот „проект”...
Еееее, јас имам уште мнооогу работа. Моментално паузира проектот, каросерија кај лимарот стои покриена, делови на две различни места кај мене...за година ако дојдам до екстра кеш и време, ќе почнам да ја собирам...
 
Струмикс со што најмногу се судри како проблем со Заставата?
Лимаријата, механиката?
Скапи се деловите?
 
Волкси, вака:

1. Требаат безобразно многу пари, ако сакаш одеднаш се. јас ги немам тие пари и затоа работам многу полека, чекор по чекор.
2. Лимарија: Крпев се што може, нови лимови кроевме, ја собрав нели, конечно лимаријата и потребни ми се некаде 800 евра за поштено фарбање. Мислам сега ако од Србија најдам крила да ставам нови, а и преден везен лим (долен дел) и, сеуште ги немам кривите лајсни за праговите. Моите некаде се изгубени...
3. Механиката не е никаков проблем, се наоѓа. А деловите кои ги има се ефтини.

Како што реков, дома имам само делови, а школката си е кај мајстор и си чека...

Здравје, ќе се прави нов тапацирунг, цела внатрешност...А и за тоа си сака убава пара, нели?
башка, и време немам премногу за да се посветам турбо на работа.

Едит: Битолскиов примерок е префарбуван, и најверојатно крпен на задниот везен лим над браникот кое е класично болно место за корозија. Сега приметив на сликата дека работ на везниот лим и крилото е долу покриен со кит :)
 
Струмикс напиша:
Волкси, вака:

1. Требаат безобразно многу пари, ако сакаш одеднаш се. јас ги немам тие пари и затоа работам многу полека, чекор по чекор.
2. Лимарија: Крпев се што може, нови лимови кроевме, ја собрав нели, конечно лимаријата и потребни ми се некаде 800 евра за поштено фарбање. Мислам сега ако од Србија најдам крила да ставам нови, а и преден везен лим (долен дел) и, сеуште ги немам кривите лајсни за праговите. Моите некаде се изгубени...
3. Механиката не е никаков проблем, се наоѓа. А деловите кои ги има се ефтини.

Како што реков, дома имам само делови, а школката си е кај мајстор и си чека...

Здравје, ќе се прави нов тапацирунг, цела внатрешност...А и за тоа си сака убава пара, нели?
башка, и време немам премногу за да се посветам турбо на работа.

Едит: Битолскиов примерок е префарбуван, и најверојатно крпен на задниот везен лим над браникот кое е класично болно место за корозија. Сега приметив на сликата дека работ на везниот лим и крилото е долу покриен со кит :)
За тапацирите... Има еден мајстор во Кочани. Тој натре го има правено онај мерцедесот што го имав сликано. Многу ме бендиса. Кога ке дојдеш до тој дел треба да го побараш. А што боја планираш да го фарбаш?
 
За тапацирање кај Владе Влашето...во Битола, маме плака! Алал му вера!
 
Volkswagen напиша:
Добро на Струмикс е реставрирана ова е оригинална состојба (барем ...така изгледа).
Моторот има поминато 100,000км.
Само како успеал да не ја гребне тие 100,000км ниту малку оштетување на бојата...хмм?

За 8500 евра што сакаш можам да ти најдам, класика чиста!
Мустанг се наоѓа за тие пари!



То бе брат.....леле каков мустан може да се најде за тие пари.Мислам дека видов негде Mustang Fastback го продаваа за пониска цена од ова.Иначе дедо ми на времето имаше мустанг од 67,до ден денес го колнам што го продал.:helou:
 
Кај кје надјеш мустанг во македонија? Не ми се верува дека може да се најде
 
Може бе зашо да не..Имаше еден кај дедо ми у село со мустанг од '55..
Леле што говедо беше тоа..Типот од што многу разбираше му скапа у гаража пошо купи BMW и на крај го продаде како старо железо..барем тоа што остана некородирано..
Тоа е тоа..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom