Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Совет: не е толку битен брендот на точакот колку што се битни компонентите/погонот. Прогуглајте малку за Шимано хиерархија. Не е злато се што е Шимано, а така се лажат оние кои не се разбираат со муабет “абе Шимано опрема има”.

Ова ќе ви помогне да ви се разјасни за МТВ. За роуд е сосема друга хиерархија.

Малку е аут оф дејт сликата, али тука се негде.

Вака стои хиераријата на Shimano кај МTB велосипедите, поделени на 3 нивоа... Најслабо Ниво , Средно Ниво и Високо (Профи) Ниво :

Најслабо Ниво: (Entry Level) : TX Range, Tourney , Altus, Acera

Средно Ниво: (Enthusiast) : Alivio, Deore, SLX

Високо Ниво: (Race) : XT, XTR
________________________________________________________

хиераријата на Shimano кај Road Bike велосипедите:

Најслабо Ниво: (Entry Level) :Claris, SORA

Средно Ниво: (Enthusiast) : Tiagra, 105

Високо Ниво: (Race) : Ultegra , DURA ACE
________________________________________________________
1. Има и други брендови кои може да се каже дека се рамо до рамо со Shimano , и не заостануваат така далеку зад Shimano-to како на пример Campagnolo (Италијански бренд) , кои исклучеително изработуваат менувачи (шалтери) само за Road Bike

2.
Додека за MTB велосипедите има и друг бренд, добар бренд SRAM кој истотака си има свое рангирање односно хиерархија :)



 
Малку е аут оф дејт сликата, али тука се негде.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Да, ама сосема е доволна да им даде првична претстава на луѓе кои се обидуваат да донесат одлука за купување прв точак :)
 
Здраво на сите. Првпат пишувам на темава. Ми треба мал совет околу тубелес гуми. Купив точак со тубелес гуми и подоцна сфатив дека системот на пумпање на тие гуми не е ист како како на обичните гуми за точак, па сега незнам што како ќе правам со нив. Главното прашање ми е, дали постои опција од тубелес да ги конвертирам во обични гумите, односно да се изведе некоја модификација на самиот обрач, со цел да си ставам внатрешна гума и да си биде како на повеќето велосипеди? Фала ви :)
 
Здраво на сите, бидејќи не сум многу упатен ме интересира да објасни некој што е тоа Full Suspension кај точаците? што треба да има еден точак за да биде Full Suspension , по што се разликуваат од останатите? Малку дебата околу ова , мислења ваши ке ве мољим
 
Здраво на сите. Првпат пишувам на темава. Ми треба мал совет околу тубелес гуми. Купив точак со тубелес гуми и подоцна сфатив дека системот на пумпање на тие гуми не е ист како како на обичните гуми за точак, па сега незнам што како ќе правам со нив. Главното прашање ми е, дали постои опција од тубелес да ги конвертирам во обични гумите, односно да се изведе некоја модификација на самиот обрач, со цел да си ставам внатрешна гума и да си биде како на повеќето велосипеди? Фала ви :)

Немаш потреба од модификации на обрачот бидејќи постојат внатрешни гуми со иста таква ѕивана/вентил. Ако ти претставува проблем пумпањето на гумите поради тоа што немаш компатибилна пумпа, постојат адаптери затаа намена и се нарекуваат "адаптери за француски (или Преста) вентил" на македонски.

Да, постои модификација со која ќе можеш да ставиш внатрешна гума со авто-вентил и вклучува бушење на отворот за вентили на самиот обрач со цел да може вентилот да се протне. Со тоа отпишуваш секаква можна опција за тубелес во иднина и потенцијално структурно го ослабнуваш обрачот (многу мали шанси да се случи ова, ама сепак треба да се знае).

Мој совет: купи си внатрешни гуми со француски вентил, адаптерче за истиот, и вози си така.

Здраво на сите, бидејќи не сум многу упатен ме интересира да објасни некој што е тоа Full Suspension кај точаците? што треба да има еден точак за да биде Full Suspension , по што се разликуваат од останатите? Малку дебата околу ова , мислења ваши ке ве мољим

Full suspension се велосипеди кај кои и предното и задното тркало имаат некаков вид на амортизација, односно најчесто се кажува за велосипеди со предни и задни амортизери.

