zocc
911
- Член од
- 9 мај 2011
- Мислења
- 2.912
- Поени од реакции
- 1.678
Дечки, дајте ми некоја линк од некоја добра апликација за таблет што мери поминато време, растојание и сл додека возиш точак .
Strava Cycling - одлична апликација според мене
SportyPal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Дечки, дајте ми некоја линк од некоја добра апликација за таблет што мери поминато време, растојание и сл додека возиш точак .
Дечки, дајте ми некоја линк од некоја добра апликација за таблет што мери поминато време, растојание и сл додека возиш точак .
Диск кочници за тие пари, па макар и механички наместо хидраулични... ме чуди ова прилично.
Гледај, за покрај кеј и за низ град не ти треба којзнае каков квалитет (иако квалитетно секогаш вреди да се земе ако можеш да си дозволиш). Важниот момент е преносот и тркалата. Шимано имаат и ниска класа која не е квалитетна.
Пак да кажам. Во таа ценовна класа, првото возење офроуд на Водно (на пример) ќе ги искривиш тркалата, а запчаниците ќе ги оштетиш и на асфалтот нагоре. Ова од искуство го кажувам (иако мојот точак кошташе 300евра).
Инаку ова е само мое мислење. Боље нака ти препорачаат нешто поконкретно Зоц и другите поискусни тука.
Зошто диск кочници? В-брејк кочи многу подобро од ниска класа на дискови. Чиста физика ти е тоа, замисли кој е запирниот момент на 26 инчи тркало и потоа замисли сопирен момент на 6 инчи пример колку што е голем роторот на дискот и каде што се поставени пакните.
Единствена разлика ќе ја забележиш ако одиш на дожд, во терени каде што е многу влажно и каливо, па ќе ти прави проблем лизгањето на бандажот кога ќе се натопени и извалка.
Исто така и за одржување се смногу потешки, ако пар пакни за В Брејк чинат 300 ден., истите за диск чинат 900 ден плус тоа што се многу покомплицирани за монтажа и ќе треба да го однесиш на мајстор.
Ова не е само мое, туку го имам дискутирано со луѓе кои се занимаваат активно со велосипедизам и сите се децидни во тоа дека за градско возење и лесни планенски терени в брејкот е подобра опција од дискот.
Батали тоа од Вучко за тие пари, или е кинески или е некој no name бугарски бренд. Сепак ти си знаеш најдобро.Во Вучко гледам има за тие пари демек алуминиумски рам дупли бандажи шимано менувачи,диск кочници 21 брзина....
Не се разбирам многу....што мислите дали се исплати и дали стбарно ги има тие карактеристики кои ги кажуваат.

Баш и незнам најдобро, затоа и барам мислење од поискусниНема врска ова што го збориш, можеби било порано, кога се појавиле првите диск кочници или збориш за кинески. Земи ги за пример Avid BB7, ефтини механички диск кочници, па кажи дали кочат полошо од V-brake и кои се подобри. И колку се тоа плочките комплицирани за монтажа ?? Кој не пробал вака ќе збори.
Не викам дека нема V brake кочници кои многу јако кочат, но тие чинат големи пари. Не треба да се потценуваат ни ефтините диск кочници.
![]()
--- надополнето: 11 февруари 2014 во 10:48 ---
Батали тоа од Вучко за тие пари, или е кинески или е некој no name бугарски бренд. Сепак ти си знаеш најдобро.![]()

Гледам точакот од стоење цела зима ми фатил р'ѓа на некои места . Кажете ми како најлесно да ја исчистам ?![]()

Зависи на што. На фарбани делови или ?? Кои се тие делови ?? Или пак дај слики.![]()
Гледам точакот од стоење цела зима ми фатил р'ѓа на некои места . Кажете ми како најлесно да ја исчистам ?![]()
Во Вучко гледам има за тие пари демек алуминиумски рам дупли бандажи шимано менувачи,диск кочници 21 брзина....
Не се разбирам многу....што мислите дали се исплати и дали стбарно ги има тие карактеристики кои ги кажуваат.
Може некој да ми посочи кај у Скопјето можам да купам точаци за градска вожња, два на број, за по три-триипол за точак? Фала многу.
Дајте бе луѓе бидете малку поозбилни мајку му!Па на колите за една промена на уље и филтри на секој 10.000 километри давате повеќе од 3000 денари,и за помалку пари од една промена на уље сакате точак да купите.Може некој да ми посочи кај у Скопјето можам да купам точаци за градска вожња, два на број, за по три-триипол за точак? Фала многу.


Дајте бе луѓе бидете малку поозбилни мајку му!Па на колите за една промена на уље и филтри на секој 10.000 километри давате повеќе од 3000 денари,и за помалку пари од една промена на уље сакате точак да купите.
Нешто најосновно е оние алпина по 7-9000 денари.Се под тоа е ѓубре т.е отпад.
Инаку ме интересира!Дали Агротехна и оваа година ќе ги продава скапаниците кои нови се уште полураспаднати.За овие работи во нормалните држави веднаш би добиле затвор.![]()

Нема врска ова што го збориш, можеби било порано, кога се појавиле првите диск кочници или збориш за кинески. Земи ги за пример Avid BB7, ефтини механички диск кочници, па кажи дали кочат полошо од V-brake и кои се подобри. И колку се тоа плочките комплицирани за монтажа ?? Кој не пробал вака ќе збори.
Не викам дека нема V brake кочници кои многу јако кочат, но тие чинат големи пари. Не треба да се потценуваат ни ефтините диск кочници.