Како контраст постојат rigid велосипеди кои немаат амортизација, потоа hardtail велосипеди кои имаат амортизација само на предното тркало и за крај, softtail кои имаат амортизација на предното тркало и некој систем за минимална амортизација од 1-2 цм на задното тркало вметната во самиот дизајн на рамката (обично карбонски рамки го имаат ова во комбинација со еластомер, односно тврда гума, за пример види го BMC Teamelite 01).
 
Немаш потреба од модификации на обрачот бидејќи постојат внатрешни гуми со иста таква ѕивана/вентил. Ако ти претставува проблем пумпањето на гумите поради тоа што немаш компатибилна пумпа, постојат адаптери затаа намена и се нарекуваат "адаптери за француски (или Преста) вентил" на македонски.

Да, постои модификација со која ќе можеш да ставиш внатрешна гума со авто-вентил и вклучува бушење на отворот за вентили на самиот обрач со цел да може вентилот да се протне. Со тоа отпишуваш секаква можна опција за тубелес во иднина и потенцијално структурно го ослабнуваш обрачот (многу мали шанси да се случи ова, ама сепак треба да се знае).

Мој совет: купи си внатрешни гуми со француски вентил, адаптерче за истиот, и вози си така.

Дали ако купам внатрешни со престо вентил би можел сам да ја монтирам внатрешната или мора на сервис таа работа? Зошто читав дека е со некаков лепак внатре тубелес гумите? Фала ти и поз
 
Дали ако купам внатрешни со престо вентил би можел сам да ја монтирам внатрешната или мора на сервис таа работа? Зошто читав дека е со некаков лепак внатре тубелес гумите? Фала ти и поз

Да, ќе можеш сам. Лепакот (или повеќе познат како млеко за тубелес) ќе го истуриш, убаво ќе ја измиеш надворешната гума (од внатре, нели) со детергент и ќе ја исушиш. Ќе треба да ги извадиш вентилите кои во моментов ти се заштрафени за обрачот, и после тоа си ги монтираш гумите најнормално.
 
Да, ќе можеш сам. Лепакот (или повеќе познат како млеко за тубелес) ќе го истуриш, убаво ќе ја измиеш надворешната гума (од внатре, нели) со детергент и ќе ја исушиш. Ќе треба да ги извадиш вентилите кои во моментов ти се заштрафени за обрачот, и после тоа си ги монтираш гумите најнормално.

Фала ти многу пријател. За крај, што би ми дал за совет. Дали се исплати да мењам од тубелес во обична гума. Кои се придобивките од тубелес, зошто одржувањето и пумпите кои не се универзални ме одвраќаат од нив xD
 
Фала ти многу пријател. За крај, што би ми дал за совет. Дали се исплати да мењам од тубелес во обична гума. Кои се придобивките од тубелес, зошто одржувањето и пумпите кои не се универзални ме одвраќаат од нив xD
ako ti e samo radi pumpanjeto imas adapteri za presta ventil kako sto ti kazaa pogore 50 denari kosta samo go zavrtuvas i pumpas so obicna pumpa .. btw moze da go cuvas i zavrteno na ventilot celo vreme . ne si go rasipuvaj obracot dokolku ti e do ventilot moja preporaka ti e taa..

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Фала ти многу пријател. За крај, што би ми дал за совет. Дали се исплати да мењам од тубелес во обична гума. Кои се придобивките од тубелес, зошто одржувањето и пумпите кои не се универзални ме одвраќаат од нив xD

Купувај адаптерче за пумпање, и купи си една резервна гума за секој случај. Тоа е мојот совет.

Придобивки се тоа што безбедно можеш да возиш со многу пониски притисоци (за подобра тракција при возење offroad), и тоа што дупнувањата автоматски се лепат со млекото. Резервната гума е во случај да ја дупнеш толку гумата што млекото не може да ја залепи. Тогаш си ставаш внатрешна и продолжуваш со возењето.

Негативности се тоа што треба да се дотура млеко на година дена зошто се суши и губи функционалност. Друга негативност нема, тубелес е во секој поглед супериорен систем над системот внатрешна+надворешна. :)
 
Може да се најде солиден МТБ на старо за околу 200 евра?
 
ako ti e samo radi pumpanjeto imas adapteri za presta ventil kako sto ti kazaa pogore 50 denari kosta samo go zavrtuvas i pumpas so obicna pumpa .. btw moze da go cuvas i zavrteno na ventilot celo vreme . ne si go rasipuvaj obracot dokolku ti e do ventilot moja preporaka ti e taa..

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Купувај адаптерче за пумпање, и купи си една резервна гума за секој случај. Тоа е мојот совет.

Придобивки се тоа што безбедно можеш да возиш со многу пониски притисоци (за подобра тракција при возење offroad), и тоа што дупнувањата автоматски се лепат со млекото. Резервната гума е во случај да ја дупнеш толку гумата што млекото не може да ја залепи. Тогаш си ставаш внатрешна и продолжуваш со возењето.

Негативности се тоа што треба да се дотура млеко на година дена зошто се суши и губи функционалност. Друга негативност нема, тубелес е во секој поглед супериорен систем над системот внатрешна+надворешна. :)

Fala vi na sovetite. Kupiv adapteri denes, ama ushte go cekam tochakot pa ne mozham da gi isprobam vednash. Od ona sto go gledav na youtube, ne mi e jasen delot kaj sto neli se odvrtuva maliot goren del od francuskiot ventil, se navrtuva adapterot, se pumpa so obicna pumpa, i otkako ke se otkaci pumpata a adapterot e seushte montiran, gumata ne dishe, no dali otkako i adapterot ke go odvrtam gumata ushte ne dise poradi toa shto gorniot del od francuskiot ventil bi bil otvrten po vadenjeto na adapterot. Pozdrav :)
 
Fala vi na sovetite. Kupiv adapteri denes, ama ushte go cekam tochakot pa ne mozham da gi isprobam vednash. Od ona sto go gledav na youtube, ne mi e jasen delot kaj sto neli se odvrtuva maliot goren del od francuskiot ventil, se navrtuva adapterot, se pumpa so obicna pumpa, i otkako ke se otkaci pumpata a adapterot e seushte montiran, gumata ne dishe, no dali otkako i adapterot ke go odvrtam gumata ushte ne dise poradi toa shto gorniot del od francuskiot ventil bi bil otvrten po vadenjeto na adapterot. Pozdrav :)

Не диши затоа што високиот притисокот во гумата го турка вентилот нагоре и автоматски дихтува.

Процесот на пумпање гума треба да изгледа вака: одвртуваш мало мутерче > навртуваш адаптер > пумпаш до посакуван притисок (да не бидат камен тврди гумите!) > откачуваш пумпа > одвртуваш адаптер > завртуваш мало мутерче.

Може да се најде солиден МТБ на старо за околу 200 евра?

Да, може. Имаше пред некој ден топ спремен Specialized MTB со хидраулика за 165 евра. Постар модел ама супер опремен и малку возен. Следи ги огласите низ фејсбук страниците активно и ќе најдеш токму она што го бараш. :)
 
Не диши затоа што високиот притисокот во гумата го турка вентилот нагоре и автоматски дихтува.

Процесот на пумпање гума треба да изгледа вака: одвртуваш мало мутерче > навртуваш адаптер > пумпаш до посакуван притисок (да не бидат камен тврди гумите!) > откачуваш пумпа > одвртуваш адаптер > завртуваш мало мутерче.



Да, може. Имаше пред некој ден топ спремен Specialized MTB со хидраулика за 165 евра. Постар модел ама супер опремен и малку возен. Следи ги огласите низ фејсбук страниците активно и ќе најдеш токму она што го бараш. :)

Што ќе се случи аковозам со камен тврди? Јас баш сакам таква вожња, подобра е ефикасноста ака со ист бр на вртење педали поминуваш поголемо растојание. Да не пукаат ако се под огромен притисок?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom